סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

The Dogs of Lust

לפני 4 חודשים. 19 בדצמבר 2023 בשעה 14:05

נפגשנו כבר כמה פעמים והזיונים היו טובים. למרות שהוא ונילי אדוק הוא ניחן בדומיננטיות ואגרסיביות באופן טבעי והאופן שבו הוא מתנהל מחוץ למרחב המיני, שלא לדבר על האופן שבו הוא לש ודש וטוחן ודוחף, מותיר אותי כל פעם מורעבת לעוד. הוא גר בדירה רחבת ידיים ומפנקת לא רחוק ממני ותמיד מכין לי קוקטיילים שאני אוהבת וגם משהו לאכול בצד.

היתה רק בעיה אחת שהוא לא ממש אכל כוס וזה ציער אותי מאד ורציתי לעזור לו עם זה. דיברתי איתו שבפעם הבאה שניפגש נעשה משהו קצת אחר ושיהיה מוכן להיות מופתע אבל שיזרום. הוא אמנם בוק אבל בסה"כ פתוח ותמיד מוכן להתנסות.

בערב הגעתי אליו איתה. תמיד חיבבתי את הגוף שלה שהוא שרירי עם ציצי קטן כמו שאני אוהבת וגם האופי שלה יחסית סביר. היא צעירה ממני בכמה שנים ומעריצה אותי (תמיד העריצה) אז לא היה לי מאד קשה לרתום אותה.

בכל אופן הגענו אליו והוא אכן היה מופתע אבל די מהר התעשת. הסברתי לו שאני צריכה עזר לימודי ושלחתי אותה לחדר השינה שלו עם הנחיה לחכות במיטה בשכיבה על הגב בחלק תחתון עירום, כלומר חולצה חזיה וכל זה, אבל בלי תחתונים ומכנסיים ובטח שלא גרביים כי זה מביך.

בינתיים הוא ואני ישבנו בסלון ושמענו מוזיקה וקשקשנו ושתינו קצת. בשלב מסוים כשהייתי כבר מאד רטובה (יש בו משהו מעצבן שמרטיב אותי נורא) לקחתי אותו לחדר השינה ושם התיישבנו שנינו על המיטה משני צידי העזר הלימודי, שחיכה לנו קצת רוטט, כנראה מקור, אולי מהתרגשות. 

הסברתי לשניהם שאני שמחה להשתמש בעזר הלימודי כדי להראות לו איך אני אוהבת שיורדים לי ופניתי להדגמה כשהוא בוהה בי במבט סתום. כששאלתי אותו אם זה טו מאצ' הוא אמר שבכלל לא פשוט הוא חשב על משהו אחר. אמרתי לו שאני מבינה אבל זה לא המקרה וצללתי לתוך הכוס המגולח של העזר הלימודי. הראיתי לו איך להתקרב לאט ולרפרף עם הפה על שפתי כוס נפוחות, איך לדחוף אצבע אחת ואז אולי שתיים ולהזיז אותן ממש רק טיפה מספיק כדי לתסכל ולא מספיק בשביל לענג, איך ללקק בלשון רחבה את כל הכוס מלמטה ועד למעלה, בתנועות רטובות ונדיבות ולא מהירות מדי (לא מהירות!), הדגמתי לו איך לפנגר ולמצוץ את הדגדגן במקביל ובתיאום ולא בצורה שתעצבן אותי.

כל הזמן הזה העזר הלימודי שכב יחסית בשקט מלבד כמה התפתלויות וגניחות קטנות שנענו ב 'ששש' מצדי. אני חושבת שהעזר היה קרוב לגמירה או לפחות ככה אני מקווה, כשהודעתי שההדגמה הסתיימה ושאני רוצה שעכשיו הוא ינסה ליישם את מה שלמד.

גלגלתי בעדינות את החפץ לרצפה (אני לא מפגרת לא הפלתי אותו אבל הראיתי לו שהוא סיים את תפקידו) והנחיתי אותו לחכות באותה התנוחה, בזמן שמנסים לאכול לי את הכוס כמו שאני אוהבת. 

בסך הכל זה היה די מוצלח. עוד דרוש מקצה שיפורים אבל זה בסדר, העיקר שאת הבסיס התאורטי כבר יש לו.

נאה-דורש - .
יפה לך שיעור פרטי
ממש נאה דורש - נאה מקיים
לפני 4 חודשים
רגעים של בריחה​(אחר) - גם אני הייתי פעם עזר לימודי, להדגמה, וזה היה משפיל ומהנה.
לפני 4 חודשים
Ronnie sm​(שולט) - מעולה (:
לפני 4 חודשים
ענתית - מעולה!!!
לפני 4 חודשים
MISTER BLUE SKY​(אחר) - כל הכבוד על אורך הרוח, הדרכה נהדרת.
לפני 4 חודשים
ve-ra{Q} - לוקחת יוזמה בשוק של חובבנים. מרשים
לפני 4 חודשים
ההנהלה - אם אין אני לי מי לי
לפני 4 חודשים
ve-ra{Q} - אוראלי
לפני 4 חודשים
Marcus Wright​(אחר) - כמה נק"ז לתואר הקורס הזה?
לפני 4 חודשים
ve-ra{Q} - G+1
לפני 4 חודשים
Marcus Wright​(אחר) - השאלה הופנתה למנחת הקורס. תודה.
לפני 4 חודשים
TheProtagonist - אוו זה סקסי
לפני 4 חודשים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י