ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

דתיים ובדסמ

סיפורים קצרים על ההתמודדות של דתיים בעולם הבדס"מ.
בדיוני למחצה, נכתב ע"י דתי לאומי, לא עבר עיניים זרות טרם הפרסום בבלוג.
הבהרה: בבלוג הזה התפרסמו סיפורים באורך מלא, מטרתם הבנה והסברה של שילוב העולמות, אין כאן תוכן בידורי או מיני לשמו, מומלץ לשבת בנחת, עם זמן ושתייה, ולקרוא לאט.
והארה אחרונה לדתיים ודתיות, כמו נוח, גם אני כצדיק בדורותיי (לאחד הפירושים) כותב באופן צנוע י ח ס י ת לאתר שאתם נמצאים בו. (יוצא מנקודת הנחה שאם אתם כבר כאן, מה שאכתוב כבר לא יחטיא אתכם).
יהי רצון שיהיו כל מעשינו לשם שמיים באמת.
לפני שנה. 15 בדצמבר 2022 בשעה 8:13

שוב לא הצלחתי לקום מוקדם כמו שרציתי, התעוררתי סופית קצת לפני שש וחצי הבוקר, החיים שלי מעלים הילוך, זה מקשה עליי. 

כבר יומיים שאני מנסה לכתוב את הקטע הזה, לפני פחות מדקה עשיתי איקס גדול על תחילת הטיוטה שלו, אני לא רוצה את זה ככה, טכני, ריק, רק כי צריך, אני רוצה את זה מהרגש, מהלב, אני רוצה את הכתיבה שלי אמיתית או לא-כלום. 

אז פתחתי חשבון באתר זימה, וגם בלי זה אני חוטא באופן קבוע בענייני צניעות ברשת, איך אני יכול לקרוא לעצמי "דתי"? מה הייתי אומר שם למעלה, אילו הייתי מת ברגע זה ממש?

עשיתי כמעט הכל כדי להתגבר על יצרי, זה לא עבד. 

את כתיבת הבלוג אני רואה כמצווה. כמעט, כמעט... לא, לא כמעט, כתיבת סיפורי BDSM זה קורבן עבורי, קורבן עולה שכולו לשמיים ואין לי ממנו דבר, הרי זה לא משהו לקו"ח ולא אוכל להראות את היצירות הללו ללקוחות אפשריים, זה קרבן עולה תמים לאלוקים. 

בסיפורים אין זימה, אין תאווה לשמה, כתבתי סיפור אחד, למעשה, הסיפור הראשון שכתבתי בBDSM, זו הייתה חוויה מטלטלת עבורי, אני כותב כבר שנים, יצירות מגוונות, לכתוב יצירה מינית,  זו הייתה פריצת גדר עבורי, ובסיפור הראשון הזה, אכן אין הרבה מלבד תאווה ותשוקה, זה עיקרו ולכן, למרות שהשקעתי בו, לעולם לא אפרסם אותו, "הנני נשפט אותך על אמרך לא חטאתי." 

המסר העיקרי מהסיפור הזה, אלו המילים שמודגשות לקראת הסוף, "נשארת דתי, תצדיק את זה." למרות הכל, החטאים, האתר, הבדס"מ, אני נחוש להצדיק את האמונה שלי, בלי תאווה לשמה, בלי מילים גסות שלא לצורך, ומתפלל שיהיו כל מעשיי לשם שמיים באמת. 

את הסיפור "ההתכתבות" ערכתי הרבה לפני שפורסם, אפילו יחסית אליי, במשך זמן הוא נכתב קטעים-קטעים, הבזקי מחשבות על איך הייתה נראית הודעה ממישהי שבאמת צריכה עזרה ואיך היה נכון להגיב לה, נתנו לי פרצי השראה, וכתבתי, מתנצל בפני מי שחשב שזו התכתבות אמיתית. (היא לא, אבל הייתה יכולה להיות, אני מניח...) 

אני מאמין שיש סיבות לכל דבר. 

הבלוג קיים כדי לתת מענה לדתיים בדסמיי"ם, לצערי, אני נאלץ להבהיר שאין לי ניסיון מעשי, איני יכול לשדך זוגות בעולם הזה ממגוון סיבות, העזרה שאני מציע ומבקש מתבטאת בחשיבה משותפת וכתיבה, איני יכול לתת יותר ממה שיש בי. 

למרות חוסר הניסיון שלי, אני מנסה לצפות ולראות קשיים ייחודים בשילוב העולמות, הנה המילים מאחורי הקלעים של "אהבה ופחד": 

אח... רגליים קרות בחתונה/שידוכים, שמעתי על התופעה הזו, וכמובן חשבתי עלינו, עניין השידוכים מסובך ומתוסבך בלאו-הכי, כמה קשרים יש שהסיבה לניתוקם היא החרדה משייכות "רשמית" לעולם הזה? מה עבר על אדם, שהבין לפתע פתאום את כל המשמעויות של קשר בדסמ"י, ויחליט לחיות תוך התכחשות מוחלטת לטבע שלו, ל"שריטות" שלו? 

רגליים קרות, עד כמה יד הבדס"מ במעל? אתמהה. 

לגבי הפוסטים האחרונים, "בקשת עזרה" ו"תפילה", אני מניח שהם די ברורים מתוך עצמם. (יודעים מה? אם לא אקבל את התפקיד בגלל שסרבתי לחשוף לגמרי את הבלוג הזה, פרנציפ אני הופך את זה לסיפור ומעלה לכאן. בלנ"ד) 

מספר הבהרות: 

1) הסיפורים, כמו שכתוב בתיאור הבלוג, הינם בדיוניים למחצה, אני משתדל לא לחשוף מה מבוסס על מקרים אמיתיים ומה לא, אם זה באמת מטריד מישהו, הוא מוזמן לשאול בפרטי. במקרה של סיפורים חריגים במיוחד (ויש חצי טיוטה של סיפור כזה) אבהיר מראש מה אמיתי ומה לא. 

2) אם מישהו מעוניין להתכתב איתי, מוזמן בשמחה, אך חייב אני להבהיר שלא אתכתב באמצעים טכנולוגיים אחרים מלבד האתר הנוכחי. בגדול. 

3) עכשיו, הבהרה לגבי עצם ההתיימרות להיות מענה לדתיים בדסמיי"ם - תראו, אין מי שעושה את זה ברשת, לפחות, לא שמצאתי, ולכן, אני עושה את זה, מקווה שברור לכולם שיש לי חיים משל עצמי וכתיבת הסיפורים מהווה השקעה עבורי, מנסה להבטיח שדתיים-בדסמיי"ם יוכלו למצוא חומר עיוני על מצבם, בסיפורים, שנועדו להפיג מעט את ערפל אי-הוודאות, זה מה שאני מחפש לעשות כאן. 

וזה מוביל לעניין נוסף - במות אחרות ברשת על דת ומיניות, כמו שכתבו בתגובות באחד הסיפורים האחרונים, אם יש מקום שמתעסק בדת ומיניות, הסיפורים האלו צריכים להיות נגישים שם, אני משתדל לא להיות בוטה, אבל הצליחו לעצבן אותי, יש איזו דתיה שכתבה ספר על דת ומין, היא מפעילה דף פייסבוק, וזו פלטפורמה שאני לא מבין בה מספיק, אבל חיפושים על דת ובדס"מ בגוגל מובילים לעיתים לשם, ממה שהיא כתבה עלינו באחד המאמרים שלה ברור שאין לה מושג מה זה BDSM, מרגיז אותי ברמה האישית, למי שיש גישה לזה, ויודע על מי אני מדבר, שיצור איתי קשר בפרטי בבקשה.

והבהרה אחרונה, מלבד הבחורה הדתיה הנ"ל שפרסמה הבלים על העניין, בהבהרות יש התייחסות למספר סוגי אנשים בתקווה למנוע אי-הבנות בעתיד, הדברים לא נכתבו על שום איש/ה מסויימים שהתכתבו איתי, אם מישהו/י חשב/ה שהתכוונתי אליו/ה, נא להירגע, הדברים נכתבו כהבהרות כלליות בלבד, אני לא מפרסם בבלוג דברים שמקומם בהתכתבות פרטית. ( יודע מניסיון עד כמה זה מרגיז). 

זה היה "מילים מאחורי הקלעים" לזמן הקרוב. 

לפני שנה. 13 בדצמבר 2022 בשעה 5:10

"אתה תלך להתפלל עכשיו." 

"כן." אני אומר, עדיין רועד מעט. 

"אחרי שחטאת בלי שאף אחד ראה... אתה חושב שאכפת לאלוקים מהתפילות שלך?" 

"את חושבת שאלוקים אוהב משחקי מילים? חשבת פעם על המילה 'תפילה'?" 

"כן, תפילה-תפלה, טעם תפל, חסר טעם, מה שאי-אפשר להגיד עליי." אני רואה בהזייתי את החיוך המפתה שלה, ומתעלם, בכוח. 

"תפילה, פתילה, משהו שנאחז בחומר ומשנה אותו לדבר נעלה יותר." 

"ואני" אומרת השדה "אש." 

"ולכן אלוקים קשר אותך בי." אני אומר "תפילה, פתילה, אש, חומר ורוח, חום, כאב, שרפה. אלוקים אוהב משחקי מילים, ואולי הוא גם אוהב את המאבק, מה בצע ביהודי תמים העומד להתפלל בלב נקי? הנה אני, מלוכלך בחטא, ולמרות זאת, עם זאת, בזכות זאת, מתפלל, פונה לאלוקים, מבקש, דורש, מחפש קשר עם האינסוף." 

"ממה שאני יודעת אתה מחפש "קשר" עם בחורה, קשר, קשירות... אתה אותה, היא אותך, כבר לא משנה לך, אתה מכור, אתה סוטה, אתה חייב את זה, אין לך לאן לברוח מעצמך." 

"זו אהבה" 

"זו? אהבה?" 

"אהבה, תשוקה, תאווה, הרוע המסוכן ביותר הוא הרוע שדומה לטוב, הרעל המסוכן ביותר הוא זה שנראה כמו מזון רגיל." 

השדה לא כועסת, למעשה, נראה לי שהתיאורים מחמיאים לה. 

"יפה, זה מתחיל מאהבה, ואז חוצה את הגבול לתשוקה ותאווה, אל השטח שלי." 

"בלוג." 

"אה? אתה ממשיך עם משחקי-מילים?"

"כן, גבול אותיות בלוג, אני חוצה את הגבול ופותח בלוג באתר זימה." 

"זה מוצא חן בעיניי" עיני השדה נוצצות "תמשיך" 

"נגמרו לי הרעיונות המבריקים." 

"אז תמשיך עם פחות מבריק!" היא רושפת. 

"כלוב, אל תקרי כלוב אלא כלי, כאילו מחלקים את ה"ו" לשני "י", כלי י'ש ב'ו." 

"מה יש בו?" 

"מה הופך את הכלוב לכלוב? סורגים, אל תקרי סורגים אלא סרוגים..." 

בשלב הזה השדה התחילה לצחוק בטרוף. 

ואני הלכתי להתפלל. 

 

כאילו בוא, זה לא כזה טוב, אתה יודע, אין בזה איזה רעיון מפוצץ או מסר קריטי, אז אולי תוותר על זה? 

לא, חבל על זה, יש פה כמה דברים נחמדים, וזה יושב בטיוטות כבר חודש, חוץ מזה, אני מאוד אוהב משחקי מילים. 

מתוך מחשבותיו של דתי אמיץ בהתלבטות הבוקר. 

לפני שנה. 9 בדצמבר 2022 בשעה 8:54

שלום לכולם, אני משתדל לפרסם כאן רק דברים רלוונטים לנושא הבלוג, אבל נראה שנתקלתי במצב חריג, ואני צריך עזרה כאן. 

אני מנסה להשיג תפקיד במערכת הביטחון כרגע, מילאתי שאלון אישי, נדרשתי להצהיר על כתיבת הבלוג הזה וחשבון ברשת חברתית, כמובן שלא חשפתי את עצמי או את קיום האתר, שקר זה גבול מבחינתי, כתבתי בערך שיש לי בלוג, שלא רלוונטי מה שמו ומה שם החשבון והרשת החברתית, ושזו במה לכתיבה יצרתית אנונימית. 

ועכשיו, אני פשוט מתפלל שזה לא יפיל אותי שם, שזה לא יעורר עניין, ושהלוואי שמי שיטפל במעומדות שלי שייך לקהילה שלנו, ייקרא את הפוסט הזה וישמור על האוננימיות שלי בלי לפגוע בתפקיד שאני רוצה. 

מה דעתכם? מה אנחנו אמורים לעשות במקרים כאלו? 

 

לפני שנה. 6 בדצמבר 2022 בשעה 3:57

חודשים? לא, שנים. 

שנים. נו, אני מחשיב את הזמן שנפגשתי עם וניליות, גם זה היה חיפוש, אולי חיפוש בכיוון מוטעה לחלוטין, אבל זה עדיין נחשב. 

כמה זמן חיפשתי בעולם ה... סודי הזה? לא שנים, הרבה זמן, אבל לא שנים, זה לקח חצי שנה למצוא אותה, ועוד חצי שנה וקצת של התכתבויות זהירות מאוד, בניית אמון. חשדתי לאורך כל הדרך, ועד שלא אראה במו עיניי לא אאמין לגמרי, בחורה כמוני, דתייה, רגישה ו... בדסמי"ת, אחת שמצליחה ללהטט בין שני העולמות בלי להיפגע, עם אחת כזו, אולי אבנה את עולמי שלי, הרי גם אני להטוטן.  

חשדתי לאורך כל הדרך, ואני עדיין חושד. 

גם עכשיו, כשאני עומד במקום ציבורי, בולט, נושא סימנים שרק היא תדע לזהות. 

בהתחלה רק היכרנו דרך התכתבויות, חשפנו פרטים טיפין-טיפין, ולאט-לאט, הלך הקשר הוירטואלי והתחזק, התחלנו לשתף אחד את השני בדברים מהחיים, דברים שלא קשורים לדת או לבדס"מ, אלא פשוט לחיים, רעיונות, תפיסות עולם, מחשבות על העתיד... לא אני ולא היא ידענו להניח את האצבע על התכתבות מסויימת שקבעה למעשה את תחילת התקופה, התקופה שבה הבנו שאולי, רק אולי, אנחנו מתאימים, אבל וודאי שאנחנו רוצים.

זה בא בצורה טבעית, כאילו מובן מאליו, או לא כאילו, שהקשר המיוחד שנוצר דרך התכתבויות אישיות באתר זימה זרם באפיק טבעי, משל היכרנו בתנועת נוער או התנדבות משותפת, ממש כרגיל במגזר הדתי-לאומי, מכירים, מדברים, מבינים, ו... כן, אחרי התלבטויות רבות, החלטנו לחשוף את הזהות שלנו, בדיקה מהירה העלתה שאנחנו לא מכירים ב"עולם האמיתי", אם כי ברור שיש איזה-שהוא קשר בחסות חוק הדתיים השלובים, אבל את זה תכננו לבדוק בדייט, השלב הבא אחרי הצעד אל-חזור של חשיפת הזהות. 

זה היה מפחיד, בחיי, התכנון עצמו הזכיר לי -וגם לקח השראה- מתקופת השרות הצבאי, קבענו נוהל זיהוי, עבדנו על סד"פ (-סדר פעולות מתוכנן מראש), חשבנו ביחד על בלתמי"ם (-בלתי מתכונן, אירועים שלא תוכננו מראש). 

והיום הגיע, יצאתי בבוקר מהבית, עליתי על רכבת, ירדתי, הלכתי למקום המפגש -מקום ציבורי והומה אדם בדרך כלל- נשענתי על בניין מסויים, אחזתי בחפץ מסויים, עכשיו רק נותר לי לאתר נערה דתייה, עם לבוש מסויים, שתיגש אליי, תשאל שאלה מוזרה אבל לא מחשידה - למקרה של טעות בזיהוי - ואני אענה תשובה מופרכת, תשובה שאף אחד לא יענה במקרה, רק אני, שתכננתי איתה הכל לפרטי-פרטים בהודעות אישיות באתר זימה לא עלינו. 

וכשזה יעבוד ביננו, איך נספר להורים? לחברים? לספר שהכרנו באתר זימה של... אה... נטיות מיניות חריגות... טוב, זה יהיה לא טוב, בלשון המעטה. 

בלב, כבר ידעתי ש"זה-זה", זה הזיווג שלי, לא יודע להסביר איך, אבל ידעתי, זו היא, כבר חשבתי על טכניקה פשוטה שבה שנינו נרשם לאתר היכרויות נורמטיבי בהמשך וזה יהיה סיפור הכיסוי שלנו, נדע מה לעשות, נסתדר. 

רק לפגוש אותה סוף-סוף, אחרי שנים ארוכות של חיפושים ואחרי חודשים ארוכים של היכרות וירטואלית אבל עמוקה, רק לראות אותה באמת, לדבר איתה פנים אל פנים, לאהוב אותה בתור האדם הנפלא שהיא, ולא רק דרך המסך. 

רגש ישן פושט בי בפתאומיות, אני מכיר את זה מרגעים מסויימים מאוד בשרות, רגש בלי שם, שילוב מזעזע של ציפייה, פחד מכישלון, והתרגשות נשלטת בקושי לקראת בואו של רגע האמת. 

רגע האמת...

דמות נעצרת מולי פתאום, וליבי מחסיר פעימה, אני שלחתי לה תמונה שלי אבל העדפתי לא לקבל תמונה שלה בתמורה, רציתי לראות אותה בפעם הראשונה במציאות בלבד, וידעתי שאדע מייד, זו היא, והיא יפה בהרבה ממה שהעזתי לקוות. 

היא ניגשת אליי, בחשש, בחיוך זהיר, ושואלת שאלה מוזרה. 

אני עונה את התשובה המוכנה מראש. 

הזיהוי הושלם, זו היא, זה אנחנו. 

ואז היא פשוט מסתובבת ונמלטת משם. 

 

 

נותרתי קפוא על מקומי, לרגעים חשדתי שדמיינתי את ההתרחשות כולה, שזה פשוט לא קרה באמת, הרי לא ייתכן שהכל קרה בדיוק לפי התוכנית שלי, לא ייתכן שבאמת נפגשתי עם האחת... ו... פשוט... היא הלכה. 

אני לא יודע כמה זמן עמדתי שם, הלום, מסרב להאמין, מחכה להתעורר. 

בסופו של דבר הבנת המציאות חלחלה אליי, חזרתי הבייתה, עדיין לא מבין ולא מעכל מה קרה שם בדיוק. 

 

 

ומאוחר בלילה, אני מקבל ממנה הודעה. 

 

אני כל כך מצטערת.

שום דבר שאכתוב לך לא יכול להוות תירוץ או סיבה מספיק טובה למה שקרה היום בבוקר. הבנתי את זה אחרי הרבה מאוד זמן עם עצמי היום, ולכן, הכי הגיוני והכי הוגן שאכתוב לך את האמת. 

הבנתי שאני מפחדת. 

להכיר ולצאת עם בחור שהכרתי באתר זימה?  ברחוב? אני בקושי אמורה לדעת על אתרים כאלו, אז להכיר מישהו... משם? 

ומה זה אומר עלייך? מה זה אומר עליי? למה אנחנו דפוקים? ההורים שלי, ואני מאמינה שגם שלך, החברות שלי, ואני מקווה שגם החברים שלך, לא הכירו ומכירים את הזיווג שלהם בדרכים האלו, למה אני שונה בזה? אני באמת רוצה להיות שונה, דווקא בזה? 

רק היום, כשזה הגיע לרגע האמת, הבנתי את המשמעות. 

אני מצטערת שהיית שם, אני באמת באמת מצטערת, הפחד ניצח, אני בדסמי"ת בדם, כמוך, אבל אין לי באמת בררה, אני לא אמיצה מספיק כדי ללכת בארץ לא זרועה, בעולם האחר,  בבדס"מ. 

אני לא מסוגלת להיות שונה כל כך מהקהילה ומהמשפחה שלי, אני לא יכולה! אני לא מסוגלת! בבבקשה, בבקשה, אני מתפללת שתבין אותי, תדון אותי לכף זכות, באמת האמנתי שאנחנו מתאימים, שאתה תהיה האיש שלי, שנשמותינו התפצלו משמיים רק כדי להתאחד כאן על הארץ. באמת האמנתי ורציתי, עד הרגע שזה הפך לאמיתי כל כך, עד היום בבוקר. 

אני אחזור לעולם הונילי, בחריקת שיניים, בהרבה חששות ותסכול, אבל זה מה שאעשה, תבין, פשוט אין לי בררה אחרת, אני לא יכולה לעמוד ולהלחם נגד כל העולם.

ואני כל כך מתנצלת שהכרתי אותך, באמת, בעולם אחר, במציאות אחרת, אולי יכולנו להכיר בצורה טהורה יותר, ואולי גם להינשא. 

אבל בעולם הסודי שלנו... 

סודות סופם להתגלות, ואסור שיגלו את הסוד שלי, שלנו. אני מפחדת. 

ולכן אני בוחרת לחסל את הסוד הזה וזהו זה!

אני בוכה עכשיו מול המסך, כותבת לאט כי האצבעות רועדות.

אל תחפש אותי, אל תנסה לשלוח הודעה, אני חייבת להתנתק מהעולם הזה, הפחד פשוט הורג אותי, פשוט הורג. 

בבקשה, אהוב, תמצא את הכוח לסלוח לי, בבקשה.  

אני רק בת אדם.

סליחה. 

 

 

זה לא אמיתי. 

זה לא אמיתי, אני קורא את ההודעה, שוב ושוב ושוב, כמו מכונה, רוצה להרגיש כמו מכונה, רוצה לא להרגיש, עכשיו אני רק מכונת קריאה שקוראת מילים שוב ושוב ולא מרגישה כלום, כלום.

אם ארגיש, אתפוצץ ואתפרק לרסיסים. 

והאהבה שלי נשפכת החוצה מהלב אל הכבד והמעיים, ושם לא יודעים מה לעשות עם הדבר היפיפיה הזה, שנרקב והפך לרעל מבעבע, הם שמים את זה במיכל ענק וסגור הרמטית, ואז מוסיפים פתיל קטן, הם רוצים לפוצץ את זה, שם למטה, רחוק מהלב שלי והמוח שלי, לפוצץ את זה ולהעלים את זה. 

אני רוצה להעלים את האהבה שלי לאישה הזו? 

אני חוזר למכשיר, לאתר, ונכנס לפורפיל המוכר כל-כך, האהוב כל-כך, היפה כל-כך. 

פרופיל לא קיים 

לא קיים, לא קיים. 

אני מכבה את המכשיר, ומדליק את הפתיל. 

שנים, שנים, בכיוון מוטעה לחלוטין. 

 

לפני שנה. 29 בנובמבר 2022 בשעה 4:01

משרד ריק, אבל זה לא מספיק לי, אני נעמד בקצה פינת הקפה, אין דלת, אין חלון, לא תהיה השתקפות ממשטח כל שהוא, אין צורך שמישהו יגלה שהדתי היחיד במשרד גולש ב'אתר זימה', הם לא יבינו, לא זימה אני מחפש. 

פותח במהירות את החשבון, רובם ניצלו את ההפסקה כדי לשבת מחוץ למשרד קצת, בוקר ארוך, ויש עוד עבודה, כמו שהבוס טרח להבהיר למי שהשלה את עצמו אחרת. 

הודעה חדשה: 

ריבה אדומה:זה דורש ממני הרבה אומץ לפנות אלייך בנושא הזה, לפנות אלייך בכלל, אפילו לפנות למישהו, בנוגע לנטיות שלי לBDSM, כל צעד שלי דורש הרבה מאוד אומץ, אז תענה, טוב? רק תגיב איכשהו כדי שאדע שיש עוד מישהו כמוני בדבר הזה.

אני דתייה (ותודה לה' שאפשר לפתוח פה משתמש אנונימי, אחרת לא הייתי עושה שום דבר) ונמשכת חזק ל BDSM, פשוט אין לי עם מי להתייעץ, אין לי עם מי לדבר על זה, והשאלות שלי בוערות בי, כל יום וגם הרבה מהלילות. 

אם גם אתה דתי, תוכל לנסות לענות לי? 

המחשבות רצות בי בזמן שכל החבר'ה חוזרים למשרד, ידעתי! ידעתי, אי-שם יש מישהו שזקוק לעזרה, עזרה שלא יוכל לבקש אפילו מאנשים רגילים, לא הורים, לא אחים, לא רבנים, לרוב אפילו לא חברים. אני עובד מהר מאוד, אף אחד לא מבין את פרץ המרץ שלי, אבל שאר העובדים שמחו לסיים את העבודה מהר יותר וגם הבוס החמיא, דקות ספורות אחרי תום ההפסקה סיימנו את העבודה במשרד, ישבתי בשירותים, ועניתי: 

### ####: כן, אני דתי ונמצא במצב דומה לשלך, אסור שידעו, אין לי שום כוונה לדעת מי את "בעולם האמיתי" שמחוץ לרשת, וזה חייב להיות הדדי. 

את המשתמש שלי פתחתי, בין השאר, בשביל אנשים כמוך, דתיים כמוני שחיים את הנטיות האלו. 

אני לא מומחה, אבל את מוזמנת לשאול, לחלוק ולספר, אם אדע מה לענות אעזור ככל יכולתי. 

כשאני הבנתי שיש עוד דתיים כמוני (ולפי ההיגיון, יש לא מעט מאיתנו, אגב.) חיפשתי מישהו שאוכל להתייעץ איתו באנונימיות, ספציפית על השילוב של BDSM והדת, לא מצאתי. 

לכן, בלית בררה, הפכתי אני לכזה. 

יום למחרת קמתי מוקדם, פתחתי את הפלאפון, וואו, היא שלחה הודעת תגובה באזור ארבע לפנות בוקר. 

ריבה אדומה: זה פשוט כואב לי כל לילה מחדש, אני לא הגעתי עדיין ממש לגיל של חתונה ואני גם לא יודעת אם בכלל כדאי לי לחכות לזה, קראתי המון על BDSM, ויש לי נטיות כאלו, מה אעשה עם זה? זה לא משהו שאפשר לחשוף באתר היכרויות ואפילו, אני חושבת, בפגישות שידוכין, אז מה אני אמורה לעשות? להמר? לקוות שבמקרה אתחתן עם מישהו שיתענג מלקשור אותי, מלהכאיב לי? זה מחלה? משהו שאפשר וצריך לרפא? מה זה אומר עליי? זה מלידה? אנשים סאדיסטים הם גם אנשים טובים? זה קשור אחד לשני בכלל? 

עכשיו ברור לי שלא אצליח לחיות עם מישהו שלא מתאים לנטיות שלי, זה אומר שהאחד שאלוקים העיד לי גם הוא עם נטיות BDSM, נכון? אלוקים רוצה שיהיה לי טוב, אז יהיה לי טוב, נכון? קשה לי לבד, כואב לי לבד, וזה לשם שינוי לא כאב שאני נהנית ממנו. 

אני מצטערת על כל השאלות, בכיתי חצי מהלילה כשכתבתי את זה, תנסה לענות על חלק, טוב? 

החדר חשוך, אני עדיין עייף ומטושטש כשאני רושם תגובה באווירת החושך, תגובה דרמטית יותר משרציתי, נו, אמת לפנים על הבוקר, לא הצלחתי לענות על מבול השאלות שלה, אבל אני באמת מקווה שעזרתי. 

### ####: אני לא אשקר לך. 

אף אחד חוץ מאלוקים לא יודע אם יהיה לך טוב.

והוא, גם אם תבכי עוד לילה שלם, לעולם לא יספר לך. 

אל תחיי באשליות, לא תקבלי אותן, לפחות לא ממני. אבל אל תאבדי תקווה. תביטי פנימה, אל ליבך, תתבונני בעצמך, בת אדם. 

מי את? מה חייך? 

את רוצה שיהיה לך טוב, כמו כולם, אין לך בררה אחרת. 

לא, זה לא מחלה, ככל הידוע לי אין דרך "לרפא" את זה, זה לא אומר עלייך -או על כל בדסמ"י אחר- שום דבר על האופי, זה עוד פרט באישיות, כמו לאהוב אוכל מסויים ולא אחר, זה הכל, הכל בסדר. 

מקווה שעזרתי, וכמובן מוזמנת לשאול מה שתרצי עוד. 

באמצע הלילה קיבלתי עוד הודעה מבולבלת. 

ריבה אדומה: אני לא יודעת למה אני כותבת לך עוד בעצם, די ענית על השאלות. תודה.

אולי פשוט כי כואב לי. 

הבדידות, ה... תשוקה, זה כואב לי, לא פיזית. 

הלילה... שוב לא מצליחה להרדם, המיטה שלי מרגישה לי כמו בור שאני נופלת לתוכו.

אולי זה אופייני לגיל שלי, אבל עדיין אני מרגישה מיוחדת: בימים האחרונים יש לי הרבה מחשבות על החיים, למה נבראתי? למה העולם נברא? מה אני בדיוק? מי אני? 

מה משמעות החיים? 

אהבה? שלמות? אושר? 

אין כאן אהבה, לא מספיק, שלמות... אושר... 

טוב, נסחפתי, אני אפסיק עכשיו. 

### ####: 

אין לי תשובות 

רק שאלות

קצת יותר קשות

מלהיות או לא להיות 

שיר יפה, לא? 

השראה בשעות הקטנות של הלילה... זה בית אחד, מעניין אם אמצא לו המשך. 

ולעניינו, קחי תרגיל נחמד-ותשמרי על ראש פתוח!- מוכנה? 

דמייני את עצמך בעוד כמה עשרות שנים, עומדת למות, גוססת, אבל צלולה, חושבת על כל מה שעשית בחיים האלו, פרט-פרט. 

על מה תתחרטי? משהו שעשית? אולי, משהו שלא עשית? בוודאי.

את יכולה להתעלם מהשאלות, לנוח בבור שלך ולחכות שזה יעבור, וככל הנראה זה יעבור, גם אני הייתי שם, גיל ההתבגרות, סוג של, תאמיני לי, יעבור ואם לא, ייטשטש, יידעך, יישכח לאט-לאט.

ואת יכולה לנסות ולפתור את השאלות הללו. 

לקחת את הכאב ולהרגיש שהוא משחיז אותך, משנה אותך. 

לשכב בבור שלך ולהתאמץ למצוא את הדרך החוצה. 

בעתיד, עם הניסיון שלך, תוכלי לעזור לאחרים. 

וכשתגיעי לסוף החיים, תוכלי להסתכל אחורה, על מה שעשית ועל מה שלא.

חרטות מן הסתם יהיו שם, את בת אדם, לא מלאך. 

אבל על מה תתחרטי יותר?  

לפני שנתיים. 22 בנובמבר 2022 בשעה 6:09

"חשבתי על זה לא-מעט. אולי הצלחתי להבין את השורש של הנטיות הללו." 

"כן?" היא סקרנית. 

"אולי." אני נושם עמוק "לפי חלקים מסויימים בתורה, האישה מקבילה לחלק הנסתר של המציאות, לרוח, לטוהר, ואילו הגבר מקביל לעולם הזה, החומרי, ולכן גבר חייב יותר במצוות מעשיות, וגם בגוף, הגבר מוחצן יותר והנקבה מופנמת יותר, כלומר, הגבר מגלם את החומר, העולם הזה, ואילו האישה מגלמת את הרוח, ניצוץ העולם שמעבר, העולם הרוחני, העדין יותר." 

"מעניין... איך קישרת את זה לבדס"מ?" 

"תשמרי על ראש פתוח, טוב?" אני מחייך ועוצם את עיניי, מתאמץ לדייק ככל יכולתי. 

"נשמת האדם היא חלק אלוק ממעל, רוח טהורה, רוחנית, שאינה שייכת באמת לעולם הזה, כשאדם נולד, הנשמה נכלאת בחומר, בגוף, והגוף מתאמץ לכבול את הרוח אליו, לשלוט בה, לשלוט עליה, להשפיל אותה, לתת בה מעצמו, ניצחון החומר על הרוח. 

ייתכן והמאבק הזה, שמתרחש כל הזמן בעומק המציאות הנסתרת, משפיע על בני אדם מסויימים, ולכן גבר -שמקביל לעולם החומר והגוף- יתאווה לכבול אישה, הרבה מעבר להיגיון, בכבלים רבים וחזקים בהרבה ממה שנדרש כדי להגביל תנועה או לשלוט, זה לא העניין כאן, בעומק המציאות הגוף רוצה לשלוט בנשמה כמה שיותר, וכאן, ברובד שאנחנו חיים בו, הגבר יסופק יותר ככל שהאישה תהיה כבולה יותר, מושפלת יותר, כואבת יותר תחתיו." 

 

"תאוריה מעניינת." היא אומרת לאט, חושבת, "ומה לגבי שליטה נשית?" 

אני מתאמץ לנסח דברים בהיגיון. 

"ייתכן שבמקום מסויים, עמוק אף יותר, הגוף יודע שהנשמה היא העיקר, שהיא נעלה ממנו ונועדה לשלוט בו, ולא רק לשלוט בו, אלא לשלוט בו באמצעיים פיזיים גסים -האמצעים שלו, שליטה מלאה ומוחלטת, הנשמה בגוף, הרוח בחומר, השולטת בו בעולמו שלו, שליטה ראויה. 

וזה עמוק עוד יותר, התגלמות הרעיון שהרוח, כלומר, הצד הנקבי והנסתר במציאות, היא זו שתשלוט בחומר, הצד הזכרי והבולט במציאות, נדיר יותר, אולי לכן הנטייה הזו נדירה יותר.

וכמובן שיש מתחלפים, ייתכן שאצלם המאבק ממשיך תמיד, מי ראוי לשלוט על השני - חומר מול רוח, חיצוניות מול פנימיות, גוף או נשמה, גבר או אישה." 

אני פוקח את עיניי.

היא מחייכת.

"חלק מהתיאוריה הזו היא בהשפעתי?" 

"האמת שלא, אני חושב על התיאוריה הזו כבר שנים, לפעמים זה נראה לי ברור כל-כך, ממש זועק מן המציאות, בעיקר ההבנה שהרבה מההנאה של הגבר באה מריבוי כבלים לאישה כשברור לחלוטין שאין לזה שום סיבה הגיונית, זה גרם לי להסתכל ולנסות להבין מה יש כאן בעומק המציאות, בשורש." 

"הנטייה שלך לחפש סיבות לכל דבר..." היא מהורהרת "יש בזה משהו לא מובן מאליו, וגם התאמצת מאוד להסביר לי." 

"כן, זה חשוב, אני מאמין שזה נכון." 

"אתה כזה נשמה." היא אומרת. 

"לא, את." אני עונה לה. 

לפני שנתיים. 15 בנובמבר 2022 בשעה 18:36

החיים שלנו מלאים בשאלות. 

אף אחד לא הבטיח לנו תשובות, אלו ביננו שחיים את השאלות הללו, שזה מפריע להם לישון בלילה, מחפשים את התשובות בעצמם. 

אני מחפש, אין לי בררה. 

מצידי, הבוקר סגרתי חטיבה ראשונה, משהו שלם שעומד בפני עצמו, ארבעה סיפורים, ארבעה שבועות. 

הסיפורים מקוריים לחלוטין, התמודדתי לבד עם השאלות, עם התשובות שמצאתי לעצמי ולעולם, הסיפורים הם כלי. 

שחררתי את השדים שלי ממרתף הנפש, לא את כולם, אבל רבים מהם. 

כל סיפור נברא משאלות והבנות, כאבים וקשיים.

להסביר מה עומד מאחורי סיפור כזה, זה קצת כמו להסביר למה בדיחה מצחיקה, ועדיין חשוב לי שיהיה ברור על איזה שאלות ניסיתי לענות, לכן אני מפרסם את זה זמן משמעותי מזמן פרסום הסיפורים. 

מה עובר על ילדים בדסמיי"ם דתיים, שחיים בחברה בה כמעט ואין מודעות אפילו למין רגיל? איך מתמודדים עם זה? האם מספרים למישהו? איך החבר/ה מקבלים את זה? ואיך היה יכול להראות דייט דתי-בדסמ"י? סיפור ראשון - פגישה. 

איך בחור דתי עם כישרון כתיבה משקיע מאמצים בכתיבה באתר זימה? האם זה מעיד בהכרח על שינוי מוכרח בנפשו? מדוע הוא עושה את זה? והאם יוכל להצדיק את מעשיו מול סמכות חינוכית? סיפור שני - "תקלה קטנה, רבותיי." 

מה גרם לי להפסיק להתכחש לצד הטמא בחיי? מה גרם לי להשקיע מאמצים משמעותיים, מבחירה, בעולם המין החריג שאני שייך אליו בעל-כורחי? מה אלוקים מבקש ממני בכך שלא נענה לבקשותיי להיפטר מהיצר? ו... הסיבה לחטא הידוע, המלכוד שאני ורבים כמוני נמצאים בו, הבין מי שהבין מסוף הסיפור השלישי - רק חלום! 

ומה הגורמים הפסיכולוגיים לנטיות בדס"מ? האם אנחנו "סוטים"? האם יש לנו תקווה לנהל חיים נורמליים בהרמוניה עם הצד הזה בנפשנו? איך אפשר להסביר לונילי-שמוכן להקשיב-את ההיגיון מאחורי נטיות הבדס"מ? הסיפור שסוגר את החטיבה הראשונה - אופס... 

(לא, אני לא נרקסיסט, שמתי לב שהרבה מהסיפורים נכתבו מעמדה אישית שלי, תקראו עד הסוף, יש הצעה.) 

הסיפור הראשון בחטיבה השניה, שפורסם הבוקר, מכיל עוד יותר מהשדים האישיים שלי, השאלות שבערו בי ביצירתו ייכתבו בברור בעזרת ה' בקטע הבא של "מילים מאחורי הקלעים". 

הסיפורים נוצרים משאלות והבנות, כאבים וקשיים, מטרתם תשובות והסברות. 

העולם הדתי בדסמ"י מלא בשאלות והבנות, קשיים וכאבים, אני לא רב, לא פסיכולוג וממש לא צדיק, אני רק בחור שאוהב לכתוב סיפורים.

וזה מה שאני מציע, איזה הבנות ושאלות יש לכם? האם הצפת השאלות, התשובות, הקשיים, הכאבים, וההבנות שלכם בצורת סיפור נגיש לקריאה, עשויים לעזור למישהו? 

האם אוכל לסייע לכם ולהנגיש חלק מעולמכם בסיפור, לכל מי שייקלע לבלוג הזה? 

אנונימי לחלוטין, ולגיטימי לחלוטין. 

האמיצים מוזמנים לכתוב בתגובות על ניסיונם בעולם הדתי-בדס"מי, ולהסתכן בפתיחת דיון חשוף על דבריהם. 

מי שלא רוצה להסתכן, מוזמן לשלוח בהודעה פרטית. 

(נ.ב. למען הסר ספק, אני לא מבקש עזרה כי "מתחילים להיגמר לי הרעיונות", למעשה, יש חצאי-טיוטות שיספיקו לחודשיים בערך, ועוד רעיונות גולמיים לא מעטים. 🤫) 

הסיפורים הם כלי, והם מכילים את השדים שמשתחררים לאט-לאט. 

גברותיי ורבותיי, מה השדים שלכם? 

האם בתפילה, היגיון וכתיבה, אוכל להפוך אותם למלאכים? 

יהיה רצון שיהיו כל מעשינו לשם שמיים באמת. 

לפני שנתיים. 15 בנובמבר 2022 בשעה 4:59

"...כי לא הייתה לי בררה!" 

"מה זה התרוץ הזה?! תסביר!" 

אני מנפנף בידיי בחוסר אונים "פשוט לא הייתה לי דרך אחרת." 

איך הגעתי למצב הזה? 

אני יושב בחלל לבן ורך, ענן, מולי יושב איש גוץ בחליפת עורך-דין, מולו, על השולחן, תיק מסמכים עב-כרס. 

שאלתי אותו בהתחלה אם אני מת, הוא ענה שכעיקרון כן אבל זה לא סופי, ובכל מקרה צריך להתכונן למשפט. 

אני לא זוכר בדיוק מתי התחילו הצרחות, מתי עבר הווה ועתיד התחילו להתערבב ולהתפתל, מתי גם מעט ההיגיון שנשאר יצא משליטה. 

מה שנשאר לי זה זיכרונות של רצף האשמות ותגובות. 

"...חיללת שם שמיים!" הוא הטיח בי. 

"זה לא נכון!" נהמתי בחזרה, בכעס, כמעט בבכי, "לא עשיתי את זה!" 

"כתבת תאווה!" 

"לא פרסמתי תאווה לשמה! ערכתי ועידנתי ועיבדתי ואפילו וויתרתי על סיפור אחד, התאווה נשארה במחברת, פרסמתי סיפורים טהורים, נקיים, אני מבטיח! בדוק בעצמך! קרא! זימה לא תמצא, לא גסות רוח, לא מילים מטונפות, לא תיאורי-תאווה זולים, לא תשוקה לשמה, לא לשם תשוקה כתבתי... תביא את ההקלטות! "כל מעשייך בספר נכתבים"... אני יודע שתיעדו אותי בעולם האמת! תקשיב להקלטות שלי! התפללתי בעודי כותב, סיפור-סיפור, על כל אחד ואחד התפללתי שיהיה לשם-שמיים באמת!" 

"לא נכון! כתבת סיפור אחד חסר ערך, מלבד תשוקה אין שם דבר! האם גם עליו התפללת שיהיה לשם שמיים?!" 

"אני... לא זוכר, כנראה שלא." 

"חטא!" 

"אבל... לא פרסמתי, אפילו לא הקלדתי אותו ואין לי כוונה להקליד, זה מה שאמרתי לך כבר - על סיפור אחד וותרתי... למרות שזה הסיפור הראשון שכתבתי בדבר הזה." 

אבל איך הגעתי למצב הזה? 

"השחתת זרעך לבטלה במשך שנים!" 

"נאבקתי ביצרי שנים, מה עוד יכולתי לעשות?!" 

"מה?! מה עשית?!" 

"התפללתי, נדרתי לצדקה, צמתי עשרות צומות, בכיתי ביער... שטפתי את גופי במים קפואים... טבלתי, פעלתי, בכל דרך נפשית ופיזית שיכולתי..." 

"תתמצת!" 

"אין בעיה..." נעצתי מבטי בעיניו, הזיכרונות שלי חוטא רדפו אותי, אבל אני יודע שעשיתי כמעט הכל, כמעט הכל, זה לא אשמתי, חטאתי, אבל איני חוטא. 

"בתמצות, חוץ מלהתאבד או להתחתן, עשיתי כמעט הכל כדי לא לחטוא." הסברתי לאט, שיבין "...ושום דבר לא עזר." 

"להתאבד אסור" אמר העו"ד השמיימי בידענות "אבל למה לא התחתנת?" 

"למה? איך הייתי אמור להתחתן תוך כדי שירות קרבי ב######!?" 

רק רגע, הזיכרונות חוזרים... שירות קרבי... כן, זה הסיבה שהגעתי לכאן, אבל... אבל איך... 

רגע מה? הכעס עלה בי, הוא אומר שאולי הייתי צריך להתחתן רק כי... 

"זו לא סיבה להתחתן." רשפתי בזעם אצור "להתחתן בגלל צורך מיני ורק בגלל צורך מיני זה להפוך את הנערה לחפץ, הייתי מעדיף למות." 

הוא השתעל באי נוחות. 

"זו מצווה להתחתן, אז לא רק צורך מיני היה לך שם." 

"נכון, לכן נלחמתי להיות טהור, לפחות שבוע, לפני שניסיתי ליצור קשר עם נערה." 

"והצלחת...?" 

"כן, אחרי עשרות צומות, תפילות, מקלחות קפואות וטבילות, התבדדויות וטכניקות מנטליות, הצלחתי להשלים שבוע בקושי, רב, מאוד." 

"וכמה זמן זה לקח לך?" 

"בערך שנה, אחת השנים הקשות בחיי." 

"וניסית ליצור קשר עם נערה?" הוא המשיך לחקור. 

"כן, נערה שמהתחלה התאהבתי בה ונלחמתי ביצרי בעיקר עבורה, רציתי בכל מאודי לגשת לקשר איתה טהור ככל יכולתי." 

"והצלחת?" 

"לא." 

השתהיתי, הזיכרונות הישנים עלו בי, ההלם, חוסר הרגש הפתאומי, ואז הדמעות, והמים... כמעט המשכתי ללכת את האבדון. 

לא, לא רציתי להתאבד, ידעתי שזה יגרום סבל בל-יתואר לאנשים שאני אוהב. לא הייתי מוכן להתאבד. 

אבל רציתי למות. 

"מדוע לא הצלחת?" 

"היא לא רצתה אותי, להתחתן כבר לא יכולתי, להתאבד לא רציתי, רציתי רק למות." 

הוא השתעל שוב, בקול רם יותר. 

 

"רציתי רק לתפעל ת'מעצור!!! אני נשבע!!!"

"יא חתיכת מטומטם!!! כמה פעמים אמרתי לכם לא להסיט קנה במטווח?!..." 

"רק שלא ימות, אלוקים, רק שלא ימות בגללי..." בכי. 

"סתמו ת'פה כבר! תנו לחובש תורן לעבוד בשקט! איפה הרכב פינוי?!" 

 

התבוננתי על עצמי מלמעלה, הדם נספג בטקטית, בווסט, לעזאזל... המטווחים התרחקו מתחתיי, הרחק הרחק... 

"תראה, אנחנו נעבור על החטאים שעשית בחיים שלך מהסוף להתחלה, טוב? אני רואה שאתה מגיע לכאן מאימון בשרות סדיר... טוב... זה דווקא מצווה..." 

"לא בדיוק סדיר, הקפיצו אותנו בחזרה מחופשת שחרור... הגיזרה בערה, כרגיל." 

"חופשת-שחרור... כן... טוב, אני רואה פה חשד לחטא." 

"תיזהר במילים שלך." 

"תירגע, אני העורך-דין שלך, לטובתך, מבין? אני זה שבונה לך קו הגנה בפני בית-דין של מעלה, לא אמרתי שעשית שם חטא, אמרתי "חשד לחטא", אולי כן ואולי לא, בכל מקרה הקטגור יקטרג, ואנחנו נהיה חייבים לענות, אני רק מקריא לך מהתיק שלך, בסדר? כתב כאן "חופשת שחרור - חשד לחטא" אתה יודע מה זה?" 

"אולי..." אבל לפני שאפרט על הסודות שלי, רציתי להבין כמה דברים "תגיד לי, אני מת?" 

"כעיקרון כן, נהרגת בתאונת אימון אבל זה לא סופי, ממה שאני רואה כרגע מבצעים לך שחלוף לנט"ן, בכל מקרה, זה לא חשוב עכשיו, אתה יודע על מה החטא שלך? החשד?" 

כן, זה זה. אני בטוח. 

ואני לא מפחד להודות בזה. 

הצרחות הגיעו די מהר. 

"תגיד אתה מטורף או מה?! נרשמת, באופן קבוע, לאתר זימה?! למה שתעשה דבר כזה?!" 

"לא הייתה לי בררה!" 

"מה זה התירוץ הזה?! תסביר!" 

אני מנופף בידי בחוסר אונים, "פשוט לא הייתה לי דרך אחרת, רק בסוף השרות המטורף הזה, כששכבתי במיטה לבד, חופשי מהצבא, רק אז התחלתי לחשוב על על האפשרות שיש עוד דתיים עם נטיות כמוני ו... שאולי אצליח ליצור איתם קשר דרך האינטרנט, ו... נוכל לעזור אחד לשני... אז... חיפשתי... חרשתי את הרשת... במשך כמה ימים... והאתר הזה זה הדבר הכי קרוב שמצאתי!" 

"טוב, טוב, אני מאמין לך ומבין אותך, אבל נצטרך לשכנע את השופט, אתה מבין? זה חתיכת מעשה חריג, בחור דתי שנרשם לאתר זימה, חייבים למצוא הסבר קצר ומשכנע כדי להצדיק את זה." 

"רק רגע, ובחור חילוני שנרשם לאתר כזה, זה בסדר?" 

"לא בסדר, אבל בחור כזה יקבל יחס טוב בהרבה ממה שאתה עלול לקבל, כי הוא "תינוק שנשבה" וייתכן אפילו שייצא בלי עונש או עונש קל." 

"ודתל"ש שנרשם לאתר כזה?" 

"אותו סיפור בגדול, עונש קל או אפילו זכאי, "תינוק שנשבר", יש להם הגנה עקרונית, הגנה שלך אין, נשארת דתי, תצדיק את זה." 

"להצדיק את זה..." גלגלי מוחי מסתובבים במרץ "תגיד, הבנת כבר שזה לא אתר זימה רגיל, נכון?" 

"כן, זה גם רשום לי, אתר בדס"מ." 

"ואין אתר כזה מיוחד לדתיים, אז..." 

"אז מה?" 

"אז אם אלוקים היה בורא נטיות בדס"מ רק בחילונים, אז יופי, אבל הוא ברא את הבדס"מ גם בדתיים וחרדים... אז... איזה בררה יש לנו? אין אתר כזה מיוחד לדתיים..." 

הוא מתבונן בי. 

"נראה שעלית על משהו רציני מאוד." 

"שיגן עליי במשפט בבית דין של מעלה?" 

"אפילו יותר מזה, חכה רגע..." משום מקום מופיע בידו טלפון חוגה והוא מייד מתחיל שיחה ערה "כן... שמעתם אותו... העברתם את זה? יפה, מה הוא אמר? שזה נכון? יופי, אז... אה, כבר שלחתם מישהו למטה לסדר את העניין? טוב, טוב... אני ארמוז לו ואשחרר אותו... כן, להתראות ברקיע השביעי." ניתק.

"תראה... יש שינוי בתוכניות... אתה חוזר למטה, לעולם החומרי, מה שחווית אסור לך לספר, אלא אם כן תניח פתח לאנשים להאמין שזה רק דימיון גמור ולא קרה באמת... ותזכור את הסיבה שמחזירים אותך..." הוא משתעל "הבדס"מ לא סותר הלכה, אכן, חשוב שיהיה גם אתר כזה, נקי וטהור, לדתיים כאלו... אז... בהצלחה עם זה..."

"רגע, מה?" אני תוהה "כל הדרמה הזו ואתם מחזירים אותי? למה גרמתם לי למות מלכתחילה? מה הקטע עם זה?" 

"כנראה סקרנת כמה אנשים כאן" הוא קם ולוקח את תיקו מהשולחן "רצו לשמוע אותך, מקרה חריג, למה אתה עושה את מה שאתה עושה, "הנני נשפט אותך על אמרך לא חטאתי"... במקומך הייתי מתפלל." 

"רגע! הכל היה הצגה? לא באמת הייתי אמור למות?" 

"נו," הוא זועף "הם כנראה ניצלו הזדמנות, זה הסיפור." 

אני נשמט מהעננים ונופל, העו"ד השמיימי צועק לי משהו אחרון ואני לא מבין מה כי גם אני צורח בכעס "התפללתי! אני לא בחרתי ביצר הזה! למה שאהיה אשם?! מה יכולתי לעשות?! זה לא הגיוני...!" 

 

תמשיך, חבר, אתה בסדר. 

 

"... זה לא הגיוני בליסטית, הקליע פשוט עבר קרוב ולא פגע בשום דבר חיוני, שוב, לא הגיוני בליסטית, בחיים לא ראיתי דבר כזה וזה לא הפצוע ירי הראשון שלי, כאילו מישהו הסיט את הקליע מהמסלול ההגיוני..." 

"הוא התעורר" אני שומע את הקצין שלי. 

"#####" הוא פונה אליי "איך אתה מרגיש?" 

"בסדר. יש לי משימה." 

"איזו משימה? על מה אתה מדבר? אתה פצוע." 

"תעשה לי טובה, תביא לי את המחשב או את הסמרטפון." 

"בשביל מה מחשב עכשיו? אתה בטוח? נעזור לך במה שאתה צריך..." 

"איזה יום היום?" 

"שלישי..." 

"אז תביא לי את המחשב, אני בטוח, יש איזו פינה שאני צריך לסגור לבד." 

 

 

 

 

 

 

לפני שנתיים. 8 בנובמבר 2022 בשעה 5:54

ואז פשוט מצאתי את עצמי בוהה בקטע מסדרון בו נעלמה לפני רגע קצוות שיער שחורה. 

לא, לא, לא מאמין שזה קרה, זה היא. 

 

חזרתי במהירות לחדר, "זה הילדה." אמרתי לאישה הכפותה על הכיסא בחדר השינה, התרתי ממנה את מחסום הפה למרות שהתפתיתי לרגע להשאיר אותו לסוף, דרך ילדותית להתעלם מהשאלות שלה, לא לעניין, התרתי את הקשרים במהירות, המשחק נגמר, נקטע, יותר נכון. 

"הילדה? ####?! אתה בטוח!?" 

"כן." עמלתי במהירות שיא על החבלים המהודקים, "אני אזהה את השיער שלה מקילומטר." את השיער היא קיבלה ממני. 

"אבל מה קרה למנעול של החדר?" 

"נשבר." כן, נזכרתי, מאוחר בלילה אתמול, אימון משקולות קטן אבל מתיש, משקולת אחת נשמטה לי על הבריח... אבל לא ייחסתי לזה חשיבות, המנעול נשבר, ואיתו גם התמימות של המתבגרת שלי, לפחות לתמימות שמתי לב בזמן. 

"חכה שאתלבש." היא ביקשה כשסיימתי לשחרר אותה "אל תלך אליה לבד." 

לא תכננתי לטפל במשבר הזה בלעדיה. 

 

ניגשנו לחדרה, וניליים לחלוטין, פתחתי את הדלת בלי לדפוק, ילדתי המתבגרת שכבה על מיטתה, פניה קבורות בכרית, שקט. 

אשתי התיישבה לידה והחלה ללטף לאט את שיערות ראשה. 

 

"אל תיגעי בי!" הילדה העיפה בכוח את ידה של אימא ממנה. 

עדינות לא תעזור כאן, הבנתי, צריך כוח. 

"####" אמרתי בקול קשה, "תרימי את הראש מהכרית ותסתכלי עליי." 

היו יפחות בלבד. 

"עכשיו." 

בבת אחת היא הרימה את ראשה, לא נתתי לבהלה להיחשף, עיניה אדומות, הילדה שלי, היהלום שלי, בכתה. 

היא תקעה בי מבט כאילו אני זר. 

"####" אמרתי לה בקול ברור "ראית בטעות משהו שלא היית צריכה לראות, חשוב לי מאוד שיהיה לך ברור לגמרי שהכל בסדר, הרבה זוגות עושים דברים כאלו ודומים, גם אנשים שאת מכירה, אני ואימא עושים כך מאז שהתחתנו וזה בסדר, זה יחסים תקינים, את מבינה?" 

היא המשיכה לתקוע בי מבט. 

"####" אשתי המשיכה ללטף את ראשה בעדינות "מה בדיוק ראית?" 

לכמה רגעים נראה שהילדה שלי איבדה את קולה, כשדיברה היה קולה חנוק, "אני לא יודעת בדיוק." 

 

"בואי, ###" אני מניח יד על אשתי והיא קמה מייד למגעי, בטבעיות ממשיכה את הקימה לחיבוק צמוד, הילדה מתבוננת בנו, תוהה מן הסתם עם מדובר בהצגה רק בשבילה. 

"אני חושב ש#### צריכה להירגע קצת עם עצמה, ואחר כך, כשהיא תחליט שהיא רגועה ומוכנה להקשיב, היא תגיד לנו." 

הסתובבתי אל הדלת, ואשתי עוד נשארה עומדת מול הילדה לרגע, "הכל בסדר, חמודה." שמעתי אותה, "תרגעי ונסביר לך הכל, הכל בסדר." 

יצאנו. 

 

ברגע שיצאנו מטווח שמיעה ציפיתי שאשתי תראה את הלחץ שלה, חיכיתי למשפטים כמו: 'אוי, אלוקים, מה נעשה עם זה עכשיו?' או: 'אני לא מאמינה שזה קרה לנו.' ואפילו: 'זהו זה, הרסנו לילדה את החיים.' 

 

חדר שקט, חשוך, שעה מאוחרת, אשתי התייעפה מאוד ושלחתי אותה לחזור לישון, חשבתי שגם הילדה נרדמה, אבל לא, שעתיים וחצי אחרי האירוע היא סוף סוף יצאה מהחדר שלה, נעמדה מולי באומץ ואמרה מילה אחת: "תסביר." 

אז הסברתי. 

חצי לילה בערך, לפחות כך הרגשתי. 

"שבי לידי." אני עדין "בואי נדבר, תספרי לי מה ראית, מה את חושבת על מה שראית, ואילו שאלות זה מעלה לך." 

היא התיישבה לידי, פניה עדיין היו אדומות מבכי, אבל היא... רגועה יותר. 

"ראיתי אותך עומד מול אימא כשהיא קשורה לכיסא ואין לה בגדים. אתם... עשיתם... יחסי אישות?" 

"תראי," אמרתי לה ברצינות "נולדת, ואני ואימא ההורים הביולוגים שלך, אז כן, אמא ואני קיימנו יחסי אישות." 

"בהסכמה?" 

"אימא נראית לך עצובה ביום-יום?" 

"לא, ממש לא, אבל זה לא מה ששאלתי." 

"כן. בהסכמה מוחלטת" 

"אז למה ראיתי אותה קשורה לכיסא?" 

"כי היא רצתה..." חישבתי מסלול מחדש במהירות, הילדה עלולה להבין מהר מדי שאימא מאזוכיסטית, ואז להתאמץ עוד טיפה ולהסיק שאני סדיסט, מילים קשות מדי לשלב הזה, בעולם הונילי הם מילים עם משמעות שונה מעט. צריך ללכת כאן בזהירות. 

"מה עשית אתמול עם חברות שלך?" ניגשתי לנושא מזווית שונה, שהילדה תבין, תקבל, שלא תישרט יותר מדי. 

"נו, אבא..." 

"ראיתן סרט מצוייר, איזה סרט?" 

"נו," היא זזה בחוסר נוחות "מה זה משנה, אבא? איך זה קשור? סתם סרט מטופש, 'פיטר פן 1' המקורי, נראה לי." 

"בסרטים יש תפיסות עולם מוסוות, נרטיבים, בערך, ביטוי של מוסכמות ורגשות קולקטיביות וגם-בעיקר!-בסרטים מצויירים "טיפשיים', ####, תספרי לי בקצרה על מה הסרט."

"אה... הסרט הוא על ילדים בריטים, אחים קטנים ואחות גדולה, שנפגשים עם פיטר-פן, "הילד הנצחי" והוא לוקח אותם לאי שלו... והם נלחמים עם שודדי ים ואינדיאנים... נו אבא, זה מביך."
"ורוב הסרט מתרכז ביחסים בין הילדה לפיטר פן, ובין הפיה לפיטר פן... שימי לב, מתוקה, אילו דמויות בעלילה הזו הן נשיות?"
"הילדה, וונדי, ובת הצי'ף, טייגר לילי."
"ושכחת את הפיה, טינקרבל, דמות נשית נוספת בעלילה." אני מתבונן בעיניה ומתפלל שהיא תבין, באמת תבין "####, את יודעת שאני מכבד אותך, ולא רק כי את הבת שלי, את יודעת שאני מכבד את המין הנשי, נכון?"
היא הנהנה, "כן, אבא."
"עכשיו, תחשבי על זה - במה מתבטאת הנשיות של הדמויות האלו?"
"חוסר אונים, בין השאר." היא התבוננה בי במבוכה, אבל ראיתי ניצני הבנה בעיניה.
"וונדי נחטפת ונקשרת אל מול שודד הים המרושע, אפילו טינקרבל, דמות לא אנושית אבל נשית, נחטפת ומוצגת בעמדת כניעה וחוסר אונים, בת הצי'ף נשבית ונקשרת לסלע באזור שיוצף עם הגאות... ועכשיו, זה רק סרט שראית במקרה אתמול, אני ראיתי אותו לפני שנים, תחשבי על כל הסרטים שאת מכירה ותראי בעצמך - לעיתים קרובות הדמות הנשית מוצבת במצב חסר אונים, חטיפה, שבי, מלכודת, היפיפיה ששבויה בראש מגדל, שנחטפת ע"י מפלצת, שמעונה ע"י המכשף הרע וכו' וכו', את מבינה? חוסר אונים זה מרכיב מהותי בנשיות."
"אני לא חושבת שחוסר אונים זה חלק מהנשיות שלי." אמרה המתבגרת הצעירה.
"כן? ומה לגבי אביר חלומותייך? האביר על הסוס הלבן?"
"מה איתו?"

"הוא דמות גברית שמייצגת כביכול את הדמות הזוגית האידאילית לאישה, חשבת פעם איזו מן אישה הוא רוצה? על מה האביר שלך חולם? על נסיכה יפה שתשב מאחוריו על הסוס, הוא המוביל, הוא היודע, הוא אביר לוחם ומאוחריו האישה היא נסיכה ענוגה שתלויה בו פיזית, וגם... אם לפני זמן קצר הנסיכה הזו הייתה שבויה באיזו מערת שודדים או עונתה באיזה צינוק של המלך הרע, מה טוב, זה מוסיף לחן שלה בעיניו, לנשיות שלה, נערה רגילה חולמת על "האביר על הסוס הלבן" ואני מסביר לך, הצד השני של המטבע הזה הוא נער שחולם על "עלמה במצוקה", על אישה חסרת אונים מולו, זה מושך גברים, זה יפה בעינינו." 
"זה... מוזר."
"אבל הגיוני לך? לפחות קצת?"
"קצת, כן." היא הודתה.
"יפה, זה כי את תקינה, ישרה, 'סטיירטית', החשק המיני שלך ממוצע. עכשיו תשתדלי לא לצחוק במבוכה, כי אני הולך להסביר לך על יחסי מין, אני יודע שזה התפקיד של אימא, לכתחילה, אבל נחשפת למיניות מוקדם מדי, אז עכשיו זה התפקיד שלי."
"רגע" הצדיקה שלי נבהלה "אתה הולך ממש להסביר לי הכל? אולי כדאי שנחכה עד שילמדו אותנו באולפנה? בשנה הבאה יתחילו לנו שיעורים לחינוך לחיי משפחה..."
בסדר, בסדר, טעיתי בהערכה שלי, היא לא מוכנה לגמרי, צדיקה.
"לא הכל, אפילו לא הרוב, רק כדי שתביני את הדינמיקה בין גבר לאישה בחיי אישות, אחרי מה שראית, חשוב לנו שתביני את הנושא הזה, ועכשיו, מתוקה שלי..." נעצתי מבט עמוק בעיניה של הנסיכה שלי, "אני רוצה שתאמרי לי בלי להתבייש, מה בדיוק את חושבת על מה שראית הערב."
"על מה שראיתי?" היא נבהלה שוב, "אה..."
"אני אפשט לך" אמרתי "ראית אותנו עומדים לקיים יחסי אישות, נכון?"
"כן." היא נבוכה והסמיקה.
"יחסי אישות רגילים, לדעתך?"
"אה... לא, כלומר, זה נראה כמו סוג של..." היא לא הצליחה להביא את עצמה להגיד את המילה, עזרתי לה.
"...סטייה, זה נראה כמו סטייה, נכון?"
"כן." היא הודתה רפות.
"יפה, בואי נעשה תרגיל חשיבה קטן, מה הגובה של גבר ממוצע במדינת ישראל?"

"לא יודעת... מטר שבעים וחמש, אולי?"
"לצורך העניין נאמר שכן - מטר שבעים וחמש זה הגובה הממוצע, עכשיו, מה הגובה שלי?"
"יותר, לא בהרבה, אבל יותר."
"יפה, אז אני לא הממוצע, כלומר, סטיתי מהממוצע, האם אני סוטה?"
"לא, לכל אחד יש גובה משלו, וזה לא מוזר, להיפך, זה היה מוזר אם כולם היו בדיוק אותו גובה."
"בדיוק. קצת שונה מהממוצע זה בסדר, מה לגבי גברים שגובהם הוא שני מטר ומעלה? האם הם סוטים?"
"לא."
"ולמה לא? הרי הממוצע הוא מטר שבעים וחמש, הם סוטים בהרבה מזה."
"הם לא סוטים, הם חריגים."
"וזה דבר רע?"
"לאו דווקא, אולי אם יש בזה בעיות רפואיות או משהו דומה, אבל סתם ככה לא, הם נולדו עם זה."
"יפה מאוד, עכשיו, כשהבנו את העניין הזה, נעבור ליחסי מין."
היא מסמיקה שוב.
"אל תיבהלי, מתוקה, אני אסביר לך בשפה נקייה ופשוטה, תסמכי עליי, זה לטובתך. אני מבין שזה מלחיץ אותך אז אפסיק עד שתגידי לי שאת מוכנה לשמוע, בסדר?"
"בסדר" היא נשמה כמה נשימות עמוקות, עצמה עיניים ושוב פתחה.
"אני מוכנה."
אני נושם נשימה עמוקה בעצמי, ומתחיל, בקול שקט ואיטי, להסביר.
"כשאישה וגבר מקיימים יחסי אישות, האבר של הגבר נכנס לגוף האישה, התנוחה הנפוצה היא - האישה למטה והגבר למעלה, ככה רוב הזוגות עושים, ולרוב יש ביטויי דומננטיות מצד הגבר, וביטויי פאסיביות מצד האישה, האישה רפויה, הגבר מפעיל כוח... זה הרגיל, כך הרוב עושים, זה, בעניין הזה, הממוצע.
וכמו בגובה, גם בזה יש חריגים, ויש גם יותר חריגים, גברים שצריכים לחוש דומננטיות וכוחניות רבה בהרבה מגברים רגילים, ונשים שזקוקות להרגיש יותר מסתם פאסיביות, חסרות אונים, חלשות, לפעמים אפילו מושפלות. זה חלק מהקשר המיני. אצל זוגות כאלו, זה תקין."
"אז... אתה ואימא..."
"לא רגילים, בנוגע לטעם שלנו ביחסי אישות, אני דומיננטי בהרבה מהרגיל, ואימא פאסיבית מהרגיל, מאוד, זה מה שאנחנו צריכים להרגיש ואוהבים להרגיש אחד לשני כשאנחנו מקיימים יחסים."
היא נשמה עוד נשימה עמוקה.
"לכן ראיתי אותך עומד מול אימא, כשהיא קשורה לכיסא, עם מחסום מוזר בפה, ולא לבושה?"
"כן, בגדול. די מדוייק."


אנחנו שותקים.


"אני שמח שאמרת את זה ככה, את אמיצה, זה טוב וזה חשוב, מה שלא ברור לך- תישאלי, מה שאת צריכה לדעת- תישאלי, מה שאת רוצה לבדוק- תבדקי, הכל בסדר, אנחנו איתך."

"יש לי כמה שאלות... אבל אל תכעס." 

"לא אכעס, מגיע לך לדעת." 

"נולדתם עם ה... חריגות האלו?" 

"כן, בהחלט, גילינו את זה בהתפתחות המינית, גיל 12-14 פחות או יותר." 

"ו... אז..." היא קצת מהססת "יכולתם, בתאוריה, להתחתן גם עם מישהו שאין לו חריגות דומות?" 

"תאורטית? כן, ויש זוגות שהם כאלה, שאחד מבני הזוג לא גילה לשני, הם חיים... אה, לא שאלתי בפירוש, אבל אני מניח שיש שם קצת תסכול." 

"אז... איך ידעתם על החריגות המיניות אחד של השני? איך הכרתם בעצם?" 

"אה..." עכשיו אני מהסס "מכירה את 'שליש גן עדן'?" 

"כן." 

"אז לא דרכם." 

 

לפני שנתיים. 1 בנובמבר 2022 בשעה 4:05

נמאס לי לברוח. 

זה תמיד חזק ממני, האש, זה סביבי, מקיף אותי, אוכל בי. 

 

"אתה מאמין בחלומות?" הדמות האדומה שואלת אותי מתוך הלהבות, זה חלום צלול? 

"חלומות שווא ידברון" אני מצטט לה. 

"אל תתחכם איתי" מפיה יוצא עשן סמיך, מסתנן דרך הניבים שממלאים את פיה "אתה יודע שזה לא המקרה עכשיו." 

"חלומות זה השטח שלכם, הצד שלכם במציאות, לא שלי." 

"החלטת לבוא אליי, להיכנס לעולם האפור שלי, אתה, שנלחמת כה רבות רק כדי להישאר טהור ימים ספורים... למה עשית את זה?" 

"עשיתי די, התפללתי די, התאמצתי עד אפיסת כוחות וביקשתי מאלוקים שייקח ממני את היצרים האלו... ובקשותי שבו ריקם. אסור לי כבר להתעלם, אלוקים רוצה שאפסיק לברוח מהאש שלך, זה ברור, ו... אין לי בררה אלא להבין שהוא רוצה שארוץ פנימה, אל האש, אלייך, אל העולם השחור והטמא שלך, איני יכול לכבות את האש הזו, אז, בתפילה לאלוקים, אני בוחר לחבק אותה." 

"אבל... אבל למה?" היא מלחששת, שולחת יד אדומה בעלת טפרים, עיניה כעיני העז, אישונים מאורכים, "למה שאלוקים ירצה שאחד כמוך יהיה איתנו?" 

"אני שואל את השאלה הזו את עצמי מאז שהחלטתי להיכנס" אני נרתע מידה, "ו... בפשטות, כנראה שאלוקים רוצה שאהיה כאן, בטומאה, כי הוא יודע שאשאר נאמן לו, כי הוא ברא בי את הרצון להיטיב ולעזור." 

"ולמה שתלחם בי ובעולמי?" 

"יש בעולמך כאב, חוסר וודאות, רוע, אכזריות ובדידות... ובזה אלחם."

 

הצחוק שלה עושה לי צמרמורת, אי אפשר לטעות, זה לא מהעולם הזה, הצחוק הזה לא שייך לעולם שלי. 

"אתה תמיד חוזר אליי, כמו חיה, בהמה, פרא, חוזר למקור החיים במוקדם או במאוחר." 

"את ועולמך אינכם מקור חיי" 

"לא?" היא מעמידה פני נעלבת "אז למה אתה בא אליי כמעט כל יום?" 

אני שותק בחוסר מענה. 

"או..." היא מתקרבת אליי, מלטפת אותי, "אל תרגיש רע עם עצמך, אמיץ שלי, הרבה באים לכאן, אתה לא רע במיוחד... תבין, בני אדם... אתם סוג של חיות, זה הכל, אין טעם בסבל של מוסר או ערגה ל... טהרה" היא פולטת את המילה בבחילה "אתה פרא, וזה טוב, תחיה, תהנה, תפעל, תתרבה ותמות, אלו חייך, פרא אמיץ שלי..." היא נצמדת אליי, מגרגרת, "קדימה... פרא, תן לי את הכוח שלך, תראה לי את כוח החיים שלך, ואעניק לך את תכלית קיומך... הנאה... עילאית..." 

"חייתית." אני מתקשה לזוז. 

"כן..." היא נכרכת סביבי. 

"בהמית..." אני מרגיש את שרירי משתרגים בכוח, כוח... לא בציפייה, לא בעונג... זה... זעם. 

"אני, לא, חיה!" 

בכוח, בפתאומיות, אני הודף את השדה, היא כמעט מועדת אבל מתייצבת בלהבות עולות, "לא רוצה לתת לי..." היא צורחת בקול צרוד, "אז למי תתן את זה?! כאן, בעולם הטומאה?!" 

היא צודקת, דבריה מחלחלים בי. 

ובבוקר מצאתי כרית רטובה בדמעות.