בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

החופש לחפש

יש שאלות שלא עוזבות אותנו. לפעמים הן לוחשות בשקט, לפעמים הן רועמות בקול, אבל תמיד הן שם – ממתינות שנעז להסתכל להן בעיניים.
לפני כחצי שנה. יום שלישי, 9 בדצמבר 2025 בשעה 6:56

סופת ברקים צבעה אתמול בלילה את השמיים בתנועה פראית,

כשנסעתי על כביש פתוח במהירות, פשוט מופע מרהיב!

כמו תזכורת מהטבע שאי אפשר לשלוט בהכול,

שיש כוחות שמגיעים בדיוק כשהם רוצים

לא רגע לפני ולא רגע אחרי.

אולי בגלל זה זה כל כך מגרה אותי,

סערות, יש בהן משהו.

 

הם פילחו את הלילה אחד אחרי השני ללא הפסקה

בקוים חדים ומדויקים,

כמו מישהו שמותח את האוויר

בצליפת שוט ברורה , אחת ועוד אחת שמסדרות את כל הגוף מחדש.

הרוח התחזקה,

האוויר התכווץ רגע לפני שהוא נפרם,

והמתח הזה

המתח של “עוד שנייה זה קורה”

זה בדיוק המקום שאני מכירה היטב כמו את כף ידי

ממרחבים אחרים.

הטבע כולו מחקה דינמיקה של שליטה:

ההמתנה,

החיזוי־למחצה,

האמת שאין באמת שליטה על שום דבר,

ורק תחושת ההיכנעות למה שמגיע.

 

ברק אחד קורע את השמיים

כמו שוט שמפלח את הדממה

לא כדי לפגוע,

אלא כדי להזכיר מי מוביל את הרגע.

 

והשקט שאחרי?

זה השקט שבו משהו בגוף

מתכוונן,

מתמסר,

נפתח להמשך.

רגע לפני שטיפות הגשם יורדות,

יש אוויר של “כמעט”,

של ציפייה מתוחה,

של ידיעה ברורה שמשהו עומד לקרות

ואין לך מה לעשות חוץ מלהישען פנימה

לתוך הכוח הזה.

 

אולי זו הסיבה שהסערות תמיד מרגישות לי מוכרות

הן מדברות בשפה של עוצמה,

של חיתוך שמיים, של מאפס למאה,

של משחק בין כוח לרוך,

של מסירה ושליטה

שעובדים יחד,

בלי להתנגש.

 

הגעתי לחניה ופשוט ישבתי וחשבתי

איך מרגישה את כל השמיים על העור שלך

איך שותה בצמא את החשמל שמתעורר לי בעור,

את ההתרגשות הלא מוסברת לפני שהטיפות שלך נופלות,

את החום הפנימי שמתעורר דווקא כשהקור הגדול בדרך!

לפני כחצי שנה. יום שבת, 6 בדצמבר 2025 בשעה 7:16

יש מקום אחד מיוחד בגוף הגברי

שפשוט אוהבת!

שתמיד מסגיר את האמת שלו

ואני חוזרת אליו שוב ושוב

לפגיעות הטהורה שהוא נושא

אזור טעון,פגיע,חשוף,

וכל כך עמוק מבחינת האנרגיה שהוא מחזיק.

הצמד הזה תמיד מזכיר לי

כמה מורכב המרחב של גבר יכול להיות

כמה כוח מונח שם,

וכמה עדינות הוא דורש כדי לשרוד.

 

זה המקום שבו העוצמה שלו

והשבריריות שלו

יושבות זו ליד זו,

נוגעות, מחליפות תדרים,

אולי זו הסיבה שאני מוצאת בהן משהו

שאי אפשר להתעלם ממנו.

 

יש בהן אמת.

אמת פנימית, כמעט ילדותית,

שאומרת: ״תחזיקי בי״, ״תלטפי ותעניקי לשון, מגע, ערסול, ליטוף,

כאן אני צריך להיות מוחזק.

כאן אני מבקש רכות.

 

זה מרתק אותי:

איך חלק כל כך קטן בגוף

יכול להחזיק בתוכו

סיפור שלם על גבריות

פחד, עוצמה, רגישות, רצון עמוק להרגיש בטוח דווקא במקום הכי פגיע פיזית.

 

כשאני חושבת על זה,

אני מבינה ששם למטה

אולי נמצא הדיאלוג הכי יפה בין שתי איכויות גבריות:

הצד שמבקש להוביל

והצד שמבקש שיניחו עליו את היד

בקצב ובעדינות הנכונה.

לא כדי לשלוט.

לא כדי להכאיב.

לא כדי “לעשות משהו”.

רק כדי לומר ללא מילים:

אני רואה אותך.

בדיוק כאן.

בדיוק במקום שבו אתה הכי אתה.

 

כמה אני אוהבת אשכים!

לפני כחצי שנה. יום שבת, 6 בדצמבר 2025 בשעה 1:20

שבת, 8 בבוקר. שקט!!

אפשר סוף־סוף להרגיש באוויר נגיעה של חורף

לא באמת קר, לא באמת גשום,

אבל יש משהו קטן בפנים שאומר:

עוד רגע זה מגיע...

ושם עולה געגוע לארבע עונות אמיתיות 

כשסתיו היה ברור והחורף הגיע במלוא הדרו בזמן.

 

אני אוהבת את הרגע הזה

שהטמפרטורה נופלת חצי מעלה,

והגוף נזכר כמה הוא מתגעגע להתכרבלות אמיתית,

לסוודרים,

לריח האדמה הרטובה,

ולמוזיקה שמתנגנת אחרת כשבחוץ אפור.

העור מבקש מגע אחר, איטי יותר, כזה שמתאים ללילות ובקרים קרים.

אולי בגלל שבחורף אני מרגישה קרובה לעצמי,

יותר נוגעת,

יותר נענית ללחישות הקטנות שהגוף שולח מבפנים.

 

זה עדיין לא דצמבר קלאסי,

לא לגמרי החורף שאני מחכה לו,

אבל יש בפינה הקטנה הזאת של “כמעט חורף”

משהו שמניח אותי במקום נעים.

שקט.

רגוע.

 

החורף תמיד מביא איתו תחושה של עומק,

של חיבוק פנימי

של מחשבות רכות יותר.

אולי בגלל הגשם או השמיים הכבדים,

אולי כי זו העונה היחידה שמרשה לנו להאט .

אז הנה אני,

בשבת בבוקר,

עם קפה רותח ביד,

וחיוך קטן של ציפייה

 

שהקור יגיע.

שהגשם יפתח את הלב.

ושמשהו חדש יתעורר מתחת לשמיכה.

 

לפני כחצי שנה. יום חמישי, 4 בדצמבר 2025 בשעה 18:11

 

חמישי , חצות,

הפינאלה של השבוע ההזוי הזה היתה תבנית ארוחת שישי היפיפייה שהתנפצה לי לפני שעה על רצפת המטבח לרסיסים. 

עמדתי

עמדתי שם, מול חלקי העוף שעד לפני רגע הריחו כמו שבת מושלמת,

מול הירקות שחתכתי בסבלנות של מי שמנסה למצוא קצת סדר בבלאגן,

מול עשבי התיבול שאני אוהבת כי הם מריחים כמו בית רגוע

מול הרוטב המאוזן כל כך שהתיז והתפזר על ארונות המטבח

ושאגתי… באמת???? 

 

והאמת?

לא צחקתי.

לא נרגעתי.

לא קיבלתי שום “מסר מהיקום”.

הסתכלתי על הרצפה

ועל כל מה שהשקעתי בדבר הקטן הזה

הארוחה של מחר 

וראיתי איך אני בעצמי עומדת בדיוק באותו מצב:

תשושה,

מרוקנת,

שנייה לפני גלישה.

 

ואגיד לכם משהו

זה לא הרגע המרפא של “להיות אנושית”.

זה הרגע שבו את אומרת לעצמך:

די.

באמת די.

השבוע הזה לא היה עמוס.

הוא היה כבד.

כבד מהסוג שמכאיב לעצמות.

שבכל יום בו קורה משהו קטן נוסף

ואת כבר לא יודעת איפה לאחוז.

 

והעוף הזה?

הוא לא “נפל”.

הוא היה הזרז.

הקליק.

הקש ששובר גב של אישה מאד חזקה ועוצמתית!


כי האמת היא שזה לא רק העוף.

זה כל מה שהחזקתי בלי אוויר.

כל מה שסחבתי בלי מנוחה.

כל מה שבלעתי כי “זה קטן”.

כל מה שאמרתי לעצמי “אני אסתדר”.

 

ופתאום 

לא הסתדרתי.

ופתאום 

הגוף שלי אמר לי:

אני מלאה.

גולשת.

די.

 

זה לא רגע יפה.

זה לא רגע מעצים.

זה רגע של “אני לא יכולה יותר”.

והוא אמיתי יותר מכל כתיבה פיוטית שננסה לשים עליו.

לפני כחצי שנה. יום שני, 1 בדצמבר 2025 בשעה 22:53

האמת של הבוקר הזה היא:

שאין שום קסם הבוקר.

שלוש שעות שינה מ-2 עד 5 זה לא “בוקר חדש”,

זה פשוט לילה שנקטע בלי שתכננתי.

הראש שלי כבד, הגוף מותש,

והאמת?

זה לא מרגיש רוחני, לא מעצים,

ולא “הזדמנות להיות עם עצמי”.

זה פשוט מעייף.

נקודה.

 

אבל בתוך העייפות הזו,

יש משהו קטן שאני כן יכולה לתת לעצמי:

לא להכריח את זה להיות יפה.

לא להפוך את ההרגשה.

לא לייצר משמעות מאולצת.

רק להגיד את האמת:

אני עייפה. זה לא כיף. ואני מתחילה את היום משם.

 

ואולי רק אולי 

ככה נותנים לעצמנו קצת חיבוק

לפני שמנסים לתפקד.

לפני כחצי שנה. יום ראשון, 30 בנובמבר 2025 בשעה 12:28

19:00 והבית שקט , שקט מהמם כזה 

לא ריק, לא גדול, לא עצוב 

פשוט שקט.

שקט מהסוג שתופס את המחשבה 

מלטף את הנשימה,

ומזכיר לי כמה ‏אני אוהבת להיות לבד

מבלי להיות בודדה.

ובשעות האלה,

כשאין רעשים,

כשאף אחד לא צריך כלום ולא מבקש כלום

כשאפילו האור בבית נהיה רך יותר 

אני מכינה לעצמי טקס קטן שאני כבר מחכה לו כל היום.

 

כוס יין אדום

נרות דולקים.

מוזיקה שמחליקה לי בין הצלעות.

והכתיבה שלי, שעולה בדיוק בזמן הנכון.

 

זה רגע מסוג אחר.

רגע שמרגיש כמו אינטימיות עם עצמי.

כמו להיות נאהבת מבפנים,

בלי מחווה חיצונית,

בלי מילים,

בלי הזוגיות 

פשוט אני והאישה שאני נהיית בשקט.

ופתאום אני מגלה מחדש את מה שכבר ידעתי ויודעת

 

שלא צריך רעש כדי להיות סקסית.

לא צריך מגע כדי להרגיש חיה.

מספיק רגע שבו את יושבת לבד

ומבינה עד כמה את נעימה לעצמך.

 

יש בי רומנטיקה שקטה,

לוהטת בדרכה,

שמתעוררת דווקא בערבים האלה 

כשהבית רגוע, הלב פתוח,

והמחשבות זורמות כמו היין בכוס.

זה חם ונעים

זה להיות עם עצמי באופן הכי מלא שיש.

 


ובשקט הזה 

אני מרגישה יפה.

חזקה.

רכה.

ומשום מה….

לפני כחצי שנה. יום רביעי, 26 בנובמבר 2025 בשעה 8:30

עשיתי היום פיגמנט לשפתיים.

מחט דקיקה, חורטת, רוקדת , מתעקשת,

3.5 שעות היא עברה על העור הכי רגיש שלי

כל נגיעה שלה הייתה כמו נשיקה חדה מבפנים,

כזאת שלא מבקשת רשות, רק מסמנת את עצמה בי.

כשהיא עברה על הקצה התחתון,

המקום הרך, הרטוב,

הרגשתי איך הגוף שלי מגיב בלי לשאול אותי.

נשימה נעצרת, אגן מתכווץ קלות,

רעד קטן שלא קשור בכלל לצבע.

 

ולמרות האלחוש זה כאב , כאב מאד

כי האיזור הזה דק ורגיש ויש כאב שמכווץ,

ויש כאב שפותח.

זה היה מהסוג השני.

בכל מעבר איטי של המחט,

הרגשתי איך משהו בי מסתנכרן 

כאילו היא יודעת בדיוק איפה ללחוץ,

כמה לרחף עם המכשיר וכמה להעמיק את החדירה לעור ,

איפה להשאיר אותי תלויה בין “די” ל“עוד”.

 

זה מוזר ולא מוזר כמה כאב יכול להיות מדויק.

איך הוא מצליח לעצור את כל הרעשים בראש,

למסגר את העולם לרגע אחד צר וצבעוני 

שפתיים, מחט, נשימה.

בכל פעם שהיא עברה על הקצה,

בדיוק איפה שהעור דק כמו נייר,

עלה בי גל קטן של צמרמורת.

לא של סבל אלא של עוררות.


יש כאב שבהתחלה את רוצה לברוח ממנו,

אבל אם את נשארת, מספיק שנייה אחת נוספת 

הוא נפתח, נהיה מעניין. מאפשר לטייל בתוכו,

 

ופתאום זה כבר לא היה טיפול אסתטי.

זה מסע פנימי .

כי שפתיים הן אזור אינטימי,

אולי הכי אינטימי שיש בפנים,

מה שתפס אותי הייתה התחושה

שאני מאפשרת למחט לעשות מה שרק אני בדרך כלל עושה לאחרים: לבדוק גבולות. לגלות איפה בדיוק מתחיל ה”כואב”

ואיפה הוא כבר הופך ל”אל תפסיקי”.

בכל מעבר שלה,

בכל שרטוט איטי על העור הדק,

מצאתי את עצמי מנתחת את הגוף שלי

כמו שאני מנתחת אחרים כשהם מתפתלים תחת הידיים שלי.

איפה אני נפתחת.

איפה אני נסגרת.

מה גורם לי לעצור נשימה,

ומה גורם לי לרצות ללחוץ עוד טיפה פנימה.

ופתאום עלה לי חיוך קטן, פנימי:

אני רגילה להיות זו שמחזיקה את הקצב,

שמזהה את הרעד הקטן הזה אצל מישהו אחר

אומרת בלחש יציב:

“שם. בדיוק שם!! תני לי עוד מזה״

 

לפני כחצי שנה. יום שני, 24 בנובמבר 2025 בשעה 1:30

אתמול בלילה ‏שכבתי שעות במיטה ולא נרדמתי

זה לא חדש, ‏קורה בממוצע כל ערב שני.

‏האמת שאני אוהבת את הלילות האלו כשהמוח שלי מתחיל לנדוד.  לפעמים פנטזיות לפעמים זיכרונות- אנשים מסוימים או אירוע ‏כזה או אחר ‏. סיטואציות שמחזירות אותי לזמן ומקום עם רזולוציות כל כך קטנות שיכולה להריח את הריח או להרגיש את המגע.

כך התעורר לחיים זיכרון מתוק…

אני בת 19 בזמן השירות הלאומי…דתיה, מבולבלת , שואלת מי אני?, רוצה להרגיש ולחוות, מי מספר לי ששנה וחצי אחרי אעמוד מתחת לחופה

אבל באותו לילה חמים יצאתי לדייט עם בחור שהכרתי ביום הסטודנט 1997 באחת האוניברסיטאות…מבוגר ממני בכמה שנים טובות נפגשנו בזמן הופעה של ריטה .

אספתי אותו מרמת גן ונסענו ליפו… מסעדה נחמדה שכבר לא קיימת היום, לאור נרות, לאחר מכן שוכבים ומדברים על הדשא בגן ליד עם נוף לים, בריזה נעימה. עד אז התנשקתי רק עם בחור אחד ולא עשיתי כלום מעבר.

אנחנו מתנשקים ארוכות. הוא מלטף אותי את הבטן , את הירכיים, אני עם חצי עין פקוחה מנסה להבין מה קורה אבל בינתיים נעים לי והכל זורם… מתוקה ותמימה שכמוני.

אבל הסיפור שלנו מתחיל כשהעניינים מתחממים לכאורה, למה לכאורה? כי זה מה שהוא חשב… אני לא ממש הייתי בלופ.

הוא הציע שנחזור לאוטו , מזמוזים באוטו דוקא התאימו לי אז. התיישבנו בספסל האחורי , מתלטפים ומתנשקים , הידיים שלו עלי בכל מקום אבל מעל הבגדים ואני צוללת לעונג של דתיה מבולבלת בת 19, כמו ילדה סקרנית בחנות ממתקים.  

בין לבין כשעצרתי לקחת נשימה וקצת אוויר, פקחתי חצי עין ופתאום לנגד עיני ראיתי שהוא אמנם יושב לידי על הספסל אבל בינינו יושב זין גדול במיוחד.

עכשיו תבינו, לא ראיתי מעולם איבר מין גברי 

לא ידעתי שזה נחשב גדול, מה זה גדול, ענק, עצום!

זה פשוט ישב לידינו, מונח לתפארת על הירך שלו.

אני זוכרת אותי מביטה ותוהה מה אני רואה מול העיניים, האם זה ״זה״, על זה שמעתי וקראתי?!? התבוננתי ובחנתי לעומק. 

ברגע הזה הוא קלט אותי מסתכלת והתחיל לענג את עצמו מולי…שוב הבנה בדיעבד כי אז לא הבנתי מה קורה סביבי ושאל אותי, את רוצה לגעת? להרגיש? 

עניתי בגמגום, ללאאא אבל לא הצלחתי להתיק את המבט מהפלא המפואר הזה שצמח וצמח לצידי. 

כך זה נמשך דקות ארוכות , הוא מלטף ומענג ואני גומעת את התנועות הארוכות ואת המבט העמוק שנהיה מזוגג עד גמירה .

מה קרה אחרי? האמת שכלום. החזרתי אותו הביתה ויותר לא נפגשנו. אספר לכם רק שכתבתי יומן באותה תקופה. שלפתי אותו מארגז עמוס היומנים שלי (כן יש דבר כזה…מגיל צעיר מאד)

חיפשתי וחיפשתי וכשהגעתי לעמוד שכתבתי באותו לילה וראיתי את השורה

״הערב ראיתי בפעם הראשונה בחיי איבר מין גברי״ ואחריו פירוט מרשים לאירועי הערב…

עלה לי חיוך ענק על השפתיים.  רציתי לחבק אותי אז בת 19 לאמץ אותי חזק קרוב ללב. להגיד לי את עוד תראי ותרגישי איברים גבריים ונשיים. תאהבי, תחווי, תרגישי, תתאכזבי, תטעמי, תיפגעי, תצחקי, תבכי

תחיי!!!!! ♥️

לפני כחצי שנה. יום ראשון, 23 בנובמבר 2025 בשעה 13:26

הערב הזה מרגיש כמו עור בלי שכבת הגנה.

היובש, החמסין, השפתיים הסדוקות עד כאב , האף שממאן להחלים , הצינון. מרגישה פשוט זוועה!! 

זה היה יום דוחה שלא זזתי בו מהמיטה ולא הצלחתי לתפקד בכלל וזה אגב, הכי רחוק , שנות אור מהימים שלי בד״כ!

ובזמן ששוכבת פה וקצת מרחמת על עצמי

אני מבינה גם שזה הכול רק המסך החיצוני.

הכיסוי, הגוף שלי אומר לי רגע, “תעצרי”.


אבל יש בי חלק אחר,

חלק שאף פעם לא מקשיב למגבלות של הגוף.

דווקא כשהעור נפרם,

דווקא כשהנשימה קשה,

דווקא כשאני מרגישה הכי חלשה 

שם החלק החזק שלי קם ומתחיל לבעוט 

חד.

מדויק.

רעב!

 

היום הזה תפס אותי בלי כוחות,

בלי לחות, בלי מנוחה.

אבל עכשיו 

אין בי טיפת עדינות.

הלילה אני באה מהחושך. לא מהחושך שמפחיד,

אלא מהחושך שמגלה, שפותח ומסיר שכבות מזה שתחתיי

זה החושך שבו אני לא מחייכת כדי להרגיע אף אחד.

זה החושך שבו האמת שלי מטפסת מבפנים,

צועדת קדימה גם כשהצעד שורף.

וכל מה שחשבתי שאני חלשה מולו היום 

החום, הכאב, העייפות 

הם הופכים עכשיו ליתרון.

כי כשהגוף מותש,

המסכות נופלות.

והכוח האמיתי נשאר חשוף.

ברור.

חד.

לא מתנצל.

הלילה אני לוקחת שליטה, שליטה כואבת

 

אז אם יש משהו טוב ביובש הזה,

זה שהוא מזכיר לי מי אני מתחת לעור.

מי אני כשהכול מתקלף.

מי אני כששום דבר לא נשאר חוץ מהרצון העמוק, האפל, הישיר 

שלא מבקש רשות או עוצר באדיבות.

זה הלילה שבו אני לא מתנצלת.

זה הלילה שבו אני מחליטה.

 

לפני כחצי שנה. יום חמישי, 20 בנובמבר 2025 בשעה 3:15

יש בקרים כאלה

שבהם הגוף מרגיש כאילו מישהו שכח להדליק אותו.

העיניים כבדות, הרשימות מתארכות,

והקפה… שכבר הספיק להתקרר 

טוב, הקפה עושה את מה שהוא יכול ולא בהצלחה רבה, יש לומר

‏מתהלכת כבר שעתיים ביום חופש לכאורה עם רשימת מטלות ארוכה ואינסופית ופשוט לא מצליחה להניע

 

והראש?

הראש בכלל לא בעייפות הזו.

הוא מטייל במקום אחר לגמרי.

 

בזמן שאני מרימה עוד מטלה,

עוד סידור, עוד “צריך”,

יש לי בפנים חופש מסוג אחר.

חלון קטן שלא קשור ללו״ז,

לא לבוקר או למירוץ .

 

הוא פשוט שם

מזכיר לי שיש עולם שלם בתוך הראש שלי

שחי בקצב אחר.

שמחייך לעצמו.

שמשחק!

שמרשה לדמיון להתלטף עם המציאות

העייפות שלי היא זמנית

מה שמתחתיה, הרבה פחות ♥️💋