סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

עקרון הכאב וההנאה

משגל אינטימי ולוהט של מילים, זהרו לא לקבל כוויה
לפני שבועיים. 19 באפריל 2024 בשעה 1:18

שתשים-לב לעסות לי ת'ביצים בזמן שאני מזיין לה ת'תחת; או לדחוף לי אצבע בחור מאחור כשאני מזיין לה ת'גרון; שתזכור לעסות לי ת'זין בזמן שהיא מלקקת לי ת'תחת וגם, למצוץ לי את האצבעות ברגליים בזמן שאני מזיין לה את... הכוס הצר שלה כמו חור-...(נראה אם שמת-לב לפרטים)

 

בתמורה לא אשכח ללטף לה את הראש כשאגמור, להגיד לה שהיא ילדה טובה כשתעזור לי, לעזור לה לשמור על התחת שלה בשביל...ה וגם בשבילי כמובן.

גם לא אשכח להצמד אליה חזק-חזק מאחור, במיטה ולחבק אותה לחלומות טובים, ועדיף רטובים, וכמובן עלי.

מה לעשות? יש לי אובססיה לפרטים.

 

והפרט הכי חשוב הוא שהיא לא תנפיץ לי סיפור מ-ה...(כן, הפעם ניחשתם נכון)

וזה כי ("רגע, כשאתה אומר, סליחה כותב 'וזה' למה בדיוק אתה מתכוון ב-וו הזה?לזה שניחשנו נכון? או 

לזה שאתה לא רוצה שינפיצו לך סיפורים, או... התבלבלתי כבר"

לא דווקא עכשיו התחלת להבין את המשחק)

אז להמשיך מאיפה שעצרנו, הפרט הכי חשוב הוא שהיא לא תנפיץ לי סיפורים וזה כי אנשים ששמים תשומת-לב לפרטים מבחינים אם הסיפור נגמר בסימן-שאלה, או סימן-קריאה ובמקום שתתני לי לחפש מה את מנסה לרמוז לי בין השורות, הרבה יותר חשוב שתדאגי לי לביצים ולתחת!

או במילים אחרות, מעניין לי ת'... השלימי את המתאימה מבין שתי האפשרויות הנ"ל.

 

במילים-אחרות-ככל-שאני-פחות-כאן-ככה-פונות-אלי-יותר-ויותר-נשלטות-שלא-מבדילות-בין-עיקר-לתפל-ושמות-דגש-על-הפרטים-הפחות-חשובים-אני רק רוצה מישהי שתעריץ לי ת'תחת, בסוף זה רק בשבילך 😈

 

נ.ב. שולטים טובים, הם שולטים פרפקציוניסטים. נשלטות טובות הן נשלטות פרפקציוניסטיות אפילו יותר. שימת-לב מראה שאכפת לך ממישהו.

אה העברת את הקארה מצד ימין לצד שמאל היום, יפה-יפה... תתחדשי וזה.

Energy flows where focus goes

 

לפני 4 חודשים. 4 בדצמבר 2023 בשעה 18:51

הערבנית הלבנה

 

הערבנית הלבנה הייתה כלואה בכלוב הכסף ושרשרת דקה מזהב-לבן כבלה את רגלה לאחד הסורגים;

סגורה הייתה, מביטה חסרת-אונים אל העולם החיצון שפעם כאפרוחית ענוגה בפלומה-לבנה פחדה ממנו, כי ידעה שהיא שונה והיום חפצה-נפשה רק לשוב אליו.

היא דאגה לזכור היטב את פני שוביה, שיננה את תוויהם לפרטים, בעת הציגו אותה לראווה לגברים רבים אחרים.

הם אהבו להתעמר בה, לדקור אותה עם מקלות דקים ומחודדים מבעד לסורגים ולהשליך עליה אבנים קטנות לצורך השעשוע שלהם.

הם לא דאגו אף-פעם לנקות את הכלוב והתחתית שלו הייתה מלוכלכת מצואתה, היה נראה שהם ניזונים מהסבל שלה והיא אפילו לא הייתה בטוחה שהם יצורים-אנושיים.

בלילה היו קורים דברים מוזרים במחנה שלהם – הם נדדו ממקום למקום וחטפו וכולאו נערות כדי למכור אותן לכל המרבה במחיר.

עם רדת-הערב כשהיו בודקים את "הסחורה", זעקות-הכאב של הבנות היו איומות ומזעזעות מכל מה ששמעה בחייה והיה נראה שאלה לא אנשים, אלא מפלצות או שדים שמחללים את הבתולות התמימות וזה לא היה כך רק בגלל האכזריות.

כשהיו מחזירים אותן לכלוב, לא שונה בהרבה מהכלוב שלה רק גדול יותר ועל גלגלים ומזוהם באותה מידה, הן דיממו בעיקר מאיברי-מינן, כי אסור היה להשאיר עליהן סימנים, זה מוריד את הערך בשוק; רק בפעמים הנדירות שאחד המענים המרושעים נסחף והיא ראתה סימן על השדיים החשופים או הישבן, הפצע היה נראה מוזר, כאילו נגרם ממעגל שיניים חדות ולשון חומצתית באמצע, בדרך-כלל על הפטמה הוורודה הקטנה, פצע שיהפוך בוודאי לצלקת.

הן לא ידעו זאת, אך הן כולן היו אחיותיה גם כשהתחלפו בחדשות, כולן חלקו איתה את אותו הגורל המייסר.

בלילות הייתה נוהגת לקרוא בכל גרונה לאלים שיצילו אותן, את כולן, אישונה המתהפך בארובת-העין כדרכם של עורבים וקולה הצורמני היה חזק, אך האלים לא שמעו דבר, או שהם בחרו להתעלם.

באופן מעניין קולה היה מרגיע קצת את הבנות בכלוביהן ועוזר להן לישון; אך קריאתה נעמה לעוד מישהו במופע-האימים הזה, מפקד המחנה; הוא כנראה ניזון מהייאוש שלה, כי אהב להכניס אותה בלילה אחרי שפרק את זרעו באחת הנערות או יותר, לאוהלו, ליד מיטתו ונרדם לקול קריאותיה העגומות.

הלילות לידו היו מסויטים, הוא ישן דומם כמו אבן כאילו היה איזה פסל של גרגוייל ונשימותיו אם נשם בכלל, לא נראו בגופו כלל. השקט המוחלט ללא כל צליל שהקיף את גופתו הישנה זירה בה אימה, זה לא היה נורמאלי, זה לא בא מעולם החיים.

 

ראמונד הוויקינג עמד על גדות הנהר רחב-הידיים, אדים עולים ממימיו לאורו הבוהק של הסהר המלא, או בשפתו לונה – אמא ירח.

באור החיוור היה ברור שהיום נגע בו - אבא שמש או בשפתו סולאר, שיזף את עורו במהלך מסעותיו הרבים וכיבושיו האדירים.

מאחורי גבו שקק היער חיים – יללות, קריאות ורחשים של כל עולם החי שהתעורר כשהשמש ירד; ראמונד לא חשש, הוא היה טורף-על, צייד שבציידים ולוחם שאין שני לו.

אבל הפעם הבחין בחושיו החדים במשהו שונה, צליל שבלט בכל ההמולה, הוא שמע את קריאת הערבנית והבין שהקריאה הזו נועדה לו.

הוא הסתובב אל סבח העצים, הרים את קרנו ותקע בה בחוזקה להודיע לתושבי-היער שהוא בא ושלא כדאי לאף-אחד לעמוד בדרכו. הקריאה הדהדה בין הגזעים והענפים, מכה כמו גל ובאחת היער דמם ורק היצורים שהיו קטנים מדי כדי לחשוש ממנו כמו הצרצרים, המשיכו בענייניהם באדישות.

בזכות השקט, הקריאות המרוחקות נשמעו עתה ברורות בהרבה והוא פסע אל בין חופת-העצים, יחף כתמיד, מרגיש ברגליו את הדרך בה הילך ללא כיסוי; אם לא היה חמוש בחרבו החדה שנראה שדם-אויביו רק השחיז אותה יותר, היער היה מקבל אותו לחיקו בברכה כי הפרא הגולמי היה חלק ממנו.

אבל ראמונד הוא לוחם, הוא לא מתעניין בזוטות של ליצור חברים מלבד אחיו לנשק, רק שהקרב הזה הפעם הוא שלו בלבד.

כשהגיע לקרחת-היער הקריאות פסקו – הערבנית נחלשה והתעייפה.

הוא עמד שם, הירח כבר ירד כמעט לגמרי והשמיים התקדרו, ערפל -סמיך כיסה הכול והסתיר את הכוכבים; הוא ידע מהו הכיוון הכללי ממנו נשמעו הקריאות, אך אם יחזור שוב למעבי-היער האפל הוא עלול לאבד את חוש-הכיוון במהרה ולטעות בדרכו; הלוחמים קוראים ליער הזה "המעוז האחרון" כי מי שמאבד בו את דרכו מעולם לא חוזר משם.

בדיוק כשחכך-בדעתו לנסות לחנות ואולי להמשיך למחרת, בידיעה שאולי לא ישמע יותר את הקריאות והיער צפוף כל-כך שהוא חשוך גם ביום, שמע לא רחוק ממנו רחש והבחין במשהו זז בזווית עינו.

כשפנה לכיוון בחרב שלופה, הבחין בשיער ארוך מתנופף, שחור-כפחם שנראה כמו שיערה של אישה, נכנס ונעלם בין העצים.

ראמונד הזדרז ללכת אחריו והופתע לגלות שגם בחשיכה הוא מבחין בבחורה, כאילו יש סביבה הילה חיוורת או צל שהיא מטילה שאי-אפשר לפספס, הוא לא בדיוק ידע להסביר לעצמו מה שראה ומיד היא נעלמה שוב והוא הזדרז אחריה.

כשראה אותה בשלישית קרא לה לעצור, אך היא הסתובבה לעברו לשנייה, חייכה חיוך מקסים וברחה שוב.

הוא לא הספיק לקלוט הרבה מפניה, רק עורה הבהיר במיוחד, עיניה הגדולות שחורות-אפורות, וחיוכה שהילך עליו קסם.

הוא החל רודף אחריה מהר יותר, מופתע לגלות שהיא לא מותירה כלל תביעות-רגליים על האדמה כאילו היא לא הולכת אלא מרחפת מעליה, יותר נכון דואה.

כך זה נמשך זמן-מה עד שהגיעו למה שנראה כקצה היער, הוא הרים את ידו כדי לעצור אותה, אך למראה עיניו היא פשוט נעלמה ומאחוריה נגלה מחנה האוהלים במרחק-מה מהעצים האחרונים בשורה.

הוא התקרב והביט על המחנה מסבך-היער ואז הצמיד את אוזנו לקרקע להאזין ולספור כמה שומרים ערים מסתובבים בין האוהלים; לא הרבה, זה יהיה קל.

 

היא שמעה מחוץ לאוהל קריאות בודדות נבלעות כאילו משהו טורף אותן; על בד האוהל הבחינה בצללית מהירה וגדולת-ממדים, זאב אדיר או משהו שחיסל את השומרים לאור המדורות, דם התיז על היריעה. אז נכנס לאוהל גבר גבוה וחסון, זקנו האדמדם קלוע בצמא, בגדיו קרועים ויחד עם פניו היו מוכתמים בדם, גם החרב בידו נטפה טיפות אדומות שנצצו באור האש מחוץ לפתח מאחוריו.

למרות שנכנס חרש, מפקד-המחנה התרומם ישר ממיטתו כאילו היה מכונה-אוטומטית.

לפני שמישהו הספיק למצמץ החרב של ראמונד כבר הייתה תקועה בליבו ומבע פליאה הכה בפניו של המפקד, אך הוא לא נפל.

המבט התמהה התחלף בחיוך זדוני והמפקד שלף את החרב מחזהו והטיל אותה לצד כאילו הייתה קיסם, החור בגופו נסגר בן-רגע.

הוא פרס את שתי ידיו לצידי גופו וציפורניו החדות והמטונפות נראו באור החלש ובמהירות-הבזק הוא זינק על ראמונד והפילו לקרקע.

השניים התגלגלו באפר וכל אחד ניסה להכניע את יריבו.

כשלא עלה בידו של המפקד לרתק את ראמונד לאדמה הוא צעק וקרא לחייליו ותוך רגעים ספורים ראמונד נעלם בתוך ערימה מבולגנת של לוחמים והערבנית התחילה לרוץ הלוך ושוב בכלובה מקרקרת בעצבנות.

פתאום נשמעה מתוך הערימה שאגה עצומה, לא אנושית בבירור ולאט-לאט גפיים של הלוחמים וחתיכות איברים הועפו לכל עבר לתדהמתה של הערבנית.

גופות קרועות וחסרות-חיים נזרקו אל דפנות האוהל ובעוד נחיל הלוחמים הלך והתדלדל, האוהל הלך והתמוטט ולבסוף כל האוהל וגם כלובה של הערבנית התהפכו על האדמה.

כעת היא כבר לא ראתה את הקרב, אבל לא עבר זמן-רב עד ששמעה את הלוחמים נסוגים וראתה כמה מהם בורחים בעור-שיניהם מעל לכלובה.

כשנדמו קולות-הלחימה הערבנית ראתה את ראמונד פוסע לעברה, הוא הרים את כלובה בידו המגואלת בדם ועקר את הדלת כאילו הייתה עשויה מנייר, היא הבחינה כמה עורו מחוספס מלחימה ועבודת-כפיים והוא ניתק את שרשרת המתכת שלרגלה כמו כלום, מותיר רק את החולייה האחרונה שסגרה את רגלה כמן צמיד.

הערבנית מיד התעופפה והוא התחקה אחריה עד שנחתה על תקרת הכלוב של הנערות אשר קולותיהן החלושים מעייפות בקושי נשמעו כשקראו לעזרה.

ראמונד הנהן לכיוון הערבנית ואז לכיוון הנערות שעזרו את כוחותיהן לקום ולעמוד בעזרת הסורגים ובמכת חרב ניפץ את מנעול-הכלוב ופתח את הדלת לרווחה.

רק אז הערבנית עפה משם ובעוד ראמונד נושא מבטו לשמיים אחריה, הנערות יצאו לאיטן.

כשנעלמה בין העננים השיב מבטו אליהן והושיט להן יד לעזרה; שלוש מהן, בוגרות יותר נתמכו בכתפיו והן שלוש היפייפות שנשארו עמו גם לאחר שעזר לכולן להגיע למקום מבטחים שם יוכלו למצוא בית.

 

במשך שנה היא איתרה את שוביה ששרדו והצליחו להימלט, בניהם סגנו של המפקד ודאגה לנקר לכולם את העיניים, עיוורה אותם לתמיד; רק כשסיימה את נקמתה מצאה מישהו שיסיר את חולית-המתכת האחרונה מרגלה כדי שתוכל לחזור ולהשתנות.

לילה אחד היא נעמדה על עדן החלון של ראמונד, מביטה בגיבור שוכב במיטה בין שלוש הבנות שהציל, עתה קצת יותר מבוגרות ונראה שהשנה שעברה רק החמיאה ליופיין.

היא קראה קריאה אחת ותיפפה קלות בכנפיה והוא מיד פקח את עיניו. היא נכנסה לחדר, משנה את צורתה באורך-פלא ונעמדה ממולו עירומה ובשלה – שיערה שחור כפחם, עיניה שחורות-אפורות, עורה בהיר כמעט לבן ואותו החיוך ששבה את ליבו במעבה-היער.

הוא כמעט הסתער לעברה ולמרות שליבה קפץ בחזה בחשש היא לא נרתעה, היא רצתה להתמסר לפרא הזה. הוא אסף את גופה הדק בידיו החזקות, מרים את פלג גופה העליון על כתפו הרחבה, יד אחת בישבנה החטוב והשנייה בין רגליה, עוטף בזרוע מוצקה את מפשעתה, עורה העדין ממש נימוח באצבעותיו המיומנות.

היא לא יכלה לעמוד בזה יותר והוא חש על ידו בלחות המצטברת בין רגליה, לראשונה מזה זמן רב הוא חייך לעצמו.

הוא זרק אותה בין שלוש הבחורות שאפילו לא טרחו לפקוח-עיניים, אחת הסתובבה תוך כדי שינה לצד החיצוני של המיטה והשתיים מימין פשוט התחבקו להן זו עם זו ישנוניות. הוא עלה עליה והיא ישר כרכה את ידיה במגע ענוג מאין כמותו סביב עורפו והם התנשקו בלהט.

תוך כדי שהם התנו-אהבים היא גילתה לראשונה את טבעו האמיתי כשהבחינה בזיק-חייתי שעלה בעיניו, לרגע הן נראו כמו עיניו של זאב.

לפני 5 חודשים. 16 בנובמבר 2023 בשעה 10:01

בקתדרלה נטושה במדבר

הוא כבל אותה למזבח הצר

מעליה פרסקאות של שדים ורוחות

וכוחות-אפלים חורצי-גורלות

טורפים נשמות

ואת הקלפים

 

גופה העירום נפצע על מצע-הורדים

קוצים כמו ווי-דיג חדים

בין עלי כותרת ארגמניים כהים

מפרפרת כפיתיון לדגים

בין החבלים הגמישים החזקים

 

עורב מסתורי קורא מעליה

יושב על פסל גרגויל הבוחן איבריה

קורא בשנית ופותח עין שלישית

כאילו רדוף איזו רוח זדונית

ומביט

 

הושכבה על בטנה הקטנה

איברה מתחכך בקוצים

ורגליה פתוחות 

וכל עין רואה את הפות

עכוזה עגלגל כמו גל

בציור קודר של שאגל

זיעתה מרטיבה הפרחים המתים

נותנת בהם, סימנים

והם בתורם, שותים ממנה דמים

 

הקירות הקודרים עדים נוראים

לפנטזיות שלה מזרות האימים

גופה נצבע בצללים אפלים

לאור נירות רוטטים

בלהבות המסמלות החיים

 

קריאה נוספת מהדהדת בשקט

העורב נוחת על אחוריה בטלפיו

ועורה סומר בצמרמורת מפניו

ניקור קטן, מקור דוקר

את עורה חודר

היא מנסה להעיפו ולהשתחרר

אך הוא הופך תוקפני אף יותר

קופץ על ראשה ושיערה הכהה מפזר

 

לפתע שריקה נחשית חותכת את האוויר

העורב פורס כנפיים ומזהיר

אך השוט מפלח את ישבנה ומסעיר

והעורב נכנע

נמלט מהסכנה

כי טורפים מסוכנים יותר אורבים בפינה

והיא סך-הכל עופרה לבנה

 

גופה הבהיר חיוור ומגיר

אגלים של זיעה ונוזלים של ערווה

ובנשיכת שוט נוספת, זולגות הדמעות

מרטיבות השכלת

הערבה הצחיחה

חול חותך כזכוכית

היא מלכלכת

 

גוף לבן מסומן פסים אדומים

לוהטים

גניחותיה נבלעות בצעיף השני שסופג כל הריר

ותחתיה סדין העלים לח ואלים

ואז שעווה מטפטפת חותמת

הפצעים

בישבנים העסיסיים המדממים

האם זה חלום בלהות

או פנטזיה שרצתה להגשים?

 

ראשה מתחיל לרחף אל עבי הלילה השחורים

לאבד את עצמו בין כוכבים ואורם הקריר

חלקיקי אבק מרחפים וחונקים האוויר

אך אז אל עכוזה פולש איבר בלי פנים

רוח רפאים

מעשה סדום מדהים

 

היא נמחצת אל מזבח האבנים השותק

וכאב ייסורים את גופה משתק

במוחה משחק

את אגנה מרתק

לסלע הדוחק

 

השדים והגרגוילים צופים אילמים

בעת שאת גופה הטהור מחללים

משגלים

לילות המדבר קפואים בעיקר

בכנסיית הארורים...

 

הוא מתפרק אל גופה בעוצמה של זרמים

מחשמלים

הוא יוצא מתוכה והיא רוטטת בקור

עיניה מטושטשות ורואות קצת שחור

כשנוזל חם מאיברו מחזיר את החיים

לכל איבריה הדואבים

מוזהב ובוהק בעמעום הנרות המלטפים

 

לאחר מעשה

צעדיו על רצפת האבן נוקשים

מתרחקים

הדלת החורקת מאחוריו נטרקת

והיא על כאב ענוג מתרפקת

ואז

שקט...

 

 

לפני 6 חודשים. 26 באוקטובר 2023 בשעה 7:21

 

"בעתיד לכולם יש אקדח"

כמה שהוא צדק...

לפני 6 חודשים. 25 באוקטובר 2023 בשעה 19:06

יושב לי על הוויסקי, חבר עשה לי פה מחיר

העתיד מזהיר אל תתמכר, כי תשלם את המחיר

מוקיר, את הזיכרונות בזהירות מרבית

ממכרים לא פחות משכרות ובורות מעשית

מזקק את התמונות שרצות לי בראש כחבית

חרושת שמועות, חלופת העונות

והעין טובעת בכוס כשמביט

כי למה לכעוס, למה להרגיז?

אז מה אם היו לנו חלומות בפול קריז?

 

אז מה אם היית מגיעה הביתה רק בשבילי?

אז מה אם היית זו שחלקה את כל רגעי הוויסקי שלי?

החלון מתכסה לו בצבע ענברי

מה היית עבורי, מה היית בשבילי...

סרט ישן משתקף בראי

ועכשיו את מעבר לים הפראי

וים של משקה מפרידים בינך וביני.

את חיה חלום שחלמתי לשנינו

ואצלי החיים והמציאות לא עלינו

 

אלכוהול נלגם כמו מים

ברמן תביא עוד כוס או שתיים

זה אף-פעם לא קרה לי, רק פעמיים

 

והריח משקר, או! איך הוא משכר!

ומשכך כל כאב כשבראש הוא עובר

הכוס כבדה, גם המצפון

והמצפן לא מכוון כבר מתקופת הטייפון

אתה חי כמו מלח בתצפית הסיפון

משקיף, לא לוקח כל סיכון

למה להפליג מעבר לים ולראות אותה, נכון?

החלום הזה נגמר וזה הזמן להתעורר ולמצוא את הצפון

 

בעוד יום-יומיים כבר תחלום חלום אחר

כי הזמן הוא עובר

והמשקה לדם חודר

ותאמין לי חבר זה כבר לא כואב יותר

היו הרבה לפניה ויהיו גם אחריה

אם הוויסקי ימשיך לזרום

אז נבלע את הצפרדע

לגימה אחרונה!

ל-גינה ובית באותה השכונה

זוהי סופה של תקופה בסוף העונה האחרונה

 

אלכוהול נלגם כמו מים

ברמן תביא עוד כוס או שתיים

זה אף-פעם לא קרה לי, רק פעמיים

לפני 6 חודשים. 24 באוקטובר 2023 בשעה 19:00

אם אתם מרגישים לבד בתקופה הזו,

תחשבו על המשפט הנהדר של דני סנדרסון "אתה לא לבד, אחרים לבד איתך".

כשהייתי בצבא תמיד חשבתי לעצמי כמה זה בודד להיות חייל – אלה לא היו הפעמים עם האחים הלוחמים במבצעים, אם כי בשמירות או במארבים הליליים כן היינו יותר לבד מיחד.

אלה היו דווקא הפעמים שבין לבין, כשיצאתי מהבסיס או חזרתי אליו, תמיד כמו חיילים אחרים נדדנו ממקום למקום באוטובוסים, כל אחד ביתו במקום אחר ורוב הזמן הסתובבנו לבד.

ברגעי-מלחמה הדורשים אחדות ושיתוף-פעולה, שם הבדידות הכי מורגשת, אנשים נאלצים להתמודד עם מה שבראש ובלב לבד.

בעיקר אנשים קינקיים, שונים, ברור שגם החברים הכי טובים שלנו, אלה שיודעים, לא תמיד מבינים מה זה אומר לגלות את החשק שאחרים לא בשלים עדיין לגלות, להקדים את כולם בחיבור ליצרים שאצל אחרים עדיין מוסתרים באפילה.

מה גם שהלחימה הזו נפלה על תקופת-מעבר, כבדיוק כמו כל בעלי-החיים אנו מתחדשים ומחליפים מערכות-יחסים, מחפשים את הדבר הסקסי הבא.

מה שצריך לזכור זה שגם כשהסביבה נראית מסוגרת בעצמה, כולם מחפשים לשבור את הקרח, רק צריך להפעיל את החום הנכון.

כשחשים בדידות מתחילים לעלות זכרונות של כל הנשים (או הגברים) שעברתם, געגועים לזמנים שלא מרגישים בהם לבד, אבל חשוב לא להיתקע בעבר כי זה מפריע להתקדם ולהתחדש ואם יש משהו שמלחמות קודמות לימדו אותנו זה שאנחנו כמו העוף החול, נקום מהאפר ונמשיך להגשים חלומות ופנטזיות (מלאים בתשוקה לחיים ככל האפשר)

אז אולי עכשיו המאבק ממסך את האופק, אבל כולנו פה ולא חייבים להביא רק ביד לבד וברצינות מי שרוצה לדבר כולנו באותה סירה, כולנו לבד ביחד ברמה זו או אחרת וזה שמתים לבד, לא אומר שצריך גם לחיות לבד.

היופי באורח-חיים פטישיסטי או קינקי הוא שאתם לא שונים בהרבה מאחרים, כי כולם פה שונים מאחרים, כולם פה משחקים בחשיכה ביחד, גם אם לא רואים אחת את השני.

ואחרי הכל, מה זה שווה כל הדברים שעושים לנו את זה אם אנחנו לא חולקים אותם עם אחרים? אי-אפשר ללכת להזדיין לבד :)

בשביל זה אנחנו כאן

 

לפני 6 חודשים. 24 באוקטובר 2023 בשעה 13:11

תתארו לעצמכם איך זה לעשות סקס לוהט, קינקי וסוער ליד המדורה, מסביב רק שדות-חקלאיים תחת מעטה האפילה, רק אתם יוצרים חום ומלבים יצרים בניצול מקסימאלי של הגוף והקולות המסתוריים של הלילה.

עכשיו כשאני מתנדב בשמירות על ישובים-חקלאיים וחוות יש לי לילות שלמים של לא-נודע שהכל יכול למלא אותו – זיכרונות, פנטזיות ומציאות שהיא תוצר של מציאות לא-ברורה ומבלבלת.

האם זה הוגן לעסוק בחטא במצב שאחרים עסוקים בכאב?

האם זה נכון שהנאה וכאב כל-הזמן כל-כך מחוברים יחד בכזו עוצמה של יצרים השולטים בהם?

תכלס אין פה שום-דבר פילוסופי, דמיינו בעוד חצי שנה שכל זה יהיה מאחורינו בזכות כוח-הזרוע והחוסן שנפגין, המחשבות כבר לא יהיו מלאות סימני-שאלה, אלא בזה שאנו חזקים מספיק כדי לאפשר לעצמנו להיסחף באין-מפריע בסקס פרוע איפה שרק בא לנו, ומתי שאנחנו רוצים.

אחרי הרבה זמן חידשתי את רישיון-הנשק שלי וכאשר אני נמצא שם בחזית, האנשים בישוב מאחורי מרגישים יותר מוגנים ועדיין, אני זה שחמוש, הם צריכים להסתמך עלי ולבטוח בי שאדע לתת מענה מהיר ויעיל בקור-רוח בעת הצורך – אז מי מרגיש יותר בטוח?

הם שצריכים להסתמך עלי? או אני עם הנשק שהם סומכים עליו? איפה הכוח האמיתי?

סיפרו שרב אחד בחו"ל הגיע לתפילה בקהילה שהוא מנהל ביום שבת ואמר לכל המתפללים, אני רוצה לגייס היום 18 מיליון דולר לישראל, אז תוציאו טלפונים ותתרמו; באותו ערב, לפי הסיפור הוא גייס את כל הסכום.

אז אצל מי הכוח?

לו יש טלפון, לי יש אקדח – הכוח שלו מגיע מאיזה סיפור שכל אנשיו מאמינים בו והכוח שלי מגיע מהיכולת האישית שלי להשתמש בעצמי באמצעי שביד שלי.

אם אכנס עם הנשק לבית-הכנסת שלו ואצמיד לו את הקנה לראש, אצל מי הכוח עכשיו?

כאשר עשרות מחבלים חמושים פלשו למדינה שלנו בשבת ארורה אחת, כל אמצעי-הקשר והתקשורת, כל הטכנולוגיה המתוחכמת והמתחכמת לא הצילה אף-אחד.

הם הגיעו עם כוח-גולמי ושומדבר לא עמד בפניו. אין-ספק שכלי-זין הרבה יותר עוצמתי מכל בחינה (בחיים ובמיטה) מאשר עודף-יומרנות ושכלול.

אבל יש נשק חזק אפילו יותר – לוחמה פסיכולוגית.

אם נשכנע את האויב שלנו שהקנה שלנו מוצמד לו לראש, בין אם זה אמיתי ובין אם לא, אנו נכלא אותו בראש של עצמו, אנו נביס אותו בלי ללכלך את הידיים.

אותו דבר בכל דבר, הכוח האמיתי, השליטה, הם לא שאלה של מי יש לו את הצעצועים הכי חזקים, אלא שאלה של מי יכול להזיז בכם דברים, להניע את האדם עצמו.

 

אני אישית מעדיף משחקי-כוחות שאין בהם נפגעים באמת.

וגם במצב המדכא, אנחנו צריכים קצת אסקפיזם כדי לא להשתגע ולקבור את עצמנו בשכל שלנו.

אז אני אמנם שמח שיש בכוחי לתת קצת ביטחון למי שצריכים אותו בתקופה כזו קשה.

אבל אני לא שוכח גם את הדברים המהותיים באמת. נחשו עכשיו מה הם?