צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

המסע שלי

לפני 3 שנים. 30 באוגוסט 2020 בשעה 14:27

כבר הרבה זמן ידענו שאנחנו הולכים לצרף, מצאנו בעצמנו את הבגרות והרצון, פנטנזו על כל מיני אפשרויות, יום אחד אמרנו שנפתח חדר בצ'אט ונאסוף מעוניינים, אז די מהר הפחות רציניים נופלים, אבל היה אחד שבלט, די מהר קבענו פגישה בבית קפה, נהנו מהווייב שלו והוא משלנו.

אז אחרי קצת זמן שהוא נעלם (לא, לא שכחנו) הוא הופיע ופיצה אותנו על היעלמותו, וקבענו לשישי.

יום שישי, התמלאנו ברצון לארח אותו בדירה נקייה, אז נקינו את הדירה, אני נהניתי לסדר את הצעצועים בסדר, יש לי קטע כזה(:

הוא נכנס, והביא איתו בקבוק ויסקי (כבר בחור כלבבי) הוא זכר שאמרתי שאני אוהב, הורינו לו לשבת על הרצפה, שאלנו לשלומו והתחלנו.

הוא ארגן לנו שתייה, כל אחד לפי רצונו ובשנייה שהוא הלך לארגן שתייה היא התנפלה עליי בנשיקות מדליקות, אני נסחפתי איתה בסערת תשוקה מתפרצת שלא הבנו מאיפה הגיע (האמת שהייתה לנו אי הבנה איזה חצי שעה לפני שהוא בא, אבל משהו בנוכחות נשלט בדירה גרם ליצרים שלנו להתפרץ) הוא הניח את השתייה במקום בעודנו מתמזמזים בלי מעצור על הספה, וחזר להתיישב על הרצפה.

דיברנו איתו קצת, הבהרתי לו את חוקי היסוד, הוא קיבל את מילות הביטחון וחזרנו להתמזמז, השענתי אותה עליי ואמרנו לו להתחיל להוריד בגדים, הוא חשף בפנינו גוף יפה והשארנו אותו עם תחתונים, אחרי שלטשנו בו קצת מבטים הוא נשלח לקיר בזמן שאנחנו חופנים לו את הגוף, בודקים את הסחורה שלנו, הוא מסור, נשאר במקומו, פולט גניחות מאוד קטנות.

הוא קיבל כיסוי עיניים ואני והיא חזרנו להתמזמז, מהר מאוד היד שלי הגיעה לבין הרגליים שלה ומצאתי שם כוס רטוב ומגורה, עשיתי לה קצת ביד והיא גנחה את הגניחות היפות שלה, ואז קמנו להתייחס אליו וראינו טיפת רטיבות על המכנסיים שלו, 

הוא קיבל הוראה להיות על המזרן ואני התחלתי לתת לו ספאנקים לצלילי המוזיקה, מחמם את המכות, והיא בקלילות קיפצה להביא כמה שוטים, האכזריות שלה בלטה כשהיא אומרת בחושניות "מעולה, אתה תחמם אותו ואני אצליף", התחלנו לאט לאט, מצליפים בפלוגרים, כל אחד בתורו משתי צדדיו, ספאנקרים, בול וויפ קטן, וכמובן הDragon tail הנפלא, מדי פעם ממששים את התחת, חופנים אותו, והוא שם סופג אותנו, נראה שהוא קצת מעופף כבר, הקמנו אותו לרגליו ושמנו לו אזיקים ואזקנו לו ידיים מאחורי הגוף מחוברים לרגליים.

זרקתי אותו על המזרן, והוא נשכב חסר אונים, שוב אנחנו ממששים אותו בכל הגוף, גלגל הכאב הופיע וטיילתי לו כל הגוף, כשאני מגיע לאזורים הרגישים הוא מתקפל.

אני והיא מתקשרים בלחישות בינינו, מדי פעם צוחקים, גם איתו, הוא סופג הכל בהתמסרות מדהימה.

אנחנו מצליפים בו קצת ככה קצת ככה, ופתאום מגיע לי רצון כזה ואני מסתכל עליו עמוק בפנים ומחטיף לו סטירות, אני רואה את המבט הזה, ואני מכיר אותו רגשות צפות, העלבון של סטירה אכן יכול להוציא את זה...

אנחנו משחררים אותו ונותנים לו לנוח, אני והיא מתמזמזים על הספה, בשלב מסוים אני לא מתאפק וחודר אליה, מזיין אותה בחוזקה ותשוקה מתפרצת על הספה, כשהוא יושב מהצד ומביט, מבטו משלם פליאה, שוק והנאה, אני מבקש ממנו לתאר מה הוא רואה, אני מזיין אותה בדוגי וגורם לה לצרוח, מדי פעם יד על הדגדגן הנפלא שלה וגורם לה לגמור, הוא מגמגם ולא מצליח להוציא משפט "נו!" אני מאיץ בו

והוא אומר "ואוו, אני רואה גבר חזק דופק אישה מדהימה" הקולות שלה לא פוסקים,

"ואיך היית מתאר את התגובה שלה?" אני שואל אותו

והיא פתאום "פאק פאק אני גומרת" אני לא מפספס הזדמנות ומאיץ את הקצב כשאני מעודד אותה "כן, כן מושלמת שלי תגמרי"

היא מתכווצת לי על הזין ואני יוצא ומיד מחדיר לה אצבע ומגמיר אותה עוד כמה פעמים, ואז נותן לו לטעום אותה אבל רק מהאצבעות שלי.

אנחנו מרימים אותו שוב לעמידה ואני מתמלא ברצון לקשור אותו, אני עושה לו TK בסיסי מאוד וקושר לו ידיים מאחורי הגב כשהיא הלכה לשירותים רגע, הוא קשור ואנחנו שוב מצליפים בו, מעלים הילוך, עושים לו סטים ארוכים יותר, עם שוטים קשים יותר, והוא מתפתל קצת אבל סופג אותנו נפלא, אנחנו עוצרים להזדיין מדי פעם, לידו, על הספה היא גומרת עוד ועוד עם הקולות המושלמים שלה, גם תוך כדי הסשן אנחנו צוחקים איתו והוא איתנו, שום דבר לא רציני מדי, האווירה קלילה כשברור את מי צריך לכבד בחדר.

שמנו אותו בדוגי והכנתי כפפות, וידאתי איתו שוב שהוא מסוגל להכיל אנאלי עכשיו והאצבע שלי חודרת אליו, אני והיא מסתכלים איך החור הזנותי שלו בולע את האצבעות שלי בתשוקה, ואז אנחנו מכינים פלאג, שמים קצת לוב ודוחפים לו, ותוך כמה שניות הרגע הנפלא הזה שהחור שואב את הפלאג פנימה.

אנחנו מחליטים שאנחנו רוצים להזדיין לו ממש מעל הפנים, היא נעמדת בדוגי, הכוס שלה סנטימטרים ממנו, אני מסיט את מבטו אליי ומסתכל לו עמוק בתוך העיניים ואומר לו "חסר לך שאתה מרים את הראש ונוגע בה, אם זה יקרה אתה ממש מסכן את עצמך" אני מאיים עליו עם כוונה מלאה "ברור?" 

"כן טלר" הוא אומר וניכר שהוא מבין.

"אני הולך לזיין אותה מעליך ואתה לא זז, מעולה, אם במקרה עפות טיפות עליך, תהנה מזה..." אני דוחף לה אצבעות והיא תוך שנייה כבר על סף גמירה, והיא גומרת פעם אחת מעליו, אני מבקש ממנה לרדת לי להעמיד לי קצת, והיא יורדת לי הזין שלי נעמד לה בפה, ואני ניגש לחדור אליה,

משום מה היה לי קשה לחדור, הסיטואציה כנראה גרמה לי להיות מוסח, אבל בסוף אחרי כמה פעמים שהיא ירדה לי (בשלמות) אני חודר אליה מעליו, מזיין אותה חזק, תופס אותה בחוזקה עם הידיים שלי ומוציא ומכניס את הזין "תגמרי נסיכה שלי, תגמרי מעל הצעצוע שלנו ששוכב פה קשור עם פלאג" אני והיא באקסטזה מינית, היא גומרת כמה פעמים ואני אפילו מתכופף ומאונן לה בדגדגן שוב לקולות הגמירות המתחזקות שלה, אנחנו מסיימים ומתנשקים מעליו, ושותים רגע מים.

ואז אני ניגש אליו ומתחיל לגעת לו בזין שעומד ומטפטף כמה זמן לפני, היא נעמדת מעליו, עם כל הגוף הסקסי שלה ואני מאונן לו, הוא קשור חסר יכולת תזוזה עם פלאג בתחת ואני אומר לו "אני רוצה שתגמור ממנה, אני רוצה שתסתכל על הבת זוג שלי ותגמור, תסתכל על הכוס שלה, על התחת שלה" בזמן שאני מדבר היא עושה תנועות מהממות מעליו ומדי פעם מסתכלת עליי ומתענגת על העובדה שאני משחק עם זין, הוא גונח ומתפתל ובשלב מסוים אומר "לא נראה לי שזה יצליח" אנחנו דווקא עם רצון להגמיר אותו ושאלנו אותו "אז מה יעזור לך" הוא לא מצליח לענות מרוב גניחות ולא נראה שהוא רחוק מדי מגמירה, היא דוחפת לו אצבעות לפה עמוק לגרון חונקת אותו ואז מוציאה יד ומלטפת לו את הפנים כשהיא מפסקת רגליים מעליו, ואז היד שלה רק התייצבה לו ליד הצוואר והוא מתחיל לגנוח "כן... כן... פליז.. זה טוב" ותוך כמה שניות הוא משפריץ לכל עבר...

אני ממשיך לאונן לו על הזין שכבר גמר והוא מתחיל להתפתל ולצרוח (אוח איך שאני אוהב את זה), אנחנו משחררים אותו ונותנים לו זמן להתנקות קצת מכל הבלאגן שהוא עשה, ואנחנו חוזרים לספה, אני מתנשקים בתשוקה ונמסים אחד בידיו של השניה, נותנים לו כמה הוראות על איך לסדר את החדר ומדברים איתו, הוא מעיד שהייתה לו חוויה טובה, ושיש לנו כימיה כיפית וטובה, אנחנו מקשקשים עוד איזה שעה (נראה לי) צוחקים על שטויות, מדברים על הסדרה חברים, על בדסמ ועל שטויות אחרות, אני נותו לו הנחיות בדלת היציאה והוא יוצא מהדירה שלי.

אני מוזג לעצמי עוד ויסקי, מתיישב לידה ואנחנו מעבדים את החוויה, מעבדים, פורקים, מתנשקים גאים בעצמנו על העוצמה שהזוגיות שלנו הגיע אליה הערב...

צירוף ראשון... כנראה שלא אחרון(:

im for you​(נשלטת) - נשמע חוויה מהממת שמחה שנהנתם😍
לפני 3 שנים
teller - תודה!
נהנו לגמרי, הייתה חוויה מעולה😏
לפני 3 שנים
Annabelle Lee - I love you..❤️❤️❤️
לפני 3 שנים
דנטה88{88} - שששש הדור של היום מגרה מאד
לפני 3 שנים
מומין - אני אוהב וויסקי. ואת כל מה שכתבת גם
לפני 3 שנים
מענטז​(אחר) - מהמם
נשמע שהיתה חוויה מדהימה לכולכם
לפני 3 שנים
teller - לגמרי🤩
לפני 3 שנים
רגעים של בריחה​(אחר) - וואוו. כמה תשוקה, כמה תעוזה, כמה מרגש.
שאפו לכם על הפתיחות, שאפו לו על ההכלה.
נשמע שהיתה חוויה מטורפת, מרגשת ומהנה.
בר מזל הוא שזכה וכנראה עוד יזכה לחוות אתכם.
לפני 3 שנים
teller - הוא ספציפית נעלם, אבל אחרים אולי יזכו
לפני 3 שנים
רגעים של בריחה​(אחר) - נעלם???
קצת מוזר כי נשמע שהוא נהנה, ההפסד כנראה שלו.
לפני 3 שנים
teller - ההפסד חד משמעית שלו
לפני 3 שנים
FlowerKitty​(אחרת) - איזה סיפור מצויין :))))
לפני 3 שנים
teller - הכל קרה במציאות 😎
לפני 3 שנים
FlowerKitty​(אחרת) - אני יודעת :)
לפני 3 שנים
FlowerKitty​(אחרת) - הכי כיף סיפורים שקורים באמת.
לפני 3 שנים
משוטט...​(נשלט) - להיות זבוב על הקיר... התיאורים עושים כל כך חשק...
לפני 3 שנים
Ryokan{טאשה} - מדהים
לפני שנתיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י