בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

המסע שלי

לפני 11 שנים. 28 באפריל 2012 בשעה 20:18

זהו חלק ב' בסיפור. החלק הראשון: http://www.thecage.co.il/blog/userblog.php?postid=321337&blog_id=43294


10 שעות. 10 שעות מהחיים שלי הייתי בחדר של מיטל, 10 שעות שכנראה ברובן הייתי ישן, חסר אונים, במהלך שנתי היא קשרה אותי, כבלה אותי, בדקה שהכל בסדר וחיכתה שאתעורר.
המחשבה על הקשירות עוררה את איבר מיני במקצת, והזיכרון של הסיטואציה הדליקה אותי. אבל עכשיו שבוע אחרי, כבר קיבלתי החלטה, אני לא חוזר לשם, אולי מיטל צדקה בכל הדברים כולם אבל רק משפט אחד שלה עדיין תמוהה בעיני, אני לא אוהב שליטה, אני רוצה אהבה, אהבה עדינה, עם בת זוג יפה. זה לא בשבילי כל הקשירות וההצלפות וההחלפות. בקשר לסרטונים במחשב שלי זה בטח השותף שהיה לפני חודשיים, הוא בטח הסוטה שאוהב סאדו מאזו. למרות שהחלטתי אני מוצא את עצמי חולם חלומות על מיטל ועליי, על כמה היה מרגש להיות לידה, על הנשיקה והנשיכה, נכון שנהניתי מהנשיכה אבל זה בגלל שכולם היו נהנים, אני יודע טוב מאוד שאני לא בחור שרוצה שליטה של אישה עליי. ידעתי שאני לא חוזר לדירה שלה ולא חוזר לצפות עליה, העברתי את הטלסקופ והמחשב לחלון אחר, ולא העזתי להסתכל לחלונה של מיטל, אבל פעם אחת העפתי מבט וראיתי שוילון חדש ואטום יותר מותקן.

חיפשתי בכל כוחי את המצלמות בדירה שלי, אבל החוקר הבן זונה הזה עשה עבודה טובה ומצאתי רק את המצלמה בשירותים, מאז אין לי פרטיות בכל מקום חוץ מהשירותים, אני ישן עם בגדים, ובחיים לא מסתובב עירום בבית, שקלתי להזמין משטרה שיוציאו לי את המצלמות אבל לא רציתי שישאלו שאלות למה יש מצלמות בכלל.
שבועיים אחרי המפגש על מיטל בביתה, ירדתי למכולת, אבל לא הקרובה לביתי אלא דווקא לאחת רחוקה הרבה יותר, העיקר לא לפגוש את המשוגעת לשליטה. אבל כנראה שזה גורל ושוב ראיתי אותה לתדהמתי, קונה מלפפונים במכולת כמעט בקצה השני של העיר. ברגע שראיתי אותה, נשרפו לי העיניים, חשבתי:"אלוהים כמה שהיא יפה, איך יכולתי לוותר עליה, איך? לא! אבל החלטתי כבר, אני לא חוזר לשם, אני לא כלב של אף אחד! אבל אולי כן? אולי אני כן כזה? לא! אני יודע שלא, יש גבול ואני לא אשחק במשחק שלה" כל הבלבול הזה עבר לי במח ופשוט החלטתי לברוח משם, ולקנות מצרכים רק דרך האינטרנט. לא הצלחתי כל-כך לעמוד בפיתוי ונכנסתי לאתרים שעוסקים בסאדו מאזו, למזלי נכנסתי לאתר של סיפורים, והתחלתי לקרוא, ונדהמתי! פתאום שקעתי אל תוך העולם הזה, של אהבה מתובלת בכאב, של שליטה נשית, קראתי סיפורים שגרמו לזין שלי לעמוד ולכל גופי להתפתל. והבנתי זה כן אני! אני אוהב את זה, רק המחשבה על להישלט ע''י בת זה מחשבה נכונה כל-כך, זה בדיוק המקום של הבנות, ולעזאזל איך מיטל ידעה את זה, איך היא ידעה נטייה שאפילו אני לא ידעתי, תמיד יצאתי לא מסופק מיחסי מין שהם ללא שליטה ולא הבנתי למה זה, ועכשיו אני מבין!

אז שינסתי מותניים והלכתי, הלכתי אליה הביתה, ודפקתי בדלת, 5 שניות עברו ואין תגובה, אני דופק שוב, פתאום אני שומע צעדים, והיא פותחת לי את הדלת, ואני רואה אותה בפעם הראשונה כמו שצריך, קרובה אליי, עומדת מחייכת אליי ואומרת: "שלום" ועדיין מחייכת כאילו זאת הפעם הראשונה שהיא רואה אותי והיא בסך הכל מנומסת אל הבחור שבכניסה. "אתה צריך משהו?".
לא הבנתי מה הבעיה שלה, היא אמרה לי לחזור, ואחרי המון לבטים אני חזרתי, ואני רוצה שהיא תשלוט עליי והיא רוצה לשלוט עליי אז מה פה הבעיה?
הייתי בטוח שהיא צוחקת עליי ומותחת אותי, מכיוון שהיא בטח יודעת כמה אני רוצה אותה, כמה אני חרמן עליה, כמה אני כמהה שהיא תעשה בי מה שהיא רוצה, שאני אכתיר אותה למלכה שלי, שאעשה מה שהיא תבקש. אז היא מותחת אותי.

"סתם רציתי לעשות פגישת היכרות" אמרתי בלצון, והיא ענתה: "טוב, אז כנס בבקשה, רוצה לשתות משהו? חם? קר?"
"אני אשתה מים" החזרתי בנינוחות.
"מקום יפה יש לך פה" אמרתי כשאני סורק את הדירה ומגלה שאני ממש לא זוכר שהייתי פה.
וכך יצא שדיברנו במשך שעה כמו 2 אנשים שרק הכירו, ואז היא אמרה, "טוב אני מצטערת אני צריכה לקום מוקדם מחר לעבודה, היה ממש נחמד, תקפוץ שוב מתישהו". לא האמנתי שהיא אמרה את זה, במשך שעה שיחקתי את המשחק שלה והעמדתי פנים שרק פגשתי אותה. למה זה קורה? מה עשיתי לה? אולי היא החליטה שלא מגיע לי להיות העבד שלה? היא קמה וליוותה אותי לדלתה, וברגעים אלה שהיא אמרה לי להתראות מנומס, והחזרתי לה מתוך ערפל המחשבות שלי, כבר התחלתי לחשוב שאולי חלמתי עליה, ושהפגישה בדירתה כלל לא התקיימה. לא! אבל זה לא יכול להיות! לא חלמתי עליה! זה היה אמיתי, אני באמת ישנתי 10 שעות על כיסא כשאני קשור, אני באמת נישקתי אותה, אני באמת נפלתי במדרגות שלה, ועדיין כואב לי אם אני מתכופף.
ואז נזכרתי, הסתובבתי וטסתי בחזרה את כל המדרגות שהספקתי לרדת, דפקתי בדלת נמרצות, היא פתחה ואני עניתי מתנשף בכבדות, "אני שלך מלכתי".
שתיקה צורמת, במהלכה החיוך המנומס התחלף בחיוך מרוצה, "אז החלטת לחזור?"
לא ידעתי מה להגיד ופשוט אמרתי שוב "אני שלך מלכתי".
"רד על ארבע!" בא הציווי הראשון מפי המלכה החדשה שלי.
ירדתי על ארבע, בחדר המדרגות שלה, מסתכל עליה מלמטה, מושפל, נתון לרחמיה.
"בוא אחריי כלב" היא המשיכה לפקוד עליי, ואני עוקב אחרי רגליה המדהימות היא מובילה את הכלב החדש שלה לסלון, נשכבת על הספה, בועטת נעלה אחת לאוויר ואומרת "לקק את הרגל שלי".
אני הייתי המום, וקצת נבהלתי, כי לא ידעתי מה אני אמור לעשות, אבל ידעתי שאני רוצה למלא אחר בקשותיה, לציית לציוויה, אז החזקתי את הרגל המושלמת שלה, הרחתי את הריח שלה, וליקקתי, ראיתי איך היא מתמכרת ללשון שלי על רגלה, כמה היא נהנת ומתרכזת כולה בחוויה של גבר מושפל שמלקק לה את הרגל, פתאום היא דוחפת את הרגל שלה לפה שלי, ואני מתחיל למצוץ את הרגל שלה, פתאום עולה לי רעיון, ואני מוציא את הרגל מהפה וממשיך ללקק במעלה הרגל מתעכב, מנשק, נושך אבל ממש טיפה, לאט לאט אני עולה על הכוס שלה, מסתבר שהיא נפטרה מהתחתונים שלה ממזמן, אני רואה אותה מתרגשת ומוכנה לקראת מה שאני עומד לעשות, אני מתעכב לשנייה מריח את הריח שלה, וכשלא יכולתי לעצור את עצמי יותר, התחלתי ללקק לה את הכוס, ופתאום, בתנועות חדות כמו של נמר, היא קופצת תופסת ביד אחת את ראשי מהשיער, מסתובבת במהירות ובתוך שברירי שנייה היא מאחוריי מחזיקה לי אותי מהשיער היא כרכה את זרועה הפנויה סביב צווארי כחונקת אותי, ואמרה: "אתה בחיים לא עושה משהו שלא אמרתי לך מפורשות, וללקק את הכוס שלי לא תעשה בחיים רק עד שאני אומרת לך" עם כל מילה היא מהדקת את זרועה, וחונקת אותי, אני משתנק מרגיש כאילו אני הולך להתעלף והיא שואלת "ברור?". אני לוחש ככל שראותיי מאפשרות לי "כן" היא לא מרפה ודורשת לשמוע יותר. "כן מלכתי" אני מתקן את הטעות החמורה כפי שלמדתי בסיפורים מהאתר, והיא נותנת לי לנשום אויר, "הפעם אני סולחת, עכשיו תשכב על הספה"/

הייתי בטוח שהיא הולכת לרדת לי, אבל ישר הבנתי את טעותי, אני מספיק לשמוע שריקה של חיתוך אויר, שנייה לפני שאני מרגיש שוט על הבטן, אני קופץ ומגן על הבטן, ורואה אותה מחזיקה שוט ארוך שחור, מפחיד מאוד. "אל תגן" היא לוחשת כמעט לא שומעים אותה, ואני לא מעיז להפר את דבריה, אני מוריד את הידיים ומתכונן לעוד מהלומה, אבל זאת לא הגיעה, היא הסתובבה נעמדה מעליי כשראשי בין רגליה והתיישבה, הכוס שלה על הפנים שלי, אני מריח את הריח המעולה שלה, טועם את הכוס שלה, אבל לא מעז ללקק, אני את השיעור שלי למדתי, ואז היא אומרת "עכשיו זה בסדר" ואני מתחיל ללקק אותה במרץ, והיא מגיבה לליקוקיי, אני מרגיש אותה נרטבת יותר ויותר, מרגיש אותה מתחילה לנוע על פניי, לא מסתפקת בלשוני שחודרת עליה, ומתחילה להזיז את התחת שלה על פניי, מזיינת לי את הפרצוף בחוזקה, אני שומע אותה גונחת, ומרגיש עוד הצלפה על רגליי, למרות הכאב אני נהנה, ומרגיש שמכל מכה נשלח רטט של הנאה לעבר כל הגוף, "כן" היא מתחילה לגנוח... "מהר יותר"... אני מגביר את הקצב מנסה לעמוד בדרישותיה, והיא גם מגבירה את הקצב, מזיינת לי את הפרצוף מהר ככל שהיא יכולה, מתחילה לקפוץ לי קלות על הפרצוף, ואני מרגיש את הזין שלי מגיב, מרגיש את הזרע שלי עומד לפרוץ למרות שאני עדיין לבוש, אבל כל הסיטואציה הזאת ממש מחרמנת, "תמשיך, עבד שלי" היא אומרת, ואני ממשיך ללקק נהנה מזה שהיא קוראת לי "שלי" פתאום אני מרגיש את כל משקלה על פרצופי, חוסם לי את דרכי הנשימה, אבל לי לא אכפת אני רק רוצה שהיא תגיע לסיפוק, ואני ממשיך ללקק במרץ דוחף את הלשון שלי לכוס שלה, מרגיש את כל רטיבותה על פניי, והיא גונחת, מורידה לי את המכנס ואת התחתונים, ומתחילה לשפשף את הזין שלי, ואני במילא על סף פיצוץ שומע אותה פוקדת, "אתה לא תגמור לפני שאני גומרת" אני מגביר את הקצב מרגיש את העייפות כבר בקושי לא יכול להזיז את הלשון, אבל היא מזיינת לי את הפנים, זזה עליי, ואז היא מגבירה את הגניחות "יופי עבד שליי... אני גומרת... תמשיך... כן.... אני גומרררררת" היא צועקת, ואני מרגיש אותה מתפוצצת לי על הפנים מרטיבה אותי במיציה, ואז אני מבין שיש לי רשות, אז אני מתמכר לליטופיה את הזין שלי, ואז גם אני גומר.
היא קמה מעליי, פוקדת להישאר שכוב, מביאה אזיקים ואוזקת אותי לספה, היא רוכנת אליי, ואני רק רוצה לגעת בה, היא שמה לי כיסוי עיניים, מנשקת אותי, ואומרת לי "לילה טוב עבד שלי, תחלום עליי, אתה עומד להישאר בדירה שלי שבוע ימים בתור עונש ורק אז תוכל לחזור לדירה שלך, אבל תישאר העבד שלי ותמיד תבוא כשאני מצווה, ברור?" היא לא נותנת לי לענות ושוב מנשקת אותי, וכשהיא מתנתקת ממני, אני נרדם מרוב עייפות ותשישות, חולם עליה, ותוהה מה עוד המלכה מיטל מכינה לי בהמשך.

*סיפור זה בדוי ועל כן הוא לא אמיתי*

*הסיפור הזה נכתב ממזמן, אני בעצמי מרגיש שהסגנון שלי הוא הרבה ילדותי מהכתיבה שלי היום...

מלכתא - מתחמם....
לפני 11 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י