בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

אדומה

נקודת מבט מתכווננת
לפני 12 שנים. 29 בנובמבר 2011 בשעה 12:02

אתר הכלוב מתחלף באתר הסיני האהוב עליי לכתיבת עבודות (http://www.nciku.com), שם אני מוצאת תרגומים לדברים הכי מגוחכים באנגלית שלא חשבתי שאי פעם מישהו היה מהרהר איך אומרים אותם בסינית.

המוזיקה גולשת לכיוון מדונה, Bedtime Stories, בין הדיסקים היחידים שאת שיריו אני אוהבת לשמוע מההתחלה ועד הסוף לפי הסדר, כי הוא מושלם בעיני.

חזרתי לא מזמן משיעור, שבו השתעלתי על הסביבה הקרובה והקרובה פחות והעפתי את עצמי הבייתה ברגע שהוא נגמר. כשהייתי בארץ חשבתי על זה שלא הייתי חולה כבר כמה שנים וכן שלא כדאי לחשוב על זה כי אני אהיה חולה. אז חזרתי מצוננת, זה התפתח לחום והדרך שבה אני מתמודדת עם זה היא התעלמות כמעט מלאה. אני עדיין עובדת, עדיין הולכת ללימודים ויש לי 2 עבודות לסיים עד יום שני. עוד שבועיים אני ארשה לעצמי לקרוס לחצי יממה על מנת לעבור פירמוט.

התחלתי לחשוב על הסשן הבא. אני לא ממש מתארת פה מה עובר עליי בזמן שאני עם נשלט, אולי כי זה נראה לי לא ממש בדס"מי. הניסיון שלי מוגבל למספר חד ספרתי של נשלטים, כששני האחרונים הם יותר מסתם איזה משהו שהשתמשתי וזרקתי. ואני רואה בזה משהו אינטימי וכד'. אז תוך כדי שאני חושבת על זה הבנתי שאני חושבת על שני אנשים שונים. ומתאימה התנהגות לכל אחד מהם. שזה לא מבשר טובות. אז עכשיו אני מנסה לשלב את זה איכשהו על מנת ליצור תכנית פעולה אחידה. כרגע אני חושבת על איך מתארגנים על השליטה המנטלית הזאת, משהו שאני מודה שלא ממש יישמתי.

עד שיגיע מי שצריך להגיע אני צריכה להיות עם תכנית מוכנה, תסריט מתוכנן, כי כמו שידוע בקרב אלו שעברו תחתיי, אם מגיעים לנקודה מסוימת אני יכולה להפוך לצינית מרגרינה (זה מתחרז עם השם שלי, בעולם האמיתי). אז אני במחשבות ויש לי פנקס קטן שבו אני רושמת רעיונות. ראה הוזהרת.

בארץ עשיתי בדיקות דם ולא יצאו שם דברים טובים. אז החל מתחילת השבוע הורדתי סוכר מהתפריט שלי ואני מנסה לסגל אורח חיים בריא יותר מבחינה תזונתית. אולי לא ראית שגדל לי החזה, אבל לא שמת לב שגדל לי התחת??? אתה והוא הייתם ביחסי קרבה, ציפיתי שתיבחן ותדווח מהשטח. בכל מקרה, אני מקווה לראות ולהרגיש שינוי עד שאגיע שוב בעוד חודשיים.

זהו, הלכתי ללמוד. 再见

Andy Kaufman - אלבום שווה נוסף:
להקת בירות.
The Flying Club Cup

יום טוב !
לפני 10 שנים
צינית מסין - תודה.
אנסה.
לפני 10 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י