שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

בלשון ציווי!

המכון לטיהור שפכים וטיפול בשפחות.
לפני 16 שנים. 25 בפברואר 2008 בשעה 9:42

כשאני נכנס, בעלה כבר יושב על הכיסא.
ערום.
קשור.
ידיים מאחורי הגב.
מחסום על הפה.
הכיסא שלו עומד באמצע הסלון, פונה לספה, שנראית כאילו הזיזו אותה אחורה, כדי לפנות מקום. והיא, בחצאית קצרה, וגופיה שחורה עומדת מולו. אני עומד מאחוריו והיא מסמנת לי להתקרב. אני מניח את הדברים שלי על השולחן בכניסה, וניגש אליה. נותן לו לראות אותי.

"ככה נראה גבר" היא אומרת לו, מצביעה עלי, "גבר אמיתי".
הוא מהנהן.
היא מתחילה לנשק אותי, עמוק ובחושניות. ולאט מקלפת ממני את כל הבגדים. חולצת לי את הנעליים, מרימה את כף הרגל שלי ומלקקת לי את הבהונות. מלקקת לי את הזין תוך כדי, עד שהוא מזדקף.
"ככה נראה זין אמיתי" היא אומרת לו, ומכניסה אותי לפה שלה, כמה עמוק שהיא יכולה. אני תופס אותה בשיער ודוחף את עצמי בכוח לתוך הפה שלה. גורם לה להשתעל, "וככה מתנהג גבר אמיתי, לא נקבה כמוך" היא אומרת לו, כשחוטים של רוק עדיין תלויים בין הפה שלה לזין שלי.
"בוא תראה איך מזיינים באמת" היא אומרת לו, והוא רק מהנהן. ובזוית העין אני קולט את הזיקפה שלו.

והיא מלבישה לי קונדום ומורחת אותי ב KY, ומורחת את עצמה, וכך, בעמידה, כשרגל אחת שלה מונחת על שולחן הקפה, ואני מחזיק אותה מהשיער, אני מחליק את הזין שלי עמוק ככל שאני יכול לתוך התחת שלה, בזווית שממנה הוא יכול לראות את החדירה. ומתחיל לנוע לאט פנימה והחוצה.
"ככה אני אוהבת" היא אומרת לו "זין גדול בתחת שלי. לא הבוטן הקטן שלך".
הוא מהנהן בהסכמה, ואני מגביר את הקצב עד ששולחן הקפה מתחיל להחליק על הריצפה מתחת לרגל שלה והיא נאנחת, ואז אנחנו מסתובבים אליו. היא מתכופפת קדימה אליו, נשענת עליו, מניחה את הידים שלה על הכתפיים שלו, ואת הפנים שלה מול שלו, כך שיוכל לראות את הבעות הכאב וההנאה שלה. כדי שיוכל להריח את הזיעה שנוטפת ממנה. ואני חודר אליה שוב, ומתחיל לזיין אותה מהר יותר, באלימות. סוחט ממנה את האוויר שבורח החוצה בגניחות של כאב.
"כ..כ..ככה" היא מגמגמת תוך כדי, "ככ..כ..כ..כה אא.תתתהה אף פעם לא ת..ז..ייין אותי" היא אומרת לו. והוא מהנהן בהסכמה. ואני רואה שהיא משחקת לו עם הביצים והזין שלו, שעומד חזק ומתוח מולה. ואני מגביר עוד את הקצב, ורואה אותה לוחצת עליו, מכאיבה לו, בדיוק כשאני מכאיב לה.
ואני מרגיש את הסוף מגיע, ולא מרפה לרגע, ומגביר עוד את העוצמה, עד שנפלטת ממנה צעקה ארוכה, ואני משחרר את עצמי ופולט כמות אדירה של זרע לתוך הקונדום. ומאט את הקצב, ומתנשם ומתנשף, ומוחה את הזיעה מהמצח, ונותן לה לקק לי את האצבעות.

והיא שולפת אותי החוצה ממנה. והיא מסירה ממני את הקונדום וניגשת שוב אליו, מסירה לו את החסם מהפה, ומרוקנת את תוכן הגומי לפה שלו.
"טעים לך?" היא שואלת.
"כן מלכתי. תודה מלכתי" הוא אומר.
והיא מנשקת אותי מולו, ושוב מסבירה לו כמה שהוא קטן, וזבל, ולא גבר. ואני הולך למקלחת.
ואני מתקלח ומתנגב ומתלבש, וכשאני יוצא, הם חבוקים על הספה. מתנשקים. מחוייכים.
אני אומר שלום. הם אומרים תודה.

amy​(נשלטת) - טוב, העיקר שכולם נהנו:)
לפני 16 שנים
Shot​(שולט) - זה כלל אצבע לכל סיטואציה. העיקר שכולם נהנים (כולל אלו שנהנים לסבול)
לפני 16 שנים
אלילה בעליל - אווווווווווחחחחחחחח!!!
כפייםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם :)

כל הכבוד!
לפני 16 שנים
shushu - יפה. ביחוד אהבתי איך שניכם סטטיסטים בהצגה שלה. יופי של show.

(הדרן?)
לפני 16 שנים
Shot​(שולט) - בשביל הדרן צריך עוד משתתפים.
לפני 16 שנים
קייסי - שוש, שניהם סטטיסטים בהצגה של הקשור...
לפני 16 שנים
Zarial​(מתחלפת) - יפה מאוד
אהבתי
}{
לפני 16 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י