בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

בין פראצ'ט, גיימן, ואדמס

לפני שנה. 23 בדצמבר 2022 בשעה 9:41

תגידי לי שהצבעת לאחת המפלגות שעכשיו יהיו בממשלה.

סורי, אני מבין שאת מזוכיסטית והכל, אבל אם את סבבה עם פוליטיקאים שחרטו על הדגל שלהם לפגוע בזכויות של החברים שלי, את הופכת את עצמך לאויב שלי.

RoadRunner - גם אני חשבתי שימין קיצוני זה turn off רציני, אבל אתה יודע מה? 64 מנדטים, הם הרוב, זו הדעה הרווחת. אנחנו המיעוט, אנחנו החריגים.
לפני שנה
Master Bruce - 9 מתוך 10 אנשים נהנים מאונס קבוצתי. זה שקבוצה מסויימת היא (נניח) הרוב, לא משנה את זה שהם אקטיבית מעוניינים לפגוע בזכויות שלי ושל אנשים שאני אוהב.
לפני שנה
RoadRunner - ואתה באמת מאמין שכל המצביעים האלה הצביעו לפגיעה בזכויות שלנו? הם הצביעו כי ככה אמרו להם, בלי להבין באמת למה הם מסכימים.
לפני שנה
Master Bruce - אני בטוח שיש להם תירוצים למה הם הצביעו כפי שהם הצביעו.

אבל בתכלס הסיבות לא מעניינות אותי. בשורה התחתונה, מי שחושב שאבי מעוז בתור שר החינוך, או שהעברת שינוי חוק יסוד שהסתה לגזענות לא תהיה סיבה לפסילת ריצה לכנסת, אז... לא. אין לזה תירוץ.
לפני שנה
RoadRunner - אני מבינה את המקום שאתה מדבר ממנו. כשחברים קרובים שלי הצביעו בן גביר, זה צרב לי בלב, זה היה אישי בהתחלה. אבל זה לא אישי, וזה לא נגדי, ולטובתי, שיחררתי. השיעור שקיבלתי, פוליטיקה לכוד וחיים אישיים לכוד, לא בריא לערבב
לפני שנה
Master Bruce - אני לא מכיר אותך, אני לא יודע כמה זה אישי או נגדך. עבורי ועבור האנשים שאני אוהב, זה מאד אישי ומאד נגדינו. זה להגיד שהזכויות הבסיסיות שלנו הן משהו מיותר שצריך להאבק בו. אין שום דבר שנפרד בין פוליטיקה, לבין הזכות של חברים שלי להתחתן, או של אקסית שלי לחיות בלי שיסיתו נגדה או נגד מערכת היחסים שהיתה לנו.
לפני שנה
Reina N​(שולטת) - הזכויות של כולנו הולכים להיפגע,
המדינה הזאת מתדרדרת לאבדון עם הממשלה הפסיכית שהולכת להיות כאן!
שלא נדבר על כל האלימות הבלתי פוסקת בכל מקום אפשרי,
ישראל בין המדינות היקרות בעולם והלא מפותחות במקום להתקדם רק הולכים אחורה
אלוהים אם אתה קיים זה הזמן לעזור!
לפני שנה
bondman​(נשלט){FLR} - אני מבין אותך.
אנחנו צרכים להכיר בכך שאנחנו הפכנו מיעוט בארצנו.
והיום הרוב הוא עדר מוסת….
צריך להתרגל. כי דמוגרפית זה רק יחמיר.
לפני שנה
פרלין​(נשלטת){ש} - או לעזוב 🥴
לפני שנה
Master Bruce - אני מסכים עם פמלה. אני לא סבבה עם לברוח ולוותר להם. זו המדינה שלי. לא רק שהחברים והמשפחה שלי כאן, אני גם שירתתי בצבא ושילמתי מיסים. זו לא פחות המדינה שלי מאשר שלהם.
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י