סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

half-way contempt

לפני 8 שנים. 5 בספטמבר 2015 בשעה 5:49

כבר בדרך הביתה ידעתי שאני רוצה שהוא יזיין אותי הלילה. לא התעמקתי בתחושת הגמירה, פשוט רציתי להרגיש אותו ממלא אותי. ושהוא ירגיש כאילו אני קצת "עושה לו טובה" כשאני מאפשרת לו.
כשנכנסתי למיטה נשכבתי על הצד, עם הגב אליו והיה ברור לי שבשלב כלשהו הוא יחבק אותי מאחור. בשניות הראשונות זה היה חיבוק של חום וחיבה אבל מהר מאוד האגן שלו התחיל להתחכך בישבן שלי. אני מצידי פשוט הנחתי יד על שלו ונשארתי סטאטית, בלי קולות עונג, בלי תזוזה. הוא מזדקר מהר מאוד כשהוא מתחכך בי מאחורה, כך שלא עבר הרבה זמן והוא כבר היה מעורר לחלוטין, הסיט את התחתונים שלי וניסה לחדור אלי. אני מצידי הראיתי מינימום שיתוף פעולה ורק אמרתי: "אני אוהבת כשאתה מנסה להידחק אלי". כשהוא הצליח הוא התחיל לזיין אותי חזק, אני אוהבת את האינטנסיביות הזאת, אבל עדיין נשארתי שקטה וללא תזוזה. כמובן שנרטבתי. הוא מזיין אותי ומאונן לי ואני פשוט שוכבת שם, לא נוגעת בו או מראה סימני עונג.
הרגע בו הוא מאט ועובר להתעכב בעונג שלי מגיע כתמיד, הוא חודר לאט יותר, מחבק אותי מאחור ומאונן לי. הרטיבות שלי מתגברת באופן טבעי ואני מתהדקת מעט יותר על הזין שלו, זה גורם לו להגיד "אני על הקצה" ולהפסיק לזוז בתוכי כדי לא לגמור עדיין. לי זה גורם להתחיל לזוז על הזין שלו מהר יותר והדוק יותר והוא מצידו מבין שאני רוצה שהוא ייגמור וחוזר לזיין אותי חזק ועמוק. כשהוא מתחיל להתכווץ, שנייה לפני הגמירה שלו, אני מושיטה יד אחורה ודוחפת אותו החוצה ממני. הוא נשכב על הגב, היד שלי על הבטן שלו, גומר ללא מגע בזין המייחל שלו ואני כמעט ויכולה להרגיש את התסכול.
הוא אומר: "זה לא היה פייר." ואני מחייכת.

קרא לי מלכתי - מקסים :-)
לפני 8 שנים
קרא לי מלכתי - מקסים :-)
לפני 8 שנים
Ramos​(מתחלף) - אכזרית אחת!!!! מישהו צריך לדווח עלייך לרשויות!!! ;)
לפני 8 שנים
eyall{hrgiger} - טוב לבך רע כ"כ שזה מקסים.
לפני 8 שנים
טיזרית שנותנת{ט.ש.} - מעולה. תודה שנתת לנו להיות שם איתכם
לפני 8 שנים
hrgiger - תגובה שעשתה לי נעים.
תודה.
לפני 8 שנים
Tomereko - לא היה פייר, אבל היה...
לפני 8 שנים
hrgiger - ויהיה.
לפני 8 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י