אני חולמת על היום בו אגיד שאני לא בטוחה איתך ואתה תקשיב...
פשוט תסתכל ותקשיב
תשאל למה
תגיד שזה מעציב
תשמע אותי
תראה אותי
מחכה שיום אחד תכיר בזה שקשה לי איתך
ותפסיק להזכיר כל הזמן כמה קשה איתי כאילו אתה משווה
אני קוראת הרבה על נשים ואהבה
על זה שאישה פורחת כשמערכת העצבים שלה רגועה ובטוחה
והרי הייתי פעם רגועה ובטוחה
מאוד
אבל לא באמת
אשלייה זו הייתה
ואז הכרתי אותך
כמו טורנדו
הרס והתרוממות יחד
והנה אני כבר כמעט שנה בתוף סופה שלא ניגמרת
הלוואי והייתי יכולה לספר לך שאני חוששת לעבור לגור יחד כי אנחנו כל כך לא יציבים
בגללך לא יציבים
כי אתה מחרפן אותנו כל כך הרבה
וכי אני מלאה בצלקות וכוויות
הלוואי ויכולתי לספר לך ולדעת שתדע לחבק
להחזיק את כל הדבר הזה ולהרגיע
לגרום לי להרגיש שאתה שומר למרות הכל
רוך
אני מזכירה לך אחת ליומיים
לא היית רך אליי
אפשר קצת רוך?
ואתה מתרכך מעט ומעניק לי חום נעים מלטף לכמה רגעים במקום שריפה יוקדת
" אני עובר אלייך ביולי" אתה קובע ואני נחנקת
לא רוצה
מפחדת מאוד
מהכל
ובעיקר ממך
ואתה רק מסתכל ומתחיל לכעוס
"מה את לא רוצה לגור איתי?"
אבל אני לפני כן ניסיתי שעה להגיד כמה אני רוצה וכמה אני מרגישה שכל המעבר הזה רק עליי וקשה לי
אז איך עכשיו אתה נעלב?
והכל קורה ב20 שניות?
ואני רק רוצה רוך
אהבה
יציבות של חום
ומה אם האמת הולמת על סף דלתי
ואני לא יכולה להתחמק ממנה יותר
איתו זה לא יציב היא צועקת
שאפנים סוף סוף
וכשאני מנסה להסביר לעצמי שטירוף הוא רוחבי ומתחילה להגיד לאמת שלמרות הכל במיטה אנחנו... אבל אז אני משתתקת
כי גם במיטה הדברים לא טובים
הפכת לכלי בעיקר
פעם איתי ופעם לא
פעם עומד ופעם לא
ועל גמירות אין מה לדבר בכלל
לא גומר איתי
ואני....
אני רק רוצה רוך
כזה שמרגיע
כזה שמגן
כזה שעוטף
שנותן ביטחון
או סקס טוב
גם הוא נותן ביטחון
אבל אין לי
אף אחד מהם
אז הנה
נשארתי ללא כלום
ובעיקר בחרדה איומה
ממך
מלהיפתח
מלשתף
מלספר
כי הכל כל כך לא יציב כאן ואין בעל בית לארוע
ואני ממזמן כבר לא מנהלת את זה
אז מי כן?
אף אחד
החרדה כנראה
...
לילה טוב שלולית נפלאה

