לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

In The Cauldron

❤ Wit(c)h
לפני 7 שנים. 15 במאי 2016 בשעה 10:12

קארמה תרפיה מחולקת לשני מושגים - קארמה (מכירים נכון?) ותרפיה (טיפול)

קארמה היא מילה בסנסקריט שמשמעותה היא פעולה/מעשה ובתורות הודיות משתמשים בה כדי לתאר את המחזור של סיבה ותוצאה. אני עושה משהו ויש השלכות למעשה שעשיתי (הקארמה לא שופטת טוב או רע. אנחנו אלה ששופטים את כל מה שקורה לנו לפי התבניות שאנו מכירים)

בכל מקרה, הטיפול בקארמה תרפיה מתייחס לשני צירי "זמן" -

שחזור גלגולים - מהרגע שבו אנו נולדים ועד לרגע המוות.

מסע הנשמות - מהרגע שבו אנו מתים ועד ללידה מחדש.

 

ככל הידוע לי (וחקרתי לעומק) בכל הדתות מושרש רעיון הגלגולים באמונה הבסיסית. היהדות, האיסלם, הנצרות, האינדואיזם, הבודהיזם וכו.

בדת כמו זו של הדרוזים אפילו מעודדים ילדים לזכור את הגלגולים שלהם ולכן נפוץ למצוא ילד בן שש שמגיע לבית הקודם שלו וזוכר את משפחתו (לפני כמה שנים הוגשה לבגצ תביעה של ילד בן 7 שזכר איך ירו בו בכניסה לבסיס עמיעד כשהיה חייל).

 

שחזור גלגולים  - הוא ריפוי על ידי חזרה מבוקרת לזכרונות מחיים קודמים על מנת לגלות קשר ולרפא השפעות עבר על החיים הנוכחיים. 

בסשן של שחזור גלגולים אפשר לבדוק מקור של בעיות במערכות יחסים מורכבות, רצונות עמוקים, פחדים ופוביות, דפוסי התנהגות מסויימים שחוזרים על עצמם, בדידות, כעס לא מוסבר או מוגזם וכו'

דוגמא לשחזור גלגולים - אישה שהגיעה עם מערכת יחסים של אהבה / שנאה למישהו שעבד איתה,(היא לא הבינה למה היא סולדת ממנו למרות שלא עשה לה ולא כלום) ולא הצליחה להיצמד לאיזו שהיא גישה לגביו ביחסים שלה איתו גילתה בשחזור גלגולים שהיא היתה אישתו מתוך שידוך שנעשה בידי ההורים באירופה, הוא היה חוזר שיכור ומכה אותה עד שחלה ואז הניחה לו למות ולא טיפלה בו כראוי אלא רק למראית עין. המרגש היה שבתמונה האחרונה מהגלגול, כשראתה את עצמה על סף מוות והסתכלה על האדם היחיד שישב ליד מיטתה, זיהתה אותו כבן שלה בגלגול ההוא וכאחיה הקטן מהגלגול הזה והתרגשה עד דמעות כשהבינה למה עד היום היא מתייחסת אליו כאל ילד שלה ולא כאל אחיה.


טיפול בשחזור גלגולים תמיד מכיל בתוכו את הרטרו-הילינג - ריפוי נשמתי לאדם שנושא את הגלגול ולכן אחרי השחזור, מערכת היחסים בינה ובין האדם שעבד איתה הסתדרה לחלוטין והם נשארו חברים מאד טובים. מצד שני ההבנה לגבי אחיה היתה ככ חזקה שכבר לא הרגישה לא בנוח על כך שהיא מתייחסת אליו כאל בנה.

 

מסע הנשמות  - הוא בעצם מסע אל בין הגלגולים להבנת הבחירות והשיעורים בחיים האלה ובחיים קודמים והבנת הנסיבות שמאחורי האירועים

 למה בחרתי את ההורים האלה? המשפחה הזו? באיזה גלגולים חלופיים יכולתי לבחור במקום זה ומה היה השיעור שיכולתי לבחור בהם, מי המשפחה הקוסמית שלי? מי הנשמה התאומה שלי?

דוגמא ממסע הנשמות - בדרך כלל אנחנו מתגלגלים בקבוצות. אדם שפגשנו, נמצא איפה שהוא על "עץ היוחסין" של הנשמה שלנו.

פעם כשעברתי מסע כזה בקבוצה, גיליתי שאת הגלגול הנוכחי הייתי יכולה לעבור בסין בתור מורה. כשחזרתי מהסשן לזמן שכאן ועכשיו והגיע זמן השיתופים (עוד לפני שהגיע תורי) שיתפה חברה מאד מאד טובה שלי שהיא ראתה את עצמה בסין כחלופה לגלגול הזה. הסתכלתי עליה חייכתי כששאלה למה אני מחייכת אמרתי לה שהיד שכיוונה אותנו לכאן ידעה מה היא עושה.

 

ולא, לא יד מכוונת אחת מכוונת את סיפור חיינו. העבודה היא של הנשמה שלנו, עם נשמות אחרות, עם מועצת הקארמה ועוד ועוד. 
ואולי זה המקום שבו אני כבר מדברת אליכם סינית בלי להיות שם בסין, אבל תמיד אני עפה על עצמי כשזה קשור בתחום המרתק הזה...

 

אתם מוזמנים לשאול שאלות בתגובות, אני אשמח לספר עוד...

מילה של מכשפה :)

 

 

Citizen​(שולט) - אמאמאמא א
לפני 7 שנים
Ally the Witch​(שולטת) - לא כזה מפחיד :)
לפני 7 שנים
Citizen​(שולט) - אני רוצה שחזור
אבל את כבר יודעת את זה. . . .
לפני 7 שנים
Ally the Witch​(שולטת) - יודעת יודעת :)
לפני 7 שנים
Citizen​(שולט) - מה עוד את יודעת ??
*מפחיד לדבר עם מכשפות)
לפני 7 שנים
Ally the Witch​(שולטת) - הרבה דברים :) והרבה דברים גם לא...
לפני 7 שנים
Citizen​(שולט) - אני אשמור על זכות השתיקה !
לפני 7 שנים
סוסת פרא - נושא מעניין עד מאוד ... שאלות יש לרוב.. מאיכן מתחילים . השאלה שהכי מעניינת אותי היא יעודו של האדם האם זה קשור לגלגולים היה וכן איך ניתן לדעת ?
לפני 7 שנים
Ally the Witch​(שולטת) - עניין יעודו של האדם קשור למסע הנשמות. הרגע שבו הנשמה מתכננת את הגלגול הבא שלה - מה היא רוצה ללמוד, מה היא רוצה לתת לעולם. את הדברים האלה אפשר לבדוק בסשן של המסע. אגב, יש שלוש שאלות שיכולות בלי סשן לעזור לנו לבדוק את הכיוון.
1. במה אני טוב
2. ממה אני נהנה
3. מה נותן לי הרגשת משמעות.
קחי דף ועט וכתבי לעצמך מגילה של כל מה שעולה לך על כל שלושת השאלות.
כשתקראי את מה שכתבת תראי שיש דברים שחוזרים על עצמם.
(הבהרה - לעיתים נראה שהשאלות דומות אבל הן לא. יכול להיות שאנחנו מאד טובים במשהו אבל לא נהנים ממנו ולכן הוא יורד מהפרק)
הרמז לכיוון איתור היעוד נמצא בתשובות לשאלות האלו
לפני 7 שנים
סוסת פרא - תודה רבה רבה ... הענה על השאלות ואבדוק את עצמי.:-)
לפני 7 שנים
Ally the Witch​(שולטת) - :)
לפני 7 שנים
pd32{J G} - היממת אותי... אני שוב קוראת את מה שכתבת ושערותיי שוב סומרות להן.... תמיד האמנתי שיש סיבה לכך שפגשנו אדם בחיינו... ועדיין עם פקפוק קל אני אומרת ״קורה״ עכשיו זה בטוח לא ״קורה״ זאת ועוד, הבוקר היתה לי שיחה על קארמה ובכלל בימים האחרונים.. עכשיו אני בטוחה שכל דבר שקורה לא קורה סתם.... הפוסט שלך נתן לי את האפשרות לקבל את הדברים עוד... ולהמשיך לשאול שאלות.... ובעיקר לתת לקארמה הרבה כבוד..... עכשיו זה בטוח.
תמיד אמרתי שאדם בוחר לעצמו איפה להיות מסתבר שאמרה זו עמוקה בהרבה... פוסט נהדר... לגזור ולשמור!!!
לפני 7 שנים
Ally the Witch​(שולטת) - תודה רבה :) ואם מתעוררות עוד שאלות שאולי לא עניתי עליהן, אני כאן :)
לפני 7 שנים
FOR GOOD - מעניין, אלי.
אתעמק בכול זה מאוחר יותר.
אבל שאלה ראשונה... את משתמשת פה במילה "בחרנו" ( - בחרנו את גלגולנו הנוכחי - "למה בחרתי את המשפחה הזו ?" את שואלת, " את ההורים האלו ? " )
האם את מאמינה - או מתכוונת ברצינות - לכך שבאמת *בחרנו* אותם ?
הרי גם אם אני מקבל לצורך הדיון את הרעיונות של הבודהיזם-הטיבטי - והם כאמור המומחים מס.1 היום בעולם לעניין המוות, וכול מי שרוצה לדעת איך למות נכון הולך להתייעץ איתם (: - נראה לי שאתה זוכה בבחירה כלשהי רק אם הגעת להארה כלשהי בגלגול הנוכחי שלך בגוף-האדם, כלומר אם התעוררת ממעגל-הסמסרה.
שאם לא כן, אתה על המעגל.
ושלשלת הסיבה-והתוצאה של הקארמה פשוט תימשך - תימשך לעד. ולנצח. ואתה תעבור את שלב-ההתהוות שלאחר המיתה - קרי שלב-המעבר של הבארדו - בעיקר במצב הרגיל של הבורות (ותעבור אותו גם מתוך פחד כמובן), ומבלי שתהיה לך כול שליטה על כך.
אולי מישהו כמו הדאלי-לאמה נניח יכול לבחור לאן להתגלגל.
אז האם את משתמשת פה במונח "בחירה" במובן מושאל ?
מה דעתך ?
לפני 7 שנים
Ally the Witch​(שולטת) - אני משתמשת במושג בחירה פשוטו כמשמעו. אני מאמינה שהנשמה יודעת ובוחרת. אני מאמינה שהמושגים טוב ורע קשה וקל הם מושגים ארציים. כשהנשמה בוחרת לעצמה או אולי לוקחת על עצמה גלגול קשה היא לוקחת על עצמה את הזכות לעזור בהתפתחות לכל הנשמות סביבה. אתן דוגמא...
אי שם בצפון הארץ אישה בת 32 עם שני ילדים קטנים יחסית עברה תאונת דרכים. האישה הגיעה במצב קשה לבית החולים. שם בין חיים ומוות בצומת הזאת היתה לה אפשרות לחתוך או להמשיך. מסיבותיה שלה (שכמובן קטונו מלהבין את כל המשמעויות שבדבר) היא בחרה להמשיך בחיים. היא היום יושבת בכיסא גלגלים במה שנקרא מודעות מינימלית.
היא מחייכת ובוכה אבל חוץ מזה כלום. נתמכת לחלוטין באנשים אחרים לכל דבר ועניין. אז תשאל השאלה אלוהים ישמור!! למה??? מי רוצה גלגול כזה?
אבל בראיה מאד רחבה וממש לא ארצית הנשמה שלה לקחה על עצמה את הדבר הקשה הזה כדי לעזור לאלה שסביבה להתפתח - להורים שלה, לילדים שלה, לבעלה.

אני יודעת שהדברים שאני אומרת קשים לעיכול. אבל אם תסתכל על ההודים, גם אלה הנדכאים ביותר יש בהם שמחה פשוטה והבנה של הקארמה הקשה שלקחו על עצמם.
אני בהחלט מאמינה שהנשמה שלנו בוחרת את הגלגול שלה.
אני בהחלט מאמינה שאדם לא היה בוחר לעצמו כל מיני דברים אבל כאן אנחנו בהחלט נכנסים לתחום חדש לגמרי שנקרא הנשמה ומעלה שאלות אחרות כמו למשל -
מי זו הנשמה, איך יש ריבוי אוכלוסין בעולם, מה השיעורים שלה, צדיק ורע לו רשע וטוב לו? וכו וכו וכו...
לפני 7 שנים
aura - יפים שלי, עד עכשיו התאפקתי ממש מלהגיב אבל יש נקודה מסוימת שאני רוצה להאיר.
ראשית אלי, אני מתחברת ומסכימה לכל התיאור היפה שנתת לגבי שחזור גלגולים, מסע הנשמות ובחירת הנשמה. הדבר המובהק ביותר הוא בחירת הנשמה את משפחתה ובחירת מסלול חיים עיקרי - סוג של תסריט לגלגול נוכחי. בעבר היינו מייחסים סימנים שונים לחריגה מתסריט הנשמה ובעיקר היינו רואים במחלות כסימן העיקרי לחריגה מתסריט. יש מחלות שהן חלק מהתסריט הנבחר וניתן לבדוק זאת כמובן וכך לדעת כיצד לטפל.
עד 2012 נהגתי לעשות טיפול בשחזור גלגולים שהינו אחד הטיפולים החווייתיים ביותר שאני מכירה בשל אותם תובנות שצצות מטיפול כזה כמו שתיארת בנוגע לאותה אישה והבעל המכה. כמו כן שחזור הגלגולים והמעבר להדרכה העליונה מאפשרת לדעת ממה מחלה נובעת ולטפל בה.
בנוסף לריפוי באמצעות הטיפול ניתן להחזיר חלקי נשמה שאבדו בטראומות קשות, ואז מרגישים מעבר לתובנות הרבות גם כי הנשמה "התרחבה".
אם כך וודאי תתהו מדוע הפסקתי לעסוק בסוג זה של טיפול? (ובמקביל גם הפסקתי לטפל באמצעות ע"ב שמות קבלה, למרות עצמתם הבלתי מעורערת של הכלים?)
אז ככה. אני מאמינה שאנו נמצאים בנקודה חדשה בבריאה בה אין חשיבות יותר לקארמות שאנו סוחבים ולתיקונים שעלינו לעשות. זה ממש כבר לגמרי לא רלוונטי.
חישבו כי זה כבר לא חשוב כמה רצחנו / אנסנו / גנבנו בגלגולים האחרים, לא צריך לתקן את זה יותר. כמה זה משחרר! (לי יש גלגול אישי בו הייתי ראש כנופיה אכזרית במיוחד - איזה כיף כבר אין לי מה לתקן שם!).
העולם השתנה, אנחנו בתקופה חדשה בלי כל הכובד הנשמתי, כמו ילד שחוזר לשחק בצעצועים שלו מחדש.
עדיין נדרשת מאיתנו התפתחות, אך לא דרך תיקון העבר אלא ממקום אחר לגמרי.
(במידה ותרצי אלי אשמח להרחיב על כך).
בקיצור - יאללה בואו נשחק:)
לפני 7 שנים
Ally the Witch​(שולטת) - מקסימה :-)
אהבתי את הדברים ואני מכירה מקרוב את הנושא שאת מדברת עליו של שחרור הקארמות וההתפתחות בלעדיהן :-)
תודה רבה על ההארות הנהדרות :-) אהבתי מאד!!
לפני 7 שנים
FOR GOOD - אאורה לאב, אני לא רוצה להיות משבית שמחות, אבל הקידמה נראית לנו תמיד הרבה יותר גדולה מכפי שהיא באמת.
2012, קפיצת-תודעתית, תודעה-קוסמית, אינטרנט... הכול נראה לי (כלומר הדברים החשובים באמת) די אותו הדבר. ובני האדם בעיקר. די אותו הדבר.

נ.ב - אבל מה שחשוב יותר, מדוע כשישבת לאחרונה אצלי על המרפסת לא טיפלת *בי* באמצעות, ואני מצטט - " ע"ב שמות הקבלה ועצמתם הבלתי מעורערת של הכלים ?" הא ? מה נראה לך שאני לא צריך איזו גאולה ? נראה לך שהקארמה שלי כבר מתוקתקת משהו דה-לוקסוס ? לא היה מזיק לה איזה שפצור וסידור קטן., את יודעת... אין בך טיפת חמלה ? אם צובטים אותי, אני לא בוכה ? אה ? (:
לפני 7 שנים
aura - פור גודי השאלה היא האם באמת באמת אתה רוצה להיגאל? האם אתה מוכן לוותר על ההתמכרות לסבל? האם אתה רוצה לראות את האור?
כי העתיד כבר כאן!

אני יכולה לתת הרצאה שלמה בנושא אך ממש על קצה המזלג: השינוי התודעתי הוא תהליך ולא תאריך. זה לא שבשנייה אחת ב 2012 העולם השתנה.
אנחנו עדיין נולדנו עם התוכנה הישנה של קארמות וכו' השאלה אם מה אנחנו בוחרים לעשות עם זה. האם להמשיך להישלט ע"י אותם חוקים ישנים או לנסות לברוא לנו מציאות חדשה ונקייה יותר.
לפני 7 שנים
Ally the Witch​(שולטת) - לא נותר לי אלא להסכים עם כל מילה
לפני 7 שנים
FOR GOOD - אאורה ואלי, ילידות-האור, בדבר אחד אני מסכים אתכן הסכמה גורפת ומוחלטת: רק הרוח לבדה יש לה ערך.
רק הרוח לבדה יש לה ערך...
הרוח שעליה אומר ישוע שאיש אינו יודע מאין היא באה, ולאן היא הולכת.
כול השאר הדברים היקרים כל כך בעיני בני המעמד הבינוני - הם עוברים וחולפים וחסרי משמעות.
וגם סקס מעניין אותי (:

לפני 7 שנים
Dangerous Dolphin​(נשלטת) - וואוו!
קראתי בשקיקה את כל המידע שכולכם נתתם.
מרותקת. מאוד.
מאוד נמשכת לחוכמה שבך , אלי יקרה.
מרגישה שיש לי המון מה ללמוד ממך.
תודה. זה אכן פוסט חשוב במיוחד.
ואני.. אני מאמינה שלכל אדם שנכנס לחיינו יש תפקיד כלשהו.
לחלקם יש תפקיד קצר וכשהם מסיימים אותו הם יוצאים מעולמנו.. ולחלקם תפקיד ארוך יותר.. והם שם להשאר.
מרותקת.
תודה לך. ♡
לפני 7 שנים
Ally the Witch​(שולטת) - תודה לך ❤️❤️❤️
לפני 7 שנים
פסיכו לוג​(שולט) - שאף אחד לא יפגע- רק מביע את דעתי. הרבה פעמים נדמה לי שאנשים אינטליגנטיים שורפים משאבים על סיפורים דמיוניים. איך אפשר לחיות עפ"י משהו חסר הוכחות וראיות? (ולא. "זה נשמע רומנטי ומקסים" זו לא ראיה). כאילו- יש משהו שיעצור אתכם מלהאמין בסיפור על דרקונים שאמציא כרגע?
לפני 7 שנים
Ally the Witch​(שולטת) - אדם באמונתו יחיה.
אני מאמינה בדרקונים ופיות. מאמינה באור ובחושך, בשדים ורוחות. אני מתקשרת עם נפטרים והם עונים לי בצורה נפלאה כשאני מדברת איתם
אני יודעת דברים שלא היתה לי כל דרך לדעת. אני מאמינה בשחזורי גלגולים במסע הנשמות בהישארות הנשמה. אני יודעת שקל יותר להיות אדם מאמין מאשר בן אדם אתאיסט כי לאתאיסט אין באמת סיבה לחיות ואין תכלית. חיים מתים וזהו.
אהה כן, נזכרתי בעוד דבר קטן - כשמגיע אלי אדם לטיפול ואומר לי אני לא מאמין בזה אני תמיד עונה לו - מצידי תקרא לזה דמיון במקום שחזור גלגולים ותגיד שדמיינת הכל, אם זה עוזר - זה ממש ממש ממש לא משנה.
לפני 7 שנים
פסיכו לוג​(שולט) - מסכים לגבי הפיסקה הסוגרת. לא מסכים לגבי אתאיסטים (ואני בכלל אגנוסטיקן). אני באמת תוהה למה "לא יוצאים עם זה החוצה" כי באמת מאוד קל להוכיח האם זה נכון או לא, כמו לשאול שאלות שרק קרוב שנפטר יודע על אדם. אני שואל לא רק מסקרנות פילוסופית, אלא גם כאדם מאמין לשעבר שהאמין לאנשים מאוד מכובדים ומוכרים וגילה שכל מה שאמרו היה שטויות ולא התקיים.
לפני 7 שנים
Ally the Witch​(שולטת) - אני אגיד לך מה...בעיני זה קצת יותר מסובך ממה שנראה. אתה תוהה למה לא יוצאים עם זה החוצה כי קל להוכיח אם זה נכון או לא אבל כולנו אנשים בשר ודם ולא יכולים באמת לתת את ההוכחה שאתה מבקש ואפילו אם זה רק בשביל ההתפלספות ולמה? כי יש דבר כזה שנקרא קריאה קרה. קריאה קרה זו היכולת של אדם לקלוט את האנרגיה שלך ואת מה שקורה במרחב שלך ולהגיד לך דברים מאד מדוייקים בלי באמת "לתקשר" עם ישויות שמעבר. לכן לפעמים גם אנשים מכובדים ומוכרים נופלים במקום הזה.
חוץ מזה שבעיני, אין דבר כזה גילוי עתידות. כדי לגלות את העתיד אתה צריך לדעת על כל דבר וכל אדם ברגע מסויים ביקום כדי לחשב את אינספור ההסברויות לגבי מה שהולך לקרות כדי לנבא את העתיד לבוא. בגלל הסיבה הזו אתה יכול למצוא אנשים מאד רציניים שיהיו מדוייקים מאד לגבי דברים שקרו בעבר ודברים שקורים בהווה אבל לא יקלעו למה שעומד לקרות בעתיד.
אם ראית מטריקס, אז אני דוגלת בשיטה של האורקל. מה שהוא נר לרגליה הוא לאו דווקא להיצמד ולהגיד לאדם שמולה הכל אלא רק מה שמשרת את האדם בנקודה בה הוא נמצא.
התפלספתי וחפרתי (וגם מאד נהנתי) אני לא יודעת אם עניתי אבל אתה מוזמן להמשיך לדבר לשאול ולהתווכח :)
לפני 7 שנים
פסיכו לוג​(שולט) - אמרת כמה דברים מאוד מעניינים שיש לי המון מה לומר עליהם. אין לי ספק שהייתי נהנה משיחה איתך על כוס קפה גדולה
לפני 7 שנים
Ally the Witch​(שולטת) - :-)
לפני 7 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י