סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

יומן מסע

פעם זה היה קובץ מחשבות.
חלון נוסף לחייה, נטול הפנטזיה, של נפש אקסהביוניסטית.
שהתפתח למקבץ חויות שדיברו לנפשי.

זה כבר מזמן יומן מסע.
לפני 11 חודשים. 29 במאי 2023 בשעה 14:23

אנחנו מצחקקים שלפחות פה יש לו נוף יפה. לא כמו לשאר. 

כי לעומת בית הקברות בראשון, דווקא בית הקברות ביבנה הוא עדין שדה פתוח. אני אומרת עדין כי באופק יש עבודות בניה לקבורה בגובה ואז גם הוא יהיה מורבידי לחלוטין. עניין של זמן.

 

הייתה לו משפחה קטנה- אישה ושני ילדים. 4 נכדים סהכ. היו מעל 200 איש בלוויה. זה אומר משהו. הבת שלו הספידה לו וזה כאילו הוא דיבר. היא לחלוטין הוא בקטן. 

 

צריך להשאיר צוואה לילדים להגיד להם לקבור אותי הכי זול שרק אפשר. ושלא צריך לבקר. שיחיו את החיים שלהם בשלווה וברוגע.ואז לא משנה אם זה מורבידי בקומות או בשדה פתוח. 

אחד עורכי הדין פה בלשכה המשפטית אומר שבעיקרון צוואה תופסת גם אם היא לא אושרה אצל נוטוריון והוחתמה בבית משפט ובלה בלה בלה. בטח כשמדובר ברצונות על אופי הקבורה.

אז כדאי.

 

כל כך הרבה מוות לאחרונה אי אפשר שלא לחשוב על המוות של עצמך. ואני בכלל לא בדיכאון אבל מחשבות על מוות צצות לי כל העת האחרונה.

גם חלמתי עליו. הלילה. 

חלמתי שאני מתה במיטתי. כמוהו. בשישי שבו הילדים הלכו לאבא שלהם. הבית שלי עשוי בטון ומתפתח בו חום רב ובחלום היה שיא הקיץ וחום חריג. הריח הגיע עד אליהם. התעוררתי לפני שהספקתי לגלות אם הם זיהו.

בחלום שלי השארתי צוואה.

מה כתבתי בה אני דווקא זוכרת טוב. 

 

 

נראה לי שאני צריכה כאב מאדם אהוב ואדם אוהב, כדי להפסיק את המחשבות האלה. 

 

 

 

מתיר ייסורים - מחשבות על מוות מחדדות את חד פעמיות החיים... זה תמיד מבורך ומזכיר מה חשוב לנו, נראה שבפסקה האחרונה הבעת מה חשוב לך 🙏
לפני 11 חודשים
חשופית שתוקה​(נשלטת) - בחלקו. :)
לפני 11 חודשים
מורה נבוכות - קחי חיבוק סתם כי בא לי
לפני 11 חודשים
חשופית שתוקה​(נשלטת) - לקחתי!
לפני 11 חודשים
good woman​(נשלטת) - תכתבי צוואה.כמו שצריך.זה מרגיע.במיוחד כשיש ילדים.אני גם כתבתי מכתבים.גם נתתי הוראות לחברות קרובות.(הילדים שלי קטנים) זה משחרר.
לפני 11 חודשים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י