רותקו

מין / מגדר
גבר
איזור
מרכז
מצב משפחתי
גרוש
מי אני
את לא חייבת להיות יפה כבת שבע, חכמה כשלמה, אמיצה כשמשון ועמוקה כמו קוהלת אבל זה יהיה נחמד אם תהיי.
וגם אם לעתים תהיי קשוחה כאיזבל.
אשר לי, לדאבון הלב לא ניחנתי בכל אלה אבל אני חושב שאני אינטליגנטי, יצרי ויצירתי. עוסק בניהול, יצירה ובודהיזם. אינטליגנציה ודמיון גורמים לי לעוף. צרות מוח מכבה אותי. כך גם יומרה, זדון וסכלות. BDSM בעיני הוא ענין של טעם אישי והעדפה מינית, אינטימיות ומשחק. הוא מחרמן, מעורר בי ריגוש ומוליך למקומות חדשים ויחד עם זאת מעורר בי גם קצת חשש. הוא מרתק, תרתי משמע ופותח מה שאולי היה סגור יותר מדי זמן. השילוב של כל אלה הוא מה שמושך אותי לשם. זה והחופש המתאפשר כשהכול חשוף, פתוח וגלוי. הייתי מעט גם בצד השני. למה לא להנות מכל העולמות?
אני שומר את חיבתי לבדסמ ושליטה לחדר המיטות, אבל אני רואה את חדר המיטות במובן הרחב שלו, And than some
ודבר נוסף, אני לא אוהב שליטה. אני לא בטוח שהיא אפשרית אבל אני אוהב מאד משחקי שליטה.
השקפות על עולם השליטה
עולם השליטה? זה נראה לי קצת נפוח. הייתי שמח לשלוט בעיקר בשליטה העצמית שלי.
עם זאת, הצורך בהיררכיה ותארים העושים סדר ברור נהירים לי ואפילו חביבים עלי.
מישהי כתבה פה ברובריקה הזו: דע את מקומך. זה מצא חן בעיני. יפה, חשבתי, אלא שאני גם בעד מקומות חדשים שאנחנו עוד לא מכירים. זה סוג של הרפתקה, לא? שאם לא כן, מה אנחנו עושים כאן?
גבולות
פומביות, סיגריות לייט ובירה נטולת אלכוהול, דם, צפרדע, ביזאר כבד, רשות הרבים, פרופילים מופרכים, סימני קריאה, חוסר דיסקרטיות. סימני מסחר, תוכן שיווקי, רצינות יתר ו/או חוסר הומור, יהירות חסרת בסיס, ציטטות משלמה ארצי, ישראל היום וחוסר תרבות. תרבות במובן הרחב שלה, מבך ועד סיד וישס וגו'.
מתחבר לשליטה בשפה העברית, לנימוסים ודרך ארץ. אין לי ניסיון עשיר בבדסמ והייתי רוצה יותר אבל יש לי דימיון עשיר. בגדול, אני מתחבר לרוב האספקטים של בדסמ, שליטה, קילור, השפלות, משמעת, ריצוי, החפצה, אביזרים, תודעת שירות, הכנעה, חוסר אונים. לא אוהב כאב לשם כאב אבל חושב שלעתים הוא הכרחי, כעונש או כגחמה. אין כמוהו להעמיד נשלט על מקומו, תרתי משמע. אוהב מאוד רימינג וישבנים נשיים ועל משמעת כבר דיברנו. במיוחד שבמקרה שלי היא נראית לי חיונית משום שביומיום אני רגיל לנהל ולחלק הוראות ויהיה צורך לתקן זאת. בעד גבולות: בעיקר כשהם נוטים להיטשטש, בטריטוריות שהן בין לבין, בין אור וחושך, חושך וחושך, פנים וחוץ, בהיר ומה שלא, כל מה שניתן לחצות כדי להגיע יחד למקומות חדשים, בעיקר כאלה שעוד לא תויירו קודם.
מכיוון שכל אלה דורשים קירבה ואינטימיות ועומק ומסירות ומסגרת וזמן ועוד, נראה לי שזוגיות או יחסים ארוכי טווח הם המצע היותר מתאים















 
האתר שלי
חדשות
המפה אינה הטריטוריה
The best is yet to come
בשלב הזה, אני פה רק לוירטואליה
תאריך עדכון
23 במאי 2023
תאריך הצטרפות
7 באוג׳ 2010
  שלחי הודעה