בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני שנתיים. 4 באפריל 2022 בשעה 2:53

זה יכול להיות בזמן הזה אחרי שהיא יוצאת למשרד ולפני שהילדים מתעוררים או אחרי שהם כבר הלכו לבי"ס ולפני שאני יוצא לעבודה... אני אוהב את השעות האלה של הבוקר, שעדיין שקט והתשוקות שלי יכולות להשתולל בראש. אני נוגע בעצמי, נוגע גם במקומות שאני פחות אוהב, מלטף בעדינות את הזין שמתקשה, מלטף את הכיפה ומציף את עצמי בתשוקה בוערת.

 

 

במחשבות שלי אין גבולות ואין שום פחד. במחשבות שלי אני הגרסה הכי סוטה שלי. כנוע, מושפל, מתמסר כי זה מי שאני. במחשבות שלי אני כולי שלה, במחשבות שלי אני שלו, במחשבות שלי אני גם שלה ושלו. אני אוהב לפנטז על גבר גדול וחזק שצריך מישהו כמוני שיפנק לו את הזין המרשים שלו ושידע לגרום לי להתמסר ללא פחד וגם לזיין אותי חזק, עמוק אבל עם רגש ותחושת ביטחון, רק כדי לספק את החרמנות שלו.

במחשבות שלי היא חייבת זין של גבר אחר, אני מכין אותה בשבילו, מכין אותו בשבילה. אני אומר לעצמי, בשמה, שהיא צריכה גבר שיזיין אותה בלי מחשבות ובלי רגש, אני אומר לעצמי מילים משפילות, על היותי חלש, עלוב, זין קטן ושתפקידי לנקות את כל הזרע שלו ממנה. הבטן שלי מתהפכת אבל הזין שלי קשה מתמיד, נוטף מתמיד, אני ממשיך ללחוש לעצמי מילים של זימה מטונפת שמרעידות לי את הנשמה ומובילות אותי לאורזמה מטורפת.

 

 

אני אוהב  להרגיש את הזרע החם שלי נוזל לי על הבטן, אוהב למרוח אותו עליי, להריח ולפעמים גם מצליח לטעום אותי. פעם הייתי מתבייש כלכך במחשבות האלה שמטריפות אותי כלכך ומובילות אותי לאורגזמות כלכך עוצמתיות. היום אוהב את התשוקות שלי. אני אוהב, לפעמים, לחלוק אותן איתה ולפעמים גם אוהב להנות מהן לבד עם עצמי.

למי שהיה ספק, אין לי שום קשר לגיפים המצורפים אבל הבחור שגמר בתחתונים, זה דווקא אני

 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י