לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני חודש. 13 במרץ 2024 בשעה 5:56

סיימנו את הפרק של הסדרה והאמת שלא התחשק לי ללכת לישון. היתה חסרה לי מנת האקטואליה היומית, אולי לראות משחק של מכבי בכדורסל והיא רמזה שיהיה יותר טוב לבוא איתה למיטה. סידרתי כמה דברים ואחרי כמה דקות נכנסתי למיטה.

היא היתה בטלפון, אבל השמיכה חשפה את הבייבידול הסגול החדש שהיא קנתה. הרבה מאוד זמן, היא לא היתה במצב רוח של להתלבש סקסי ואולי זה מטפש, אבל עושה לי את זה. לא אמרתי כלום והתחלתי לנשק אותה, את התחת, ירכיים, ידיים, גב, צואר... "את כלכך סקסית, אישה יפה שלי", לחשתי לה באוזן והיא הניחה את הטלפון, הסתובבה אליי ונישקה בלהט.

"אני חרמנית עליך כל הזמן, דילדו, סקסי שלי", היא אומרת עם חיוך גדול, על הפנים. אני מחזיר חיוך ואומר, "תודה שהשתמשת בי, בלילה, זה עשה לי כלכך טוב". "ומה עם הבוקר?, בבוקר לא הרגשת שהשתמשי בדילדו המתמסר לי?", היא שואלת בהתרסה. "השתמשת בי והרגשתי כלכך שלך. חשבתי שאחרי שתגמרי, תשלחי אותי לעבודה מיוחם, אני לא יודע למה, אבל אני צריך את זה". 

"חשבתי להשאיר אותך מיוחם ורעב אליי, אבל רציתי כלכך לספק אותך, אני צריכה לספק אותך", היא עונה ולוקחת את היד שלי, אל בין רגליה. "תראה מה אתה עושה לי", היא אומרת ואני אהיה מופתע, תמיד, שהיא רטובה ככה בגללי. אני מספיג את האצבעות עם הרטיבות שלה ושניה לפני שאני מחדיר אותן לתוכה, היא מבקשת גירוי דגדגן. 

אני מוצא את הדגדגן ומעסה בעדינות, כמו שהיא אוהבת. הגוף שלה רפוי ואני מרגיש איך היא מתמלאת בעונג. האצבע שלי ממשיכה לגרות את הדגדגן ואני מוסיף יניקה של הפטמה הקרובה. לאט לאט היא מתמסרת למגע ולעונג. עוד כמה דקות, היא תתחיל לרעוד כולה ואני לא אפסיק לגרות את הדגדגן שלה, עד שהאורגזמה לא תתפרץ בבכי.

היא מחייכת את החיוך המסופק שלה ומבחינתי, הכל מושלם. "עכשיו תורך, דילדו", היא אומרת. אני עולה עליה, מסתכל לה בעיניים ומתחיל להשתפשף בשפתי הכוס שלה, עד שאני מחליק לתוכה מרוב רטיבות. הזין שלי קשה, כמו שהרבה מאוד זמן, לא הרגשתי אותו. אני מזיין אותה והיא לוחשת תי באוזן, שאני כזה דידלו שימשו, מתמסר וצייתן ושהיא אוהבת להשתמש בי. אני לא צריך הרבה, כדי להגיע לנקודת האל חזור ולגמור בתוכה.

"לילה טוב, דילדו", היא אומרת, מנשקת, מסתובבת לצד שלה ונרדמת. אני אשכב עוד זמן מה ואחשוב מלא מחשבות שטופות זימה, עד שארדם, עם ביצים מרוקנות.

נקשרת ונבעלת​(נשלטת) - מהמם.
לפני חודש
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה, יקירה
לפני חודש
שלג באביב - איזה כייף.
לפני חודש
שרף אורנים​(אחר) - תודה. זה היה רצף של התפוצצות רגשית שהזכירה לנו כמה אנחנו טובים ביחד
לפני חודש
good woman​(נשלטת) - אני כל כך אוהבת לקרוא אותך כותב עליכם.אתם מהממים.
לפני חודש
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה. תמיד כיף לדעת, שיש אנשים שקוראים ונהנים. לא מובן מאליו
לפני חודש

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י