סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

ווידויים מהתחתית

כמו בכותרת. וגם סתם סיפורים.
לפני 3 שבועות. 6 באפריל 2024 בשעה 11:53

אני לא מרגישה טוב וירוס כנראה, ישנה הרבה יותר מידי. אז חלמתי:

 

הייתי צריכה להיות כמה ימים עם משפחה, לא המשפחה שלי. סוג של. זה כאילו ברחתי ממשהו, אבל לא הייתי בסכנה ממשית, פשוט לא יכולתי להיות בבית שלי אז במקום זה הייתי בבית של קרובת משפחה רחוקה. היא היתה סוג של בת דודה שלי מדרגה שלישית או רביעית, והיא היתה עסוקה בבית שלה, בילדים שלה, בבעלה. היתה לי הרגשה שהיא אישה מוכה, שבעלה לא מרשה לה לדבר בכלל כשהוא בבית, והיא רק לוחשת ומנקה אחריו. היא אומרת שהוא עובד קשה, לכן מגיע לו שיהיה לו בית שקט.

רוב הזמן הייתי בכלל בחוץ, בדרכים לעבודה וחזרה, ובסרטון קצר בנסיעה באוטובוס ראיתי ריאיון עם בחורה צעירה יפהפייה, שנבחרה להיות שחקנית באיזה סרט הוליוודי נחשב. בריאיון היא מספרת על המקורות המשפחתיים שלה, ואני חושבת שיכולתי להיות כמוה אם הייתי שחקנית/יפה/צעירה.

הגעתי לבית שאני מתארחת בו ודיברתי עם האמא של אותה בת דודה, וניסינו להבין איך אנחנו בעצם קרובות משפחה, והתחלנו לדבר על אנשים ששתינו מכירות, והיא היא סיפרה שכולנו משבט של מלכי העכברים, כי בתקופה הצארית היו גונבים ילדים מרוקאים (!) והם קראו לעצמם מלכי העכברים בגלל האובססיה של הצאר עם עכברים והחלילן מהמלין.

ואז היא שאלה אותי על העבודה שלי, ושאלה למה בתקופה האחרונה יש לנו המון קטעים עם עכברים בעבודה, וזה היה נכון, וכאילו זכרתי את זה מחלום אחר בתוך החלום, שנדרשנו לעבוד סביב עכברים, עם עכברים וכו' (למרות שבמציאות לעבודה שלי יש אפס קשר לעכברים ובעלי חיים בכלליות)

 

בקיצור, חלומות של מחלה. מותר. גם חלמתי שהגעתי לדיסנילנד עם קבוצה של ילדים, וזה לא היה הדיסנילנד האמיתי, אז היינו צריכים לקחת רכבת לדיסנילנד האמיתי שהיה דיי מעפן גם הוא.

subtal​(נשלט) - הרבה מהחלומות שלך הם רכבת הרים מלאת יצירתיות, אבל אהבתי את הביטוי ״חלום של מחלה״. יש קוראים לזה הזיה, אבל זה חמוד.
לפני שבועיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י