סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

קליפת האגוז

"האדם הניח תמיד כי הוא אינטיליגנטי יותר מהדולפינים, וזאת משום כל אותם הישגים שהצליח להשיג - הגלגל, ניו-יורק, מלחמות וכיוצא באלה, בעוד שכל מה שהדולפינים עשו מסתכם בלהשתכשך במים ולבלות זמנם בנעימים. לעומת זאת האמינו הדולפינים תמיד כי הם אינטיליגנטיים הרבה יותר מהאדם, מאותן הסיבות בדיוק. "


- המדריך לטרמפיסט בגלקסיה.

ברוכים הבאים לבלוג שלי,
בבלוג אכתוב על שליטה, אהבה, משיכה, תחושות, רגשות, ועוד.
לפני 7 שנים. 30 בדצמבר 2016 בשעה 11:20

אחרי שסיימה להצליף בגבי, כשאני על הרצפה מלקק את כפות רגליה ומרטיב אותן בדמעותיי, החליטה מלכתי להתעלל בי בדרך חדשה...

 
היא קשרה אותי בידיים וברגליים באזיקים החדשים שהזמנתי, כך שהייתי על הברכיים עם כל יד מחוברת לרגל, מבלי שאוכל לזוז יותר מדי. אז "עזרה" לי המלכה בבעיטות לזחול צמוד לקיר עם הפנים לכיוונו, ודחפה לי בכוח דילדו לישבן. הדילדו נכנס עמוק וכואב ואני התפתלתי וכמעט נפלתי מהברכיים מבלי יכולת לשמור על שיווי המשקל עם הידיים והרגליים קשורות. המלכה בעטה בי עד שהתיישרתי ומייד דחפה דילדו שני לפה שלי. לאחר מכן נעלמה לכמה רגעים וחזרה עם ספר מהספריה שלי. את הספר הניחה מאוזן על ראשי והתקרבה לאזני. יכלתי להרגיש את ההתרגשות שלה, כפי שהתרגשה תמיד מלבצע מעללים סאדיסטיים. "אני הולכת עכשיו... לאכול, לרקוד, לשתות, אולי אפילו לקבל זיון, אתה יודע איך אני אוהבת לגמור כשאני יודעת שאתה סובל מכאבים באותו הזמן. 
 
אתה הולך לחכות כאן כל הזמן הזה, על הברכיים שכבר כואבות לך, עם דילדו בתחת ודילדו בפה, וספר על הראש. אם כשאחזור אחד מהדילדואים לא יהיה עמוק בפנים, או לא תהיה על הברכיים, או הספר ייפול, אני הולכת להצליף בך עד שתדמם, ולהשאיר אותך ככה קשור עד מחר בבוקר, תהנהן פעם אחת אם אתה מבין". הנהנתי, הייתי בהלם מההתאכזרות שלה. "אני ממליצה לך לדחוף את הדילדואים לתוך הגוף שלך, התחתון בלנסות להתיישב עליו כל כמה דקות, והעליון בדחיפה של הראש שלך כנגד הקיר. מספיק שאחד מהם יפול ואין לך איך להחזיר אותו מאחר ואתה קשור.
 
אני הולכת. אקח את כרטיס האשראי שלך ואת מפתחות הדירה, כשאחזור אספר לך לפרטי פרטים איך קנית בכספך משקאות לגברים שהתחילו איתי ואיך חגגתי בקניות על חשבונך... אבל אני כבר אומרת לך שכשאחזור, גם אם היית כלב טוב ונשארת באותה התנוחה, לא אשחרר אותך מייד. קודם אספר לך על החוויות מהערב, ואז אאונן ואגמור מלראות אותך סובל עם ברכיים שרופות מכאב ודילדואים בכל החורים, כשאתה לא יודע כמה זמן עוד תישאר ככה... ורק אחרי שאגמור לפחות פעמיים ואסיים לספר לך איך היה, אשחרר אותך...אה, ואם תתחנן שאשחרר, אשאיר אותך עוד דקה על כל התחננות..".
 
אמרה, כיבתה את האור מאחוריה והלכה. נותרתי לבד עם כאבי... לא יודע מתי תשוב...
לפני 13 שנים. 19 במרץ 2011 בשעה 22:25

היא - "אז מה, למה התחפשת ?".

אני - "רציתי להתחפש למישהו שעושה לך מסאג' ברגליים, אבל בסוף יצא לי סתם קאובוי".

:-)

לפני 13 שנים. 21 בדצמבר 2010 בשעה 17:23

מזמין את כל השולטות והנשלטים לראות את הסרטון.

זה בדיוק מה שאני מחפש. שולטת מהממת שצריכה לגרום כאב ועושה את זה כשהיא מחבקת, מילולית ופיזית, את העבד שלה. היא תפגע בו עד שתהיה מסופקת, אבל מתוך יחסי שליטה שיש בהם חיבה והערכה הדדית.

http://www.xhamster.com/movies/417394/how_to_break_your_man.html

לפני 13 שנים. 30 באוקטובר 2010 בשעה 16:32

היא - "מה זה, לג'יפיאס שלך יש קול של גבר !".

אני - "ברור. נראה לך שבחורה תגיד לי מה לעשות ?".

:-)