שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

נָתַתִּי רוּחִי בְּךָ וְאֶת חַיֶּית

Dom Eli
בדס"מ ורגש, Bdsm Poetry.
הבדס"מ זה הפרקטיקה
הכלי והמהות
זהו הרגש, והוא גם המנטאלי האנאלי למוח.
לפני 6 שנים. 30 באוקטובר 2017 בשעה 11:10

הוגי דעות רבים נחלקו תמיד בשאלת חשיבותו של הניסיון כגורם מכריע להצלחה.

מצד אחד של המתרס ניתן למצוא את אלה שאמרו ש"אין חכם כבעל ניסיון", כמו אלברט אינשטיין שאמר כי "המקור היחיד לידע הוא ניסיון" ואת הפילוסוף הסיני קונפציוס שטען כי "רק מי שעבר את הדרך יודע לאיזה בורות אפשר ליפול". מהצד השני ניתן למצוא את אמיל סלומון הרצוג אשר האמין ש"הדבר היחיד שניתן ללמוד מהניסיון הוא שאין מה ללמוד ממנו", ו את אוסקר ווילד שהוסיף ואמר "שלניסיון אין למעשה כל ערך, הוא רק השם שבני האדם בחרו לטעויות שלהם".

הרבה מהקהילה מציגים את עצמם בכמה שנים הם נמצאים בעולם הבדס"מ יש גם חדשים שישקרו על.ף תאריך הכניסה לעולם הבדס"מ רק כדי להוכיח טענה שלא קיימת שהם שייכים לאסכולה הישנה הטובה, או יש כאלו שרק ירצו שהקהילה תקבל אותם בזרועות מבינות, ופתוחות כאילו התאריך הינו תו תקן לקבלה.
האם ניסיון כתאריך כניסה מוטבע על המצח מביא איזה בטוחה בתרכיב בדסמי זוגי? או ונילי אפילו? לא בהכרח, הכל תלוי אם הניסיון הופך לכלי ואיך הוא משפיע על הבחירות כאשר משתמשים בו בתבונה, הרבה אנשים בקהילה משתמשים בטייטל תאריך מתי נכנסו לקהילה, וכמה זמן הם בקהילה כדפוס להראות שניסיון הוא כח, לבחירה נבונה, ובזוגיות כל תרכיב זוגי הוא בכלל תלוי התאמה, לא ניסיון לעיתים רחוקות גם לא גיל, יכול להיות גבר בן 30 וילד בן 50 אז אולי לא באמת לא משנה אם אתה שנה שנתיים או 20 שנה, איפה זה כן משנה אולי? בחוויה כי בעל ניסיון יכול להתאים עצמו ליותר אותי וזה ישפר את החוויה, ואולי לשם הרוב חותר?

לעיתים קרובות כמו כל עסק עצמאי וכל איש בקהילה הוא כמו עסק המציג עצמו על הצג או מעבר ש ניסיון הוא הדבר בעל הערך הרב ביותר שיש להציע, השאלה מה הלקח שבניסיון, ואיך הוא עוזר לך להכיר את הדרך שלפניך, או במקרים של זוגיות את מי שמולך, וניסיון בנוי גם על ללמוד תמיד ולשאול את אלו שבדרכנו נקראים או לשאול את עצמנו כשאנחנו לידם, ולמשל ממכל אינטרקציה למדתי על עצמי יותר.

השאלה אם תצבור את הניסיון בשאלות או מהטעויות כי נסיון של אחרים לעיתים הוא הבית ספר טוב, האם תדע להשכיל שאינך יודע הכל? כדי להבין זאת גם בבוא הימים כשתהיה 18 שנה בקהילה? שליטה מבחינת הקהילה בתכלס לא נבחנת באמות מידה של זמן, אלא אמות מידה של ערכים.

ותמיד הלמידה ממשיכה, היא קיימת מתקיימת בנו תמי.
בעולמנו זה ניראה שככל שתציג את עצמך כמנוסה ככה ימשכו אלייך יותר, הניסיון הוא אמצעי ולא כלי אמיתי לעצמך, לפירוש האני שבך ופתאום יותר בושה להגיד שיש דברים שאינני יודע, ניסיון הוא טוב כמו כל דבר אך אינו ערובה אם איננו יודעים להפיק ממנו את מה שאנחנו צריכים.

ניסיון יכול להירכש בכל שלב בחיים על כל צורתיו, ומכל בן אדם ניתן ללמוד, , ורק אם צורת חשיבה כזו ניתן להתפתח לגבהים חדשים.
גיל אינו מהווה בטוחה כיאה לניסיון, כי גם הבן אדם הכי מבוגר צריך לדעת להתנהג.
ובידיים הנכונות ניתן להיפתח ולהיות מה שאת או אתה רוצים באמת, בחירה זוגית זו שאלה של התאמה ופה עובדת בעיקר האינטואציה שלך לגבי הצד השני, היכולת שלך להרגיש בנוח לידו,והיכולת שלך לסמוך, חיבור ותקשורת בטוחה.

bitch fairy​(אחרת) - אייי איזה גוד אתה מדהים 😜
לפני 6 שנים
DaddyDoma​(שולט) - מדוייק
לפני 6 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י