שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

ראש השבט מספר...

שהפנטזיה של שנינו הופכת למציאות אחת...

כל הסיפורים הם אמת..האמת שלי..

הסיפורים..חלקם מציאות..חלקם בחלקם..וחלקם לא...
לפני 9 שנים. 16 בדצמבר 2014 בשעה 7:53

 

               

 

הגעת רטובה מגשם קר,שערך רטוב,דבוק לראשך, הנחתי מגבת על ראשך,ניערת, התנגבת,פרועה מחייכת נשקת לי בשפתיים רועדות וקפואות.המעיל הונח על משענת הכיסא מול התנור

,חלצת נעלים וגרביים,ונשקת לי שוב,מחייכת אלי שהגעתי עם התה החם,אחזת בכוס בשתי ידייך,לחמם את כפות ידך הקפואות,הנחת מצחך הלח על שפת הכוס, נגעת בבגדייך הלחים, קרים, פשטת אותם במהירות,עירומה מול התנור,ואודם החום מעניק לך מראה של פסל ברונזה חדש ונוצץ,כזה שרק יצא מהיציקה,הצבע שרק מעטים זוכים לראות.

הבאתי לך אחת מחולצותיי,לבשת, חיבקת עצמך וניגשתי מאחור וחיבקתי גם אני.

נצמדת, חיככת ישבנך כנגד גופי,חייכת ,פנית לעברי בנשיקה,מחייכת, כי החיכוך בי השפיע מידית על המגע.

שערך קר ולח,עזבתי אותך ולקחתי את המגבת עטפתי שערך והרחקתי ממני. ונותר צווארך חשוף,לכל הנשיכות שלי.העברתי יד בישבנך שהיה קר עדיין,לאורך גבך החלק והעדין,לאורך ירכייך,על בטנך שנעה לעברי,חפנתי שד חמוד,ויש לך שתיים כאלה,אבל לי יד פנויה אחת,התנועות האלה היו ממש לא בטוחות ליד התנור,והרגשתי חם מספיק להוביל אותך לעבר הקיר,להצמיד אותך ולהעניק לך נשיקה לחה עמוקה וחודרת.

מתחכך בגופך שלא היה קר כל כך,טוב,פרט לישבנך ושערך הרטוב עדיין,שפשקתי רגליך,השענתי אותך על הקיר,והמגבת נשרה משערך, שהיה פרוע ומפוזר,אבל למי אכפת ,למראה גופך הנפלא?

השוט היה בחדר השני,הסרת את החולצה והלכת במהירות להביא את השוט,שדייך מקפצים שאת נחפזת, כורעת, מגישה את השוט. ניגשת לקיר נשענת מפשקת רגליך,ממתינה.

ליטפתי תחת כזה חמוד,לבן כעת,נסוגותי לאחור והעברתי את השוט הצבעוני על גופך,שוט רך,עשיתי עבורך,בצבעים שאת בחרת.

והצלפתי בעדינות וחזק יותר וליטפתי,מרגיש את גופך החם,מנערת ראשך,נמנעת ולבכות, נוגעת בבכי,ואני עוצר מלטף מרגיע,וממשיך,ישבנך אדום,פסים עליו.סביב,לוחש באוזניך,מלטף שדייך,צובט פטמה,מרגיש את הרטיבות הגואה בין רגליך,מעביר ידי בין ירכיך,נעים להרגיש את החום הלח,מלטף בינות שפתייך,מפשק אותם, את נעה מסיטה ישבנך מעלה,מפשקת יותר,נאנחת דומעת,כואבת,רוצה עוד,נעה על ידי הנמצאת בתוכך,אני מעביר יד שורט בגבך,לאט לאט,את מתפתלת,נשימותיך כבדות,ידי רטובה,אטבים הנחתי על פטמותיך,פניך מתעוותות,את שותקת, רוצה להסתובב להיצמד,אני דוחף אותך חזרה לקיר,משעין אותך שוב.

את ממתינה ,שאני חוזר עם קונדום קפוא מלא בקרח,מעביר על גופך,את מצטמררת ,מנסה להביט לראות מה נגע בך,אני דוחף אותך חזרה,ואז קושר עינייך,קושר ידייך לאחור,מפשק רגליך עם המוט וקושר,כעת את לחלוטין שלי,מתנשפת, ממתינה.מעביר את הקרח על גבך,מניח בין ישבנך את נרעדת.מחדיר את הקונדום הקפוא באחת לתוכך ,גופך נרעד צווחה עלתה בך,ואני מלטף, מרגיע,מושח שמן על גבך,בעדינות,אוחז בנרות שהכנתי,ומטפטף את השעווה משני הנרות גם יחד,הקונדום מחליק לאחור, אני אוחז בו בברכי,לא נוח אבל ממשיך,מטפטף את החום דוחף את הקור,את צועקת ,נעה בפראות,ראשך נזרק לצדדים,מאד קרובה למילת הביטחון,אבל אני נוגע בגבולות, אני יודע היכן להיות איתך,אני מחבק,מרגיש את השעווה שעדיין רכה נצמדת אלי,אבל מחבק,הקור שבך מצמרר ,אבל את מחייכת.שלווה.

אני ממשיך עם הנר,את מתמכרת,,נהנית לך.

הקונדום שהפשיר מחליק החוצה,קר בין רגליך ורטוב,אני מניח אברי בין ישבנך,וזה קר מאד,אבל מלטף מחבק אותך,משחרר אותך,מצליף קלות על גבך,מסיר את השעווה,ואת מסתובבת,מחייכת, דומעת,שונאת ,אוהבת, מחבקת ונצמדת.

נותן לנשימותיך להירגע,מלטף,מקשיב ללבך הפועם,נוגע מפסל גופך בידיי על השטיח,בעדינות מרגיש את חום גופך,במגע עדין כשל פרפר חולף על כל קימור וקפל בגופך.

נותן לך לעצום עינייך,רק לחוש,את המגע החולף על גופך,נוגע לא נוגע,נמצא לרגע,מגרה נעלם,מופיע במקום אחר,רוצה להתרומם,אני מניח יד על חזך מצמיד אותך לשטיח,מורה לך להירגע,אני רוצה להמשיך,המגע מהיר יותר,ברור יותר,רגליך מפושקות,ברכייך מורמות,חשופה לפני ממתינה שאקח,אבל לי יש זמנים אחרים,אני נהנה לשחק בך,כבובה כצעצוע,שאת כה שלי מוטלת על השטיח, יפה ומושכת,אוחז יד אחת,יושב על השנייה,משחק בגופך ,נוגע בכול נקודה,את מתפתלת מנסה להשתחרר,נאנקת רוצה כל כך,מבקשת,אני מתעלם,ממשיך להניע את גופך, משחק בין רגליך,מעביר לשון מהירה על שפתיך,למטה ולמעלה,ואת מתכווצת, סוגרת רגליך,ואני שוב משליך את רגליך לצדדים.

פותח את שפתי ערוותך,נושף פנימה בעדינות,נוגע בקצה הלשון,מעביר לשון למלוא האורך,עוצר,ושוב נוגע,מלקק ,מרגיש אותך בתשוקתך,אוחז בישבנך,מחדיר לשון,את מתפתלת לא יכולה להשתחרר מאחיזתי.מבקשת כל כך,רוצה כל כך,כך בדיוק אני רוצה אותך. זה המקום בו אני הכי אוהב אותך,משחרר אותך,את נעה לאברי , מניחה אתו בשקיקה בפיך,נעה על גופי,ונאנחת מלקקת,ממלא את פיך בי.

מניח אותך על גבך,את מביטה בי,מחכה,אני חודר לאט,רק נוגע קלות,חודר עמוק,ויוצא כמעט לגמרי,מביט בך,אוחזת בצידי גופי מושכת אליך,אני מחייך אליך, מתנגד,את מעווה פרצופך,מוותרת.

ואני בתוכך,נעים לי,כמו שאני רוצה אותך,ומגביר הקצב,ועוצר,את נעה למולי,מושכת אותי אליך,אבל אני יוצא,מביט בך,הופך אותך,חודר לתוכך וממשיך. את על ברכייך,נעה איתי ראשך על השטיח,ישבנך מונף אל על.

ואת מגיעה לנקודה הכי מרגשת שלך,ואני בידי האחת משחק בדגדגנך,אוחז בשערך ונע בך. ואת מתפרצת ברעד,גופך מתכווץ,נע מהר מטה מעלה,את צועקת,עוצרת צעקה חזקה יותר,אבל גופך נרפה,אני יוצא מתוכך,טוב לי,אמשיך אח"כ.

 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י