שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

ראש השבט מספר...

שהפנטזיה של שנינו הופכת למציאות אחת...

כל הסיפורים הם אמת..האמת שלי..

הסיפורים..חלקם מציאות..חלקם בחלקם..וחלקם לא...
לפני 9 שנים. 17 בפברואר 2015 בשעה 8:36

שומע את תנועותיה לפני הכניסה לבית,בחדר המדרגות הפרטיות שלי,מסירה כל בגדיה,ולובשת את הסדין עם החור במרכזו וכעת מקפלת כל פריט ופריט שהסירה מעליה,כל דבר שהיא מורידה היא מקפלת בקצב משגע,כל דבר חייב להיות מדויק,ישר ללא קמט או קפל. שהגיעה אלי לראשונה הסירה את בגדיה לבקשתי.

והחלה מיד לסדר אותם,קיפלה מכנסיים,בסדר,חולצה,מקובל,חזייה? מילא,ואני ממתין,והיא מותחת מיישרת ושוב בודקת,ואני ממתין הזין שלי מחכה, עירומה גוף מהמם בשלמותו והיא לאור הנרות שקועה בקיפול וסידור,שהחלה לקפל את התחתון,צוויתי עליה לחדול ולבוא מיד,היא עשתה זאת,עזבה הכול ובאה מהר, אבל שהייתה מולי עירומה ממתינה,ראיתי אותה שולחת עין לבגדיה,לא שקטה, אני לא צריך אותה כך, לא מרוכזת ושלחתי אותה לסיים, היא הודתה לי בשקט,וחזרה לקפל,כאן כבר לא היה לי משנה,זה היה מעניין לראות את הטקס הזה,לקפל יפה תחתון חוטיני,כמה קטן כמה ממזר,לא מסתדר לפי רצונה,אבל היא התגברה עליו,מה שגרם להסתה של קיפול החולצה שחייב היה להיעשות מהתחלה,וקיפול נאה של הגרביים שמונחות בפלס עם הנעליים השחורות המבריקות.

חייכתי,נראה לי מוזר,אבל היה ערב נפלא מכאן והילך,גם אם הגניבה מבטים מידי פעם לעבר ערימת הבגדים המסודרת על השולחן, לוודא שדבר לא זז, או החליק חלילה ואפילו פעם אחת קלטתי כי מעבירה יד לישר אותם,ראתה שאני מביט,נבוכה החזירה ידה.

בפעם השנייה שנפגשנו התהליך חזר על עצמו,הייתי כבר מוכן,ישבתי על הכורסא,עם שתייה טובה,והבטתי,רציתי ללמוד את הסדר ואת השיטה הזו,מעולם לא נתקלתי בכל כך הרבה יחס לבגדים לפני זיון,בדרך כלל עפים לכל כיוון ולך תחפש אותם לאחר מכן.

אז אני מביט,היא מאד נבוכה,יתכן שהייתה בסומק מתמיד,אבל האור הנעים של הנר עבד לטובתה ,שסיימה עמדה למולי עירומה מוכנה ומחכה.

קמתי מהספה,ניגשתי לחדר השינה והסרתי את הסדין מהמיטה,לקחתי מספריים, אחזתי באמצע הסדין וגזרתי חור במרכזו והושטתי לה,ואמרתי:"בפעם הבאה שאת מגיעה, את מקפלת הכול בחוץ,לובשת רק את הסדין הזה על גופך ונכנסת מוכנה בזמן" .

מאז היא מגיעה בזמן,מוכנה,מגורה בטירוף,הבגד המקומט עם החור במרכזו,עושה לה את זה,היא מרגישה אותו כל זמן הסידור,בגד שכל נשיותה מתקוממת נגדו,והיא מגורה ממנו,מחליק בידה עליו,כאילו רוצה לגהץ אותו,מעבירה אתו סביב גופה שצווארה הוא הציר,מחפשת איך יראה הכי טוב.

אני נותן לה להסתובב בבית כך,ואני יודע כמה היא מרגישה בתוך זה,את הבגד הזה היא מסירה באחת ומשליכה רחוק בהתלהבות,ורצה מיד לחיבוק, מאד מאושרת,זה גורם לה להתלהבות,זה מאד מעורר אותה השחרור הזה .

היא כבסה את הסדין אבל לא גיהצה,אפילו קיצרה מעט יותר מהפתח,שמתי לב כי הזמן בו הקדישה לקיפול בגדיה בחוץ הצטמצם,והיה קצר להפתיע,שהבטתי יום אחד,מבעד לדלת,ראיתי את בגדיה מונחים שם מונחים יפה,אבל לא מקופלים כלל,היא נבוכה ,באה אלי,נצמדת וחיבקה אותי צוחקת..


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י