שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

ראש השבט מספר...

שהפנטזיה של שנינו הופכת למציאות אחת...

כל הסיפורים הם אמת..האמת שלי..

הסיפורים..חלקם מציאות..חלקם בחלקם..וחלקם לא...
לפני 7 שנים. 4 בפברואר 2017 בשעה 8:47

נשלטת לשעבר שלי   שהיא מלכה

 הציעה לבוא לבקר אותי ולהכין לי ארוחת גורמה.. 

        מי יכול לסרב? 

  קניתי את כל רשימת המצרכים.  והתכוננתי נפשית.

 ובכן. היא נשארה אותו דבר.  נראית בדיוק כמו השיפחה שהיתה לי. המלכות לא שינתה אותה.

 לאחר האוכל בא התאבון, אז בסקסיות כמעט ואנילית אנחנו עוסקים. כל הזמן מדגישה שהיא מלכה. טב אז אני דופק את המלכה מאחור אוחז בכתפה  מצליף עם יד ימין בישבנה החמוד. ואומר לה שהיא תמיד תהיה הזונה שלי.  תמיד הכלבה והשפחה שלי. והיא  אומרת. :אני מלכה וגומרת.

 אני ממשיך וחזק  ואומר לה כמה היא זונה שלי וכמה  היא שייכת ואם היא מלכה, בטח היא מלכת הזונות.. שוב היא  אומרת בקול חלוש:אני מלכה וגומרת.

 כך    שוב ושוב די הרבה זמן.. אז רציתי לבחון את הנושא לעומק.  שכבתי על הגב ושמתי אותה  מעלי. כף היד הימנית אוחזת  במצחה  והאצבעות בשערה וידי השמאלית אוחזת ומניעה את ישבנה עלי. ולוחש לה באוזן:את זונה שלי, כלבה.. והיא לוחשת: אני מלכה וגומרת.. רציתי  לבחון עד כמה היא עקשנית בנושא.אז זה נמשך כך עם  המון  גמירות ברצף. היא  נעה עלי לפי תנועות ידיי המובילות אותה בקצב שאני בוחר ורק לוחשת שוב ושוב :"אני מלכה".

היא בקושי נעה.  אומרת שכבר לא מרגישה למטה דבר מרוב רטיבות. אז  אני מחליט לנסות משהו. אוחז בחוזקה אותה עלי  מבלי שהיא יכולה לנוע. ורק לוחש לה באוזן בשקט:" זונה שלי "  ובום היא גומרת ומתמוטטת עלי.  השכבתי אותה לצידי.

והיא אוטומטית מושיטה יד לסיגריות.

 

 

גבר גבר עדין​(שולט) -
מלכה. של גמירות.
הגדרות זה כ"כ שנות השמונים.
לפני 7 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י