שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

הסערה תמיד תגיע

לפני 3 שנים. 29 ביולי 2020 בשעה 13:13

נשלטים פונים אלי ומצהירים "אני רוצה לשמח אותך, אני רוצה שתהיי מלכתי", לפעמים הם רואים את הפרופיל שלי בפייסבוק, אישה גדולה וחזקה, וחושבים שאני אשמח להוציא עליהם את כל התסכולים שלי על גברים. לפעמים אני חושדת שהם מטרידים אותי בכוונה, כדי שאעשה להם שיימינג בפומבי, כי זה מגרה אותם. אני לא משתפת פעולה.

אחד פנה אלי בכינוי "גברתי", והתלונן על אישה אחרת שאני לא מכירה "היא חושבת שאני רוצה להיות העבד שלה, רק כי אני מנומס וקורא לה גברתי. נכון שזה לא לגיטימי שהיא חושבת ככה?"

אני צוחקת, כי זאת הייתה המחשבה הראשונה שלי כשהוא כתב לי. אני אומרת לו שזה הרושם שהוא מעביר, והוא מתוודה - "טוב, אני באמת רוצה להיות עבד. אני יכול להיות העבד שלך? אני רוצה לשמח אותך".

לא תודה, אני אומרת, אני ממש לא בקטע. אני לא בקטע של גברים מתרפסים שחושבים שהם משרתים אבל בו זמנית מתעלמים מהסירוב שלי. איך להתעלם מהסירוב שלי זה לשמח אותי? ואז הוא מציע כסף, אומר שהוא מוכן לשלם לי. אני אומרת לו שאני לא צריכה כסף (אמא לימדה אותי להיות עצמאית), ושאני לא בקטע שמישהו יקנה ממני את הקרבה והאיכפתיות. הוא מתעקש, הוא רוצה לשמח אותי.

עולה לי רעיון, ואני שואלת אותו: "כמה כסף היית מוכן להשקיע כדי לשמח אותי?"

הוא מתלבט, ברור לי שהוא מתגרה מהרעיון שאני אשלוט עליו אם הוא רק ישלם לי. "אלף שקלים גברתי"

"בחודש?"

"כן גברתי".

שלחתי לו לינק ישיר לאתר של איגוד מרכזי הסיוע לנפגעות ונפגעי תקיפה מינית. "הנה", אני אומרת. "לשלוט עלייך לא ישמח אותי, אבל אם תתרום כל חודש אלף שקלים למאבק באלימות מינית, זה יהיה מאוד משמעותי וישמח לא רק אותי - אלא עוד נשים רבות".

 

Master Maor​(שולט){הפוכית} - יש סיכוי שהוא העביר הכסף?
לפני 3 שנים
ArchAngel​(שולטת) - נדיר שיש גברים שהם באמת נשלטים, יש גברים שיש להם פנטזיה לגלם דמות של נשלט בעוד הם מכתיבים לאישה מולם איך לשרת אותם והסיפוק שלה פחות מעניין אותה.
וככל שגבר כזה מעיד על עצמו ביותר גנדיוזיות "כמה הוא עבד" ככה השתלטנות ותחושת הזכאות שלו קיצוניים יותר.
לפני 3 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י