סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

אהבה

לפני שנתיים. 4 באוקטובר 2021 בשעה 22:53

היה מעגל חברים מסוים שהכרתי בעבר. הם היו חבורה של גברברים מסוקסים, די חנונים אבל חזקים בתרבות צבאית גברית כזו של יוצאי יחידות מובחרות ו-8200 שבטוחים שאין עליהם. היתה להם דירה כזו ששניים מהם שכרו, היא היתה ענקית ומוזרה, בקומה עליונה של בניין משרדים שנראתה כמו משרד שהוסב לדירת מגורים. כשהגעתי לשם פעם ראשונה עם אחד מהם הייתי די בשוק... זו בבירור היתה דירת זיונים שהם היו כולם משתמשים בה. שני חדרים עם מיטות שאף אחד לא גר בהם (לא חדרי שינה שלהם, שני חדרים נוספים), גג ענקי עם מזרונים מלוכלכים, בקבוקי בירה ריקים וג'וינטים בכל מקום.

אז קודם כל זיינתי אותו כדי להוציא מהמערכת ואז התלבשתי בתחתונים וגופיה ויצאתי לשבת ב"סלון" שהיה בעצם זולה ענקית עם המון פופים וכורסאות וכו'. תוך חצי שעה הייתי מוקפת באנשים. פשוט עוד ועוד אנשים הגיעו עד שהתחילה כמעט מסיבה. ואני שם עם גופיה ותחתונים וזהו, מפלרטטת בכזו אנרגיה כמעט של טירוף, כמו ילד בחנות ממתקים שיכול לבחור מה שבא לו.

הלכתי לישון תשושה אבל מרוצה בסוף, הרגשתי שמצאתי בית חדש. הייתי שם עוד הרבה פעמים, תקופה ארוכה שהייתי מבקרץ שם. החל משלב מסוים לא טרחתי להודיע און למצוא תירוץ בכלל. פשוט הגעתי. לקח לי בערך שלושה שבועות עד שכל החבורה זיינו אותי, מלבד אחד שהייתה לו חברה. אני זוכרת כמה פעמים שהייתי מסתובבת שם טופלס, אחרי זיון, עדיין חרמנית, ובשלב שכולם כבר עשו אותי זה היה מקובל שאתחיל את הלילה במיטה של אחד ןאגמור במיטה של אחר. רציתי לזיין את כולם באותו הלילה (הארבעה שיכולתי) אבל לא הצלחתי יותר משניים בלילה.

אהבתי לעלות לגג איתם. היתה דירה אחת קרובה יחסית שמדי פעם היה בה אור. אין לי מושג אם או פעם ראו אותנו משם אבל אני אישית הזדקפתי על המזרן ככה שיראו כמה שיותר. זה תמיד היה בחושך אז אין דרך לדעת. פעם אחת ירד עלינו גשם, לא היה מאוד קר אבל פתאום רכבתי עליו בגשם. נהניתי מזה בטירוף. היו לי גמירות מאוד טובות איץם אבל רובן לא היובזכותם בכלל.

כשהחמישי נפרד מחברה שלו, הוא שלח לי הודעה אחרי הפרידה. אמרתי לו שיפגוש אותי שם. מיד כשהגיע חיבקתי אותו ואמרתי לו שאני פה בשבילו. אז הורדתי לו את הבגדיפ, מצצתי לו קצת, שמתי לו קונדום ונשכבתי על הגב בחיוך. אחרי זה ישבנו שעות רבות, עד שתיים או שלוש בלילה, מדברים עם מערכות יחסים ואהבה וסקס. אמרתי לו שיספר לי הכל. קינחתי לפנות בוקר ברכיבה נוספת שנגמרה באורגזמה מרעידה. שמחתי להיות הריבאונד שלו. סוג של היינו ביחד כמה חודשים, אבל מעולם לא הצהרנו על זה, ומדיפעם האחרים עדיין היו שולחים לי סמס ושואלים אותי אם בא לי לבוא, ואם במקרה הייתי בסביבה הייתי באה והייתי נדפקת על איזה מיטה מטונפת.

מתישהונ גיליתי שיותר מפעם אחת קרה שאחד מהם הזמין אותי לבוא ובמקביל שיתף את האחרים, שידעו שאני בסביבה.ועדיין לא הצלחתי לארגן איתם את הגנג בנג שהגיע לי.

הפסקתי רק כשנכנסתי למערכת יחסים, למעשה זה היה עם א', כשהיינו ביחד לראשונה והיינו מונוגמים תקופה ת מתישהו הדירה עברה מהעולם, עוד קרה שנפגשתי עם אחד מהם כמה פעמים בהמשך והיה נחמד, אבל כשהרגשתי שזה היה רק אני והוא זה לא היה זה.

dn46​(שולט) - ילדה מרובת הספקים 🍺🙆♂️👨🏭
לפני שנתיים
Netrunner​(נשלט) - איזה מחרמנת כל הגישה הזו, מעבר לפוסטים הנימפומניים האלה. ויש לך מישהו שדןאג לך, גם אנושית? כמו שאת דאגת להם בפרידות ובקשיים?
לפני שנתיים
פשוט אורי​(שולט){-GODDESS​-} - מה שכיף בך , שאת ממלאה את כל הסטיגמות.
לפני שנתיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י