בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נעורי הגבעות

בלוג ראשון אי פעם. בתכנית האמנותית:
◄ מחוות למקומות והאנשים שבזכותם BDSM כל כך יפה.
◄ חוויות אישיות מפורטות במידת האפשר.
◄ אינטרקציה עם הגולשים! תגובות יתקבלו בברכה תמיד.

לעוד תוכן ומידע כללי עלי בקרו בפרופיל, בפורום, ובגלריות.
לפני שנה. 7 באוגוסט 2022 בשעה 8:51

מסיבת סאדו בשוודיה, באווירת קיץ לוהט לעומת הגשם שהתחזית מבטיחה. הגעתי לבוש בביקיני שזור מחבלים ותליתי עליו אטב כביסה ופתקית שאומרת "תגידו שלום! אני תייר" כדי שיידעו לדבר איתי אנגלית ושאני מקבל פניות בברכה.

מפה לשם שולט צעיר חביב פותח איתי שיחה, ומסתבר שאשתו שכאן איתו (ומקולרת!) היא בכלל זו שהכניסה אותו להתנסות פעם ראשונה בבדס"מ. הם אוהבים את הביקיני ומפתחים שיחה ארוכה על שיבארי, הקהילות בישראל ושבדיה, וכל מיני שטויות אחרות. חברה על הכיףאק.

מפה לשם אני מחליט ליזום. שואל אותם אם היא תרצה לנסות שאקשור אותה ואם זה בסדר עם שניהם. הבאתי את כל החבלים למועדון סתם כי. הם מסכימים! והם שואלים אם זה בסדר שהוא יצפה מהצד, ואם חברה שלהם שבאה איתם תוכל גם להצטרף. ברור שכן! ברוכה הבאה הלנה.

מתמקמים מחדש בחדר צדדי על דרגש ענק מצופה עור. עושים שיחת בטיחות קצרה ואני מחליט לקשור את אשתו בתנוחת ישיבה מזרחית, אגורה. הם ממש מתעניינים ושואלים על הטכניקה, זה הופך ממש לשיעור פרטי, רק שהם גם מתנשקים ומתמזמזים תוך כדי. חמודים.

מפה לשם הקשירה סוף סוף מוכנה, ואני מדגים איך אפשר להשכיב אותה קדימה ואיך זה מרים לה את התחת לכל מיני אפשרויות מרתקות. אנחנו בודקים את שיווי המשקל שלה, אני והשולט ביחד. הוא משחק בה בקטנה כזה, רואים שעדיין חדש לו.

מפה לשם הלנה גם רוצה להיקשר פתאום. מבחינתי? מכל הלב! קודם אנחנו מלבישים על המקולרת armbinder מאחורי הגב שפשוט היה שם כדי לחסוך במעט חבלים לטובת הלנה, וכדי ממש לתת לה תחושה של קשירה מלאה. זה נותן לי זמן לחשוב מה לעשות הלאה.

הלנה מתיישבת פנים אל פנים עם המקולרת ואני מתחיל לאזוק לה את הידיים החבלים. מותח אותן מעל הראש ומאחורי הגב ומקבע אותן בעזרת סיבוב מתחת לחזה שלה. הנמרה הקטנה התפשטה על דעת עצמה לחזייה ותחתונים לבנים רגע לפני שהתחלנו.

היא קטנטונת לעומתי ולעומת המקולרת, ואני עוטף את כל כולה בחיבוק בקלות רבה. עכשיו אני משכיב אותה קדימה בעדינות כך שהראש שלה נח על רגלי המקולרת, ממש בין הרגליים היא היתה יכולה להיכנס, אלמלא החבלים שהיו שם. סופר סופר סקסיות שתיהן.

עם המקולרת התחלתי ברגליים וסיימתי בידיים. עם הלנה זה הפוך. אני אוזק לה את אחת מכפות הרגליים ומושך אותה למעלה לכיוון רתמת החזה. מקבע את הרגל לרתמה, ויורד לעשות אותו דבר ברגל השנייה עם השארית חבל. בסוף הרגליים שלה מקופלות גבוה וכפות הרגליים החמודות פשוט במנח מושלם לדגדוגים ליטופים עינוי או הערצה, מה שיבוא יבוא. המקולרת והשולט בינתיים ממשיכים להתמזמז ולצפות.

אחרי כל כך הרבה עבודה גם אני מתחרמן מהם, מה לעשות, ושואל את הלנה אם גם לה יש פוט פטיש כמוני? היא לא יודעת, היא לא ניסתה מעולם. מכירים את הדיון הנצחי על "האם שולט הוא שולט אפילו שהוא אוהב לרדת לנשלטת??" בווריאציות שונות? אני מאלה שחושבים שכן. קשרתי אותה. ביררתי הסכמה. עכשיו היא שלי לשחק איתה. ואיך שיחקתי... זה רבותיי יישאר בסוד רק למי שאבחר לספר.

מפה לשם עובר זמן. הן כבר קשורות הרבה זמן יחסית לחדשות, ולמרות שבחרתי מנחים נוחים יחסית צריך להתחשב בזה. אני והשולט מתחילים לשחרר את שתי הנשים בפיקוח שלי שהן לא מותחות שרירים לחינם. אני אפילו נותן להלנה סיכוי לנסות לשחרר את עצמה מהאזיק של הידיים. היא מצליחה ומקפצת מאושר. מתוקה.

ואז היא שואלת אם אני גם רוצה להיקשר?

😁

היא כל כך אהבה את הסיטואציה והתחושה, היא רק לא ראתה איך זה נראה מהצד כשהיא שכבה על הבטן רוב הזמן. המקולרת לעומת זאת ראתה את הכול, והן זממו להעתיק את הקשירה שעשיתי להלנה עליי בזמן שהלכתי לשתות מים.

מפה לשם זה גם קורה. הן אפילו מגשימות לי מיני פנטזיה להישלט על ידי מישהו שמדבר איתי בשפה שאני לא מבין. טוב, להיקשר.. חוץ מהקשירה הן לא עשו שום דבר מעבר שאפשר לקרוא לו משחק. אולי מעייפות ואולי מביישנות, לא יודע. בסוף גם אני משוחרר ואנחנו עוברים לאפטר קייר.

המסיבה היא מסיבת קיץ. יש כדורים מתנפחים, ובלוני ציפה של בריכות, ואננסים ושרשראות פרחים סטייל הוואי בכל מקום. מתישהו במהלך הערב הגנבתי לאיזור המשחקים שלנו על הדרגש בלון קטן בצורת לב, ועבור כל הטוב שקרה במסיבה, הגשתי אותו לבנות ואמרתי תודה ענקית על הכול. הלנה כל כך התרגשה מהמחווה, שוב התחילה לקפוץ בחדר ולחבק את הבלון. כבר אמרתי כמה היא מתוקה?

לא נשארנו במסיבה עוד הרבה אחר כך. קשקשנו ושתינו והיינו במין היי כזה ובסוף גם התפזרנו לכל מיני פינות אחרות. לדבר עם אחרים וכולי. השולט והמקולרת ניגשו אליי ושוב אמרו תודה ושהם הולכים. הודיתי להם שוב ובמיוחד לשולט על הסבלנות וההכלה, ושכמעט כל מה שקרה היה בזכותו שהתחיל לדבר איתי אז בתחילת הערב. הבטחתי לנסות לשמור על קשר דרך איזה אתר של הקהילה המקומית. התחבקנו פעם אחרונה והם יצאו. ומה עם הלנה שבאה איתם? אותה איך שהוא לא ראיתי ופספסתי מתי שהיא יצאה.

להלנה לא אמרתי שלום.

שלום הלנה 👋 וגם לך תודה


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י