לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני 3 שנים. 12 בספטמבר 2020 בשעה 10:28

ממשיכים במרתון נטפליקס, כי תכלס, אין לנו חשק להזיז את התחת ולעשות משהו מועיל... הילדים לא כאן אז מותר לנו להתפנק... באמצע הפרק, היא מפסקת רגליים ומסיתה את התחתונים. אני מביט בחצי עין ומזפזף בין הטלוויזיה לבין רגליה, עד שהיא פותרת לי את הדילמה ומורידה לי את הראש. " תריח כמה אני חרמנית, דילדו", היא פוקדת ואני ממלא את הריאות בריח הממכר שלה.

אני יורד על הברכיים ומלקק את הרטיבות הטעימה הזאת שנוזלת ממנה. זה רגע היסטורי, חברים וחברות, הגשמת פנטזיה ארוכת שנים שלי. אני לא יודע מה שחרר לה איזה בורג וגרם לה להיות המלכה שתמיד רציתי, זאת שתשתמש בי כרצונה, זאת שתרצה שאפנק אותה ואתמסר לנפש ולגוף שלה, אבל תרשו לי לכבות את המחשבות בזמן שהיא תופסת לי את הראש ומשתפשפת עליי בלי פחד, בלי רגשות אשם, רק סיפוק ועונג. 

"למיטה, דילדו", היא פוקדת ואני אוהב את זה קצר וקולע, זה גורם לי להיות עוד יותר צייתן ומתמסר. אני נשכב על המיטה והיא עולה לרכב עליי. "אני אוהבת את הזין הקטן והעלוב שלך, דילדו", היא גונחת שוב ושוב בזמן שהיא משתוללת על הזין שלי. היא קרובה, אני מרגיש אבל מפסיקה ואני מאוכזב כלכך, תמיד השתוקקתי לגרום לה להתפוצץ מהר כדי שיהיה לה חשק לעוד ועוד, אבל אני זורם איתה, אני בסה"כ דילדו, הדילדו שלה.

"מאהבת סקסית שלי", היא קוראת לי וזה מעביר בי רטט בכל הגוף, " תלבשי את החזייה שלך ותביאי לי את הפלאג", היא מבקשת ואני מיד לובש את החזייה שלי שמבליטה את הפטמות הזקורות שלי. היא מקבלת בקלות את הפלאג ואני מאונן לה קצת וזה תמיד מטריף אותי להרגיש את הפלאג עם האצבעות שחופרות בה. "מה איתך"?, היא שואלת בלשון נקבה, "המאהבת שלי לא רוצה את הפלאג שלה"?, אני משפיל מבט ועונה "כן" בביישנות. "לכי תביאי, יפה שלי, אני יודעת שהתחת שלך מיוחם", היא אומרת והמילים שלה לוחצות על הנקודות שמעלות את סף הרגש שלי, מקצינות את התשוקה ומעמידות אותי ב"מקומי". אני מביא את הפלאג ומחדיר לעצמי.

אני מסתכל על עצמי במראה, ממש במקרה, בלי כוונה. "וואוו", אני חושב לעצמי, מי חשב שאני אסתכל על עצמי במראה וארגיש סקסי ?! שארגיש כזאת נוחות והשלמה בלבישת חזייה ?! הזין שלי זקור וקשה כמו שלא זכרתי או חשבתי שאפשרי. הוא כזה קטן ועלוב כמו שתמיד נראה לי והוא אפילו ממש מגרה במיוחד שהוא מבריק מהמיצים שלה.

"את כלכך סקסית, מאהבת שלי", היא אומרת ומביטה בי בעיניים מבריקות. אני מחייך ומרגיש כלכך שלה והכי נאהב ונחשק בעולם. היא עולה עליי ומנשקת אותי בלהט מתפרץ. היא אוחזת את השדיים שלי מבעד לחזיה, לשה אותן וכל נגיעה מטריפה אותי. אני מרגיש שכל נגיעה מעמידה לי את הזין עוד יותר וממלאת אותי בתשוקה עוצמתית. היא רוכבת עליי מהר וחזק, אוחזת אותי מהשדיים בכל הכוח, עם הציפוריים... "אני גומרת עליך, דילדו סקסי שלי", היא צועקת וגונחת... אני מרגיש את הגוף שלה רועד ובדיוק אז, אני מרשה לעצמי לאבד שליטה ומתוצץ בתוכה. היא נופלת עליי, שנינו בקושי נושמים, מותשים... "את כלכך סקסית שאת לא מפחדת להיות המלכה שלי", אני אומר לה ומחייך, "אתה כלכך סקסי ומתמסר כשאתה מרשה לך להיות הדילדו והמאהבת שלי", היא עונה ומניחה את הראש עליי

 

 

* למי שלא קרא, או סתם מתחשק לו לקרוא שוב, הפרק הקודם ובו גם לינקים לשני החלקים הראשונים, נמצאים כאן... איזה סופ"ש מדהים זה היה, הלוואי ויהיו עוד הרבה לאחר הסגר הבא עלינו

Dangerous Dolphin​(נשלטת) - מאוהבת בכם ⁦♥️⁩⁦♥️⁩⁦♥️⁩⁦♥️⁩⁦♥️⁩
לפני 3 שנים
שרף אורנים​(אחר) - 🧡💚⁦♥️⁩💙💜💛🤍🖤🤎⁦❤️⁩
לפני 3 שנים
bondman​(נשלט){FLR} - איזה כיף. זכיתם.
לפני 3 שנים
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה
לפני 3 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י