לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

מוזה שחורה

לפני שנתיים. 21 במרץ 2022 בשעה 11:26

"תתפשטי"

הקול שלך פוקד עלי והעור שלי מתלהט. אני מורידה בגדים ונשכבת על הרצפה, רועדת קצת מהקור והציפייה. את נעמדת מעלי, מסתכלת על הגוף הערום שלי שמחכה שתשתמשי בו, מחכה שתעשי בו מה שאת רוצה. את בוחנת את כולי. אני חשופה, הידיעה שאת מסתכלת עלי משפיעה ברגע.. אני מרגישה את הרטיבות מהכוס מטפטפת לי על הירך.

את מרימה לי את הרגליים מצמידה אותן יחד ומתחילה לעטוף אותי בניילון. המגע של הידיים שלך חודר לכל חלק בי, ממלא את כולי.. את ממשיכה ועולה מהרגליים למותן, עכשיו גם הידיים שלי מרותקות את מוסיפה עוד שכבות שמחזיקות אותי במקום אפילו יותר, מכסה את הבטן החזה והפנים. הלב שלי דוהר. האחיזה ביחד עם הליפוף הצמוד של הניילון- הגבלת התנועה הזאת. וואו! ריסון שאני הופכת מולו לשלולית של צורך ותשוקה.

אני מסתכלת עליך, יש לך את המבט המטריף הזה כשאני שלך ככה, כשאנחנו בzone המיוחד של שתינו.. מבט של עוצמה מדהימה ורעב והתמוגגות. זה משגע אותי! 

אני מאבדת תחושת זמן. כולי זרמים נעימים בגוף, כולי אושר, כולי הגנה.

המגע הפיזי הצמוד סביבי ככ מרגיע.. ככ.. יציב. חזק. אני מרגישה שאני יכולה להינמס לתוכו, כמו קיר שתמיד יחזיק אותי כשאני נשענת עליו, ישמור עלי מכל דבר אחר. תחושת הביטחון הזאת הזויה בעוצמה שלה. אני יכולה להישאר פה שעות. ימים.

אני צוחקת כשאת מגלגלת אותי לכאן ולכאן, התחושות ממסטלות לי את המחשבה.

כשאת משחררת אותי לוקח לי רגע למצוא שוב אחיזה ואני נשענת עליך כדי להתרומם. "אולי פעם הבאה אני אעשה חור בניילון כדי לזיין אותך" את אומרת ומקרבת אותי לנשיקה. 

אנחנו במיטה עכשיו ואת מחבקת אותי אליך, מחזירה לי חום לגוף, מנשקת אותי ועוטפת אותי עם כל הנפש הריכוז והאהבה שיש בך. 

את מרימה אותי עליך, מסתכלת עלי "אני רוצה את האצבעות שלך" את מחדירה את האצבעות שלי עמוק לתוכך ואת פאקינג רטובה בטירוף!! את מזיזה את האצבעות שלי איך שאת אוהבת, משתמשת בי.. עם היד השנייה את מתחילה לזיין אותי חזק. אני שמה את הראש על הכתף שלך ונאנחת. 

"אני רוצה את הלשון שלך" אני יורדת לכיוון הכוס שלך, מנשקת לך את הבטן והרגליים ומתחילה ללק מסביב הכוס ואז לאורך הדגדגן.. מגבירה קצב. ממשיכה עוד ועוד 

את מחזיקה לי את הראש, וגונחת כשהרעידות של הגמירה עוברות לך בכל הגוף

heisenberg​(שולט) - לא היה לי כוח לקרוא את הכל.
אבל איפה התמונה שלך ארוזה כמו משלוח מנות? 🤔
לפני שנתיים
מצרפת המקרים​(נשלטת){נימפו} - אין לי מנוי
לפני שנתיים
נימפומניה ריגשית​(שולטת){מצרפתמקרים} - אאאחחחח איזה מרגשת את!!
כמה שאני אוהבת אותך
כמה אני אוהבת את הדרך שלך לתאר את הדברים שאנחנו עושות ואת איך שאני נוגעת בך ❤️
לפני שנתיים
heisenberg​(שולט) - נימפו יקמצנית תקני לילדה מנוי!!!
לפני שנתיים
נימפומניה ריגשית​(שולטת){מצרפתמקרים} - יש לך תמונה מהסשן בבלוג שלי
תתאמץ.
לפני שנתיים
obi1 - יפה
לפני שנתיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י