ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

סופרפוזיציה

כשנבדוק נגלה מה קורה בפנים.
לפני 10 שנים. 9 בדצמבר 2013 בשעה 21:27

לא, זה בסדר. בכי טוב. בכי של פורקן.

ככל שאני עובדת על עצמי יותר, כך אני מגיעה יותר לשורש הדברים.

אין לי מושג אם נולדתי עם היצר המזוכיסטי או שרכשתי אותו כדרך התמודדות עם טראומות, אבל יש לי יצר הרס עצמי מאוד חזק, וברור לי שזו פשוט דרך התמודדות. לקיחת שליטה על הדברים שנעשו לי, אולי. ולא, זה לא מפתיע בכלל שאני סאבית. זה המקום בו אני מרגישה הכי בטוח בעולם. איזור הנוחות שלי, אפשר להגיד. הבעיה היא שבגילי אני בספק אם אפשר לשנות דברים בסיסיים, כמו את העובדה שכל האירוטיקה שלי כרוכה במזוכיזם מגיל מאוד מאוד צעיר. אבל כן אפשר לבדוק קצת דברים אחרים. וכן אפשר  להבין איך מנגנוני ההגנה שלי פועלים. אם אני מזוכיסטית, אז לפחות שאהיה מזוכיסטית מודעת. אולי על ידי הבנת הדברים אוכל לתת להם משמעות אחרת.

 

מגיל צעיר ביותר ועד סוף שנות התבגרותי (אני מתייחסת רק לתקופה המעצבת), חבטו בי נפשית בכל דרך אפשרית. הטראומות שעברתי הן ממש מטורפות. ואני מבינה שהמחשבה שדברים כאלו קורים בלי שזו ממש אשמתו של אף אחד (לפחות רבים מהם), קשה לי בהרבה מהמחשבה שזה קרה בגללי. שאני הזמנתי את זה. כי בתמונת עולם אחת יש שליטה- שלי, ובתמונה השניה אין. זה עולם נורא ושרירותי, מלא בעצב וכאב אינסופיים. עכשיו, אני יודעת שזו גישה מאוד ילדותית. אני מבינה את זה שכלתנית. אבל רגשית, אני פשוט תקועה שם. עד שלא אצליח לשחרר את זה, לקבל שיש דברים רעים בעולם שיכולים לקרות לילדים קטנים, ולא תמיד זו אשמתו של מישהו, לא אוכל להתקדם. אני מאמינה שאצליח, עכשיו כשאני מבינה קצת מהבעיה, רואה דברים יותר בבירור, אבל זה עדיין מאוד קשה. רק אולי לבכות המון המון המון, על אותם דברים רעים שקרו לילדה ההיא אז... לקבל את זה שהם קרו. ללא סיבה. ללא תכלית. פשוט קרו. ואז אולי אוכל לתת לפצעים להחלים, במקום לפתוח אותם בעצמי שוב ושוב, ולהתקדם הלאה.

 

כי האמת? נמאס לי להתעלל בעצמי. זה כבר לא כיף לי.

Syat I Afterwind - אני לא חושב שזה ילדותי לרצות עולם שיש בו שליטה- שליטה *כלשהי*. אני חושב שרוב בני האדם- מינימום, המון, המון המונים- רוצים מציאות כזאת, ואם בגרות מוגדרת לפי המציאות של רוב האנשים הבוגרים האמיתיים (ולא לפי אידיאל דמיוני), אז אין מצב שאת צריכה לקרוא לתפיסה כזאת ילדותית. לפעמים הרצון להתקיים בכאוס חסר פשרות, ולכן גם חסר חוקים או צורך קבוע בעכבות, הוא הילדותי. לי, תפיסת עולם כזאת נותנת בעיקר מגרש משחקים אינסופי- לטוב ולרע, לא הייתי קורא לזה בוגר לפני הכל, ואני מאוד אוהב את תפיסת העולם שלי. :) את לוקחת אחריות על המציאות שלך, גם אם זה יותר משחובתך לקחת- אולי זה מיותר, אולי זה לא בריא ואולי זה סתם מעייף, אבל אני מתקשה מאוד לקרוא לזה ילדותי.
ועל המשפט האחרון, ישר כוח! :)
לפני 10 שנים
Whip​(שולט) - פשוט חיבוק גדול
כי לפעמים דברים נוראיים קורים לאנשים ולילדים סתם, בלי כוונה, בלי סיבה, בלי אשם - ובלי פיצוי
כי בחיים דברים לא תמיד נפתרים או נגמרים כמו בסרט הוליוודי
ובחיים לפעמים נשארים עם הפצעים מדממים לכל החיים.
אז....פשוט חיבוק
ותקווה לימים טובים יותר, שלווים יותר, ולהחלמה, עד כמה שניתן.
לפני 10 שנים
גולדנית - " ... שכל האירוטיקה שלי כרוכה במזוכיזם מגיל מאוד מאוד צעיר "

" נמאס לי להתעלל בעצמי "

תשאלי את עצמך מה ההבדל בין אירוטיקה מזוכיסטית ובין התעללות עצמית?
לפני 10 שנים
כסוף​(שולט) - שאפו........את בכיוון הנכון לקבל את עצמך
בהצלחה
לפני 10 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י