סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

The Imaginarium

סיפורים, מחשבות והגיגים על שליטה
לפני שנה. 12 במאי 2022 בשעה 21:58

שני זוגות ידיים חזקים ומיומנים מרימים אותך מהכתפיים. סט ידיים בכל צד שלך. הם גוררים בתיאום את גופך החלוש לאורך הרצפה הקרה. אתה יכול לחוש את השרירים שלך, דואבים עם כל תנועה קלה. "שלושה ימים". המילים מהדהדות לך בראש. היית סגור בלי לזוז. בלי אוכל. בלי מים. שלושה ימים. הראש שלך מסתובב. 

 

אתה עדיין יכול לראות צבעים מרצדים באופן חלקי. הם משתלבים ונעים עם התנועה של הרצפה שזזה מתחתיך בזמן שאתה נגרר הלאה. הראש שלך מקפץ. אתה מרגיש מעין ניתוק. כאילו שתית יותר מידי אלכוהול ויש דיליי בין המחשבה לגוף. אתה פשוט נכנע. אין לך הרבה יכולת להתנגד בלאו הכי. השרירים שלך לא מגיבים. הם פשוט מתוחים בחוסר תנועה. לא מסוגלים לנוע. שורפים מכאב של חוסר תנועה. 

 

המוח שלך גם לא עוזר. הכל מסוחרר. אתה נע בין תחושת ניתוק לצורך להקיא, אבל שום דבר לא עולה. כל מה שהגוף שלך הכיל נוצל כדי לשרוד. שום דבר לא נותר כדי להיפלט החוצה. זו תחושה נוראה לרצות להקיא בלי יכולת לבצע זאת. מעין סף של צוק שאתה עומד ליפול ממנו, עם כל תחושת האימה הכרוכה בכך, אבל הנפילה לא מגיעה, ותחושת האימה מתמשכת עוד ועוד. 

 

הגעת ליעדך, שכן הידיים ובעליהן עצרו את הגרירה שלך. בתנועות חדות וחזקות הם מרימים אותך. הידיים נכבלות בשלשלאות והגוף שלך נתלה מהן בריפיון גמור. אתה לא מספיק להתרגל לתנוחה החדשה וזרם המים הקרים והצורבים מכה בך. הוא מכה בעוצמה. הקור והכוח של הזרם גורמים לך להתכווץ מתוך אינסטינקט. להגן על עצמך. אבל הגוף שלך בקושי זז. הזרם עובר מנקודה לנקודה באיטיות. מקרצף כל חלק בגוף העירום שלך. 

 

בשלב מסוים הכאב פוחת. הופך עמום. אנדורפינים זורמים דרכך ומעמעמים את התחושה. כאשר הזרם מוסט לעבר רגליך,אתה חש תנועה מצדך. אחת הדמויות רוכנת לעברך, כמי שבוחנת את גופך העירום לסימני לכלוך. היא עוצרת סמוך לאוזנך ולוחשת בשקט, כמעט ללא מילים. "אני מצטער". 

משהו עמוק בתוכך נשבר ברגע הזה. דמעות חרישיות זולגות מצידי עינך. נבלעות בתוך המים המטפטפים על פניך. משהו אנושי, במקום לא אנושי. שתי המילים הללו הכו בך יותר קשה מכל מה שעברת בגיהינום הזה עד כה. ההתפרצות הרגשית הזו מביאה עמה מידה של הקלה. אתה בתוך רגע שם לב לעומק העייפות האדירה שנופלת עליך, עכשיו כשאין משהו שמונע ממך שינה. אתה חש את גופך הופך כבד, כמי ששוקע לתוך חול טובעני ונעטף סביב סביב בכיסוי מהודק וצמוד. החשכה מגיעה מיד לאחר מכן ואתה שוקע לתוך אובדן ההכרה. 

 

אתה מתעורר בפתאומיות מתנועה עדינה שדוחקת בכתף שלך. מנערת אותך לעירות. העיניים שלך נפקחות לרווחה ומיד נסגרות בגלל האור סביבך שמכה בהן. אתה ממצמץ ולאט פוקח את עיניך. "אני מצטער". חוזר אותו הקול. אתה מסב את ראשך לעבר המקור הניצב מימינך. הדובר הוא הבחור הצעיר, בעל השיער השחור והזיפים. העיניים הירוקות שלו בוהות בשלך בהבנה ובצער. "אני מצטער…" הוא שב ואומר "הייתי רוצה לאפשר לך לישון אבל הוא דורש שתשתה ותאכל." 

 

הבחור עומד ליד ראשך. אתה מבין שאתה שוב בתוך הכלוב הארוך. מוטה באלכסון מן הקרקע. הבחור עומד על הסולם הקטן שבו נעזרה הדמות יותר מוקדם כאשר האכילה אותך בכוח את העיסה האפורה. אתה מנסה להגיב אבל אתה לא מצליח להפיק קול מגרונך. הדבר היחיד שאתה מצליח לעשות הוא להניד בראשך ל"לא" בצורה עדינה. דמעה בודדה גולשת על הלחי שלך. הוא רואה את המחווה. הפנים שלו לא מגיבות. העיניים שלו מדברות במקומן. 

המבט שלו מדבר על הבנה. על הזדהות. על כאב. על צער. הן מבקשות סליחה. "אני מצטער, אני חייב לציית לו". הוא מעלה את ידו הימנית ובה הוא אוחז במתקן הפה שהושם לך קודם. המתקן אשר מזין את האוכל ישירות לפה שלך ללא יכולת התנגדות. 

 

אתה מפיק קול קטן של מצוקה. אין לך יכולת לומר יותר. הגרון שלך מרגיש כמו אדמת מדבר. אתה מנסה לדבר ופוצח בשיעול חזק. היובש צורב בכאב חזק. אתה מנסה להניד בראשך. עוד דמעות ניגרות. אתה מתחנן במבטך שלא ינעל את המתקן במקום. שלא יכריח אותך לצרוך עוד דברים בעל כורחך. "אני מצטער. אני חייב לציית לו". היד מתקרבת לפיך עם המתקן. היד השניה אוחזת בסנטר שלך ומנסה להכריח את פיך להיפתח. אתה מנסה לגייס כוחות. להניד בראשך. להתנגד. היד שאוחזת בסנטר שלך שומטת את אחיזתה. 

 

"בבקשה." אומר הבחור. "אל תתנגד. אני לא רוצה לפגוע בך. אם תתנגד הוא יכריח אותי לפגוע בך. אני לא רוצה לפגוע בך". 

אתה קופא. דמעה ניגרת במורד לחיו של הבחור. אתה מבין אותו והוא אותך. אתה מפסיק להאבק ופותח את פיך לאט לאט. נכנע. המתקן מושם בפיך, הצינור המובנה שלו לוחץ את הלשון שלך למטה בכוח ומותיר שביל פנוי לכל תוכן שיחליטו לצקת לך במורד הגרון. 

 

הכלוב מתרומם עוד קצת למעלה. אתה כמעט במצב עמידה. אתה מסתכל לשמאלך ורואה את הבחור השני, הבלונדיני עם השיער המבולגן עומד בצד, אוחז בשלט המחובר לחוט ארוך התלוי מהתקרה. הוא מניע את הכלוב. 

 

"נתחיל במים. נעשה את זה לאט." מסביר לך הבחור בעל השיער השחור כמי שמנחה אותך כיצד לתפעל מכונה חדשה שאתה לא מכיר. "הגוף שלך לא קיבל מים ומזון כבר כמה ימים. יהיה לו קשה בהתחלה לקבל אותם. זה לא יהיה נעים. אני אשתדל לעשות את זה באופן שלא יקשה עליך, עד כמה שאפשר." אתה מסתכל לו בעיניים וממצמץ בחוזקה לעברו בשתיהן כסימון שאתה מבין ומעריך את הניסיון שלו להקל עליך. 

 

"בטא, תביא את המים" הוא מורה לבחור הבלונדיני. הבחור השני זונח מיד את השלט וניגש אל הצללים של החדר. הוא חוזר מספר שניות לאחר מכן וקול שקשוק של מים במיכל מקביל לשקשוק השלשלאות שלו נשמע בכל צעד. 

הוא חוזר אל האיזור המואר כשבידיו כד מים של בר מים גדול. ניכר שהוא נאבק עם המשקל והתנועה המוגבלת של גפיו הנעולות בשלשלאות, אך הוא מתמיד. צעד אחר צעד. הוא מתקרב אל הבחור השני אשר מושך לעברו מן התקרה צינור שחור עם פיית מתכת. בטא מושך אליו את הצינור ומבריג את הפיה לכלי המים המלא.

בטא עושה את דרכו, רשרושי המתכת מהדהדים בחלל, לשמאל הכלוב, שם הוא לוחץ על מתג בקונסולה שחורה של מתגים. 

רעש של מנוע מתחיל לזמזם מלמעלה וכוח שאיבה מתחיל לשאוב את המים מהכלי במעלה הצינור. הלאה הלאה למקום נסתר מעל ראשך. 

 

אלפא מחבר צינור שחור דומה היורד מן התקרה לצינור המתקן שמחובר לפיך. "אני אנסה להזרים את זה הכי לאט שאפשר, אבל הזרם עוצמתי. הכי חשוב שתבלע מהר כדי שזה לא יגיע לך לריאות". אתה מסתכל לעברו בלחץ. הוא מניח יד מרגיעה על הכתף שלך. 

הוא מעביר את ידו למתג זרם שמותקן בקצה הצינור שמחובר לך לפה. היד שלו מסיטה בעדינות רבה את המתג. עם התנועה הכי קלה אתה יכול לחוש את עוצמת המים השוצפים שמתחילים למלא את פיך. הוא מיד סוגר את המתג ואתה מנסה לבלוע את המים מהר ככל יכולתך. אתה מצליח. יש במים משהו מחיה אחרי כל כך הרבה זמן. די מהר התחושה הזו עוברת, כשהקיבה שלך מתחילה להתכווץ עם המפגש הראשון מזה מספר ימים עם מים. 

 

"עוד?" חצי שואל חצי מורה אלפא. אתה מהנהן מבלי הרבה ברירות והמים שוצפים שוב לפיך. כך זה נמשך. מים שוצפים. בולע. מים. בליעה. מים בליעה. אתה מרגיש את הקיבה שלך מתכווצת ומתרחבת. נעה וזעה. 

 

אתה מנסה לנשום עמוק דרך האף כדי להרגיע את הגוף. אלפא מסתכל עליך בעיון. הוא לוחץ במהירות על כפתור בחיבור עם הצינור והצינור ניתק מיד מפיך. אתה נושם עמוק ובהוקרה על האויר שאתה יכול לגמוע כעת. הוא נותן לך זמן לעכל הכל. לפתע הצינור מתקרב אל פיך בשנית. אתה מניד לשלילה מתחנן במבטך. אתה לא חושב שתעמוד בעוד. הוא נותן בך מבט של צער ומחבר את הצינור. 

שצף המים פתאומי אתה לא מוכן אליו. אתה בולע את רובו, אבל חלק חודר לקנה הנשימה. אתה מתחיל להשתנק. משתעל בעוצמה דרך הצינור. הצינור מוסר במהרה שנית. אתה משתנק ומשתעל. נאבק לגמוע אויר ולדחוף מטה את תחושת הבחילה הקשה שהגוף שלך נשטף בה. אלפא מסתכל עליך והמבט שלו מערבב ייסורים וחלחלה. 

הוא מפנה את מבטו לעבר החלל החשוך וקורא בקול רם לחלל החדר. "אדוני. הוא צריך עוד זמן, בבקשה אדוני. הוא עלול להיחנק". 

 

התשובה לבקשתו מגיעה כעבור רגע בדמות נורה שהופכת מירוקה לאדומה. הקולר של אלפא מזמזם ומכת החשמל מרצדת מבעד לגופו. הוא כמעט מועד מהסולם, אך תופס את סורגי הכלוב ברגע האחרון ובולם את הנפילה. "15 דקות" עונה הקול של הדמות, מהדהד ומתכתי ברחבי החדר. 

 

אלפא יורד חצי מדדה מהסולם. מתנשף מהכאב של השוק החשמלי. בטא ניגש אליו באופן מפוחד ותומך בגופו. אלפא מסמן לו שלא, מתרחק ממנו ומתנשף קלות. הוא צד את עינך. מבטו נחוש. ככה זה כאן הוא אומר ללא מילים. 

 

אתה ממשיך להשתעל קלות. מנסה לדחוק את כל שאריות המים מקנה הנשימה שלך. גומע אויר ככל יכולתך. ככל שאתה שואף יותר אויר כך הגוף שלך נרגע. הקיבה מפסיקה להתהפך. 

 

הזמן עובר בדממה. הרעשים היחידים ששוברים את השקט הם רעש המשאבה שממשיכה להזין מים למתקן ותנועה קלה של השלשלאות הכובלות של אחד מהעבדים, אלפא ובטא, אשר לא זעו איש ממקומם מאז התקרית של השוק החשמלי. 

 

הדממה מופרת כשהקול שב ומפציע. "נגמר הזמן. להאכיל". אלפא ובטא נעים לפעולה. אלפא מחבר משפך לפיך ובטא מושיט לו קנקן עם הנוזל האפרפר. "זה מה שאנחנו אוכלים כאן." הוא לוחש. "מתרגלים לזה בסופו של דבר. זה מספק לך את כל מה שהגוף צריך כדי לתפקד בצורה מיטבית. הטעם זה עניין אחר". הוא מוזג את הנוזל לאט ובמידות ואתה נאלץ לבלוע אותו בכל פעם. המרקם הצמיגי והטעם המזעזע מעוררים בך חלחלה בכל פעם. 

 

בסוף התהליך אתה חש כאילו בלעת לבנה. אתה בקושי מסוגל לזוז. הטעם עדיין גורם לך לתחושת גועל בפה אבל הקיבה שלך הפסיקה לרגוז. כנראה נכנעה והחליטה לעכל את מה שנתנו לה אחרי כל הזמן הזה. 

 

אלפא נותן לך מבט אחרון. הוא סוגר את הצינור של המתקן בפיך בפקק דומה למה שהדמות שמה לך בעבר. כמו בפעם הקודמת הפלאג בישבנך והחיתול סביב המפשעה שלך חוזרים ומולבשים עליך. אתה אפילו לא מנסה להתנגד. 

 

ברגע שהם מסיימים לטפל בך, ישנו שינוי מורגש באווירה בין אלפא ובטא. בטא נעמד בקיפאון ובוהה ברצפה. אלפא בתנועות כבדות מתחיל בהכנות. אתה עומד שם ורק יכול לבהות בזמן שבטא מוכנס לאותו מצב כפי שאתה חווית רק לאחרונה. 

השלשלאות, החליפה עם הידיים קשורות מלפנים, הגאג שמתחבר לצינור שבגג הקופסה, טיפות בעיניים, הקסדה מושמת לו על הראש. 

כל הזמן הזה הוא פשוט כבוי. כמו בובה המתופעלת על ידי מפעיל. הוא לא מתנגד. הוא לא משמיע צליל. הכל קורה לו ולפתע דלת הקופסה נסגרת והוא נעלם בפנים. 

 

"הוא שם בגללך" אומר הקול של הדמות מצלצל כהרגלו. הוא נעמד מולך ומביט לעבר הקופסה. "הוא דאג לך. זה המחיר שהוא ישלם". קולות הנשימות המדודות של בטא עולות מבעד לצינור ואל הפתח בראש הקופסה אשר מאפשר לו לנשום. 

 

תחושה של זעם בוערת בקרבך. הדמות מחייכת לעברך, חיוך רחב. "אני רואה שאתה עדיין עם רוח קרב. נראה שתצטרך לקבל עוד קצת סיוע בהתרגלות למקום החדש שלך אצלנו." הוא צועד לעבר דלת היציאה ונעלם מהעין. 

 

אלפא נותר לעמוד שם בדממה בינך בכלוב, לבין בטא בקופסה. הוא מביט בך. הוא מתקרב לאיטו אליך ולוחש: "הוא…" מחווה בראשו לעבר הקופסה," עדיין לא הבין עד הסוף את המקום שלו. אני מבין. כדאי שגם אתה תבין. אנחנו לא אנשים יותר. אנחנו רק כלים לשימוש שלו. תתרגל לרעיון, לטובתך, או שתגמור כמוהו". ועיניו נישאות לעבר הקופסה. קולו של בטא זועק לפתע, ככה"נ משוק חשמלי שנגרם כתוצאה מסגירה של עיניו.

 

לפני שנתיים. 28 בינואר 2022 בשעה 17:48

זה תמיד מפתיע אותך מחדש איך דברים צצים לך בראש, ללא הקשר או כוונה, בסיטואציות הכי לא קשורות. 

 

אתה נזכר ששמעת פעם את המונח FLOW. זרימה. דיברו על זה באיזו הרצאה שהיית בה. הקונספט שאדם נשאב כל כך לתוך החוויה המשמעותית שהוא נתון בתוכה, שהוא מאבד תחושות של זמן ומקום. הוא נתון רק בתוך החוויה עצמה. 

 

זה מוזר כי גם אתה מצאת את עצמך בסוג של FLOW. אומנם זו לא פעילות מהנה. או שובת לב. או נעימה. ההיפך הוא הנכון. הקיום הנוכחי שלך הוא סבל בכל מישור שלו. 

 

הגוף שלך כואב כולו. השרירים שפירכסו בעוצמה לפני תקופה מה, כאשר חושמלת בעוצמה כה רבה, נדחסו לחלל הקטן והצפוף של התיבה שאותה אתה מאכלס ברגעים אלה ממש. בין אם מעצם התלאות הפיזיות שעברו עליך בימים האחרונים מאז אותו ערב הרה גורל שבו נחטפת, או מעצם המתח הרב שהופעל עליהם מעצם היותך דחוס בתנאים שכאלה. 

 

אתה מהרהר על הערב ההוא, שנראה כבר כמו חיים אחרים ורחוקים. כמו מין חלום פנטסטי, שככל שאתה מתרחק ממנו נשאר בגדר חלום עמום. מי היה יכול לצפות היכן הוא ייגמר. 

אתה תוהה אם מישהו מהחברים שלך הבין שמשהו רע קרה לך. אם מישהו מחפש אותך. אם ימצאו אותך. משהו בך רוצה להיאחז בתקווה הזו. 

הרגעים חולפים, וכל אחד מהם כאילו מחייך אליך בזדוניות בחולפו, כמי שאומרים, הנה… התקווה שלך לא שווה דבר. 

 

העיניים שלך צורבות. השילוב של הטיפות שהוחדרו אליהן והאורות המבזיקים ללא הרף מעוררים דמעות מלוחות, שניגרות בשולי המשקפיים המורכבים על פניך ורק תורמות לתחושת הצריבה המתמשכת. 

 

אתה יודע שזמן חלף. הגוף שלך רומז לך באלגנטיות הכה ייחודית שלו. כל תנועה הקלה ביותר, לא שיש מקום רב לתנועה בדוחק שבו אתה נמצא, גורמת לשרירים לצרוח. הכאב דוקר ושורף בין אם אתה נותר סטטי ככל שתוכל, ובין אם אתה נע במסגרת המעט שזמין לך. 

 

חם בתוך הקופסה האטומה. כל גופך מזיע באופן ניכר, מחליק קלות על הדפנות המרופדים. כל זיע מעורר כאב. 

הצוואר הכפוף הוא אולי הגרוע מכל. אפילו בליעה של מעט רוק מפיך היבש, דורשת מאמץ בשל הכיפוף של הגרון. התנועה הנדרשת מספיקה כדי להניע את השרירים הקפואים של הצוואר והעורף, משלחת גלי כאב במורד עמוד השדרה שלך. 

 

הדבר היחיד ששני לכאב הוא העייפות שאתה חש. כבר ימים, ככל הנראה, שלא ישנת כמו שצריך. הגוף שלך כמהה לשינה, אבל אין באפשרותו להגיע לכך.

כבר כמה פעמים הרגשת את עצמך מתנמנם. העיניים נשמטות, אך הכאב לא מאחר להגיע. ברגע שהעיניים נעצמות, חולפות שתי שניות, מכה עזה של חשמל מנערת את הגוף שלך. המוח יוקץ בפתאומיות כמי שחזה בשד. הגוף מנסה להתנער. נתקל בצידי התיבה, וכאבי השרירים המנסים לנוע וכושלים, מתווספים לכאב החשמל שניער אותם. 

המצב הזה חוזר על עצמו. אתה לא מצליח לעקוב אחרי כמה פעמים. המוח שלך לא מסוגל לעבד מידע כבר, בין היעדר השינה, הכאבים העזים, הרגשות המסתחררים והאורות והמוזיקה שמרקדים סביבך כאילו בחלום אבסטרקטי ומורבידי. 

 

הגוף שלך מפתח הרגל הימנעות כנגד עצמו, בשלב מסוים. בכל פעם שהוא מתחיל לחוש שהוא נרדם והעיניים נעצמות, אתה מתנער בפתאומיות, תחושות של פחד ואדרנלין מציפות את כלי הדם שלך. הגוף שלך מנהל קרב עם עצמו, כנגד האינטרסים של עצמו. קרב כושל, שרק מדרדר את מצבו. 

 

ככל שאתה מאבד אחיזה במתרחש, הגוף מתחיל להיכנס למקצב משל עצמו. הירדמות ויקיצות חוזרות ומערערות. התודעה שלך מתנתקת מהכל. הדמיון מתחיל לרוץ בעד עצמו. אולי כדי לברוח מהזוועה שמתחוללת מחוצה לה. 

 

אתה רואה את עצמך במקום אחר. בחוץ. 

רחוב עירוני סואן סביבך. נראה כמו עיר גדולה. בניינים גבוהים מקיפים אותך מכל עבר. 

הולכי רגל מכל סוג נעים הנה והנה במרוצת החיים שלהם. בכביש הסואן מאחוריך מכוניות חולפות ביעף בדרכן ליעד לא ידוע. 

 

מולך נמתחות אל על מדרגות אבן מבריקות. הן עולות מהרחוב אל אזור רחב ידיים המתפרש בפני הבניין הכי גדול שנמצא בסביבה. 

בתחומי האזור ישנם מקטעים מוגבהים. בתוכם שתולים עצים, פרחים ושיחי נוי. על קצוות האבן המקיפים אותם יושבים אנשים. שותים קפה, משוחחים. נהנים מהשמש הנעימה שמקרינה על כל האזור. 

 

אתה חש כמי שמוזמן להתקרב אל המקום היפה והנינוח הזה. אל האווירה הנעימה שלו. רוח קלילה מנשבת על הפנים שלך כאשר אתה פוסע במעלה המדרגות, צעד אחר צעד. מדרגה אחר מדרגה. 

 

הרוח מביאה עימה צלילים נעים, מהדהדים, כל כך לא אופייניים לעיר גדולה, אבל כל כך נעימים ותואמים האווירה הנינוחה שמשרה האזור הפתוח והשמשי שלפניך. 

 

אתה צועד קדימה אל עבר הבניין, נותן לשמש לחמם את הפנים שלך. הבגדים שלך מתבדרים קלות ברוח הנעימה. יש תחושה של חופש באוויר. 

משהו מימינו של דלת הזכוכית של הבניין מושך את עיניך. 

 

שלט מסיבי, מוקף צמחייה מוקפדת מבשר לבאים כי הם הגיעו לבניין… לבניין שלך. השם שלך מופיע בגדול על השלט. מברך את הבאים בשעריו. העובדה הזו מסקרנת אותך. 

 

אתה צועד אל עבר דלתות הזכוכית הגדולות והן נפתחות לרווחה מולך, באוושת אויר שקטה. 

אוויר קריר נשפך החוצה מתוך לובי הבניין המרווח. אתה לוקח צעד אחד פנימה. 

 

הלובי של הבניין ענק, בגובה של לפחות כמה קומות. הקירות עשויים זכוכית ומשקפים פנימה את אור השמש המזמין של אחה"צ ואת הגינון הירוק התוחם אותם מבחוץ. 

 

רצפת הלובי עשויה שיש לבן עם נימים אפורים, המשתרעים לכל אורכו. אנשים שונים צועדים הנה והנה. נכנסים ויוצאים. כל אחד מהם שעובר בסמוך אליך מחייך לעברך. מניד בראשו לשלום. אישה אחת אפילו מנופפת מרחוק לעברך. אתה מנופף במבוכה לעברה, לא בטוח למה. 

 

ממולך, במרכז הלובי, ניצב שולחן עץ מסיבי ומוגבהה עשוי מעץ כהה. הוא עגול ולכל אורכו מבפנים יושבים אנשי אבטחה לבושים בחליפות מסודרות. הם מסתכלים על צגים או מנהלים רישומים בקלסרים הניצבים בידיהם. איש האבטחה אשר יושב בדיוק ממולך קם ממקומו, כאשר הוא רואה אותך. 

 

הוא בפירוש הגדול מבין כל המאבטחים הן בגודל גופו המאסיבי והן בגובהו, אבל כאשר הוא פונה אליך, ארשת הרצינות שלו מוחלפת בחיוך חמים ומנומס. 

 

"אחה"צ טובים אדוני" המאבטח פונה אליך. קולו עמוק ורגוע." עידכנו את האבטחה בהתאם לבקשות שלך. זה המפתח העדכני שלך". הוא מושיט לעברך יד מאסיבית אשר אוחזת בכרטיס מגנטי שחור חלק. 

 

אתה לא יודע מה לומר, אך ממשיך את המחווה ונוטל את הכרטיס מידו של איש האבטחה. "אנחנו מקווים שאתה תרגיש בטוח לחלוטין, לאור ההתאמות שביצענו. אם יש צורך אנחנו תמיד כאן, לשירותך". 

 

אתה מהנהן לעברו. הוא מחייך בנועם ומקצועיות לעברך. הוא מכוון בידו אל עבר קיר המעליות שנפרש מאחוריו. דלתות המעלית המרכזית מבין כל הדלתות שונה מחברותיה. היא שחורה ולא כסופה ועל ידה מוצב שלט עליו כתוב," לשימוש מורשה בלבד". 

 

עיניך עוקבות אחר ידו אל עבר המעלית השחורה וקוראות את השלט. עיניך חוזרות ופוגשת בעיניו. הוא מהנהן לעברך עם חיוך, שב להתיישב בכסאו ופונה לצג המחשב שמולו. 

 

אתה צועד לעבר המעלית, בכל צעד תחושות הספק ואי הנוחות שלך מתפוגגות. אתה אכן אמור להיות כאן. זהו הבניין שלך. אתה מוגן בתוכו. זה המקום שלך. 

 

"זה המקום שלי". אתה מהדהד לעצמך בעודך צועד לעבר המעלית, צעדיך מתופפים קלות לאורך רצפת השיש המבריקה. משהו באמירה הזו מסב לך רוגע ונינוחות שמשחררים ממך מתח וממלאים אותך באנרגיה. 

 

אתה מתקרב למעלית ורואה שמתחת לשלט ממוקמת קופסה שחורה עם נורה כתומה דולקת. אייקון של יד עם כרטיס מודפס עליה. 

אתה מקרב את הכרטיס שמסר לך איש האבטחה לקופסה. הקופסה פולטת צליל אישור והנורה הופכת לירוקה. 

 

דלתות המעלית נפתחות באופן חלק ושקט, מקבלות אותך לתוך חלל רחב מאוד. 

המעלית מעוצבת באופן יוקרתי. שיש שחור עם נימים לבנים על הרצפה, ציפוי מתכתי מוברש על הקירות בגוון אפור כהה תואם. מראה ממורקת מוצבת על הקיר הנגדי של המעלית ומייצרת תחושה שאתה צועד אל תוך הלובי בעודך נכנס למעלית. 

 

אתה פונה ללוח המקשים המתכתי. הבניין הזה בעל 50 קומות מעל הקרקע וכתשע קומות תת קרקעיות. כולן מצוינות באמצעות כפתורי זכוכית עם מספר הקומה מוטבע מאחוריהם במספרים בולטים. 

 

בתחתית הלוח, תחת כל הכפתורים מוצבת קופסה שחורה נוספת, כמו זו מחוץ למעלית. לידה מוצב כפתור גדול יותר מהאחרים אשר האותיות ברקע שלו מאייתות בגדול: "פרטי". 

 

אתה מסתקרן ומציג את הכרטיס לקורא הכרטיסים השחור. הנורה מתחלפת גם כאן בין כתום לירוק. 

שולי הכפתור הגדול מוארים כעת באור כחול ומעידים על זמינות השימוש בו. 

אתה לוחץ עליו באצבע המורה שלך, והכפתור כולו נצבע באור כחול אשר מבליט את המילה "פרטי" במרכזו.

 

דלתות המעלית מחליקות ונסגרות לפניך. צליל עמום ומהדהד נשמע עם סגירתן. 

הצג האלקטרוני מעל לוח המקשים מרצד בכחול את האות האנגלית L לסימון לובי. משמאלה נדלקת נורה המציינת חץ יורד, לסימון ירידה של המעלית לקומה תחתונה. 

אתה מסתובב לעבר המראה. מסתכל על הדמות שלך בעיון. אתה נראה שלו. נינוח. "אני במקום שלי" אתה אומר לעצמך. 

 

המעלית מתחילה בירידה שקטה ואיטית כלפי מטה, אל עבר הקומות התחתונות. אתה יכול לראות את הצג מבזיק את מספרי הקומות כאשר הם חולפים. עם כל קומה שחולפת נשמע צלצול מהדהד ומרגיע. עם כל קומה הוא נעשה יותר ויותר עמוק בטון שלו. 

 

קומה ראשונה. צלצול. אתה בוחן את עצמך. לומד את תווי פניך לעומקם. 

 

קומה שנייה. צלצול. אתה מתעמק בתוך העיניים של עצמך. מסתכל לעומק האישון. מתעכב על השינויים בצבע של הקשתיות. 

 

קומה שלישית. צלצול. אתה בוחן את תווי הפנים שלך. כשמבטך חולף על פניהם הם נעשים נינוחים יותר ורגועים יותר. 

 

קומה רביעית. צלצול. אתה לוקח נשימה עמוקה. אויר מרענן חודר לתוך הריאות שלך וממלא את בית החזה. 

 

קומה חמישית. צלצול. השרירים בכל הגוף נרפים. אתה חש משוחרר. 

 

קומה שישית. צלצול. אתה מתמלא בתחושה חמימה של בטחון ושלווה. 

 

קומה שביעית. צלצול. יש בך שקט פנימי רב. הראש מתרוקן ממחשבות ונהפך לשקט. 

 

קומה שמינית. צלצול. אתה יכול לחוש את הלב שלך פועם בחזה, מזרים דם לכל חלקי גופך. יציב. קבוע. 

 

קומה תשיעית. צלצול. תחושה גואה של רוגע מוחלט שוטפת את כולך. 

 

קומה עשירית. צלצול. האחרון נותר מהדהד בחלל המעלית. מתמשך. מקפץ בין הקירות. הלוח האלקטרוני מציג את האות P. 

 

הדלתות נפתחות בדממה דקה. שלושה צלצולים מהדהדים מברכים אותך בהגיעך לקומה הפרטית שלך. 

 

אתה צועד החוצה אל חדר ספון בעץ. על הקירות מדפי ספרים וחפצים שאתה אוהב. ספות וכורסאות נוחות פזורות ברחבי החדר. אח בוער מרצד אור על הקירות בעליזות. 

 

אתה צועד פנימה וניגש לכורסה הימנית, שמוצבת מול האח. יש בה משהו מוכר מאוד. נינוח מאוד. כמעט יום יומי. אתה מתיישב ושוקע לתוכה. מרגיש עטוף. מרחוק אתה יכול לשמוע בצלצול דלת המעלית נסגרת. 

 

מימין לכורסה ניצב שולחן. עליו ספר שחור. השימוש בו לאורך השנים ניכר. זהו ספר שחזרו וקראו בו. הוא לא בלוי. לא קרוע. ניכר שאחזו בו בדאגה ואהבה. עם זאת, עשו בו שימוש פעמים רבות מספור. 

 

אתה אוחז בו והמגע הוא חוויה מוכרת וטבעית באופן מיידי. 

הריח של הנייר בשילוב עם ניחוח עץ מבושם שעולה מהאח מציפים בך תחושת שייכות מוחלטת. 

 

"זה המקום שלי". האמירה הזו מהדהדת לך בראש. "זה המקום שלי" אתה מהדהד אותה בעל פה. המילים מהדהדות אחריך בחלל החדר. 

 

אתה פותח את הספר. ישנו עמוד מסומן בסימנייה שחורה. אתה מדפדף אליו. העמוד מכיל שלוש מילים גדולות: 

 

"להיכנע." 

 

"לשחרר." 

 

"להתמסר." 

 

אתה קורא את המילים בקול. 

 

מאחוריך המעלית מצלצלת, שלוש פעמים. 

קול צעדים שקטים נעים מאחוריך. 

 

אתה חוזר על המילים: "להיכנע. לשחרר. להתמסר." הצעדים נעצרים מאחוריך. יד קרירה מונחת על העורף שלך. מעסה אותו בקלילות אך בחוזקה של צבת. מסר שלכאורה נועד להיות נעים, אבל אינו כזה. 

 

"תחזור עליהן. אל תעצור." הקול מהדהד מאחוריך. 

 

"להיכנע. לשחרר. להתמסר."

 

"עבד טוב." מאשרר הקול. הוא נע מאחוריך ומתיישב בכורסה שממולך אשר גם פונה לכיוון האח הבוער. 

 

אתה מסתכל עליו ישירות. הפנים שלו מוארות באור האח. גוונים של אדום וכתום מרצדים על פניהן. אתה מסתכל עליהן ישירות אך לא יכול לראותן ממש. אלמנטים מסוימים קיימים אבל לא תמונה שלמה. שיער שחור קצר. זיפים. עיניים חומות, עם מבט נוקשה. חיוך, מחוסר כנות. 

הוא מסב את המבט שלו אליך. הקול הוא האלמנט שבאמת תופס אותך כמו צבת שאוחזת בגרון. 

 

"רד." הוא מורה. הטון שלו החלטי ובלתי משתנה. 

 

אתה יורד לרצפה מבלי שום הכוונה נוספת על הברכיים שלך. המבט שלך מושפל לרגליו. 

 

"זה לא יתאים." הוא מצביע עליך ובקול קריעה משמעותי הבד של החולצה והמכנסיים שאתה לובש נקרעים ונושרים מעליך. הנעליים והגרביים שלך נמשכות מעל רגלייך כמו כוח בלתי נראה שאב אותן והשליכן לאחור. 

 

אתה מוצא לפתע שאתה עירום. הזין שלך מכוסה בכלוב השחור שלו. הידיים שלך שמתרוממות לעבר צווארך לפתע אחוזות בשלשלאות המחוברות ביניהן. הצוואר עטוף בקולר מתכת עבה. 

 

"ככה." מלחשש הקול ממול. מתרווח בכורסה שלו. 

 

האש באח כובה לפתע. חשכה רגעית נופלת על החלל. אור בוהק נדלק לפתע מלמעלה. הוא יושב מולך כעת על כסא שחור מעץ. מרופד בעור. משענת גבוהה ואימתנית נמתחת מאחוריו. החלל הנעים שישבת בו איננו עוד. אתה שוב בחדר השחור והעמום שלו. 

 

לפתע יתד מתכת נופלת מהתקרה. היא ננעצת בשלשלאות שלך ומושכת אותך לעבר רצפת הבטון הכהה, שם היא ננעצת בעוצמה בבטון, מותירה אותך שפוף וללא יכולת לנוע. 

 

"תחזור על זה." הוא מורה. 

 

אתה משתנק. "זה. המקום. שלי." 

 

"יפה מאוד." הוא מהנהן. האם אתה מוכן, להיכנע. לשחרר. להתמסר? " הוא קם ומתייצב מעליך. מסתכל עליך מלמעלה בעוד מדבר. 

 

אתה מרים את מבטך ככל יכולתך. מסתכל עליו במבט מתריס. לא משיב. 

"אני מבין". הוא משיב בחיוך לא נעים. בוא ננסה את זה שוב, כן?". חושך.

 

אתה רואה את עצמך במקום אחר. בחוץ. רחוב עירוני סואן סביבך. נראה כמו עיר גדולה. בניינים גבוהים מקיפים אותך מכל עבר…

 

כשאתה מתעורר מהמצב בו אתה נמצא, זה בבהלה. תגובת הישרדות מיידית שנועדה להילחם במקרה הגרוע מכל. לוקח לך רגע להבין מה קורה. 

 

אתה מנסה לשאוף ואז מבין. אין לך אוויר. אתה מנסה לשאוף לתוך הריאות שלך אבל אין מה. הגוף שלך נכנס באופן מיידי למצב היסטרי. מתנועע כנגד הקופסה שאתה נעול בה. בקושי מסוגל לזוז. כואב. אבל היצר ההישרדותי גובר על הכאב. אתה מנסה בכל רוחך לנוע. לשנות משהו. להגיע לאוויר המיוחל. 

אתה מתחיל לחוש ריפיון בגוף. התודעה מהבהבת בין מודעות לשחור. 

 

לפתע נשמע לחשוש ואוויר זורם חזרה. אתה גומע אותו ברעבתנות כמו אדם אשר יצא מן המדבר וכמהה למים. באותה מיידיות הדלת של הקופסה נפתחת. הגוף של קורס קדימה. זעקת כאב אילמת חומקת לתוך צינור האוויר שלך. אתה נופל. על הרצפה, חסר יכולת לנוע. כל הגוף בחוסר תפקוד למעט פעולות הכרחיות לחיים, אשר נעשות במאמץ, כמו נשימה. 

 

יד לא נראית משחררת את הצינור אשר דרכו נשמת והאוויר הופך להיות הרבה יותר זמין ומיידי. 

תחושת אושר טוטאלית על היכולת הפשוטה לנשום ישירות אוויר מהסביבה, מפעמת בחזך.

 

אתה שוכב על הרצפה הקרה. מעריך את היכולת לחוש קצת קור לאחר מי יודע כמה זמן בתוך החום של הקופסה. 

 

יד נוספת מושכת מעליך את המשקפיים והאוזניות. אתה נחשף לאור ישיר והעיניים שלך נעצמות באופן אינסטינקטיבי. הראש שלך מסתובב מעומס קוגניטיבי של גירויים פתאומיים, לאחר זמן כה ממושך במגבלה. 

 

סט ידיים משחררת את הגאג שהיה נעול בפה שלך. אתה משתנק ומשתעל. הלשון והפה שלך יבשים וסדוקים. אתה לא מסוגל להניע את הלסת. השרירים שלה פשוט קפואים. הפה שלך נותר פתוח, אך מעט רפוי יותר. מעט רוק ניגר החוצה מפיך אל הרצפה. 

 

"תנקו אותו. הוא מסריח לחלוטין ומכוסה בזוהמה של עצמו, אחרי כל הזמן הזה." מנחה הקול.

"לאחר מכן, מים, מזון." פוקד הקול. "ואז חזרה לקופסה. אני רוצה אותו שבור". 

 

"אדוני." עונה קול אחר. צעיר. מהוסס. כאילו לא בטוח למה הוא מדבר בעצמו. 

 

"מה אתה רוצה?" עונה הקול הראשון בחוסר סבלנות. 

 

"נבצע את הוראותיך, אדוני. אה, אתה לא מודאג שהוא לא יעמוד בזה, אדוני? הוא היה שם כמעט שלושה ימים רצופים, אדוני. הוא עוד לא מאומן לעמוד בדרישות שלך, אדוני." 

 

דממה רועמת עקבה אחרי דברים אלו. שקשוק קל שבקלים שנשמע כמו אדם שזע באי נוחות בעודו כבול בשלשלאות, נשמע בחלל לבדו. 

 

"איזו רעות ואחווה כלפי האומגה החדש שלנו אתה מפגין בטא." השיב הקול בדיבור המתנגן שלו. הטון של דבריו מעיד אחרת מתוכנם."האומגה ינוח אחרי הקושי שעבר. בצעו את מה שהוריתי". 

 

"כן, אדוני." השיבו בסנכרון שני קולות שונים. 

 

"אחרי שתסיימו איתו, בטא ייתפוס את המקום שלו בקופסה. כל הכבוד על הדאגה". 

 

" כן, א-דוני". השיב הבטא בטון חלול. 

 

"אלפא. תדאג לאפסן את בטא כנדרש. המשיך הקול. 

 

"כן, אדוני. כרצונך, אדוני" השיב הקול השלישי בטון קודר. 

 

"תמשיכו". הנחה הקול. צעדיו מתרחקים בשקט. 

 

הצמד אלפא ובטא, קפצו לפעולה והחלו לסובב את גופך במטרה לשחרר אותו מכבליו. 

אתה שהאזנת בחצי קשב לנאמר, הצלחת להבין את הדברים, וגל של הוכרת תודה שתף את ליבך. 

לפני שנתיים. 9 בינואר 2022 בשעה 8:44

הזמן עובר. הכל סביבך נותר חשוך ודומם. אין לך מפלט אלא במחשבות שלך. מעין תחושת ניתוק שוטפת את הגוף שלך. המחשבות רצות, מודאגות, מסתחררות. במקביל, הגוף שלך מרגיש כאילו הוא לא שלך. אתה גם לא מרגיש כמו עצמך. משהו זר בכל הקיום שלך. הפיזי, הנפשי, המחשבתי. אתה שם ואתה לא שם. זה מערער. 


אתה יכול לחוש הכל. השרירים שלך שעדיין דואבים מימים שלמים של אי תזוזה. הקיבה שלך מנסה לעכל עיסה אפרפרה. את הסורגים הקרים דוחקים על עורך החשוף מכל עבר. גוש סיליקון עבה שסותם את פיך, הרוק ניגר סביבו ונבלע במאמץ. ריפוד עבה סביב איזור החלציים שלך. כאב צורב בעכוז המלא שלך. הזין שלך מנסה לאתגר את הסביבה הכולאת שלו, כמעין אני קטן, אשר נאבק את המאבק שלך במסגרת הכליאה הפרטית שלו. 


עם כל התחושות הללו, אתה מנותק. חוויה סוריאליסטית, כאילו אתה על סמים. אתה חש הכל אבל זה כאילו האני האמיתי שלך נמצא מעל הכל. לא חלק מזה. נפרד. מרחף מעל גופך כמו רוח רפאים. אתה לא מעכל. מקווה להתעורר מהחלום הנוראי הזה. שתתעורר שפוך איפה שהוא. רק לא כאן. אבל בכל רגע שבו תקווה כזו מתעוררת מספיקה עוד משיכה בשלשלאות העבות. בקור של המתכת על גרונך. כדי להמחיש עד כמה כל זה מציאותי. מציאותי וללא אפשרות בריחה. 


אין תחושת זמן בחושך. אין יכולת להתמקם או להתייחס. אתה נותר שבוי בלולאת המחשבות על ניתוק, בריחה, התעוררות למציאות הבלתי מתפשרת. 


"לא. אני לא יכול לוותר." משהו קטן מאוד לוחש עמוק בתוך הראש שלך. מעין תקווה זעירה, בודדה, יחידה. "אני לא אכנע". 


כאילו למשמע המחשבה שלך אחד האורות נדלק. מאיר את הכלוב שלך. הדמות נכנסת לחדר הפעם לבדה. עודנה שרויה בצללים. 


"אני רואה שהם אפסנו אותך כראוי. בכל זאת אני חושב שהגיע הזמן להעביר אותך למקום הקבוע שלך". הוא אומר זאת בעודו נכנס ויוצא ממעגל האור, מזיז חפצים בחושך. מבצע פעולות. קרקוש של מפתחות מתכת. כפתור נלחץ. הכלוב מתרומם עוד אל התקרה ועובר למצב עמידה אנכי. 

הגוף החלש שלך שנתמך עד כה בגבו אל הכלוב נדחף לפנים אל עבר הדלת, באפיסת כוחות ורפיון. 


"כן, אני רואה את הקושי. אתה תצטרך להתרגל אליו. אל דאגה אנחנו נפתח אותך. פיזית ומנטלית. אני בטוח שאתה תהיה תוספת מצוינת לאוסף שלי". 


הדמות מתקרבת אל דלת הכלוב שלך. האור מאיר בדיוק מאחוריו. פניו עדיין חשוכות אבל אתה יכול לזהות תוי פנים. זיפים. שיער קצר כהה. בגובה שלך. מבנה גוף דק. 

הוא מתעסק בשלשלאות של ידך, משחרר את המנעולים משני צידי הכלוב שמקבעים אותם. אתה חש את השלשלאות נרפות בצלצול מתכתי. 

הוא ניגש אל חזית הכלוב. אתה נשען בגופך על הדלת. המנעול הראשי משתחרר בקליק מתכתי מהדהד. הדלת נפתחת. אתה עומד מתנועע קלות בפני הדלת הפתוחה. 


"בוא" מורה הקול, מהדהד בחלל. 


משהו בך מתעורר. משהו פרימיטיבי. תגובה אבולוציונית מובנית של הישרדות. הלב שלך פועם בחוזקה, השרירים הכואבים נאנקים אבל מתמתחים. אתה לוקח נשימה עמוקה. בלי לחשוב את דוחף את דלת הכלוב לרווחה. 


אתה מתחיל לרוץ בכל המהירות שאתה יכול. הדלת הודפת את הדמות המופתעת לצד הכלוב. אתה לא מסתכל לאחור. אתה פשוט רץ. כמה שיותר מהר קדימה. השלשלאות מקרקשות לצידך. חובטות בגופך בעודך רץ. זה מוזר לרוץ עם חפץ עמוק בישבנך. אתה מתעלם מכל התחושות. אפס מחשבות עוברות בראשך. הגוף נע על אוטומט. 

אתה רץ. לעבר המקטע בחדר שבו ראית את הדמות נכנסת. אתה מצליח לפענח בתוך האפלה קווי מתאר של דלת שחורה. ידך מושטת קדימה. אתה אוחז בידית המתכת ופותח בעוצמה את הדלת. אתה לא עוצר ושועט קדימה לתוך מסדרון קצר, שחור, מרופד מכל צדדיו בריפוד שחור. שקט לא ברור שורר במסדרון הזה. הוא כמעט חשוך לחלוטין. ודומם. ואז צליל. זה נשמע כמו צליל חשמלי. 


העיניים שלך קולטות מעל הדלת שבסוף המסדרון נקודת אור זורחת בירוק. לפתע עם הישמע הצליל היא הופכת אדומה. הנורה הזוהרת על קולר המתכת שלך, משנה את צבעה בהתאם מירוק לאדום. זרם חשמלי עוצמתי עובר בגופך מכף רגל ועד ראש. 


השרירים שלך מתעוותים. כאב שוטף את כולך. הנשימה שלך שוברת את הדפוס הקבועמשלה ומאיצה, הדופק מחיש והופך לא רציף. אתה קורס תחת משקל גופך שלך והשרירים שחדלו לתפקד בבת אחת. אתה צונח בעוצמה לרצפה ושוכב פרקדן, ללא ניע למעט עיוותי שריר מתמשכים. החשמל לא נפסק. פולסים חוזרים ונשנים ממשיכים להכות בך. לא חזקים כפי שהיה הראשון שהפיל אותך אך מספיק כדי לשמור אותך כואב וחסר תפקוד על הקרקע. 


הצעדים מתקרבים אליך לאט לאט. הדמות מתכופפת לעברך ובוהה בך ישירות בעיניים. הפנים שלו כעת ברורים יותר ונשטפים באור אדום מהקולר ומהמכשיר התלוי בתקרה מעל דלת היציאה. הם בלתי קריאים. אדישים. לא נעים. ואז כמו ים שהופך ברגע משלו לסוער הם מתעוותים לכדי כעס. זעם עמוק נחרת עליהם. הבעה מפחידה עולה ומטפסת על פניו של האיש. הוא לא אומר דבר. הוא לא זז כלל למעט פניו. הוא נותר כך. היעדר התגובה, במקביל להבעת פניו, הופכת אותו לעד כה יותר מפחיד. האור האדום השוטף את פניו מנצנץ בעיניו, כמו אש בוערת מאחורי האישונים הכהים. 


"נראה…" לבסוף הוא פותח ואומר, בטון קר, שלו ומתנגן כפי שהיה עד כה, "שאני אצטרך להשקיע בך מאמצים מיוחדים, הלא כן?" 

הוא לוחץ על שלט ופולסי החשמל פוסקים. הגוף שלך עוד מתעוות קלות, אך חסר יכולת לנוע מעבר לכך. קשה לך לנשום. הדופק מואץ. הכאב אימתני ומהדהד בכל נימי גופך יותר מכל מה שחווית בחייך עד כה. 


הוא מתכופף ואוחז בשלשלאות שעדיין מחוברות לידך. הוא מרים אותן ומתחיל למשוך את כל גופך בחזרה אל החדר. יחסית לגודל הפיזי שלו הוא בעל כוח משמעותי והוא גורר אותך פנימה בלי מאמץ ייחודי. אתה נגרר חסר אונים על הקרקע. מפריקי ידך אשר מהווים נקודת החיבור בין השלשלאות לזרוע דואבים ומאיימים להתפרק ממקומם. 

לא ניכר שהדבר מטריד את הדמות באופן ייחודי. 


הוא גורר אותך למרכז החדר תחת האור הבוהק ומותיר אותך שרוע על גבך ללא יכולת להתנגד. מחכה לבאות. האור בוהק בעיניך. הוא שב אליך במהירות עם מה שנראה כמו חולצת בד שחורה וגדולה מכוסה רצועות. 


ידו באחת אוחזת בקולר שלך ומושכת אותך בכוח לתנוחת ישיבה. הוא תומך בגוף הרפוי עם ברכו מאחורי גבך. הברך נתקעת בך בכוח ומונעת ממך ליפול. הוא משתמש בידיו הפנויות כדי להלביש את החולצה השחורה עליך. הוא מעביר את שתי ידיך יחד עם השלשלאות מבעד לשרוולים העבים. הידיים מגיעות לקצה השרוול ונתקלות בקצהו הסגור. הוא מושך את קצות השלשלאות מבעד לחורים ייעודיים שתפורים בקצותיהם של שני השרוולים ומותח את ידיך עד לסופו של כל שרוול. לאחר מכן הוא מתפנה לגבך. 


הוא רוכן מאחוריך ונעזר ברצועות השונות כדי להדק את הבגד השחור על גופך באופן הדוק ביותר. הוא מסיים את מלאכתו וזז במהירות מאחוריך, נותן לך ליפול לרצפה ללא רחם. הוא כורע מולך ואתה רואה אותו קושר רצועות נוספות סביב איזור החלציים שלך ומהדק אותן סביב החיתול העבה שעוטף אותו. 


לבסוף הוא שוב מושך בקולר שלך ושוב אתה יושב. הוא תופס את ידייך ומצליב אותן על חזך. הרצועות מכל קצה של הידיים יחד עם השלשלאות עוברים דרך לולאות שונות בחזית הבגד ומיד לאחוריו, שם הן נקשרות באופן שמותח אותן וממקם אותן ללא תנועה. השלשלאות ננעלות מאחורי גבך עם מנעול עבה. 


אתה קשור ללא יכולת לזוז וכל פלג גופך העליון מוגבל. הוא קם וחוזר עם סט שלשלאות נוסף המחבר בין שני אזיקי מתכת בקצותיו. הוא נועל אותן על קרסוליך באופן שמותיר את רגליך נעולות וקשורות זו לזו. 


"אין יותר ריצות בעתיד שלך" הוא מהדהד. 


הוא אוחז בך מתחת לשתי זרועותיך ושב לגרור אותך. בעודו הולך אור נוסף נדלק מעל היעד שלו וכאשר הוא מסתובב זז כדי להסיט את גופך אתה רואה לאן הוא לוקח אותך. תיבת מתכת מרובעת ושחורה, עם דלת קדמית עם מספר נקודות נעילה. הפנים שלה נראה מרופד בעור והיא מספיק גדולה כדי לשבת בתוכה, בדוחק. הוא מושך את כל גופך ודוחק אותך, גבך קודם לתוך התיבה. אתה נאלץ להתכופף כדי להיכנס והוא דוחף את רגליך כך שהן מתקפלות מולך כדי להידחף לתוך הקופסה. 

הוא מבריג את מילוי הסיליקון התקוע בפיך ומחבר במקומו צינור שחור המחובר לגג התיבה. אתה נושם דרכו ושומע את האוויר יוצא מעל התיבה. 


"אני חושב שאתה זקוק לעוד זמן לחשוב על מה שאתה עשית. הרבה זמן." הוא תופס את ראשך ומטה אותו הצידה. שתי אצבעות תופסות את עפעפיך והוא מטפטף טיפות לתוך עיניך. 

עיניך צורבות ודומעות קלות. ראייתך מיטשטשת לרגע, ואז מתחילה להפוך לאט לאט ליותר ויותר חדה. 


"אתה תשהה בקופסה הזו עד שתלמד את המקום שלך. כדי לעזור לך בזה אני אתן לך קצת עזרים". 


הוא מושיט יד אל מחוץ לתיבה ומרים ערכת ראש, דמוית משקפיי מציאות מדומה. הוא מושך אותה על עיניך והכל הופך חשוך. מיד לאחר מכן מוצבות אוזניות על ראשך והן נסגרות מתחת לסנטר שלך עם רצועה מהודקת. 


צבעים שונים וצורות מתחילים להופיע מול עיניך. כמו קליידוסקופ משתנה. הצליל המתכתי המוכר והמהדהד מתחיל להתנגן באוזניך. 

"נוח לך? יופי." הידהד הקול שלו דרך האוזניות שלך. 


"העזרים הויזואליים והשמיעתיים שלי יעזרו לך להבין את המקום שלך. טיפות העיניים ששמתי לך יעזרו לך לראות הכל בצורה מיטבית. אני הייתי מציע לך לא להתנגד. יש בתוך הסט שאתה חובש חיישן שמזהה תנועת עיניים. עצימת עיניים של יותר משתי שניות תפעיל את הקולר שלך. אני חושב שלא תרצה לטעום עוד מהכוח שלו היום, הלא כן?" התמשך הניגון של קולו. 


"אני אשאיר אותך ללמידה שלך. תזכור: להיכנע. לשחרר. להתמסר. ככל שתצליח ללמוד את זה מהר יותר כך זה יעבור יותר חלק עבורך. זה המקום שלך מהיום. "


הדלת של הקופסה נסגרה בטריקה ומבחוץ יכולת לשמוע באופן עמום את המנעולים ננעלים. אתה מנסה למתוח את גפייך אבל גודל התיבה לא מאפשר תזוזה. אתה נותר כפוף, עם ברכיים מכופפות. נאלץ להאזין ולצפות בצבעים ובצלילים אשר מרקדים סביב התודעה שלך. 

לפני שנתיים. 6 בינואר 2022 בשעה 23:10

ההתעוררות שלך היא פתאומית ביותר. היא מלווה בתחושת פחד עמוקה, קדמונית, אוטומטית. כזו שמתרחשת כאשר אתה מאבד שיווי משקל בפתאומיות, ממש כאילו מישהו משך את הכסא מתחתיך בעודך מתיישב. 

 

העיניים שלך נפקחות בפראות והראש מתנועע ימינה ושמאלה, העיניים קופצות. שאר הגוף שלך מוגבל כמעט באופן מוחלט מפאת מה שאתה מזהה כעת בוודאות ככלוב ארוך ומלבני בתוכו השכיבו אותך. הכלוב צר ביותר, בנוי לאדם רזה וגבוה כמוך, עם מרווח מינימלי ביותר לתנועה. אתה ממש יכול לחוש את הסורגים נצמדים לגופך העירום מכל הכיוונים. 

 

אתה חש את כיוון כוח המשיכה משתנה ואתה מבין שהכלוב שאתה נמצא בו מורם מחציו העליון, בו ממוקם ראשך ופלג גופך העליון. הוא מורם ע"י מה שנראה בחשכה כארבעה כבלים מתכתיים המעוגנים לפינות הכלוב העליונות. חלקו התחתון אינו מורם, ונע כמו ציר בעוד שחלקו העליון של הכלוב מורם, ואתה עימו. 

 

העליה עוצרת לפתע, בדיוק כאשר הכלוב נתון בזווית חדה ואלכסונית. גופך מוטה יחד עימו. אתה מנסה לזוז אבל ידייך כבולות עדיין בשלשלאות למידי הכלוב, ומעוגנות לנקודות נעילה בצדדיו עם מנעולי מתכת כבדים. מנעול מתכת נוסף וגדול מאבטח את דלת הכלוב שמתפקדת בפאה החזיתית שלו ומחזיק אותך שבוי בפנים. 

 

אתה יכול לשמוע את הצעדים מגיעים מאחוריך. אתה כבר מתחיל לזהות אותם. זה הוא. 

 

הוא מתקרב מאחוריך. אתה מנסה להסיט את מבטך כדי לראות מה הוא עושה אבל אתה לא מצליח. קול מתכת קל של אלומיניום נגרר זז מאחוריך, ואז הצעדים מפיקים את אותו הצליל כאילו הם מטפסים במעלה גרם מדרגות מתכתי. 

 

לפתע הקול מדבר באוזנך. לא האוזניות כמקודם, הוא ממש נמצא ליד הראש שלך. דיבורו רגוע ומתנגן כמו תמיד. 

"הגיע הזמן לאכול. צמת מספיק זמן. שלושה ימים זה הרבה זמן". 

 

"שלושה. ימים." המילים מהדהדות לך בראש. "אני תקוע במקום הזה שלושה ימים? אני ישבתי בזוהמה וקיבלת רק מים במשך שלושה ימים?!" המחשבה מהדהדת לך בראש, אבל משום מה אתה לא מביע אותה בקול. משהו בך אומר לך שזה יהיה לא חכם. 

 

"כן, כן, איך הזמן עובר כשנהנים." אומר הקול, מלחשש באוזנך בשעשוע. "אבל רגע לפני שנחזיר אותך לאנרגיות, אני אעניק לך מתנה קטנה ממני. נקרא לזה מתנת קבלת פנים". 

 

הידיים הקרות מתחככות לך בצוואר ואתה חש בפתאומיות צינה מתכתית יחד עימן. משהו עבה ומתכתי נוגע בעורף שלך. בפתאומיות יד קרירה אחת אוחזת בקרקפת שלך ודוחפת את פניך לעבר קדמת הכלוב,משטחת את הפנים שלך כנגד הסורגים בכוח רב. אתה קורא החוצה בכאב ובהפתעה. היד השניה מכניסה לתוך הכלוב את האלמנט המתכתי שהרגשת וממקמת אותו מתחת לעורף שלך. 

 

היד השניה מרפה את אחיזתה ומניחה לראשך ליפול אחורה. בזריזות רבה שתי הידיים סוגרות את האלמנט המתכתי סביב צוורך. קליק מתכתי נשמע וזמזום חשמלי. הוא שם לך על הצוואר קולר מסוג כלשהו, עבה ומתכתי. נורה ירוקה קטנה פועמת ברצף בחזיתו המבריקה. אתה יכול לראות את האור שהיא מפיקה מרצד על בית החזה החשוף שלך. 

 

"בוא נבדוק שהכל עובד כראוי". לפני שאתה מספיק לעכל את המילים אחד הידיים מושיטה מימינך משהו שנראה כמו קופסה קטנה ושחורה. משהו בגודל של שלט רכב. עליה ישנם שני כפתורים. האחד נושא סמל של מנעול. השני… ברק…

 

לפני שהמוח שלך מעבד את המידע האגודל של היד לוחץ על הכפתור עם סמל הברק. חשמל זורם מהקולר המתכתי ועובר במידיות ובמהירות בכל חלקי גופך. אתה חש את הגוף נע בלי רצון ומתעוות. כאב חזק מפלח את כולך. כל זה נמשך שניה אחת והאצבע מסירה את עצמה מהכפתור. 

 

הזרם פוסק. הכאב פוסק. הגוף עוצר מתנועתו הבלתי רצונית. אתה מתנשם. 

 

"עוד אחת?" שואל הקול כמי שמציע עוגיה חמה לאורך שבא לביקור. 

 

"לא!" אתה צווח. קולך גבוה במקצת מהטון הטבעי שלו ומלא בחרדה. "לא! לא!". 

 

"המממ…" מהרהר הקול. "מה אומרים?" הוא שואל באופן מתנגן כמי שמטיף לילד קטן על נימוסים והליכות. 

 

"ב-בבקשה…" אתה פולט. קצת יותר בפאניקה מכפי שהיית רוצה. 

 

"בבקשה, מה?" הוא שואל בתגובה. "מה?" אתה עונה באוטומטיות. "תשובה לא נכונה" הוא מודיע בטון של מנחה שעשועון והאצבע לוחצת בשנית. שוב כאב. שוב עוויתות, שוב תחושה שהגוף שלך הוא לא שלך. 

 

האצבע מוסרת. הכאב חולף. העוויתות פוסקות. 

 

"א-אני ל-לא יו-יודע…." אתה מגמגם בקול שבור, דמעות זולגות מעיניך בלי שליטה. 

 

"בבקשה… אדוני." משיב הקול." חזור אחרי…" 

 

"ב-בבק-שה. א-דוני." אתה חוזר. קולך שבור. הגוף שלך עודנו מעקצץ מהחשמל. 

 

היד מונפת למולך, מחזיקה בשלט. אתה מצמצם את עיניך בפחד ומתכווץ ככל יכולתך בכלוב, מחכה למכה הבאה. 

 

רגע עובר. החשמל אינו מגיע. אתה פוקח עין אחת לכדי חריץ ומציץ בחשש. 

 

"זו התחלה. אתה תלמד. להיכנע, לשחרר, להתמסר." 

 

היד עם השלט נעלמת מן העין. במקומה ידו השמאלית מגיחה בפתאומיות מצד השמאלי ואוחזת כמו צבת בסנטר שלך. ידו הימנית מגיחה כרגע לאחר מכן מימינך ואוחזת במשהו שחור ולא ברור דמוי צינור עם חיבור לרצועות. 

 

אתה מתחיל להילחץ אבל היד השמאלית מושכת את הסנטר שלך למטה ומונעת ממך להגות מילים. "פתח את הפה" הקול מורה. אתה מנסה להתנגד. מנסה לחשוק שיניים. כל דבר כדי למנוע מהדבר הזה להיכנס לך לפה. 

 

היד הימנית לא מנסה להילחם בך. היד השמאלית מניחה לסנטר שלך. היא נעלמת מהעין וצצה לפתע עם השלט. 

 

"תבחר" מורה הקול, בעודו מניף את האפשרויות למולך. בידו הימנית האביזר הלא ברור. בידו השמאלית השלט האכזרי. 

 

ההחלטה מתקבלת, כאילו במנותק ממך. ללא מודעות. זה פשוט קורה. אתה פותח את פיך לרווחה ומותיר אותו פתוח. "בחירה חכמה". משיב הקול. 

 

יד שמאל נעלמת לרגע ומיד שבה ומסייעת ליד ימין עם האביזר. הצינור הקשיח מוכנס לתוך פיך הפעור. אתה מצליח לזהות מבעד לזווית הראיה המוגבלת שלך שהוא עובר דרך רצועת עור עבה חצי וחצי. חציו נכנס לפיך. 

 

הרצועה מהדקת אותו במקומו מעל לשפתיך. הידיים קושרות את הרצועה באופן הדוק סביב ראשך. הרצועה מרופדת באיזור הפנים מה שיוצר מעין סוגר חזק סביב איזור הצינור. 

 

הצינור גדול ונכנס לעומק פיך. ממש לפני הלוע. הוא קשיח ואתה לא מצליח לסגור את הלסת שלך בגללו. אתה חש את הרוק מתחיל להצטבר, ובגלל הזווית של גופך נוזל לאחור לתוך גרונך. אתה נאבק לבלוע עם הצינור בפיך. 

 

הדמות עולה עוד מדרגה מאחוריך. הוא מניף כעת צינור בעובי דומה ושקוף שמחובר למשפך. הצינור השקוף מחובר לחציו הבולט של הצינור מבעד לפיך. הבנה והצמרמורת שמלווה אותה מתחילות להתגבש עבורך. 

 

"כאמור, הגיע הזמן לאוכל. אתה לא אכלת כבר כמה ימים אז התהליך בפעם הראשונה יהיה איטי יותר. אתה מבין…" הוא אומר בסרקזם. 

 

הוא יורד במורד מדרגות המתכת ומיד שב עם קנקן של נוזל סמיך למחצה בעל גוון שנראה בחשכה של החלל כנע בין אפור ללבן. 

"יש בתמצית הזו כל מה שהגוף זקוק לו. היא מאוד בריאה. היא תשמור עליך מוזן ומתפקד היטב. למרבה הצער הטעם קצת פחות מוצלח…"

 

הוא אוחז בידו השמאלית במשפך התלוי מהצינור השקוף המחובר לפיך ובידו השנייה מתחיל למזוג מהקנקן את הנוזל במנות קטנות. אתה יכול לראות את הנוזל נע לאיתו במורד הצינור השקוף וכרגע לאחר מכן נוגע לך בלשון ומחליק למטה למטה אל עבר הגרון שלך. טעם חזק ויבש פוגע בך בבת אחת. כאילו מישהו הכין שייק מחצץ ואפר. אתה נאלץ לבלוע את המנה כדי לא להיחנק והטעם נותר בפיך הרבה זמן לאחר שהחומר ירד במורד הגרון שלך. 

 

אתה יכול לחוש את הנוזל מגיע לקיבה שלך. הקיבה מתכווצת ומתהפכת במגע ראשון עם חומרי מזון מזה ימים. אך תוך כמה רגעים תחושת הבחילה המיידית שאפפה אותך מוקלת. 

 

המנות ממשיכות לרדת במורד הצינור. קצת בכל פעם. המתנה שתבלע. שהגוף יתמודד. וחוזר חלילה. בכל פעם הטעם שנשאר מתחזק בפיך. עולה בך צורך עז לירוק במלוא כוחך אבל אין לי יכולת לעשות זאת. 

אחת לכמה זמן הדמות מזלפת קצת מים לתוך הצינור. הם אומנם שוטפים עימם שאריות של הנוזל הדוחה, אבל מהווים הקלה זמנית ומבורכת מהטעמים המזעזעים שלו. 

 

לבסוף, אחרי תהליך ארוך ודוחה. הקנקן נגמר. הדמות יורדת במורד מדרגות המתכת מאחוריך ואתה מנסה לבלוע כמה שיותר רוק שתצליח כדי לשטוף את פיך מהטעם העוצמתי שמסרב להתנקות ממנו. 

 

באופן מוזר ועל אף הטעם המחריד, הגוף שלך מגיב טוב לתמצית האפרפרה. הבטן שלך משמיעה קולות עיכול משביעי רצון ותחושה של שובע מוזר ממלאת אותך. 

 

הדמות צצה בשנית מטפסת במעלה מדרגות המתכת שלה. היא מנתקת בדממה את המשפך והצינור השקוף. בעודה עושה את זה שאריות של הנוזל האפרפר משפריצים על הרצפה. 

מבלי משים הדמות נוקשת באצבעותיה וממשיכה בשלה בקיפול הצינור. 

מתוך הצללים של פריפריית החדר, שהיו שקטים עד כה עולה צלצול מתכתי. דמות נוספת מתקרבת למקור האור היחיד שפעיל מעל איזור הכלוב. 

הדמות היא של בחור צעיר בערך בגילך. שערו בלונדיני כהה, קצר ומבולגן קלות. הוא חטוב בכל חלקי גופו כפי שאתה רואה מאחר והוא עירום לגמרי למעט שלשלאות עבות שמחברות בין הקולר שמקיף את צווארו, לידיו ורגליו. בעודו מתקרב וידיו זזות אתה מזהה שהזין שלו מכוסה במעין מתקן שחור. אתה מזהה שלקולר שלו יש את אותה נורה ירוקה כפי שישנה בקולר שהושם עליך. 

 

הוא מתקרב בצעדים מהירים לדמות שעומדת מעליך. עוצר לידה. קד קידה קלה עם גבו העליון ונותר לעמוד בדממה עם ראשו ופניו מושפלים לרצפה. 

"נקה את הבלגן". הדמות פוקדת על הבחור וממשיכה בשלה מבלי להסתכל לעברו אפילו. הבחור קד בשנית ונעלם חזרה לפריפריה החשוכה. קולות של חפצים זזים במרחק והבחור שב עם סחבה בידיו. הוא כורע בזהירות ליד הלכלוך שהותז על הרצפה, שכן ידיו ורגליו מוגבלות בתנועתן בשל השלשלאות הכבדות שכובלות אותו. הוא מתחיל לנגב עם הסחבה את הרצפה בתנועות חוזרות. 

 

בעודו מנקה הבחור מרים את מבטו אליך. מבטו חטוף ומפוחד. אתה רואה שעיניו כחולות ובהירות והוא צעיר, אך ישנם סימני עייפות ומתח על פניו. מבטו פוגש בעיניך ולפתע מוסט. הוא נשכב על הסחבה שבה נעזר עד אותו רגע לנקות. מתפתל העוויתות על הרצפה. אתה מצליח לראות בזוית עינך את היד הימנית אוחזת בשלט המכוון לבחור המתפתל על הרצפה. 

 

"אמרתי, נקה את הבלגן. לא אמרתי לבהות ברכש החדש שלי". אומר הקול והטון שלו כועס. 

 

"סליחה אדוני, סליחה. בבקשה, סליחה. סליחה." מתחנן הבחור הצעיר על הרצפה. האצבע נותרת על השלט ממשיכה להזין לגופו חשמל לעוד רגע, גם אחרי שהוא משתתק, אך אז חודלת, והתנועה והכאב פוסקים. 

 

אתה חש כמות רחמים והזדהות כפי שמעולם לא חשת כלפי הבחור הצעיר. הוא מצידו מתרומם על ברכיו, שריריו עדיין קופצים מעוצמת החשמל שקיבלו זה עתה. הוא לא מעז להרים את ראשו מהרצפה וממשיך בעבודתו נאמנה. אתה מצליח לקלוט דמעות שמטפטפות על הרצפה ומיד נמחות עם הסחבה. 

 

הדמות חוזרת לעיסוקיה איתך, הוא מסובב את הצינור הקשיח שנמצא בפיך עד שזה יוצא ממקומו בתוך הרצועה שממוקמת סביב פיך. ההקלה על הלסת ופיך קצרת מועד שכן לפני שאתה מספיק לסגור את פיך תחליף סיליקון מוכנס לתוכו. הוא רק יותר ופחות נוקשה מהצינור ועל כן מהווה הקלה מסוימת במצבך. התחליף מוברג במקומו של הצינור והלכה למעשה משמר את פיך סתום ובלי יכולת להוציא מילה ברורה. 

 

הדמות מסיימת את עיסוק איתך ונוקשת בהיסח הדעת פעמיים באצבעותיה. הצליל חוזר על עצמו וכעת דמות שניה, צועדת מתוך הצללים. הוא בחור צעיר גם הוא, בעל מבנה חטוב כמו הבחור השני, בעל שיער שחור קצר וקוצני וזיפים. עיניו המושפלות מרצדות לרגע אל שלך, ואתה רואה שהן ירוקות ומלאות בחשש בדומה לעיניו של הבחור שעל הרצפה שעדיין עסוק בניקיון. 

גם הוא עירום, למעט השלשלאות, הקולר החשמלי והמתקן השחור על הזין שלו. גם הוא נעצר על יד הדמות ומבצע את מחוות הקידה שחזית בה קודם. 

 

"תכין אותו לאפסון. ריפוד ופלאג מס' 2 יספיקו בינתיים." הקול מנחה את הבחור החדש. זה שב על מחוות הקידה וניגש להביא ציוד משמאלך, מהאיזורים הנסתרים של החדר בעלתה. 

 

הוא שב ובידיו מלבן מרופד ולבן, אביזר שחור בעל מבנה דמוי קונוס ומה שנראה כמו בקבוקון חומר סיכה. 

אתה מודאג לאן הדברים עומדים להתקדם. 

 

"סיימו כאן את המטלות שלכם ועלו אלי כשתסיימו. בלי לבזבז זמן". הדמות מנחה את שני הבחורים וצועד לאטו אל מחוץ לשדה הראייה. הדלת נסגרת בשקט אחריו. 

 

הבחור על הרצפה ממשיך לנקות בדממה. לא מעז להרים את עיניו. אתה מנסה להשמיע קולות ולמשוך את תשומת ליבו. הוא שומע אותך אך לא מעז להרים את ראשו בשנית. 

 

אתה מפנה בבהילות את מבטך לבחור השני משמאלך. הוא עטה על ידיו כפפות לטקס שחורות וכעת עמל על למרוח חומר סיכה על האביזר השחור בצורת קונוס. אתה מנסה למשוך את תשומת ליבו. כמעט בוכה מאחורי המחסום של פיך. הוא מסתובב אליך, האביזר בידו. עיניכם מצטלבות. הוא בוהה לרגע לתוך עיניך ואז עם הבעה של רחמים, מניד לשלילה בראשו, כמי שמסמן, אין מה לעשות. 

 

הוא צועד מסביבך ואתה יכול לחוש את הנוכחות שלו מאחורי גבך. ידו נוגעת קלות בישבנך ואתה מבין בוודאות מה עומד להתרחש. אתה מנסה להתנער. לזוז. להימנע אך אין מרווח תמרון. ידו השמאלית אוחזת בפלח ישבך השמאלי ומסיטה אותו הצידה קלות, חושפת את פי הטבעת שלך. אתה יכול לחוש את קצהו של אביזר הקונוס מתייצב כנגדו ואז מתחיל לפלס את דרכו מבעד לסוגר. 

 

הקונוס הולך ומתרחב ככל שהוא עושה את דרכו פנימה לתוך פי הטבעת. מותח את גבולותיו, כאב צורב מטפס במעלה ישבנך. הכאב מתעצם וצריבתו הופכת בוערת ככל שהאביזר חודר יותר ויותר עמוק. אתה לא בטוח שתעמוד בזה יותר כאשר מגיעה תחושת משיכה קלה, והשרירים נסגרים סביב בסיסו של הקונוס שנותר מחוץ לישבנך. הצריבה פוחתת אך עודנה קיימת ופועמת אי שם במעמקי ישבנך, אשר מתרגל לגוף הזר שתקוע בתוכו. 

 

אתה חש את הבחור מתעסק בבסיס קלות ולפתע תחושה מטרידה של לחץ מתחילה להצטבר באחוריך. הקונוס מתחיל לגדול בתוך הישבן שלך. תופס יותר ויותר מקום. לאחר מספר פמפומים הוא מגיע לגודלו הרצוי ככל הנראה ונותר דומם במקומו. לוחץ מכל עבר על סביבתו. הלחץ על הפרוסטטה שלך מעורר בך תחושת עונג עמומה ומתחילה להיווצר זקפה. 

 

כאב חד מפלח את הזין שלך. אתה מביט בבהלה למטה ומבין שגם הזין שלך נעול בתוך מתקן שחור זהה לאלו של שני הבחורים האחרים. המתקן מקיף את כל הזין שלך ורק האשכים שלך תלויים מחוצה לו בתוך טבעת צמודה המחוברת למתקן. הזין שלך נאבק בעיקשות כנגד הכלוב שלו אך לא מצליח לעמוד ולהזדקף. המאבק הזה מסב לך כאב כפול שכן גם הזין מנסה להזדקף ללא הצלחה מה שמוביל לכאב משמעותי ויחד עימו נמשכים האשכים הנגד הטבעת שסביבם ותחתית המתקן והכאב שנובע מכך מפלח את כל איזור החלציים שלך. 

אתה חש כאילו מישהו בעט בחוזקה באשכים שלך. הכאב פועם ומשמעותי. 

 

אתה חש לפתע יד על הירך שלך. הבחור שדחף לך את האביזר לתוך הישבן עומד כעת לצידך, ידו על הירך שלך עדיין עוטה את כפפת הלטקס וקצת שמנונית מחומר הסיכה שהשתמש בו. הוא מסתכל ישירות בעיניך. הוא נושם עמוק פנימה ומחווה בידו השנייה לקחת אוויר כמי שמדרבן אותך לעשות כמוהו. הוא אינו אומר דבר. 

הוא נושף החוצה בחוזקה ומחווה בידו על כל במקביל. הוא חוזר על כך ומבטו מפציר בך לעשות כמוהו. 

 

אתה נעתר ונושם לעומק פנימה והחוצה. פנימה והחוצה. פנימה והחוצה. למרבה הפליאה שלך הזין שלך מפחית מאבקו ועמו הכאב שפילח את גופך. 

הבחור מסתכל בעיניך כמי שאומר שעשית טוב ומסתובב לאביזרים שלו עדיין דומם. 

הוא חוזר אליך הפעם משחה לבנה על ידו הוא מורח אותה בנדיבות באיזור החלציים שלך ועל ישבנך. 

לאחר מכן הוא מסיר את הכפפות ונוטל את המלבן הלבן והמרופד מהשולחן שלידו. הוא מתחיל לפרוס אותו כמי שפותח אוריגמי מקופל ואתה מבין שמדובר בחיתול למבוגרים, עבה מאוד ולבן. 

אתה מבין את השאר במהרה. הבחור עוטף את החיתול סביב איזור החלציים שלך במומחיות ומהדק אותו צמוד היטב. 

 

לאחר שסיים את מלאכתו הוא נעלם אל הצללים להחזיר את כל אשר הביא עימו. כאשר הוא שב הוא ניגש בדממה לבחור השני שעד כה מירק למשעי את הרצפות בכל האיזור כליל. 

הוא נעצר על ידו ומסמן לו בראשו להתלוות אליו. הבחור שעל הרצפה מתרומם. ניגש להחזיר את הסחבה אל מקומה המקורי ומתלווה לבחור בשני בדממה. 

 

אתה רוצה לקרוא אליהם. לבקש שלא יותירו אותך כך לבד אך הם אינם. חושך נופל עליך והדממה רועמת סביבך. 

לפני שנתיים. 5 בינואר 2022 בשעה 0:45

זמן הוא דבר מעניין. יחסי. יש רגעים בחיים שחולפים ביעף. שאתה לא מרגיש אותם. מתחילים ותוך רגע נגמרים. זה לא אחד מהם. 


אתה לא יודע באמת כמה זמן עבר. כנראה שעבר הרבה. בזמן שחלף מאז שהושארת כאן, קשור, מוגבל, מזוהם בלכלוך של עצמך, התחלת לאבד. לאבד הכל. את תחושת הזמן. את תחושת העצמי שלך. המהות שלך הפכה לממוקדת. בסיסית. הישרדותית. הכאב התעצם. התגוון. התחלף. בא ושב. 


בתחילה אלה היו הפנים שנסטרו. לאחר מכן איזור החלציים שאיבד את עצמו בקרב של יכולת למול הזמן והקושי הפיזי. לאחר מכן אלה היו השרירים של גופך. נוקשים באופן לא טבעי מעצם היותך מקובע למקומך, הם החלו לקפוא ועם הקיפאון, הגיעו כאבים חדים. 


כל תנועה הכי קלה של השריר, הצמא לחמצן ולדם טרי המוביל אותו, הובילה לצריבה חזקה. העייפות של השרירים החלה להתפשט. הם פשוט החלו להיכנע. לעיתים מפרכסים כמו דג מחוץ למים. ואז נודמים, כמו מתים. 


הרעב החזק הפך לקבוע. בשלב מסוים הגוף שלך ככה"נ התייאש מלקבל מזון. אחרי שהוא פלט את כל השאריות המוקדמות שהיו טמונות בקרבו, הוא החל למצות את מאגרי החירום שלו. הוא מחזיק אותך מתפקד, אבל בקושי. מותש, חסר אנרגיה, שחוק. 


המים הגיעו אחת לכמה זמן. לא ברור אם במרווחים קבועים או משתנים. כל פעם מעט. בכל פעם הקשית מוצגת לפיך. ההוראה ניתנת. "שתה, עכשיו". השפתיים הסדוקות והיבשות שלך נאבקות על כל טיפה, והקשית מיד נעלמת ועמה התקווה. 


הרגעים הקטנים הללו. אתה לומד לצפות להם ולתעב אותם במקביל. היותך זקוק לחסד הקטן הזה של מעט מים פושרים הופך לכורח, ואתה שונא את עצמך על כל שאתה תלוי בו. המחשבות שלך הולכות ומתמעטות. הרגש הופך להיות בסיסי יותר. ממוקד במיצוי הצרכים. בלהישאר בחיים. 


לפתע. המצב משתנה. לפתע ישנו שחרור מסוים. הלחץ של הרצועות נרפה. האוזניות נתלשות מראשך ועימן הצליל המהדהד שלמדת לשנוא ולקבל באותה נשימה. 


הרפיון הפתאומי מרגיש לך לפתע זר. כואב, מערער, מאיים. כאילו הבטחון שבמוכר, על אף היותו נורא, אובד גם הוא, למול האימה שבלא ידוע הגדול. 


אתה שומע את הקול. הפעם מרוחק יותר. לא בתוך אוזניך כפי שהיה עם האוזניות. "שחררו אותו. קחו אותו לשם". 

החזה שלך ואחריו כל פלג הגוף העליון נשמטים קדימה. כעת משהרצועות התרפו, אין מה שיחזיק אותך במקומך. אתה בוודאי אינך יכול לעשות ולו תנועה קלה ביותר. הגוף שלך חציו רדום, חציו כאוב. הוא מתחיל להישמט לעבר הקרקע יותר ויותר, ככל שישנן פחות רצועות אשר מקבעות אותו במקומו. 


ידיים נעלמות תומכות בגופך. מונעות ממנו להישמט כליל אל עבר הרצפה,בעוד שהרצועות ממשיכות להיפרם וגופך הופך רפוי יותר ויותר. חלק לא מודע בך שעודנו מתפקד שם לב שהידיים הללו שונות מהקודמות. חמות יותר, קצת יותר מחוספסות. ידיים עובדות. הן גם חשות שונות זו מזו. כאילו שני אנשים שונים תורמים כל אחד יד כדי לתמוך בך בעודם מתירים את גופך מכלאו. 


"יותר מהר." פוקד הקול. "קחו אותו למקום. כבלו אותו לעמדה. נתחיל בתהליך הניקוי". 


אתה לפתע חש בשינוי בכוח הכבידה. מרכז גופך נע בפתאומיות. אתה מבין שאתה נגרר. ידיים אוחזות מתחת לזרועותיך נושאות אותך לאורך הרצפה. הרגליים שלך מתחככות בריצוף. הוא חלק באופן אחיד. חמים קלות באופן לא צפוי. מספר שניות אחרי, או מי יודע כמה באמת, אתה חש שינוי. הריצוף עובר סף מוגבה והופך לפתע לחלק יותר, קריר, נוקשה. כמו אריחים. ידיך הכנועות מונפות אל על ולצדדים, חסרות יכולת להתנגד. אתה חש בצינה המפתיעה של מתכת עבה על ידייך. ממש מתחת למפרק כף היד בכל זרוע. אתה חש כיצד עיגולי מתכת משמעותיים בגודלם נסגרים סביב ידיך. הם כנראה ננעלים כי אתה מושאר לחסדיהם והם תומכים במשקל גופך, אשר נתלה ברפיון מידך הכבולות. אתה יכול לשמוע ברקע קרקושים קלים של שלשלאות מתכת בכל פעם שאתה נע. 


"תורידו את הברדס." מנחה הקול. עודנו במקצב הייחודי שלו. מעט משועמם לפי טון הדיבור, כמי שרוצה לסיים את המוטל עליו ולהתקדם לעניינים אחרים. 


הידיים מגששות סביב ראשך ומתחילות לשחרר רצועות. אתה מתחיל לחוש הקלה במתח של המעטפת של ראשך. הלחץ בו כל תווי פניך היו נתונים לאורך זמן מתחילים להתרפות. משיכה פתאומית, והברדס מוסר. 


אתה נושם אויר באופן בלתי מוגבל בפעם הראשונה מזה זמן לא ידוע. האוויר החופשי מרגיש כמו סופת שלגים המכה בפתאומיות בפנים שלך שהיו דחוקים במשך זמן כה רב. העיניים שלך ממצמצות ברתיעה. החושך הפך להיות הרגל ולפתע הן נתקלות באור חזק המואר ישירות לעברך באופן ממוקד. החוזק שלו מעוור. העוצמה חודרת גם מבעד לעפעפיים הסגורים שלך. אתה מכריח את עצמך לנסות ולפקוח את עיניך. להבין יותר. אבל בין האור החזק והתשישות המוחלטת של הגוף שלך, המאבק שלך מול גופך הוא מאבק איתנים. 


אתה מצליח לפקוח את עינייך לכדי חרך דק ביותר ומתאמץ להשאירן כך, מבעד לדמעות העולות בהן באופן מיידי. אתה מצליח לזהות דמות אחת שעומדת ממש מולך. חזותה מוטלת בצללים בשל האור המבזיק מיד מאחוריה. משני צדדיה, ייתכן, שתי דמויות נוספות. 


"נתחיל" אומר הקול. הוא בוקע מכיוון הדמות המרכזית. היא מרימה עצם כהה לכיוונך ולפתע אתה נצרב בגל כאב ממוקד. לוקח לך שניה להבין שמדובר במים קרים המותזים בעוצמה על גופך החלוש. עוצמת המים, הקור שלהם, והשילוב עם הגוף המורעב והקפוא שלך יוצרים תרכובת של כאב אשר מסחררת את ראשך. אתה מתאמץ להישאר בהכרה בזמן שהמים ניטחים על כל חלקי גופך. 


אתה זועק בקול, אך אין התייחסות. המים נמשכים ואף משפריצים ישירות על פניך. הזעקה שלך מומרת מיד, באופן אינסטינקטיבי, ביריקה של מים החוצה מכלי הנשימה והסתת ראשך למטה למניעת כניסה של מים נוספים. 


הטיפול הזה ממשיך. הדמות מטיחה את המים בגופך ללא רחם. שוטפת אותך בעוצמתם, סנטימטר אחר סנטימטר בדקדקנות יתרה. 


"הפכו אותו". הקול מורה. המים חודלים לרגע, בעוד שהידיים דוחקות בגופך להסתובב במאה ושמונים מעלות. אתה שומע צלילים מתכתיים שככל הנראה מעידים על התעסקות בשלשלאות הכובלות אותך. הכל נעשה במהירות וביעילות. חיש מהר טיפול המים ממשיך הפעם על גבך ואחורייך. 


הכאב העוצמתי, התלייה מידך הדואבות, שואבים ממך את האנרגיות הבודדות שנותרו לך. אתה מתחיל לחוש ניתוק מנטלי מגופך. כאילו הנפש שלך עצמה מנסה לברוח מגוף אשר אבד בקרב. 


טיפול המים פוסק כפי שהתחיל. אתה גמור. כל שמץ של יכולת תגובה נסחטו ממך עד תום. אתה חש את גופך תלוי כמריונטה אשר הסתבכה בחוטיה שלה, וכעת ממתינה שיבוא המפעיל לשחררה. 


"אפסנו אותו לעת עתה. אתחיל לעבוד עליו יותר מאוחר". הקול נותן את הנחייתו ומתחיל להתרחק. צעדיו אטיים וקבועים. 


הידיים הנוספות מתעסקות בשלשלאות הכובלות אותך. הם ככה"נ מוסרות מן נקודות העגינה להן חוברו שכן הן נותרות על ידייך וכעת מחוברת אליהן שרשרת הנשרכת עם ידייך שלך המתנדנדות עם כל תנועה של גופך המוזז לאיתו. 


אתה חש שוב את רגלייך נגררות אחריך, בעוד שאתה נלקח בשנית לאורך החדר. 

הידיים לפתע משנות את מיקומן. בעוד שזוג אחד אוחז בך מתחת לבתי השחי ולזרועותייך הזוג השני אוחז בקרסולייך והם מרימים אותך כמו שק לאויר ומנחיתים אותך לאיתך. 


אתה יכול לחוש סביב מתכת קרה. סורגים צפופים הצמודים לגופך מכל עבר. נוגעים בכל חלקי גופך. מעליך אתה שומע צליל של מתכת נעה ומגע של שכבת מתכת חדשה נוגע בך ממעל. אתה מוקף מכל צדדיך במוטות המתכת הקרים. לוחצים אותך ללא יכולת לנוע כמעט. 


אתה שומע קליק מתכתי, אשר ככה"נ נובע מקולו של מנעול הננעל במקומו. זרועותיך נמתחות במקומן. השלשלאות אליהן חוברו מחוברות לנקודות מחוץ למסגרת הסורגים שלך ומותירות אותן ללא יכולת לנוע. 


הידיים סיימו את מלאכתן וצעדים קלים לוקחים אותן הלאה והרחק ממך. אתה נותר בסוגר המתכת שלך. מוקף וללא יכולת לנוע. העייפות הטוטאלית ששורה עליך משתלטת במהרה. העיניים שלך נעצמות ואתה נסחף עימן.

לפני שנתיים. 3 בינואר 2022 בשעה 23:02

אתה מתעורר בבהלה. בכל פעם אותה תחושה. פאניקה רגעית. הגוף נמתח. מנסה להאבק. כושל. נכנע כאילו כל דעת עצמו ונרפה. החוויה הזו חוזרת שוב ושוב. 

הזמן כאילו לא זז. בכל פעם אתה מאבד את עצמך, נרדם לרגע. מתעורר בבהלה. 

 

באוזניים שלך הצליל המתכתי ממשיך להדהד. עמוק. ארוך. עולה ויורד לאיתו בטון. באופן לא ברור בכל פעם מחדש הוא מצליח להפחית את הפאניקה שאתה מתעורר איתה ברגע שאתה מפנה אליו את הקשב שלך. 

או, אולי, זו ההבנה שאתה באמת חסר אונים. שוב ושוב הגוף שלך נדרך. נאבק. נכשל. נרפה. 

 

בכל פעם מחדש אתה מרגיש, או שאולי רק מדמיין?, שהגוף מאבד קצת מהמאבק שבו. שהשרירים מנסים קצת פחות להימתח ולהאבק ברצועות המגבילות. אולי זו עייפות החומר. הגוף מאבד אנרגיה. מאבד כוח עם כל מאבק. אבל יש בך איזו מחשבה מטרידה כזו שהוא לומד גם להיכנע. שאולי הגוף שלך בוגד בך. בעוד שהמחשבות שלך כולן נתונות לבריחה, להתנגדות, למאבק, הוא קורס בשלו, חלוש. רפוי. כאילו נשאבה ממנו רוח החיים. 

 

"לא! אתה לא יכול להיכנע!" אתה מדרבן את עצמך. אתה מנסה בפעם המי יודע כמה לאזור כוחות. לחזור להאבק. אבל הגוף בשלו. גם הראש לא איתך כבר. בכל פעם שאתה נח לרגע, מנסה לסדר את מחשבותיך. דינג. צלצול עמוק וארוך. הוא שם בחושך איתך. קורא לך כמו סירנה המזמרת ומפתה מלחים אלי השרטון עליו תתנפץ ספינתם. מפתה אותך להיכנע. להניח לזה. רומז שהכל בסדר. הכל רגוע. אפשר לנוח. לתת לדברים לקרות. 

 

"לא!" אתה בכל פעם מנסה לדוג את מה שנשאר מהריכוז שלך. עברו כנראה שעות רבות של העינוי הפאסיבי הזה. כבר לא נשאר בך הרבה. אבל רוח עוד נותרה בך. קצת רוח לחימה. קצת. וגם היא קצת עייפה. 

 

קשה לדעת כמה זמן עבר. בלי יכולת לזוז. בלי לראות. רק צליל מהדהד באוזנייך ותו לא. המאבק שלך עיקש אבל התשישות מתגברת. רק היא מהווה מדד לכמה זמן אתה כאן. ואז הוא מגיע. מזדחל כמו נחש בתוך העשב הגבוהה. מרים את הראש שלו באיטיות ואתה שבוי למול מבטו. ייאוש. 

 

המחשבות שנותרו לך. לפחות אלה שהן מרגישות עדיין כמוך. הן התהפכו כנגדך. רוח הלחימה עזבה. במקומה הייאוש מתגבר. חוסר ההצלחה החוזרת, העייפות, התקיעות שבמצב. הכל מרגיש כמו יותר מידי. ניסית. נאבקת. לא הצלחת להרוויח סנטימטר של מרווח. הייאוש לוחץ לך על החזה יותר חזק מכל הרצועות. כאילו משקולת ענק, סלע אימתני, מצא לעצמו בית בדיוק מעל הלב שלך. המועקה הזו שבהכרה. "אין לי מה לעשות". 

 

המילים הללו מהדהדות לך בחלל הראש. הצליל מתנגן לו ברקע. מהדהד. אתה מרגיש את הכניעה משתלטת. על הראש. על הגוף. אין דרך החוצה. העיניים שלך נעצמות בתוך החושך והמוח שלך מתרוקן מתוכן. 

 

אתה מתעורר שוב. הפעם הבהלה פחות גדולה. היא שם. לא סרה. קבועה כמו החושך סביבך. 

אתה חש שעבר זמן רב. הפה שלך יבש מאוד. אתה יכול להרגיש את הלשון שלך מתקפלת כמו אדמה במדבר שמתבקעת ונשברת. 

 

אתה מנסה להניע את הלסת שלך, להזרים קצת רוק בפה. הלסת כמעט ואינה מסוגלת לנוע תחת המגבלות שהושמו על פניך. הפה יבש. הרוק בקושי מצליח להיות מפורש. כאב ראש חד מפלח את הגולגולת שלך מהמצח ולאורכה עד העורף. פועם. "נהדר, הנגאובר." אתה חושב. רק זה מה שהיה חסר כאן. 

 

"אתה ער". אומר הכל באוזניים שלך. הצליל המוכר עדיין מהדהד אך כאשר הקול מדבר באוזנייך הוא הופך מעומעם לרגע. ואז שב ומתחזק. כאילו האחד מפנה את מקומו לשני. 

אתה מנסה לדבר ולא מצליח. הפה שלך כל כך יבש. סגור ולא יכול לנוע. אתה מנסה לזוז אבל הרצועות מחזיקות אותך כנציב בלתי מתפשר במקומך. 

 

"אתה צמא." אומר הכל. מתנגן לו בטון הייחודי שלו. 

 

"איך הוא יודע?" אתה חושב. "אולי בנוסף להכל הוא גם קורה מחשבות, המנוול הזה". 

 

"אתה אולי חושב שאני קורא מחשבות" מצלצל לו הקול, כאילו מבודח מבדיחה שסיפר לעצמו. "לא. אני פשוט מכיר את התהליך. שתית גם הרבה אלכוהול אתמול. אני בטוח שהפה שלך שם בפנים יבש מאוד והראש שלך פועם בחוזקה". 

 

בא לך לבעוט במנוול הזה. האופן המתנשא שבו הוא מדבר. שבו הוא מחזיק אותך. אם היית יכול היית…. 

 

"המממ…" מהדהד הקול. "אני בטוח שאתה כועס עלי. אבל לצערך התלות שלך בי, היא משמעותית מכפי שתוכל לדמיין." 

 

אתה מרגיש יד קרירה מונחת על הכתף החשופה שלך. בדיוק בין שתי הרצועות שמצטלבות באיזור, ומונעות ממך תזוזה. היד אוחזת לך בכתף בחוזקה. ממש כמו צבט. בתוך רגע היד עושה תנועה. שתי אצבעות נתקעות בחוזקה באיזור הרך של שבין הצוואר לכתף, היכן שיש מקבץ עצבים חשוף. כאב חד שוטף את כל פלג הגוף העליון שלך. יחד עם כאב הראש שלך אתה מרגיש כאילו אתה עומד להתעלף. אתה מזדעק כמיטב יכולתך עם פה סגור ויבש. הזעקה נשמעת עמומה וגרונית, כמעט בלתי נשמעת. 

 

"כואב? הממ. נכון." אומר הקול והטון שלו מסופק, כמי שהוכיח נקודה ניצחת בויכוח שניהל עד כה. האצבעות נשלפות במהירות כפי שנתקעו בכתף. היד חוזרת לתנוחתה המקורית. הקרירות שלה מטרידה. היא לא מרגישה כמו יד של אדם. 

 

"אתה תלמד. להיכנע. לשחרר. להתמסר. אתה שלי מהיום. שלי במלוא מובן המילה. כל מה שהיית לפני כן, לא משנה יותר. מה שאתה תהיה מהיום, זה מה שמשנה. מהיום אתה הרכוש שלי. התכלית של הקיום שלך היא למלא אחר הרצונות שלי. בחירה היא אינה אפשרות. ציות הוא הדרך היחידה. אלה החיים שלך מהיום."

 

"הוא מטורף על כל הראש. עבד? רכוש? ציות? מי הוא חושב שהוא הפסיכופת הזה." המחשבות הללו חולפות בראשך. הן מבעירות בך אש חדשה שחשבת שנכבתה ביום הקודם. האדרנלין מתחיל לפעום בגופך. אתה חש כעס נבנה. מתח בשרירים. 

 

לפתע, הפרצוף שלך בוער. כל צידו השמאלי חוטף מכה ישירה והראש שלך נסוב לצד ימין במהירות, מותח את צווארך בכאב רב. בהפתעה. דמעות פורצות מהעיניים הצורבת שלך. אתה חש את הדם חם, זורם מתחת לפני העור, לשטח הפנים שנפגע. אתה מבין שבעל הקול סטר לך לך בעוצמה על פניך. 

 

ברגע הסטירה הקול המהדהד נעלם בבת אחת. יחד עם תנועת הראש הפתאומית שלך. כך גם הלחץ המוגבר שהיה על אוזניך מהיום הקודם. לפתע אתה מבין שהקול המהדהד וקולו של הדובר הוחדרו מבעד לאוזניות גדולות שהושמו מעל הראש שלך. 

 

דממה רגעית. ואז אתה יכול לשמוע את אותם צעדים קלים ששמעת קודם, כשבעל הקול נכנס לראשונה. צליל של בגדים משתפשפים בעוד הוא מתכופף להרים דבר מה מן הרצפה. ככל הנראה האוזניות שנפלו מראשך כאשר הוא חבט בפניך בפתאומיות. 

 

הצעדים קרבים, הלחץ על אוזניך חוזר. הקול המהדהד שב להתנגן. "אני לא אסבול התרסה" אומר הקול בחדות. "אני יכול לראות עליך, אפילו מבלי להביט בעיניים שלך מה אתה חושב. זה טבעי. אתה רק בתחילת דרכך. אתה תלמד. להיכנע. לשחרר. להתמסר. הדרך שלך כנראה תהיה יותר ארוכה וקשה מאחרים. אבל, גם אתה תלמד." 

 

"אחרים?!" הדם שלך קופא בורידים."הוא אמר אחרים. כלומר אני לא הראשון שהוא עושה לו את זה? מה זה אומר עליהם?! מה זה אומר עלי?!" הגוף שלך מצטמרר באופן בלתי נשלט לאור המחשבות המערערות שעוברות בראשך. העור של סומר והשערות נעמדות על הקצה. 

 

"הו, כן. עכשיו זו, תגובה מתאימה." אומר הקול בחצי צחוק, מתנגן לו לאיתו. "אל תדאג. אני לא אפגע בך. יותר מידי. אני זקוק לך, אתה הרכוש שלי. אין לי אינטרס לפגוע ברכוש שלי, הלא כן?". התגובה הזו רק מעבירה בך רעד נוסף ולא רוגע. לא ניכר שזה מטריד במיוחד את בעל הקול. 

 

"בוא ואסביר לך מה עתיד לקרות לך. מהיום, כפי שציינתי, אתה העבד שלי והרכוש שלי. אתה תחונך לציית להוראות, לתת שירות כראוי ותלמד מה הן ההשלכות כאשר הציות והשירות הללו לא ניתנים כראוי."

 

"הוא מטורף על כל הראש…" אתה חושב לעצמך והפאניקה מתגברת. 

 

"השלב הראשון יישבור אותך. זהו אחד השלבים הקשים. רק אחרי שאשבור אותך לחלוטין, אז אוכל לבנות אותך מחדש בדמות העבד האידאלי עבורי". 

 

אתה חש את הלב שלך מתחיל לפעום בחוזקה. תנועות קטנות ולא רצוניות של מאבק, משהו בין צמרמורות לעוויתות שריר חולפות בכל גופך. מעולם לא חווית כזו מידה של אובדן שליטה על הגוף. 

 

"אם תציית. אם תלמד, להיכנע. לשחרר. להתמסר. יהיה לך קל יותר. החיים יעברו עבורך יותר בנוחות, ככל שניתן להגיע לכזה דבר. אם תתנגד… ובכן אתה תראה."

 

הבטן שלך מתהפכת. שילוב של רעב, צמא וחרדה שלא נחשפת לכדוגמתה בעבר. 

 

"נתחיל בניקוי של הגוף שלך מכל התוכן המיותר שהכנסת אליו עד כה. הגוף יידאג לזה בעצמו. אתה תקבל כמות קצובה של מים מידי יום. אין אוכל. ניתן לו לנקות את עצמו מכל הפסולת שהכנסת אליו. לאחר מכן נתקדם."

 

הבטן שלך מתהפכת פעמיים בעקבות המשפט האחרון. "בלי אוכל. רק מים? הוא רוצה להרוג אותי. זה בטוח."

 

לפתע אתה מרגיש משהו חד דוקר אותך בשפתיים היבשות שלך. "תשתה, עכשיו" מצווה הקול. אתה מגשש עם שפתיך במרחב המוגבל שיש להן ומצליח להכניס לפה קשית פלסטיק דקה שהוחדרה מבעד לחור הנשימה שלך. 

 

אתה שואב בחוזקה ככל שאתה יכול ומיד פורצים לפיך מים. הם פושרים. חסרי טעם. אבל ביובש הרב שמתקיים בפיו הם מרגישים כמו מעייני הישועה המתפרצים אליך.

אתה גומע בראוותנות, מנסה לשתות כל טיפה שתצליח. משהו הישרדותי וקדום של תגובה לחוסר מניע אותך בשניות הבודדות האלה. 

 

הקשית נשלפת מפיך בבת אחת והשפתיים שלך מנסות לעקוב אחריה כתינוק המנסה לשוב לשד אימו המתרחק. "זה מספיק לעת עתה". אומר הקול. 

 

אתה מנסה להביע מחאה, כעת עם קול קצת יותר מבוסס עם גרונך הרווי מים, אבל לא צולח באופן משמעותי מאחר ופיך עודנו מוגבל בתנועתו. 

 

"זה. מספיק." הקול אומר באופן מוחלט. משהו בו גורם לך לזנוח את הפגנת המחאה שלך. אולי החשש מאוד מהלומה על פניך. אולי עצם הציווי. 

 

אתה מפסיק לנוע. 

 

"עבד טוב". המילים האלו מתנגנות ברחבי הראש שלך. זרות כפי שמעולם מילים לא היו זרות עבורך. כאילו נאמרו בשפה זרה. עם זאת, משהו מתחת להכל מוצא בהן משהו להיאחז בו. 

אתה מתנער במהרה מהמחשבה הזו ושב לאיתנך. "אני לא עבד של אף אחד" אתה חוזר ואומר לעצמך בראשך. 

 

"תרגיש חופשי להתרוקן ממה שתצטרך. החיתול שאתה לובש יתמודד עם הכל בתקופה הקרובה. אתה לא הולך לשום מקום". 

 

האימה שבמילים הללו מותירה אותך ללא מילים. ללא מחשבות. רק ריק. 

 

"תחשוב על מה שאמרתי לך, עבד. להיכנע. להתמסר. לשחרר."

הקול נמוג. הצליל המהדהד שב לחוזקתו. התחושה המטרידה של השלווה שמלווה אותו למרות שאינה במקומה, שבה גם היא. 

 

בעל הקול נעלם. הזמן חזר להפסיק לנוע. אתה מתחיל לטבוע בתוך המחשבות של עצמך. שוב נרדם ומתעורר בבהלה. עירות וחלום מתערבבים ומתמזגים זה בזה. 

 

הלחץ על השלפוחית והמעי שלך מתעצמים עם הזמן. פועמים. לוחצים. כאב מתבסס. עולה בהדרגתיות. 

בשלב מסוים אתה חש את עצמך נכנע. משחרר. הכל ממלא את איזור החלציים שלך בתחושה חמימה וצמיגית. 

הבושה שוטפת אותך. את חש דמעה יורדת מהעין שלך וזולגת במורד הלחי. הטעם המלוח שלה פוגש את השפתיים שלך. 

 

אתה יושב שם. בתוך הזוהמה של עצמך. אבוד בחושך. 

לפני שנתיים. 3 בינואר 2022 בשעה 21:27

זה הסופ"ש. יצאת לבלות עם כמה חברים טובים שלא ראית כבר תקופה. כולכם עסוקים, החיים טובעניים והיה שבוע קשה, אז דרינקים בבר החביב עליכם הם המוקד של הערב. 

 

הערב זורם, האלכוהול נמזג, אתם צוחקים ונהנים. האווירה טובה, המקום מגניב. אתה שותה הרבה. האלכוהול מגיע לראש, אבל אתה בראש טוב. הערב זורם בנעימים. 

 

בכוס המי יודע,כמה, אתה ממש חייב ללכת לשירותים. האלכוהול כבר שוחה לך בראש, ולכוס האחרונה כבר היה טעם פחות טוב. אתה מרגיש קצת מסוחרר וחושב לעצמך שלהתרוקן ולשטוף פנים יעשה לך טוב. 

 

אתה חצי הולך חצי מדדה לעבר השירותים הקטנים בצידו האחורי של הבר. ככל שאתה מתקדם לעברם אתה מרגיש קצת יותר מסוחרר. אתה נתמך בקיר בזמן שאתה מתקדם, אבל אין מה לדאוג. זו לא הפעם הראשונה ששתית קצת יותר מידי. תיקח הפסקה, תתרענן, הכל יהיה בסדר. 

 

ברגע שאתה נכנס לשירותים אתה מתחיל ממש להרגיש מסוחרר. האורות העמומים נראים בוהקים מידי. החדר מרגיש כאילו הוא מתחיל להסתובב. 

 

הוא ניגש מאחוריך. "הכל בסדר איתך? אתה צריך עזרה?" הוא שואל, עם חיוך נעים על הפנים. 

 

"כן. כן. קצת מסוחרר. אני בס-" אתה ממלמל וכמעט מועד קדימה. 

 

הוא תופס אותך בכתפיים ומונע ממך ליפול לרצפה. "נראה לי ששתית יותר מידי. בוא. אני אעזור לך". 

 

אתה מרגיש שכל הגוף שלך כבד, מהראש ועד האצבעות של הרגליים. אתה חצי נכנע ונותן לו לעזור לך לעמוד ולסייע לך לצאת מהשירותים. 

 

אתה חצי ערני חצי ישן. הכל כבר מיטשטש. אתה קולט רגעים חטופים עם עיניים חצי עצומות. דלת יציאה שנפתחת. קור של האוויר החורפי על הפנים. ריח לא נעים של אזור זבל של הברים ברחוב. רכב כהה שחונה בצד. האורות של הרכב מרצדים קלות כשאתם מתקרבים. תא המטען של הרכב נפתח. כל העולם שלך מתהפך. אתה פוקח עיניים לרגע ורואה אותו מחייך מעליך, אתה שפוך בתוך תא המטען של הרכב. 

"אני אעזור לך." הוא אומר. מחייך לעברך. החושך עוטף אותך כשהמכסה של תא המטען נסגר מעליך.

 

אתה מתעורר בבהלה. הלב שלך פועם בחוזקה כאילו התעוררת הרגע מחלום בלהות. אתה מתנשם, החזה שלך עולה ויורד. אתה מתחיל לשים לב לתחושות הגוף שחוזרות אליך. אז אתה שם לב לזה. 

 

מתח. החזה שלך עולה ויורד והוא מתוח. משהו מתוח מעליו. מגביל את התנועה. אתה נאבק להתנשף וכל נשימה מרגישה כמאמץ. אתה מנסה לפקוח את העיניים אבל חושך מסביב. אתה ממצמץ. מקווה לראות משהו אבל הכל חשוך. אז אתה מבין. הראש שלך מכוסה. משהו כמו שק אטום, אבל צמוד. מרופד. אתה מרגיש את הריפוד לוחץ על הראש שלך מכל הכיוונים. על העיניים הממצמצות. על האוזניים שמתאמצות לקלוט צליל, אבל חשות רק במעומעם ברעשי רקע עמומים. אתה שואף אויר לעומק. הריאות מתרחבות במאמץ תחת החזה המוגבל ואתה מבין שגם כניסת האויר שלך מוגבלת. 

 

הדבר הזה על הראש שלך. יש בו חור קבוע. בדיוק מול הפה. חור קטן בגודל של פקק בקבוק. השפתיים שלך מתחכחות בו וחשות את טבעת המתכת שמקיפה את ההיקף שלו. 

אתה לוקח נשימה עמוקה ומנסה להרגיע את הגוף שלך שמגיב באופן חרדתי. המחשבות שלך רצות. מנסות למצוא הסבר. 

אתה מנסה לזוז. אין תזוזה. הידיים, הרגליים. החזה. הצוואר. הראש. כולם מוגבלים. ללא יכולת תנועה. מרגיש כאילו רצועות עבות נכרכו סביב כל גופך. 

אתה בתנוחת ישיבה. אבל ללא יכולת לנוע כלל. אפילו לנשום קשה ודורש ממך מאמץ ניכר. 

 

אתה מנסה להאבק כנגד מה שמחזיק אותך אבל אין מקום לתנועה. הכל מהודק ומגביל. כל חלק וחלק בגופך מוגבלים במקומם. קפואים. 

ככל שאתה נאבק יותר אתה מזהה תחושות יותר מדויקות. 

אלה אכן רצועות. ככה"נ עור או חומר דומה. עבות. חזקות. הן נוגעות לך ישר בעור. גם בחזה. גם ברגליים. גם במפשעה. אתה מבין שאתה עירום. וקשור. ראש מכוסה במשהו מרופד שמונע ממך לראות ולשמוע. רק לנשום. גם זה מוגבל. 

 

אתה מנסה לזוז ואתה חש תחושה מוזרה באיזור המפשעה שלך. כל האיזור מרגיש מרופד. זה האיזור היחיד שיש בו ריפוד. הכיסא שאתה יושב בו קשיח וקריר. הריפוד סביב הישבן והמפשעה רך וחמים קלות. 

בתוך הריפוד אתה מרגיש עוד משהו. ואז כאב פתאומי. אתה מבין שהזין שלך ניסה להזדקף ונתקל בהתנגדות. הזין שלך מכוסה במשהו. משהו קשיח. זה מונע ממנו להזדקף. 

 

"מה לעזעזל הולך כאן?!" אתה חושב לעצמך. הפאניקה מתחילה להשתלט. המוח שלך מציף את הגוף באדרנלין ונכנס למתח גבוה. הדופק מואץ. הנשימה הופכת מהירה. אתה מתחיל להזיע. הגפיים שלך נאבקות ללא הצלחה בכבלים שמחזיקים אותך. 

אתה מנסה לצעוק, לדבר, להגיד משהו. כל מה שיוצא זה מלמולים נזעקים. הדבר הזה שמכסה את הפנים מחזיק את הלסת שלך סגורה חזק. כל מה שנשאר לך לעשות זה רק למלמל. ולהאבק. אבל שום דבר לא מסייע לך. 

 

תרחישי אימה מתחילים להציף את הראש שלך. אתה הולך למות. זה נגמר. הכל נגמר. הגוף שלך מסרב להיכנע למרות שהוא לא מצליח להתקדם. ממשיך להאבק כאילו יש לו רצון משל עצמו. אתה, עסוק במחשבות. 

 

"למה אני? איפה אני? למה כל זה קורה?" המחשבות רצות. לכל כיוון אפשרי. הזוי ככל שיהיה. תחושת החרדה ממלאת את הבטן שלך ועולה למעלה לבית החזה. היא צורבת וממלאת את כולך. היא טוטאלית. 

 

אתה ממשיך להאבק. ממשיך לחשוב. חוץ מהקולות הרפים שהנסיונות שלך להיחלץ מפיקים הכל מסביב שקט וחשוך. שקט באופן מחריד. דממה דקה ללא כל צליל אחר. 

 

דקות ארוכות אתה ממשיך. נאבק. נאנק. מנסה לזוז לכל כיוון. שום דבר אינו קורה. הזמן מרגיש כמו נצח שחולף. התחושות של החרדה נמהלות בייאוש תהומי. תחושה של אובדן, כזו שגורמת לך לחוש שהאדמה נשמטה מתחתיך בבת אחת ובפתאומיות מציפה אותך. אתה יודע רק תוהו. 

 

לפתע. אתה מפסיק. אתה מצליח לשמוע משהו עמום ביותר. מין סגירת דלת רפה. צעדים קלים מתקרבים. אתה מנסה לזעוק לעזרה. הלב שלך מתרחב לרגע עם תקווה שעומדים להציל אותך. הצעדים נעצרים ממש בסמוך אליך.

 

אתה שומע רחש קל ואז הלחץ סביב אוזנייך מתהדק. הריפוד נלחץ על אוזנייך מבחוץ. לפתע קול מדבר, ממש בתוך אוזנייך. 

 

"אני רואה שאתה ער". 

 

אתה בתגובה מנסה לדבר. לזעוק. להתחנן לעזרה. נאנק. נאבק במגבלות הגופניות שאינן נותנות לך לזוז. 

 

"עכשיו זה… חסר תכלית." אומר הקול באוזניך. הוא רגוע מאוד. נינוח. אבל מתנגן במידה. יש לו אינטונציה משל עצמו כאילו הוא מדבר במקצב ייחודי. 

 

"תאבק כמה שאתה רוצה. זה לא יוביל אותך לשום מקום. כניעה היא האפשרות היחידה."

 

למשמע הדברים הללו אתה מזדעק. המושיע שחשבת שהגיע הסתמן כאויב. אתה ממשיך בכל כוחך. נאבק פיזית. מנסה לזעוק בכל גרונך. משמיע קריאות של סבל. רק שמישהו ישמע. 

 

"זה בסדר. זה השלב הראשון. אתה תאבק כמה שאתה צריך. אתה תבין בסוף שזה לא יעזור לך. הדרך היחידה לעזור לעצמך, היא להיכנע. לשחרר. להתמסר."

 

"על מה הוא מדבר?! המטורף הזה?!" אתה חושב לעצמך. הקול היחיד שנשאר לך, הוא הקול בראש שלך. 

 

"אני יודע. זה מפחיד. אבל אתה תלמד. להיכנע. לשחרר. להתמסר. אתה מוכן וערוך לקראת הלילה שלך. זה יהיה לילה ראשון קשה. אלה יהיו ימים קשים שיבואו עליך. ללמוד זה קשה. אבל, זו הדרך היחידה להתפתח. להיות מי שאתה אמור להיות. להיכנע. לשחרר. להתמסר. אני אפגוש אותך מחר. מחר יתחילו החיים החדשים שלך. בינתיים, לילה טוב לך, עבד". 

 

הקול נמוג. במקומו התחיל להתנגן קול אחר באוזניים שלך. טון מתכתי, מהדהד, ארוך. משתנה ככל שהוא מתנגן. כמו פעמון, אבל עמוק ומגוון. הצליל עולה ויורד. משתנה בכל רגע. מתמשך. מבעד לצליל אתה שומע את הצעדים העמומים מתרחקים. את הדלת נסגרת. 

 

המילים של הקול מצלצלות לך באוזניים כמו הצליל המתנגן. "לילה טוב לך, עבד."

עבד? זה מה שאני עכשיו? זה מה שהוא רוצה לעשות ממני המטורף הזה? עבדים? מי שמע על דבר כזה. 

 

הזמן עובר והמחשבות הרצות שלך, מתחילות להאט. הכעס שנבנה בתוכך בעקבות האמירה הזו, מתחיל להיעלם. הצליל המהדהד באוזניים שלך הולך ומתגבר. זה מרגיש כאילו הוא מהדהד לך, לא רק באוזניים, אלא בגוף. בכל הגוף. 

 

הגוף שלך הופך רפוי יותר. הנשימות מאיטות. הדופק מאט. השרירים נרפים. 

 

אתה פתאום שם לב לשלפוחית השתן המלאה שלך. לא הגעת בסוף לשירותים. הרפיון המתמשך בגוף שלך מגיע גם אליה. אתה מנסה להחזיק אבל לא מצליח. השתן משתחרר בעוצמה ואתה נשטף בתחושת הקלה ובושה כאחד. איזור החלציים המרופד שלך סופג את השתן החם וכל האיזור הופך חמים. 

 

החום הזה, הופך ממביש למרגיע. אתה לא יודע למה. ההיגיון אומר לך לפחד, לברוח, להאבק, להתבייש שאתה משתין על עצמך. אבל הגוף שלך בשלו. נרפה. משחרר. הצליל מהדהד לך באוזניים. 

 

אתה חש את עצמך מאבד אחיזה, צולל לתוך חלום, אתה מתחיל להירדם. אתה נרדם. החשיכה עמוקה והשקט דק סביבך. אתה לבד. 

לפני 3 שנים. 16 בנובמבר 2020 בשעה 22:08

באותו הלילה, לאחר השיחה שלנו לא הצלחתי לישון לרגע. המחשבות סביב הדברים שאמרתי, הדברים שלא אמרתי, התגובות השקטות שלו. כולם הסתחררו ברחבי הראש שלי. נכנסים ויוצאים. בכל פעם מפתחים קו מחשבה חדש, תובנה חדשה, רק בכדי להיסתר בבוא קו מחשבה חדש. קמתי בבוקר למשמע השעון המעורר שלי וחשתי כי היום הקודם פשוט המשיך לאורך כל הלילה ולא נחתי לרגע. עם זאת הייתי טעון באנרגיה לא מוסברת שהמשיכה ללוות אותי במשך הימים הבאים, בעודי מחכה בשקיקה לשמוע ממנו שוב.

ככל שהזמן עבר התחלתי להילחץ יותר ויותר. מה אם פישלתי? מה אם אמרתי את הדבר הלא נכון? יכול להיות שהוא התאכזב ולא אשמע ממנו שוב? המוח שלי הסתחרר מעוצמתן של המחשבות שרצו ברחביו. פיתחתי הרגל לבדוק הודעות באפליקציה של האתר בכל רגע פנוי, למרות שידעתי שהטלפון יתריע על קבלת הודעה. השארתי גם את הסקייפ פתוח בטלפון למקרה שהוא ינסה ליצור קשר, אבל המשתמש שלו נותק מנותק ודומם. הסתובבתי לא מרוכז בארבעת הימים שלאחר השיחה עד כדי כך שאנשים בעבודה החלו להתעניין האם הכל בסדר והאם קרה משהו שמטריד את מנוחתי.

 

ביום הרביעי הגעתי להחלטה שאני צריך לשחרר את עצמי מהתלות הזו. זה לא בריא אמרתי לעצמי לעסוק בזה כל כך הרבה זמן. ההחלטה מחוץ לידיים שלי. אם הוא ירצה להמשיך הוא יודיע לי על כך ואם לא אז לא. אין לי שליטה על הבחירה שלו. עצם ההבנה הזו ניערה אותי פתאום. הרי זה מה שבדיוק ביקשתי ממנו לתת לי, והנה אני מנסה להיאחז בציפורניים בכל שבב של שליטה. מה הוא היה חושב עליי אם הוא היה רואה בי מתנהג כך?

 

תחושה של בושה כלפיי עצמי הציפה אותי באותו רגע כמו רוח חמה שמכה בך בפתאומיות בפנים ובעוצמה. הרגשתי שאני מאכזב את האדם המרשים הזה שאני כל כך חפץ בסיפוקו. אדם שאני בכלל לא מכיר ולא יודע עליו כמעט דבר.

ישבתי באזור הישיבה של המשרד שלי על הגג של הבניין וצפיתי לעבר הנוף של העיר. איבדתי את עצמי לרגע בנוף ובתחושות השונות שלי. מצד אחד עדיין חש בושה ואכזבה מעצמי שאני לא עומד ברף המרשים שהאדון הזה מציב למולי, כבר במהלך השיח איתי. מנגד, ניקור קל של ספק.

האם באמת זה מה שאני צריך? האם זה מה שאני רוצה? לאבד שליטה באופן טוטאלי כל כך? מול אדם שאין לי באמת ידע כלשהו עליו? האם זה הצעד החכם? הצעד הנכון עבורי?

עצמתי עיניים ונתתי לאוויר הקריר של הערב המתקרב לשטוף אותי ואת תחושת הבושה החמימה שעוד ליטפה אותי מבפנים. לקחתי נשימה עמוקה ושמתי את היד שלי על הלב שלי. חשתי אותו פועם בביטחון וביציבות. באותו רגע התשובה התגבשה עמוק עמוק בפנים: "כן. אני צריך את השחרור הזה".

באותו הרגע ממש, הטלפון שלי צלצל לסימון הודעה שהתקבלה. אני זוכר בדיעבד שחשתי שמדובר באחד מהרגעים המערערים האלה, שבהם אתה מרגיש שהיקום הגדול מקשיב למחשבות שלך ומתאים את עצמו אליהן.

פקחתי את עיני והושטתי יד לטלפון שהיה מונח על השולחן לידי. פתחתי אותו עם האגודל והאייקון של הודעה מאפליקציית הקינק בהק לו על המסך.

הלב שלי החסיר פעימה באותה שניה כאשר האצבע שלי לחצה על האייקון, אשר נפתח בהבזק למסך הודעה. ההודעה הייתה ממנו. העיניים שלי חלפו על הטקסט מספר פעמים עד שהתוכן היה מובן עבורי: "מה אתה מוכן לעשות כדי לשרת אותי?"

התשובה שלי הייתה אוטומטית: "הכל".

 

חלפו מספר רגעים מרגע שהגבתי להודעה שלו. השתיקה שליוותה את ההמתנה להודעה הייתה רועמת. הרגשתי שכל הרעש של העיר מסביב הפך לרחש עמום ברקע. יכולתי רק לשמוע את הלב שלי פועם בחוזקה בחזה. התגובה הגיעה מיד: "נדבר שוב היום. אותו פורמט, אותו זמן. אתה תציג את עצמך באופן פיזי למולי לבחינה. במידה ותתאים נדון בתנאים".

התחושה שהציפה אותי לאחר קריאת המילים שלו הייתה משהו שחוויתי בעבר אבל לא בעוצמה כזו. מן תחושה של ניתוק מסוים מהגוף. כמו מעין אופוריה מלווה בחשש מעקצץ. מעין טעם מנטאלי של מתוק וחמוץ. הרשתי לעצמי לנשום עמוק שוב והאוויר היה מזין ומרענן, כפי שמעולם לא חוויתי אותו בעבר.

 

***

 

באותו ערב חזרתי הביתה מוקדם יותר מהרגיל. הבנתי מניסיוני ומתוכן ההודעה שהוא יצפה לראות את הגוף שלי במלואו, ככל הנראה בעירום. כך היה בדרך כלל מקובל אצל אדונים רציניים. הם תמיד רצו לבחון את הסחורה לפני שהם מתחייבים. יכולתי להבין את זה. אני הייתי בעיניו כלי שירות לתענוג שלו, ויש בכך טעם שגם אראה בהתאם להעדפות שלו.

דאגתי לנקות את עצמי היטב, ווידאתי שאני נראה מכובד ומאורגן. לבשתי את זוג התחתונים החביבים עלי דגם קלאסי שחור שהתאים היטב לגוף שלי. התארגנתי והתיישבתי למול המחשב מוכן לשעת הפגישה מראש.

בחצות בדיוק כפי שהתרחש בפעם שעברה קפצה ההודעה אשר סימנה את התחברותו לסקייפ. מיד קפץ למולי חלון הוידאו ואישרתי את השיחה. הדמות האפלולית המוכרת צפה ועלתה למולי, ממש כמו בפעם שעברה.

 

"ערב טוב לך." הוא אמר בקול העמוק והנינוח שלו.

"ערב טוב." זכרתי היטב את הערתו מהמפגש האחרון ונמנעתי מהשימוש בתואר אדוני עד שיאשר לי זאת. חשבתי שזיהיתי מעין חצי עוויתה, אשר יכולתי לפרש כתחילתו של חיוך בזווית הפה שלו. זה התרחש ממש כאשר חשבתי על התגובה שלי ושוב עברה בגפיים שלי צמרמורת קלה עם המחשבה שהוא יכול לקרוא את המחשבות שלי.

"חשבתי על המידע שמסרת לי. החלטתי שאני מתעניין בך." הוא אמר. קצר ומדויק.

"תודה". אמרתי וחשתי חום קל בלחיי אשר הסמיקו מן העניין שהוא הביע בי.

"אני ארצה לבחון אותך, ברמה הפיזית. במידה ותמשיך לעורר עניין, נמשיך לשוחח."

"כמובן. אני אשמח." עניתי בחופזה לדבריו.

המתנתי עד שהוא יעשה את הצעד הראשון וינחה אותי מה לעשות. יכולתי להישבע כי ברגע השקט הזה בו הסתכלנו אחד על השני ראית שוב את קצה החיוך הזה שלו. אבל יכול להיות שאני דמיינתי זאת.

 

"קום. כוון את המצלמה כך שאוכל לראות את כל גופך".

קמתי מיד ונעניתי לדרישה שלו. שמחתי כי השקעתי והתלבשתי לחלוטין, כולל נעליים. הייתי מרגיש מאוד לא ראוי אם הוא היה מגלה שאני משוחח איתו שלא בלבוש מלא ומכובד.

עמדתי מול השולחן מוודא כי המצלמה יכולה לקלוט את כל גופי בצורה מיטבית. הוא סקר אותי בעיניו במשך מספר רגעים.

"תסיר את החולצה שלך." הנהנתי בצייתנות והתחלתי לפתוח את הכפתורים של החולצה, חושף את החזה והשרירים שלי בעודי פותח, כפתור כפתור."הממ." הוא המהם, יותר עצמו מאשר כלפי. ברגע שסיימתי לפתוח את החולצה הסרתי אותה מעלי והנחתי אותה כפי שהיא ישירות על הכיסא.

"לא!" הוא אמר. הקול שלו היה חד ועוצמתי. הוא לא צעק ואפילו לא היה צריך להרים את טון הקול שלו. אבל העוצמה והנחישות שלו, הן הכו בי כמו שוט. קפצתי בפחד ונמתחתי לדום בציפייה, מפחד לזוז כדי לא להכעיסו שוב.

"כל פריט שאתה מסיר יקופל ויונח בצד בצורה מסודרת". הקול שלו שוב היה עמוק ונינוח.  

הרגשתי את עצמי מסמיק ומרגיש מבויש.

"כן... כמובן. אני מצטער." עמדתי להגיד כן אדוני, אך בלמתי את עצמי בשנייה האחרונה. האינסטינקט היה חזק ממני לרגע, אך הצלחתי לעצור אותו טרם הגיתי את המילה. לא רציתי להוסיף עלבון על חטא.

הרמתי מיד את החולצה מהכיסא וקיפלתי אותה ביראת קדושה. הקפדתי לאזן בין הצדדים, למתוח שרוולים ולהניח אותה בעדינות על הכיסא לידי.

ניכר כי הוא היה מרוצה מאופן הקיפול, שכן הוא המשיך לבחון אותי ללא מילים. לאחר מספר רגעים הוא סימן באצבעו המורה סימן של סיבוב. הבנתי זאת מיד והסתובבתי לאיטי, מציג לו את גופי מכל הכיוונים, עד שחזרתי לפנות ישירות אליו.

"תסיר את המכנסיים, הגרביים והנעלים. הישאר רק בתחתונים".

משיכה מהירה של שתי הנעליים מרגליי הסירה אותן. הן הונחו אחר כבוד בצמד ליד הכיסא. כל גרב ליוותה את הנעל שלה. קיפלתי כל אחת מהן לחצי והכנסתי אותה לנעל המקבילה אליה. יכולתי לראות אותו מהנהן קלות בזווית העין, בעודי מתכופף למקם כל גרב במקומה. מיד לאחר מכן קופלו המכנסיים. הן הוכנסו אל מתחת לחולצה שהונחה על הכיסא לפני כן.

עמדתי מולו בתחתונים שלי ממתין להוראות נוספות.

שוב הוא בחן את גופי בשתיקה, שוב הוא סימן לי באצבעו להסתובב. ביצעתי זאת באיטיות בשנית, מאפשר לו שדה ראייה לכל חלקי גופי החשופים.

חזרתי לעמוד למולו. הוא המשיך לבהות ולשתוק.

"תסיר את התחתונים." הוא לבסוף אמר באותו טון עמוק ורגוע.

לקחתי נשימה עמוקה ומשכתי את התחתונים לכיוון הרצפה. מיד אספתי אותם לידיי, קיפלתי והנחתי בערמת הבגדים אשר המתינה על הכיסא.

 

עמדתי למולו עירום וחשוף. באופן מפתיע התחושה שבדרך כלל מלווה את השלב הזה של מבוכה וחוסר נוחות, לא הופיעה כאן. משהו בנוכחות שלו, גם מבעד למסך המחשב והשתיקה העוצמתית שלו, נתנה לי תחושה שאני יכולתי רק לתאר כנכונה. תחושה שאני במקום שבו אני אמור להיות וכפי שאני אמור להיות. תחושה של בטחון ובהירות. משהו מאוד מבוסס ובמקביל מאוד מוזר, יחסית לסיטואציה שבה הוא התרחש.

הזין שלי עמד במלואו לאור ההתרגשות שלי מהמעמד. כבר מהרגע שהסרתי את התחתונים הוא קפץ, בעודי מסיר אותם, ועמד באופן פרובוקטיבי ישירות למולו, כאילו אני מצביע עליו ישירות עם אצבע ארוכה. התביישתי קצת בחוסר השליטה שלי על הגוף שלי למולו.

למראה הזין העומד שלי עברה על פניו הבעה מסוימת, משהו קשה לקריאה אך היא נראתה לרגע כחוסר שביעות רצון, אך מיד נעלמה חזרה בתוך הצללים ששטפו את פניו.

הוא סימן לי להסתובב בשנית. עשיתי זאת בשנית, אך הפעם הזין שלי התנדנד לו בהתרסה עם תנועת הגוף. יכולתי לראות בזווית העין שהדבר לא חמק מעיניו.

כאשר חזרתי לעמוד מולו, הזין עוד התנודד קלות מהמומנטום של התנועה.

הוא המשיך לבחון אותי למשך מספר רגעים בדממה. אני עמדתי שם נמנע מתזוזה בכדי שהזין הסורר לא ינוע יותר ויגרום לו לחוסר שביעות רצון.

 

"ציינת שבעבר התנסית עם חגורת צניעות."

"נכון מאוד". מיהרתי לענות. הדיבור על חגורת צניעות למרבה האירוניה רק גרם לזין שלי לפעום יותר בעוצמה.

"ציינת שיש ברשותך חגורות צניעות."

"נכון מאוד." גמגמתי. הפה שלי החל להרגיש יבש והתרגשות החלה להתבסס בתוכי.

"אני רוצה שתביא חגורה ותנעל  את עצמך. עשה זאת עכשיו."

"כרצונך." ההתרגשות בתוכי גאתה. היכולת לעשות משהו שהוא דרש ממני הייתה מעוררת וגרמה לי להרגיש שאני מתחיל לבסס ערך עבורו.

פניתי מיד לארון שלי והוצאתי ממנו את ארגז הציוד הנרחב שבו החזקתי את אביזרי הבדס"מ שצברתי לאורך השנים. שלפתי את חגורת הצניעות החביבה עלי בצבע שחור בוהק עם מנעול פנימי. החגורה הורכבה משני חלקים מרכזיים: כלוב לזין וטבעת שהקיפה את הביצים.

מניסיוני ידעתי מיד לפי העין אילו חלקים לבחור ואספתי אותם לידיי יחד עם גרביון ששימש אותי כטריק מהיר ללבישה של חגורת צניעות ללא בעיה. בנוסף להם אספתי על הדרך חומר סיכה מבוסס מים כדי לסכך קלות את הכלוב בכדי שהזין שלי לא ישתפשף.

מיהרתי בחזרה לעבר המצלמה והאדון המשיך בבהייתו השקטה. מיקמתי ביעילות ובזריזות את הטבעת על הזין והביצים שלי.

הגודל הספציפי הזה היה הדוק למדי כך שרק הזרת שלי יכלה להיכנס בין העור של הביצים לבין הטבעת. אהבתי ללבוש את חגורות הצניעות הדוק. מלבד האפשרות של בריחה מהחגורה, בתחושתי אם הבונדג' אינו מגביל, אז אין בו טעם. במיוחד במשהו כל כך מגביל כמו חגורת צניעות.

 

שימנתי קלות את הכלוב מבפנים והעברתי אצבע עם חומר סיכוך בהיקף הפנימי של הטבעת. מיד לאחר מכן העברתי את הגרביון דרך הכלוב והחוצה דרך החריץ הקדמי. הלבשתי את הכלוב על הזין שלי ולחצתי קלות. התחלתי לנשום נשימות עמוקות ולמקד את המחשבות שלי. תרגלתי הורדה של הזין ממצב של זקפה במשך הרבה שנים.

תמיד היה לי קושי עם הזקפה כאשר אני מנסה ללבוש חגורת צניעות. מצאתי שתרגילי נשימה מסוימים ותרגול מדיטטיבי, עזרו לי להתנתק לרגע מהמקום החרמן, כך שהזין התרכך מספיק בכדי להיכנס לכלוב שלו ולהינעל.

לאחר מספר רגעים הזין החל לאבד מזקפתו ואני מיד לחצתי אותו בעזרת הכלוב לכיוון הטבעת. במהירות רבה משכתי את הגרביון החוצה והזין כולו היה מכוסה בכלוב שלו. שילבתי את הכלוב למבנה המנעול של הטבעת והכלוב היה מוכן לנעילה. החדרתי את המנעול לחור שלו וסובבתי, נועל את החגורה במקומה.

הזין שלי החל מיד להיאבק בנעילתו אך לחינם. יכולתו להתמתח הוגבלה והכאב העמום והמוכר של הניסיונות שלו החל ללוות אותי. הנעתי את הטבעת, מתחתי את העור וסידרתי את הכלוב על האיבר הנעול מעתה שלי.

האדון, אשר בהה בי עד כה בשתיקה, שבר את שתיקתו ואמר: "יפה מאוד. זהו מצבו הטבעי של עבד אמיתי. תמיד נעול. אתה יודע למה זה כך?"

"כדי שאוכל להתמקד בצרכים של האדון ולא בצרכים שלי". הקפדתי לנסח את האופן בו דיברתי בכדי לייצר את התחושה שאני מדבר על הקשר בנינו בעקיפין, אבל בלי לציין זאת באופן ברור ומבלי לסתור את ההוראה שלו.

הוא חייך קלות ואמר: "חצי נכון. אתה נדרש להתמקד בצרכים של האדון שלך. לך אין צרכים. התייחסות לצרכים מעידה שמדובר בדברים שיש לתת להם מענה בשלב זה או אחר. גמירה ואורגזמות הן לא צרכים של עבד אלא של האדון שלו."

הבעה מסוימת של שוק כנראה חלפה על פני שכן הוא המשיך ושאל: "ציפית לגמור אצלי?".

"לא, לא ציפיתי כלום". גמגמתי במבוכה ובקול חלש. האדון הסתכל עלי ואז אמר: "עבד יכול לגמור. הוא גם יכול להגיע לאורגזמה. אבל לא כי זה נדרש. לא כי זה צורך שלו. זה יכול לקרות. אם האדון שלו רוצה בכך. רק האדון קיים. רק הצרכים שלו. העבד הוא רק עוד כלי שנועד לשירות של האדון. כלי איכותי ביותר שנבחר בקפידה, שמטופח בהשקעה רבה, שזוכה לחינוך מקיף בדרכים לממש את הייעוד שלו ולשרת את האדון שלו."

"כן. כמובן" עניתי בקול חלוש ועם עיניים מושפלות לרצפה בהכנעה.

"אם האדון ייבחר להראות לעבד את הערכתו על שירות יוצא מן הכלל לצרכיו, זה עניין שנתון לשיקולו. בהתאם אתה צריך להתנתק מהמחשבה עליך כבעל צרכים או מעמד שאפילו דומה לאדון שלך. העבד והאדון אינם באותה רמה. אין לכם משהו במשותף זולת השאיפה להגיע לסיפוק של האדון."   

"כן. כמובן." הרגשתי שהמילים שלו ניערו אותי. הרגשתי שהוא מראה לי בפעם הראשונה איזו אמת שידעתי תמיד אבל הייתה נסתרת מהמודעות שלי. הרגשתי כמו מישהו שהרגע גילו לו איך הקסם עובד והפליאה נותרה בהינה.

אני הבנתי באותו הרגע מה היה חסר לי בכל אותם קשרים קודמים שהיו לי. הוא דיבר את האמת שלו. את ההבנה שלו את היחסים בינו לבין עבד. הוא דיבר את מה שאני הרגשתי שחסר לי מאז ומעולם. שאף פעם לא משנה כמה קשוח היה הסשן או מנוסה היה האדון, אף אחד לא הצליח לתת לי. הוא הבין מי אני ומה אני אמור להיות.

 

הרגשתי התרגשות מציפה אותי. העיניים שלי החלו לדמוע מהתרגשות אבל בלמתי את הדמעות. לא רציתי להיראות כחלש למולו.

כאילו הוא שוב קרא את מחשבותיי, הוא אמר: "אני מרגיש שאתה מבין את זה."

הנהנתי, הגרון שלי חנוק מהתרגשות ולא מסוגל לענות במילים. הקפדתי להמשיך ולהשפיל את מבטי בכדי שלא יוכל לראות את הלכלוכית אשר התאספה בזוויות העיניים שלי.

"תסתכל עלי." לא יכולתי שלא להיענות לדרישה. מצמצתי את הדמעות מעיני והרמתי את מבטי. לתדהמתי הוא רכן קדימה. העיניים שלו התקרבו למסך וקרני האור שהופנו אל החדר נפלו עליהן. הן היו כחולות עמוקות, מלאות הבנה. עיניים שידעת רק מלהסתכל לתוכן שאתה מובן כפי שאתה. הוא שתק וכך גם אני.

 

בהינו לרגע אחד לשני עמוק לעיניים. תחושה כמו חשמל חצתה את הגוף שלי וצימררה את השרירים והעור שלי. הייתה הבנה בשתיקה.

"תודה. אדוני." אמרתי והמילים הדהדו בשקט של החדר סביבי כמו באולם ענק עם הד.

הוא הניד בראשו לחיוב ונשען לאחור.

"כעת נדבר על תנאים. עבד."

 

***

    

לפני 4 שנים. 30 ביולי 2019 בשעה 16:14

בזמן שהלכתי ברחוב, הדבר היחיד שליווה אותי היו המחשבות שלי והצליל העמום של תקתוק צעדיי על מדרכות האבן הרטובות. לבשתי כמה שכבות לחימום כיאה למזג האוויר הסגרירי של הלילות בלונדון אבל הקור עדיין עקץ אותי בחלקים החשופים של הפנים. החזקתי ביד תיק קטן שבתוכו היו שאר החפצים האישיים שלי שלא לבשתי שעימם הגעתי לבריטניה לפני ימים בודדים.

בזמן שהלכתי לעבר היעד המתקרב שלי, תהיתי לעצמי מה אני יותר, אמיץ או טיפש. הבחירה שעשיתי את דרכי לעברה עוררה בי תחושות מעורבות. מצד אחד התרגשות כבירה התעוררה בתוך החזה שלי, ועם כל צעד הרגשתי שאני עומד לפרוץ מתוך הגוף של עצמי מרוב עוררות. מצד שני הבטן שלי התפתלה בכל זווית אפשרית לאור הלא נודע.  

ככל שהתקרבתי לעבר הבית שלו התחושות רק התעצמו, קורעות אותי בין רצון לברוח בכיוון הנגדי לבין הצורך להתקדם הלאה. הבית שלו היה מסוג הבתים הקלאסיים המתאימים לאזורי היוקרה של לונדון. בנייה קלאסית אבל שמורה היטב. הכל נקי ונראה כאילו נבנה בשנים האחרונות על אף שהוא עומד על תילו הרבה זמן. חזית הבית התלת קומתי הייתה מאסיבית עשויה אבן לבנה עם חלונות גדולים וממוסגרים במסגרות שחורות. המדרגות המשתפלות לגובה הרחוב היו עשויות משיש לבן שהיה עדיין רטוב מהגשם שירד לפני כשעה. במעלה המדרגות דלת עץ כפולה שגובהה יותר משני מטרים עם מקוש כסוף במרכזה.

ככל שהתקרבתי לעבר הבית מחשבותיי נסובו פחות לעתיד לקרות ויותר אליו. האיש שאני עתיד לפגוש לראשונה בעוד מספר רגעים. מי הוא אותו אדם? גם אני לא באמת יודע.

שמעתי עליו לראשונה כל מיני רחשים ברחבי האתרים של קהילת הקינק העולמית. הכינוי שלו תמיד עלה כששוחחתי עם אנשים על השאיפה הביזארית שלי, לקיים סשן שבו אין לי בכלל שליטה. בשום מידה. כניעה טוטאלית.

הכינוי שלו היה הפאנטום, כמו "הפאנטום של האופרה". בפרופילים שלו שיצא לי לעיין בהם שעות רבות, עוד לפני שהכרנו הייתה רק תמונה אחת של מסכת פנים לבנה חצויה כמו באופרה המוכרת, מונחת על כרית סאטן שחורה ומבריקה. משהו אלגנטי ועמום. ניגוד מוחלט למרבית הפרופילים שהראו תמונות סמי עירומות של בחורים לובשים ציוד או בגדי עור ולייטקס.

השם שלו עלה תמיד במסגרתם של דיונים בנושאי שליטה טוטאלית, כאחד מהשולטים המנוסים האלה. אלה שמקבלים עבדים לתקופות מאוד ארוכות, אלה שיש להם המון ציוד ודאנג'ן פרטי, אלה שבוררים לעומק כל מי שפונה אליהם. בקיצור סוג של אגדה אורבנית על האדון האולטימטיבי.

בהתחלה כששמעתי עליו לראשונה אני מודה בפני עצמי הייתי פסימי. מסוג הדברים שהם טובים מידי מכדי להיות אמיתיים. לא חשבתי עליו ברצינות והכינוי שלו נשאר בתהומות הנשייה של הקינק האינטרנטי.

לילה אחד שהתאפיין בחרמנות יתרה וגלישה עד אובדן הדעת באתרי הקינק השונים שוב נתקלתי באחד הפרופילים שלו וקראתי לעומק. שם הוא התחיל לכרוך את עצמו סביבי.  

הכתיבה שלו הייתה הדבר הראשון שדיבר אלי. הוא כתב ברהיטות, בדיוק רב ובפירוט אשר מצד אחד נתן לך להבין מה הוא מצפה ממך, ועדיין השאיר אותו כחידה לא ברורה. היה משהו בקריאה של התוכן שהוא כתב שלא נתקלתי בו הרבה. אולי במפגשים בודדים עם אדונים מסוימים ומאוד חזקים. משהו שאני כנשלט כמהה לו מאוד. היה בו איזה שהוא כוח כזה. הוא התבטא אפילו דרך הכתיבה בלבד. כאילו הדמות שלו התרוממה למולי מתוך הטקסט על המסך והצורך העצום הזה פשוט לכרוע מול הגדולה שלה השתלט עליי.

מצאתי את עצמי מתעכב על פסקה. קורא שוב ושוב כדי להתענג על המילים שלו. תוך כדי בלי משים מצאתי את עצמי נוגע בעצמי בהפגנתיות, עד כדי כך שכששמתי לב למה שאני עושה כבר הייתי בחצי הדרך לגמור בעודי לבוש.

להפתעתי ברגע הזה הרגשתי בושה מסוימת. הרגשתי משום מה שזה לא נכון. לא המשיכה חלילה. אלא החוצפה שלי. לגעת בעצמי למול המילים של האדון הזה. פשוט זה לא הרגיש נכון. לא בלי הרשות שלו. ברגע שהמחשבה הזו עברה לי בראש משהו השתלט עליי. בן רגע לחצתי על כפתור שליחת ההודעה והתחלתי להתנסח.

סיפרתי לו על עצמי, פרטים אישיים, הניסיון. מה שעשיתי וחוויתי. ואז התחלתי לספר על הצורך הזה שמסתובב איתי שנים להיות כנוע לחלוטין. לאבד את כל השליטה. לא לבחור כלום. איך יחסי שליטה קודמים לא עבדו עבורי כי זה פשוט לא היה מספק. כי תמיד הייתה לי ברירה. מצאתי את עצמי חורג ממגבלת התווים המאוד נדיבה שמערכת ההודעות של האתר מספקת.

עצרתי לרגע וקראתי שוב. ערכתי וצמצמתי את ההשתפכות שלי, כי בכל זאת אני רציתי לעורר בו רושם טוב, ולפני שידעתי מה קורה ההודעה נשלחה. הייתי באותו רגע בתחושה עמוקה של שוק מעצמי. אני בדרך כלל לא שולח הודעות לאדונים אקראיים בשעות הקטנות של הלילה. בטח  לא לאנשים כמוהו. אבל מאוחר להתחרט.   

בימים שאחרי שליחת ההודעה המחשבה עליו ועל ההודעה ששלחתי ליוותה אותי כל הזמן. הוא יגיב? הוא לא יגיב? מה לעשות אם כן? המחשבה על ההודעה ניקרה לי בראש לאורך כל הימים הבאים וככל שהתגובה איחרה לבוא, כך הספקות וההרהורים רק החמירו.

שלושה ימים אחרי בעודי בעבודה קיבלתי התראה לנייד מהאפליקציה של האתר על הודעה חדשה. הלב שלי החל לפעום בחוזקה. כל כך חזק שיכולתי להרגיש את הפעימות שלו בגרון שלי. בתחושה קלה של חרדה פתחתי את האפליקציה. ההודעה הייתה ממנו.

בהודעה היה כתוב: "עוררת את סקרנותי. נדבר היום בסקייפ. שעה עשר בערב בדיוק לפי שעון בריטניה (GMT+1). שם המשתמש: Phantomofthedeep."

בהיתי בהודעה במשך כמה דקות. משהו בדיוק שלה, בפרטים המעטים. בהחלטה של איך ומתי נדבר בדיוק. הרגשתי את הזקפה שלי עומדת במלוא תפארתה. גלגלתי את הכיסא שלי מתחת לשולחן בחופזה למקרה שמישהו יעבור לידי. היה לי ברור מההדגשה של המילה "בדיוק" שהוא לא ימתין רגע מעבר לשעה הנקובה. מיד המחשבות שלי הוצפו והבטן שלי החלה להתהפך.

לקחתי נשימה עמוקה ומיד הורדתי סקייפ שכבר שנים לא השתמשתי בו. והזנתי את פרטי המשתמש שלו. הוא לא היה זמין. חישבתי בזריזות את הפרש הזמן ביני לבין לונדון וראיתי שנותרו לי עוד שש שעות בדיוק. עד לשיחה איתו. ההתרגשות החלה להציף אותי.

***

בעשרה לחצות ישבתי מול המחשב שלי בהתרגשות יתרה. התקלחתי, וידאתי שאני נראה במיטבי וישבתי לחכות. לא יודע למה אבל אפילו התזתי על עצמי אפטרשייב ודאודורנט. משהו באדם הזה שבכלל לא פגשתי או אפילו החלפתי עימו מילה גרם לי לרצות להיות במיטבי.  

ישבתי והמתנתי. בהיתי בשעון של המחשב בזמן שהדקות חלפו עד חצות בדיוק, אז לפי הפרשי השעות יהיה עשר בלילה בלונדון. הסתכלתי על השניות חולפות ובדיוק כאשר השעון התחלף לחצות, קפצו שתי הודעות ברצף בתחתית המסך.

האחת ציינה שהמשתמש Phantomofthedeep אישר את בקשת החברות שלי, והשנייה ציינה מיד שהוא אונליין. לא עבר רגע והתקבלה על המסך שלי הזמנה לצ'ט וידאו. לחצתי על כפתור המענה של השיחה ויכולתי להישבע שהלב שלי פעם פעימה אחת יותר חזקה מהאחרות, בעודי לוחץ.

המסך התרחב ועלתה מולי דמות אפלולית. קווי מתאר של אדם יושב בחשכה על מה שנראה כמו כורסא רחבה וידיו מונחות על שני המסעדים שלה. מקור האור היחיד היה מבעד לאחד החלונות שהיו ממוקמים ברקע מאחוריו, ככל הנראה מפנס רחוב.

שתיקה רגעית. במהלכה יכולתי לשמוע את הגשם מדפק בחוזקה על החלונות מאחוריו. ואז הוא החל לדבר.

"ערב טוב לך". הוא אמר. הקול שלו היה עמוק ונינוח.

"ע-ערב טוב... אדוני". עניתי והקול שלי נתקע קצת תוך כדי הדיבור.

"אין צורך בתארים. כרגע. אתה אינך רכושי, ואני איני אדונך. כרגע."

בכל פעם שהוא ציין את המילה "כרגע" תחושת ההתרגשות שמילאה את החזה שלי קפצה לרגע. חשתי רעידה לא רצונית קלה ברגליים שלי. היא התחילה להניע אותן קלות. ממש שמחתי באותו רגע שהוא לא רואה את הרגליים שלי.

"כן, אדו.... כן. אני מבין." השבתי.

"מצוין... עכשיו ספר לי עוד על עצמך ועל הרצון שלך לאבד שליטה."

הרגשתי כאילו סכר נפרץ איפה שהוא במרכז בית החזה שלי, והתחלתי לדבר בשצף. אני לא מהאנשים שבדרך כלל מדברים בכזו חופשיות, אבל משהו בו עורר בי תחושת בטחון כה עזה שכל התחושות והמחשבות שלי זרמו החוצה כאילו העכבות שלי כובו. הוא הנהן מידי פעם בתוך הצללים שלו. השמיע קולות של הבנה ועניין, אך בעיקר הקשיב.

מצאתי את עצמי תוך כדי השיחה מרגיש כאילו אני משתחצן. אומנם טרם חוויתי שליטה כל כך טוטאלית, אבל כן התגאיתי בניסיון מאוד עשיר לאורך הרבה שנים ומפגשים עם הרבה שולטים.

ברגע שעלתה בי התחושה הזו ניסיתי לסייג את עצמי "אבל זה בהחלט כלום. אני לא עשיתי יותר מידי..." התחלתי לומר.

"עצור!" הוא אמר בטון תקיף וחד, ששבר את השתיקה שלו לפתע, וקטע את רצף ההתנצלות שלי. "אל תוריד מערכך או מהניסיון שלך. אני לא אקבל את זה".

בהיתי בו לרגע. הייתה לי תחושה מטרידה כאילו הוא היה מסוגל לקרוא את המחשבות שרצו לי בראש, בדיוק לפני רגע. ברגע שלא שברתי את השתיקה הוא אמר בטון יותר רך "תמשיך. אני מקשיב".   

לא העזתי לנסות לומר משהו אחר והמשכתי לתאר בדיוק רב ככל שהצלחתי להעלות בדעתי את כל הניסיונות שהיו לי, מצבים שבהם נתקלתי. מה אהבתי מהם ומה לא. הוא מידי פעם שאל שאלות קצרות כגון: איך הרגשתי במצב נתון? או האם זה התאים לי שהדבר הזה התקיים.

במענה לתשובותיי הוא רק המשיך להנהן ולהקשיב. לבסוף הוא שאל אותי מה היה הסשן הכי ארוך שביצעתי ואילו פרטים יכולתי לספק עליו. עניתי שהוא נמשך שבועיים רצופים (ומספקים חשבתי לעצמי בראש) והמשכתי לפרט כיצד הוא התנהל, כיצד השולט התייחס אלי ואת הפרטים שיכולתי לזכור. הוא הנהן לעברי כאשר סיימתי לדבר.

"תודה לך על הכנות שלך. אני אשקול אם אתה מתאים".

במילים אלה השיחה התנתקה. בהיתי לרגע במסך ותהיתי מה התרחש כאן עכשיו. הייתה לי תחושה כאילו הרגע ירדתי מרכבת הרים מסחרת במיוחד. ואז שמתי לב שהשעה בשעון על המחשב הייתה שלוש לפנות בוקר. הפה שלי נפער קלות.

דיברנו במשך שלוש שעות ברצף ולא שמתי לב? חשבתי לעצמי. תחושת הפליאה הזו ליוותה אותי בדרכי למיטה ולשינה המיוחלת אחרי יום ארוך.

***