סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

הבלוג של השולט אור

על האהבה והזוגיות. על שליטה, סשנים ומה שמלהיט. על חברים, ספרים ועל היומיום.
לפני 16 שנים. 23 בספטמבר 2007 בשעה 18:38

שוב סבב של גמדים וענקים והפעם - אהובתי היא הגמדת.

שבועיים שהיא משגעת אותי ומסרבת לחלוק איתי אפילו רמז קטן מההפתעה שהיא מתכננת.

מיד כשחזרתי מהפגישה שלי עליתי אליה לאכול. בדרך החוצה מביתה היא אספה שקית אטומה וברגע כשהגענו לביתי, נשלחתי למקלחת והתבקשתי לצאת ממנה אל הסלון כשאני לבושה בגופיה ובתחתון.

כשאשתי אומרת לי - אני עושה. 😄

אני נכנסת לסלון. הוא חשוך ומואר רק בשלושה נרות. אני מתיישבת על הספה, מוזיקה מתחילה להתנגן - מדונה עם אירוטיקה. המדונה האישית שלי יושבת בגבה אליי על כסא, לבושה בשמלת מקסי שחורה שעוטפת את גופה בצורה מושלמת.

היא מתרוממת ממנו ורגלה מורמת אליו. לאט היא נושאת את זרועותיה מעל ראשה ושוט רכיבה מתגלה בהן. לאט היא מתחילה לזוז עם המוזיקה. אני קולטת שכבר חצי דקה אני לא נושמת. עוד רגע הלסת נשמטת לי כשרגלה מבצבצת ארוכה וסקסית מהשסע שבשמלה. היא נועלת את הסנדלים האדומים בעלי העקב הגבוה שלה. כולה מיניות כשהאגן שלה נע בעקבות המוזיקה והשוט שבידיה בעקבותיו.

לאט היא מתקרבת אליי. "מותר להסתכל אבל אסור לגעת." היא לוחשת לי כשגופה מתפתל בתנועות נחשיות פתייניות. אני לא יכולה לזוז - עוד לא הסדרתי לעצמי את הנשימה. כדי להקשות עליי היא מעבירה את השוט בין רגליי ומיד כשאני גונחת היא זזה ממני בתנועות אגן מפתות ומתחילה להסיר את השמלה. מתחתיה מתגלה כותנת מיני מנומרת מסאטן. שוב היא מתקרבת והגניחה שפורצת מפי בלתי נשלטת כשהיא מקרבת את שדיה ואחר כך את אגנה אל פניי.

כתפייה אחת של הכותנת נשמטת. נדמה לי שבמקרה אבל מיד בעקבותיה נשמטת הכתפייה השנייה. אני עוקבת מכושפת אחר מסע הכותונת מגופה אל הרצפה ואז אל ידה שמנופפת אותה באוויר ומשליכה אותה אליי.

בשלב הזה המחשבות נמחקות לחלוטין מראשי. היא רוקדת מולי בחזייה ובתחתון מנומרים ושקופים. אני כל כך רוצה לגעת בה, אבל היא, שמכירה היטב את האישה שלה, לוחשת שוב "אסור לגעת".

לפני שאני מספיקה להפסיק לחייך ולגנוח, היא יורדת על ברכיה ומתקרבת אליי כמו חתולה כובשת ששולטת בי לחלוטין עכשיו במבט הטיזרי שיש לה בעיניים ובתנועות גופה. סיבוב מהיר על השטיח והיא נשכבת על הגב, מרימה את אגנה גבוה למעלה ומניחה לי להציץ לרגע - ברעב שעוד שנייה כבר לא אוכל לשלוט בו מולה - אל בין רגליה במה שנגלה לי מבעד לתחתונים המנומרים והשקופים.

היא מתרוממת מהשטיח. בתוך דקות התחתון והחזייה מוסרים ממנה בתנועות חתוליות ומיד היא על הכסא, ממנו היא מתגלגלת שוב אל השטיח. אני שואלת את עצמי מתי היא למדה לבצע את כל התנועות הללו כמו סטרפטיזאית מנוסה? ואז אני שוכחת מה שרציתי לשאול, כשהיא מתגלגלת עירומה, מפשקת מולי את רגליה ומעבירה את אצבעותיה על החום שהאצבעות שלי מתות לטבוע בתוכו.

היא מתרוממת לאט. העיניים שלה נעוצות בעיניי והשדיים שלה מתחככים בי. השפתיים שלי יורדות אליהם מעצמן, אבל אסור לגעת. היא מושכת אותי אליה לריקוד, מסירה ממני את הגופיה. אני לא יודעת מתי היא מספיקה להסיר ממני את התחתון, אני כבר לחלוטין לא מפוקסת. עכשיו מותר לגעת - אבל רק לה. הידיים שלה עוברות לי על כל הגוף.

בתוך שניות אני מוצאת את עצמי יושבת על הספה כשהיא מעליי. עכשיו כבר אי אפשר שלא לגעת. היא מעליי בלפ דאנס מושלם והתאווה של שתינו מתפרצת כשאנחנו גומרות יחד בפעם הראשונה הערב.

ככה התחיל הערב בו הגמדת שלי לקחה על עצמה להוציא אותי מדעתי. מעולם אף אישה לא הטריפה אותי כפי שהיא הטריפה אותי הערב. ראיתי הרבה סטרפטיזים בימי חיי, אבל אף אחד מהם לא גרם לשמינית מהריגוש שהיא גרמה לי.

בשבוע הבא ביום ראשון היא תהיה בתאילנד, אבל ביום ראשון שלאחריו - אני הגמדת שלה.
יהיה קשה מאוד להתחרות בגמדת הזו, אבל אני נחושה להוציא אותה מדעתה באותה המידה 😄

אשתי, אהבת חיי המדהימה,
הענקת לי חוויה נדירה ביופייה. הטרפת אותי במיניות הזו שרקדת אליי.
תודה אהובתי, כל כך ריגשת אותי הערב במתנה הזו שלך.

Belisana​(שולטת) - ממי שלי, תפקידי להטריף אותך, בשביל זה יש בנות זוג:) ואני אוהבת לפנק אותך ולעשות לך שמח והיה כיף להיות סטרפטיזאית לרגע ולראות את התגובות הנלהבות שלך ולגמור שוב ושוב ובעיקר לשמוע ממך את המחמאה שאמרת לי שלא אמרת מעולם קודם:) אני מתחילה ממש להנות מהמשחק הזה של גמדות וענקיות ומחכה בקוצר רוח לפעם הבאה}{
לפני 16 שנים
השולט אור​(שולט) - אהבת חיי היחידה,
אני אומר שוב את אותה המחמאה ובגאווה ובקולי קולות - אהבת חיי את המאהבת הטובה ביותר שהכרתי בימי חיי. את מאהבת מוכשרת ומוצלחת יותר אפילו ממני :))))

בגיל 37 זכיתי באהבתה של האישה המדהימה ביותר שהכרתי אי פעם. שלוש שנים אחרי, אני מאושרת יותר משהייתי אי פעם בחיי - ורק בזכותך. תודה אהבת חיי :)
לפני 16 שנים
פינקי לשלטון​(מתחלפת) - 0_0
איך אומרים..

יפה לך פזור...

}}{{
לפני 16 שנים
השולט אור​(שולט) - :)))
לפני 16 שנים
היילני - וואי, וואי!
תענוג :)
לפני 16 שנים
השולט אור​(שולט) - חבל על הזמן כמה וואי וואי בייב,
אני בהיי שנמשך כבר שעות בגללה :)
לפני 16 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י