סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

אדומה

נקודת מבט מתכווננת
לפני 12 שנים. 21 בנובמבר 2011 בשעה 6:24

בוא ננסה את זה בדרך אחרת.
חוקי יסוד מעכשיו והלאה:
1. אני לא נוגעת בדלת. כל דלת. הן כולן ייפתחו לפניי וייסגרו אחריי. כישלון בתחום הזה יזכה אותך בפליק. ג'נטלצן אמיתי לא צריך תזכורת לדבר כה טריוויאלי.
2. הספל שלי לא נשאר ריק. חוק יסוד שאני מנסה להסביר לך כבר כמה מפגשים. אני מבינה שיש בעיה עם זה אולם זו גם אשמתי כי אף פעם לא הענשתי אותך על זה. אז העונש שלך לפעם הבאה הוא שאני אשים את האדום שדיברת עליו, אבל אתה לא תזכה לגעת בו. בוא נראה אם אני מסוגלת לעמוד בהבטחות שלי.
3. אחרי שהתחלנו לדבר באוטו חשבתי על מה שהסברת לי ומכיוון שהתרגזתי לא ידעתי אם זה רעיון טוב ללכת על מנטלי, כי זה הולך לכיוון מגננה, אני משתמשת בזה כשאני מרגישה מותקפת, ולא צריך להגיד לך שאני לא שולטת ממקום של כעס. ברם, כן אפשר לפשט את העניין, מכיוון שבסופו של דבר אני לא מרגישה מותקפת על ידך ואתה לא מהווה עליי איום. יש לציין שהכוונה אינה לאיום פיזי, מגננה זו מופעלת רק כאשר אני מרגישה מותקפת וורבלית. אז בוא ננסה, אבל אם אני אראה שזה הולך למקום לא בריא מבחינתי, אני מפסיקה עם זה.
4. מעכשיו אתה פוגש אותי בגולף. הצבע פחות חשוב לי, משהו כהה. עדיף עם שרוולים, אחרת זה נראה מוזר.
5. אם אתה מאחר, תביא מנחה. מה שאומר, שאתה חייב לי מנחה אחת. לא עציץ, אלא משהו נחמד. לא רומנטי מדי אבל, אני לא חזק בקטע.
6. אני חושבת, ונא לזכור שזוהי רק דעתי, שכשגבר עם קולר (רצוי אמיתי, לא עם סקוצ'ים) רוכן על ברכיו ומלקק לאשה את כף רגל שמאל בזמן שרגל ימין נמצאת על צווארו ומשאירה אותו למטה, כן מדובר בשליטה. ככה אני, בעלת סט תובנות משונה שכזה.
7. כדאי שנעשה 5 קטנות על קונדומים, כי נראה שאתה לא חזק בתחום.

8. זה הציון שלך. כל הכבוד בז, הגעת לנחלה, או במקרה שלך, לקן.

* למרות שהפוסט הזה מכוון לנשלט ספציפי, החוקים תקפים לכל מי שעובר תחתיי.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י