שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

בלשון ציווי!

המכון לטיהור שפכים וטיפול בשפחות.
לפני 11 שנים. 6 באוקטובר 2012 בשעה 11:35

כשאנחנו נכנסים למיטה כבר מאוחר. אני עייף ושיכור וכועס, ואני כמעט ושוכח שהיא שם עד שאני מרגיש את הפה שלה על הזין שלי. היא מעירה אותו, אבל לא אותי. אני מרגיש איך הוא מתקשה לה בפה ואיך היא מנסה להכניס אותו עמוק וחזק. אני בקושי זז. העיניים שלי עצומות ואני מתמקד בתחושה בלבד. נותן למחשבות שלי לנדוד אל סף חלום וחזרה. מקשיב לצלילי החנק הקטנים שעולים ממנה, כשהיא מכניסה את הזין שלי פנימה שוב ושוב לתוכה, ומוציאה ומלקקת ומחזירה ושוב ושוב. אין לי דרך לומר כמה זמן זה נמשך עד שאמרתי "בואי".

היא עוצרת ומטפסת עלי. מכוונת אותי בידיה לתוכה. אני שולח יד קדימה, צובט את אחת מפטמותיה ומושך אותה אלי. היא נשכבת קדימה ואני לוחש לה באוזן "תחת".

היא מזדקפת ומשנה זווית. באותה היד מכווינה אותי שוב פנימה, הפעם לשם. מתישבת עלי לאט כשאני נכנס לה עמוק לתחת. היא מתחילה לזוז, למעלה למטה בעדינות, וכשהיא למעלה אני שם לה יד על המותניים ומושך אותה חזק למטה. חדירה מהירה ועמוקה. מכה של גוף לגוף משמיעה סלאפ עמום.

"ככה" אני אומר, והיא מצייתת. רוכבת עלי חזק. מזיינת לעצמה את התחת איתי בלי רחמים, כאילו היא אני והכוח הפיזי שלי זורם דרכה, מושך אותה פנימה. מושכת את עצמה עלי, חזק ומהר. מחדירה אותי אליה.

אני שולח ידיים קדימה ותופס לה את הראש, חוסם לה את הנשימה ביד אחת, ואוחז בעורף בשניה. 

"יותר חזק", אני אומר  והיא מגבירה את העוצמה, בלי לנשום. טורקת חזק את גופה עלי, עד שאני מרגיש את רעידות החנק בגוף שלה. את המחסור בחמצן. היא לא מרפה עד שאני לא, וכשאני נותן לה לנשום שוב, היא מתרסקת קדימה ונשכבת עלי, מתנשפת, מנשקת לי את הצוואר וממשיכה בתנועה. אני מרים שוב ידיים לפנים שלה, מרגיש את הנשימות שלה על כף ידי, וכשהיא מוציאה אוויר, אני חוסם לה את הנשימה שוב.  

"יותר חזק" אני אומר לה, והיא שולחת ידיים אחורה, מפסקת את פלחי ישבנה, מאפשר לי לחדור עמוק יותר וממשיכה לרכב חזק, בלי לעצור.

 

Episode​(לא בעסק) -
אתה צריך לכתוב יותר.
לפני 11 שנים
Shot​(שולט) - :-) יש המון דברים שאני צריך לעשות יותר

(תודה)
לפני 11 שנים
lori{ע_מ} - היו לך טובים יותר.
לפני 11 שנים
Shot​(שולט) - גם זה קורה
לפני 11 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י