אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

בין פראצ'ט, גיימן, ואדמס

לפני שנה. 23 בספטמבר 2022 בשעה 21:55

- תוצאות משאל העם במזרח אוקראינה הן מעל 90% בעד סיפוח רוסי.
- פוטין מבצע הליך חקיקה מהיר שבו תוך כמה ימים באופן רשמי האיזורים הכבושים מסופחים לרוסיה.
- ארה"ב ומדינות אחרות טוענות שהן לא מכירות במשאל העם או בסיפוח הזה.
- כוחות אוקראינים מנסים לכבוש את השטחים המסופחים.
- רוסיה מגיבה באמצעות פצצה גרעינית על קייב ומשמידה אותה.
- ביידן נואם על זה שמדובר בטרגדיה נוראית ואסון מזעזע וקורא להתפטרות מיידית של פוטין.
- ארה"ב ומדינות נאט"ו מפעילות את הסנקציות הכלכליות האחרונות שעוד יש להן נגד רוסיה ופוטין. צו מעצר נגד פוטין וראשי המשטר שלו יוצא במדינות האלו.
- בלרוס, סין, צפון אוקראינה, איראן, סוריה, ועוד מדינות לוויין של רוסיה מכריזות שהן לא מתייחסות לסנקציות האלו ושהן ימשיכו לסחור עם רוסיה כרגיל.
- ארה"ב ונאטו לא פועלות צבאית נגד רוסיה עקב חשש להשמדה הדדית.
- אוקראינה ההרוסה וחסרת ההנהגה לא מסוגלת יותר להמשיך להלחם.
- במדינות נאט"ו מתחילים לעלות קולות של "אין ברירה חייבים לתת לפוטין לנצח ולקנות זמן עד שהוא יתחלף מתישהו". סטייל הקריאות בעד חזרה להסכם הגרעין עם איראן.
- פוטין מכריז על ניצחון במבצע,
- באוקראינה ההרוסה פוליטיקאי פרו רוסי טוען שהוא המנהיג החדש של אוקראינה, ונכנע באופן רשמי בפני רוסיה. מיליציות רוסיות עוזרות לחסל את אחרוני ההתנגדות. מלבד מזרח אוקראינה שסופח באופן רשמי, יתר אוקראינה תחת שלטון בובה רוסיה.
- במדינות נאט"ו מגנים את כל האירוע הזה, אבל כבר אין להם מה לעשות בנידון. ממשיכים לקרוא לפוטין להתפטר, אבל בעיקר מחכים שאולי יום יבוא ותהיה הפיכה ברוסיה. מנסים להרגיע את הציבור תחת הטענה שכל זה לא היה יכול לקרות אם היה מדובר על מדינה שחברה בנאט"ו בזכות מנגנוני ההשמדה ההדדית.
- פוטין מכריז על "ברית מועצות" חדשה עם המדינות שמוכנות לסחור עם רוסיה, ומציע למדינות שעדיין לא חברות בנאט"ו להצטרף. יחד עם ההזמנה הוא מבהיר למדינות האלו שכל עוד הן לא חברות בנאט"ו, הן לגמרי יכולות להיות אוקראינה הבאה מבחינתו. חלקן מגיבות לאיום באמצעות הצטרפות לברית המועצות. פוטין מייד דואג להחליף את השלטון בנציג שלו.

וזה, בעצם יהיה הסטטוס קוו החדש. עולם שמפחד שמנגנוני ההשמדה ההדדית יופעלו בכל רגע, והמתנה לרגע שבו פוטין ימות בנסיבות טבעיות תוך תקווה שהמחליף שלו יהיה חלש יותר ונוח יותר להשפעה. ואם לא הוא, אז אולי המחליף שלו... וכן הלאה.
החדשות הטובות, אני מאמין שהעולם לא יושמד. אני מאמין שהאיום במנגוני השמדה הדדית יעבוד כמתוכנן. החדשות הרעות (חוץ מאשר ההשמדה של קייב והמוות ההמוני, כמובן), אנחנו חוזרים למלחמה הקרה כאילו גורבצ'וב וילצין היו לא יותר מאשר הפוגה קומית. הפעם השלטון לא יהיה קומוניסטי ולא יעשה את עצמו סוציאליסטי, אבל חוץ מזה, ההבדל יהיה זניח.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י