סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

half-way contempt

לפני 5 שנים. 12 באוקטובר 2018 בשעה 7:49

* אני כבר מנוסה, מאוד, משני הצדדים (מצד הכואב קצת פחות). פעילה הרבה שנים, היו לי הרבה מפגשים, התנסיתי מספאנק על הישבן עד וויולט ונד בפי הטבעת. 
מנוסה.
אני משחקת במישהי מנוסה לא פחות, צלע מתוך זוג. הוא שם לשמור עליה, ואני מצליפה. הרבה, חזק, עם קיין, ספאנקרים, שוטי גומי. אני חובבת גדולה של ירכיים וכוס ושם אני מתמקדת.
למחרת אני בודקת לשלומה והיא כואבת, חבולה ובסדר. כמה ימים אחר כך היא מגיעה לרופא. ממש פצעתי אותה. 
תחושת האשמה שלי לא נותנת לי שקט, קשה לי להשאר בקשר איתם כי אני קצת חוששת מעצמי, מאיך שאני מתנהגת כשלא מציבים לי גבולות בנוסף לגבולות שאני מציבה לעצמי.

 

* אמצע הדרך שלי, כבר עשיתי לא מעט, רחוקה מהכל. הבדס"מ שלי חף מעומק ריגשי וכחובבת סטוצים, הוא גם לרוב חד פעמי. אני עם מישהו מנוסה באקט הספציפי הזה. פיסטינג. אני לא מנוסה.
אני מחדירה, אצבע, שתיים, שלוש, ארבע, חמש. ודוחפת. את כל כף היד. בבת אחת. הוא צועק ואני נבהלת ממש. הראש שלי סוער ואני לא יודעת אם להוציא או להשאיר.
הוא משתתק לרגע ואני שואלת, הוא אומר שבסדר ושאפשר להמשיך. אני מזיינת אותו עם היד והוא גונח ספק מעונג ספק מכאב. אני שואלת עוד פעם והוא אומר לי להפסיק לשאול. אני מפסיקה לשאול וממשיכה לזיין.
כשאני מוציאה את היד הוא מדמם. אני נבהלת ומציעה לו שנלך למיון, הוא נבהל, מסרב והולך. בורח.
למחרת אני מנסה לבדוק לשלומו. הוא נעלם לי. לא עונה, לא מתקשר.
כמה חודשים אחר כך נפגשנו במקרה, הוא סיפר לי שהוא הגיע למיון ושזה היה יותר מידי. הוא לא מפרט, אבל כן מאשים אותי.
גם אני מאשימה אותי.

 

* אני יחסית בהתחלה, בזוגיות עם הבחור שאיתו היה לי קרקס בדס"מי. שנינו בכל הצדדים, סקרנים, הוא מאוד מנוסה ואני מאוד סומכת עליו. אנחנו חונקים. לארון שלו היה מחובר מתקן קשירה והפעם, כמו הרבה פעמים קודמות, הוא קשור עם ידיים מעל הראש למתקן ואני מולו, צמודה אליו, חונקת. אני מהדקת יד עד שאני מזהה שדי ומשחררת, כמה וכמה פעמים. באחת הפעמים הוא ממלמל בערפול: "את יכולה יותר. אני מבקש יותר." אני מרפה, מאפסת אותו ושואלת אותו אם הוא התכוון לזה, הוא מאשר. אני לוקחת יותר, היד שלי הדוקה ואני רואה את הערפול שלו מגיע. אני מרפה מעט והוא מסמן לי להמשיך, לא להרפות, אני מהדקת.
הגוף שלו נרפה בשנייה, מאבד יכולת להחזיק אותו. אני נבהלת, מנסה לאחוז בו והמתקן משתחרר, הוא נופל, הראש שלו נחבט בארון והוא מאבד הכרה.
רבע שעה לאחר מכן אנחנו באמבולנס בדרך לבית חולים.

 

 

 

 

יש סיבה שאני לא מציינת מה היו תוצאות הנזקים שגרמתי, זה לא רלוונטי לנקודה שלי. אני עוסקת בדברים מסוכנים ויותר מזה, מסכנים. אנשים שמים את עצמם בידיים שלי (פיזית ומנטלית) ואני לוקחת לקצה ואז עוד קצת. כל פעם שפגעתי, שעברתי את הגבול, היה מולי מישהו. מישהו שאפשר, ששם את עצמו שם במודעות מלאה, שבחר בי במקום הזה. 
אחרי כל פעם כזאת מצאתי את עצמי מעט מפחדת מעצמי, תוהה איך אני יכולה לקחת אחריות, לשאת באשמה, להתמודד בעצמי. כעסתי עלי שאני מנכסת לעצמי את המצוקה של מי שבאמת נפגע. הרגשתי שאסור לי לחשוש, שאני צריכה להענש, שאני מסוכנת וכדאי אולי שאתפוס מרחק.
פוסט שקראתי, בו מישהי חלקה שהיא השאירה מישהו נכה, עורר בעיקר תגובות אמפטיות אבל גם שלילות. האשמה בחוסר אחריות, בזעזוע מניכוס האמפטיה. ולי זה נגע בנקודה הכי מפחידה בעיני - דברים קורים. גם כשאנחנו עושים הכל לפי הספר, מילת בטחון, בדיקת גבולות, בדיקה שהכל בסדר במהלך הסשן. דברים קורים.

אני מניחה שבעתיד עוד אפגע באחרים, עם כל הנסיון ומקדמי הבטחון.
אני יודעת שלפעמים אטעה ולפעמים זה בכלל לא יהיה באשמתי.
אני אפילו טוענת שלצד השני יש אחריות גם כן.

אני לא באמת בטוחה מה המטרה של הפוסט, כנראה רק עיבוד. אני יודעת שהוצפתי בתחושות לא נעימות כשקראתי את הפוסט ההוא ואת התגובות. ואני יודעת, שעד כמה שהתרעמתי על הביקורת וההשתלחות, עדיין היה לי קל יותר לקבל אותן מאשר את התומכות. 
לא כי הן צודקות יותר, הן לא, בעיני. כן כי ככה אני מרגישה כלפי.

ודרך אגב, היו לי חוויות כאלה גם מהצד השני, הצד שקיבל כאב, שסופג. גם שם, אני לוקחת את האשמה עלי ואת האחריות על שני הצדדים. וגם שם אמרתי, כמעט בכל פעם, shit happes.

mischievous imp​(אחר) - האמת שאני לא יודע מה להגיב אבל זה נפלא ומצויין שאת מודעת לעצמך וליכולות שלך, גם לטוב וגם לרע. הלוואי שכולם יהיו מודעים כמוך.
לפני 5 שנים
Agate - כשהבן שלי היה בן 7 היתה לו דלקת אוזניים. באמצע הלילה נורופן לא הקל עליו ועד לבדיקת רופא בבוקר רציתי להקל עם שמנים (למדתי, מנוסה)
טעיתי בכמות הטיפות במהילת השמן האתרי בשמן בסיס ועשיתי לו כוויה באוזן. הוא צרח כי שרף לו.
הוא עדיין סומך עלי בהכל. אוהב אותי בטירוף.
אבל לא נותן לי להתקרב לאוזניים שלו.

* מקווה שהבנת.
לפני 5 שנים
Agate - היום יש לי מראש בקבוק מוכן מהול נכון.
לפני 5 שנים
Sweet melody - תגובה יפה. עכשיו אשאל אחרת..
1. אם היית גורמת לו לנכות ולנזק לצמיתות..את חושבת שעדיין היה סומך?
2. יש הבדל עצום בין לדאוג לילד שלך מתוך רצון להקל על הכאב שלו לבין להיות שיכור מכוח.
3. הגייגר מתארת סיטואציות בהן ניתנה אפשרות לצד השני לעצור, אך הם בחרו להמשיך..כשמדובר בסטוצים אני לא מבינה איך לא עוצרים כשמרגישים שזה רחוק מידי מהיכולות שלהם..(כשזה בתוך מערכת יחסים זה שונה כי שם יש היכרות מעמיקה וכו)מצד שני, אינטואיציה של שולט חשובה פה לא פחות..אם שולט מרגיש שזה מוגזם גם אם הנשלט אומר שזה בסדר צריכים לעצור.. האחריות נמצאת אצל שני הצדדים. לפעמים גם הצד הנשלט חושב שבגלל שיש לה כל כך הרבה ניסיון היא תדע כי יש לה כוחות על והיא לא אנושית וטועה..אז היא תדע מתי נכון לעצור..
לפני 5 שנים
Agate - הטעות הכי גדולה תקרה דווקא במקום הבטוח.
לא עם סטוץ, אלא עם מישהו שמכירים וסומכים.
1. הוא היה סומך כי לא נעלמתי. כי הייתי איתו. מולו הייתי רגועה. עזרתי לו שטפתי עם מלא מים והקלתי עד שהגענו לרופא.
וגם אחרי המקרה. אני איתו תמיד.
לא נעלמתי לו בגלל שפגעתי בו. נשארתי!
האשמה, הטראומה גדלה עוד יותר כשאת נשארת לבד להתמודד - לשני הצדדים.
2. אף פעם לא טעיתי. טיפלתי באחרים בהצלחה רבה. לא הייתי שיכורה אבל כן מאוד בטוחה בעצמי.
לפני 5 שנים
טלי35​(שולטת) - אם קראתי נכון זה הם אלו שנעלמו לה. לא היא להם.
לפני 5 שנים
היד - אגט, ילד ובן זוג זה לא אותו חיבור בכלל ולטעמי בכלל זה לערבב שמחה בשמחה. את אימא שלו וזה לא מתקרב לקשר שיהיה עם bottom.
לפני 5 שנים
'shir - את מהממת אגט 😍
לפני 5 שנים
hrgiger - הבנתי. ותודה.
לפני 5 שנים
bondman​(נשלט){FLR} - שיט הפנז.
כל אחד טועה לפעמים צריך לקחת את האשמה ולשאת אותה ובו זמנית ללמוד איך להבא להיזהר יותר.
מעבר לכך אבל חייב לציין שלדעתי הצד הנשלט מעצם מהותו נוטה לאבד את עצמו וגבולותיו יותר. ושלצד השולט צריך להיות מודעות לזה וכוח לעצור את שניהם.
אני לדוגמא באמצע סשן וסאב-ספייס עמוק עלול להגיד כן לכל דבר.

לפני 5 שנים
hrgiger - מקבלת, מבינה ומסכימה.
אבל יש לי בעיה עם זה, בעיה טכנית. איך אתה מתייחס לדום ספייס? זה הרי לא בהכרח נשלט, לא תמיד.
כן, אני מאוד טובה בלנהל את עצמי ולמנוע ממני דום ספייס, אבל היו פעמים שלא. מה קורה אז? כשלא מצליחים לא להכנס לזה?
אני כן רוצה לציין שאף פעם לא גרמתי נזק מתוך דום ספייס, אבל זה לא אומר שזה לא יקרה.
לפני 5 שנים
bondman​(נשלט){FLR} - כן דום-ספייס זה בעיה.
אגלה לך סוד, תמיד אני תוהה.
יש דבר כזה דום ספייס ?
זה אמיתי?
זה הרי איבוד שליטה בשליטה. זה סותר את עצמו. :-)
טוב, עכשיו את מבינה למה לעולם לא אוכל להיות שולט. חחח
לפני 5 שנים
היד - בדום ספייס למיטה בהבנתי לא מאבדים את זה כמו בסאבספייס. ממה שקראתי זה יותר עניין של קריסה פנימית או אבדן בטחון זמני או משהו בסגנון הזה (סלח לי שאני לא זוכר בדיוק).
לפני 5 שנים
hrgiger - מוזר, רחוק ממה שאני יודעת וממה שחוויתי.
תוכל לשלוח לי קישור כלשהו בנושא?
לפני 5 שנים
lori{ע_מ} - כאחת שנוגעת באקסטרים בתדירות גבוהה אני מסכימה, טעויות קורות.
סף הדרישות של אדוני גבוה והמסוגלות שלי לעמוד בהן גם גבוהה מאוד (מבחינה פיזית). קרו לנו טעויות, אני בטוחה שבעתיד עוד יקרו- ההבדל הוא בכך שאדוני למשל, לכל אורך הדרך שומר על צניעות.
הוא לא שיכור מכוח.
אם חלילה היינו מגיעים למצב שהייתי נשארת נכה אחרי סשן - הוא לא היה נוגע בבדסמ בחיים שלו מרוב ייסורים.
ובואי גייגר, יש הבדל בין פציעות מוגזמות וטעויות לבין להגיע למצב שמישהו נזקק לחצי שנה של שיקום.
הבדל תהומי.
הפוסט ההוא הפריע לי, לא בגלל מה שמתואר בו אלא בגלל הגיבוי שקיבל (אישית אפילו הופתעתי למצוא שם אנשים שהערכתי). הליטוף לאגו, ה״לא נורא״ הפתיע אותי.
כשאני לא בסדר אני מצפה מחברים שלי להגיד לי שלא הייתי בסדר, לא להגיד ״לא נורא, קורה״.
זה שכותבת הפוסט מצהירה בעצמה שזה לא פוסט של ליטופי אגו אלא פוסט של כנסו בי וברגע שמישהי אחת נכנסה בה בהודעה הראשונה- הכל יצא, באותו פוסט בו היא עצמה ציינה שהיתה מסוכנת ביודעין..
אז בואו נקרא לילד בשמו ולא נייפה את המציאות.
התגובות שם באמת העלו בי תהיות לגבי המוסר של האנשים באתר הזה.
לפני 5 שנים
Britney Bitch - הנכנסת נכנסה בפרסונה, בשוליים, ולא במהות, לא באקט. ובואי, ברור לגמרי למה.
הציפיה הייתה שלפחות המיעוט הלא מפגר פה, יצליח לראות מעבר לבולשיט.
אף אחד לא התייחס לעובדה שהוא יכול היה לסיים בכל שניה, ניתנה לו הלגיטימציה וגם הכלי. הוא בחר שלא. אני האמנתי לו. לא הייתי שיכורה מכוח הייתי שבורה מכאב. הוא רצה לקחת חלק ממנו אליו.
אומרים שמי שלא יכול לסבול את החום שלא יכנס למטבח. אני, ולא מעט אנשים פה כולל את, כולל חברתך המתחסדת חיים בתוך התנור. לא מבינה את המגלומניה, היהירות והטפשות בלהצהיר לי זה לא יקרה, השולט שלי אל מהאולימפוס.
אז לא יקירה, הוא בן אנוש מועד לטעויות.
מדהים אותי הצורך הפרמיטיבי הזה שמתפרץ מאנשים שמציגים את עצמם כנאורים, לשפוט, להקטין ולגזור דין במקומות שאין להם מושג מה הם.
זה מגוחך בעיני ומתישהו גם לכן יהיה חטא להכות עליו. בוודאות.
בצביעות כזו עדיין לא נתקלתי. והאמיני לי. עברתי בחיי דבר או שניים.
לפני 5 שנים
lori{ע_מ} - ״התחלתי אלימה, לקראת הסוף הייתי מסוכנת.
מסוכנת כמו נידון למוות. מסוכנת כמו מי שאין לו פירור בעולם הזה להפסיד.״
זה ציטוט שלך.
אופן ההתבטות של אנטס בתגובתה הראשונה ברור לי לגמרי, ההשתלחות שלך בה לאחר מכן לא היתה מובנת. התגובה של אנטס לדעתי לא היתה אישית בפרסונה כפי שאת טוענת, לי לא ״ברור לגמרי למה״ או למה את חושבת אחרת וזה גם לא רלוונטי.
עוד ציינת בעצמך בתגובות שמדובר בפוסט של ״בואו כנסו בי״, ביקורת ראשונה על המקרה הבהירה שזה לא המצב.
הגיבו שם שהוא היה מביא את זה על עצמו בכל מקרה. לכל אורך ההיסטוריה שלי באתר ציינתי לא פעם את נושא האחריות של הנשלטת, ועדיין, להפיל אחריות בצורה כזו עליו על מנת לנער אותך מאחריות או הרגשה רעה.. תמוה. בדיוק כמו להגיד שלנאנסת יש אחריות.
בחרת לציין מקרה קשה, קחי אחריות גם כשהתגובות מזועזעות ואל תתנערי מהאחריות שלך: הכאב שלך, היכולת שלו לעצור, כל הדברים האלה שאת מציינת זו דרך להתנער מאחריות. ״עשיתי.. אבל..״
אין אבל. יש נכות.
לפני 5 שנים
Britney Bitch - את משוה אותו לנאנסת????
טוב תשמעי. אני סיימתי פה.
אם הסכמה בעינייך היא לא פרמטר.
מאחלת לך לחוות לשניה כפיה מהי.
אתן מפרפרות פרפורי גסיסה.
לפני 5 שנים
FlowerKitty​(אחרת) - לורי, אני רוצה להגיד משהו על ההבדל התהומי שאת מדברת עליו בין פציעות מוגזמות וטעויות לבין פציעה שגוררת חצי שנה של שיקום ונכות לצמיתות. אני באמת חושבת שבהרבה מאוד מהמקרים, כשמדובר בפרקטיקות אקסטרימיות, ההבדל הזה הוא נטו מזל. למשל, קשירה לאורך זמן יכולה לגרום לנזקים בלתי הפיכים, ולפעמים גם אנשים מנוסים שיש להם ידע יכולים לטעות בהערכה לגבי מתי זה יותר מדי - ממש לא מזמן יצא לי לשמוע על מקרה כזה (בלי קשר לפוסט של בריטני).
במצבים כאלה, אם יש מזל מישהו קולט את זה ברגע האחרון לפני שזה נהיה מסוכן ממש, אם אין מזל אותו האדם יכול לפספס בכמה דקות קריטיות. יש המון פרקטיקות בדסמיות שסיכונים כאלה פשוט מובנים בהן - חניקות, הצלפות בעוצמה גבוהה...
אני חושבת שאין מה לחלק את זה למצער אבל עשוי לקרות אל מול אין מצב שיקרה לי בחיים לפי התוצאה. השליטה שלנו בדברים האלה מועטה משנדמה לנו, וכשמתעסקים בפרקטיקות אקסטרימיות ברור שאפשר וצריך להיזהר, אבל כן, הסיכון לפגיעות קשות, כולל גרימת נכות וחמור מזה, תמיד יהיה שם ולא משנה באיזה שולט/ת מדובר.
לפני 5 שנים
Britney Bitch - ואף אחד לא מדבר על פגיעות נפשיות שברוב המקרים גם נצח לא ישקם אותן.
אבל עזבי. זה פחות מהותי מפגיעה פיזית. את זה לא רואים..
לפני 5 שנים
hrgiger - לורי -
א. אני חושבת שההבדל בין פציעות קשות לשיקום הוא לעיתים פשוט מזל. לצערי התוצאה (בעיני) היא לא בהכרח ביטוי לכמה נוראי היה האקט. אני גם מכניסה לפה את המצוקה הנפשית שאינה נראית ולרוב אינה מקבלת מקום (וכן, אני חושבת שהיא שייכת לשני הצדדים).
ב. אפילו שציינת זאת לפני הסעיף הקודם "אם חלילה היינו מגיעים למצב שהייתי נשארת נכה אחרי סשן - הוא לא היה נוגע בבדסמ בחיים שלו מרוב ייסורים." - אנשים שונים מתמודדים בצורות שונות, שאינן מעידות על "טובות" אופיין. קחי נאנסות לדוגמא, אצל חלקן הפוסט טראומה מתבטאת בהתנהגות מינית מופקרת, אצל חלקן בהמנעות מוחלטת ואצל חלקן היא פשוט לא קיימת.
אני מבינה למה התגובות הפריעו לך, באמת, אני חושבת שאת מאמינה לי בזה. אני לא מבינה את ההשתלחות בכותבת מבלי לשאול כמה שאלות לפני.

בריטני -
הגבתי בפוסט משלי כי הזדהיתי עם הצער והחרטה שלך, אבל גם לי היה קשה עם ביטויים כמו "שיכורה מכוח". אני חושבת שיכלתי לראות מעבר למה שכתבת כי הייתי שם וכי אני ממש טובה בקריאה לא אמציונאלית, אבל הפוסט שלך כן מעורר התנגחות, בעיקר כי הוא לא מתיפיף.
אבל כן, אני לחלוטין מקדשת את מקום ה"בהסכמה" וחושבת שאין שם מקום להשוואה לנאנסת, מה שלא מוריד מאלמנט האחריות של הצד הדומיננטי. אני גם לא מבינה למה מתעלמים מההשפעה המנטלית, על שני הצדדים.
אני כן מסתייגת, מאוד, מ"מאחלת לך לחוות לשניה כפיה מהי.", אין מקום לאחל את זה לאף אחד/ת. פשוט לא.

קיטי - תודה.
לפני 5 שנים
Britney Bitch - את הביטוי "שיכורה מכוח" לא אני כתבתי, מישהי ציינה אותו בתגובות כפרשנות שלה ומתישהו, איכשהו הוא הפך לאישיו ולא משנה את מי תשאלי,
כולם יאמרו שאני זו שכתבה אותו.
מה זה אומר לדעתך..?
בקשר לאיחול, כשאני נתקלת בכזה מכתש בהבנה ובכזאת אטימות, אני יודעת שחצי שניה של להיות נוכח בסיטואציה תסגור את הפינה הרבה יותר יעיל ויסודי מכל מה שאוכל לכתוב.
כתבתי שני פוסטים, את הפוסט הזה, באימפולסיביות, בלי לחשוב, בלי להזהר ועם מטרה לזעזע.
את השני כתבתי אחרת לגמרי, באופן הרבה פחות מתריס והרבה פחות פסיכוטי, כדי לפרסם אותו כמה שעות אחרי הראשון. זה היה ככ תמים מצידי להאמין שאוכל להביא פה את אפקט ה"נחשול" ואחרי שראיתי תגובות מפוצצות בדיעות קדומות ועם אפס הבנה של המהות, הבנתי שאין בזה טעם, לא תועלת והפסיק להיות לי אכפת או מעניין. כן הבנתי, שמי שהבין את הדברים בפוסט הראשון, לא צריך את השני, ומי שלא הבין את הראשון, גם לא יבין בשני.
לפני 5 שנים
lori{ע_מ} - בריטני,
ראשית אני לא השוויתי אותו לנאנסת. אני כתבתי שההתייחסות לכך שהוא היה מביא את זה על עצמו בכל מקרה (באחת התגובות שם) שקולה להאשמת נאנסת בכך שנאנסה ומסירה ממך אחריות.
את לא כתבת ״שיכורה מכוח״, זו פרשנות הגיונית וסבירה למילים שאת עצמך בחרת לכתוב ״התחלתי אלימה, לקראת הסוף הייתי מסוכנת.
מסוכנת כמו נידון למוות. מסוכנת כמו מי שאין לו פירור בעולם הזה להפסיד.״
אני חושבת שבחירת המילים שלך היתה מאוד מודעת ומוכוונת זעזוע, אני מכירה את הכתיבה הזו. ועדיין, כפי שציינתי, הרבה יותר הפריעה לי הדרך שבה בחרת להתנגח מיד עם קבלת הביקורת הראשונה מאשר לגלות צניעות וענווה, כי מה לעשות, טעית.
במקום זאת את מנסה לסובב את זה עכשיו ולהסביר שכתבת בצורה מגמתית, שפשוט לא הבינו את המסר, שפעלת מתוך כאב וכו׳ וכו׳.
כל אלה זה ההפך מלקחת אחריות.
זה להפיל אחריות עליו (כי פעלת מכאב והוא ניסה לקחת אותו), או להפיל אחריות על הקוראים (שפשוט שופטים ולא מבינים).
להבדיל מגייגר שלכל אורך הפוסט שלה ברור לגמרי שפעלה מתוך ניסיון למזער נזקים, בפוסט שלך זה לא ניכר, כי כאמור - התנהלת כמו ״נידון למוות שאין לו מה להפסיד״.
עוד הפריע לי שרוב האנשים בחרו להגיד לך ״לא נורא, קורה, את מהממת וחזקה״ במקום להביע את סלידתם מהמתואר.
אבל באמת שעדיף לעזוב את הנושא הזה, לפחות מבחינתי.
לגבי הפקת הלקחים שכתבו עליהם כאן - נראה לי שאין צורך לציין את המובן מאליו.
לפני 5 שנים
מישלי - לורי אהובה, אני חושבת שזו הייתה תגובה שלי, שהיה בה משהו בסגנון של: "סביר שהיה מביא את עצמו למקום הזה גם בלעדייך".
אז ראשית, זה ממש ממש ממש לא שקול לנאנסת, ממש לא.
אונס, כמט שאני רואה אותו ומוגדר בחוק, אינו בהסכמה ומרצון.
בדסמ כן, כך גם תואר בפוסט, כך גם מתואר כאן.
אני חושבת שלכל אחד מהמקרים שמתוארים כאן, וכל אחד מהנפגעים, נושא בחלק מהאחריות, בחלק! קטן או גדול.

מכאן, רוב האחריות, עיקר האחריות, וכובד משקל האחריות, יושב על הטופ.

בריטני תיארה מקרה בודד (אם זכור לי נכון), ותיארה את מה שקרה בעקבותיו, ומתוך זה, הגבתי את תגובתי.
אני לא מכירה אותה, אותו, או את המקרה, מעבר למילים בפוסט, שהן נתח פיצפון.
כולנו מגיבים על נתח פיצפון מהתמונה.

אני חושבת בשורה בתחתונה, שלהיות טופ, זה כמו להיות הורה, לא פחות!
הורה עושה טעויות, גם טופ.
אבל הורה שפוי, לא יעיז לעבור כך גבולות שוב ושוב, רק כי הוא יכול.
להורה צריך להיות אכפת מהילד/ה שלו, כך גם לטופ.
ולצערי, אני מזהה שהאכפתיות והאהבה לא תמיד קיימים פה.
בטח לא בסטוץ.

ואם תציצו בפרופיל שלי, זה אחד משלושת התנאים שמבחינתי קיימים: שפיות, אמת ואכפתיות.
בלי זה, זה סדיזם ומזוכיזם טהור.
לא בבית ספרי.
לפני 5 שנים
lori{ע_מ} - אני גם לא מכירה את בריטני או את הנפשות הפועלות ולכן אני יכולה להתייחס רק למה שהיא בחרה להביא מבלי להניח הנחות נוספות כי זה לא המקום שלי.
מתוך המילים שהיא בחרה אני יכולה להסיק ולגבש דעה אישית וכן, גם להזדעזע מגיבוי שמתקבל.
בכל מקרה, אני לא מתכוונת להכנס שוב לדיון הזה, מיציתי אותו.
עדיין לא מסכימה בכלל עם ההשוואה שעשית. מותר לנו גם לא להסכים :)
לפני 5 שנים
Eve - פוסט חשוף וחשוב מאוד כדאי להזכיר לכולנו להיות זהירים כפליים .
לפני 5 שנים
אביב נעורים - דילמה קשה .
לפני 5 שנים
לייזר 1​(שולט) - אני אתייחס לפוסט "ההוא" כאילו לא כולם כאן יודעים במי מדובר ועל איזה פוסט מדברים.
שמה כתבתי כבר את מה שאני חושב על הצד הפוגע, אם הצד הנפגע היה מעלה פוסט כזה הייתי מגיב גם לו את דעתי.
אני כן אגיד, שיש הבדל בין לקחת אחריות לבין לחיות באשמה.
ואני חושב גייגר שגם כאן זה מתבטא מצוין, אשמה זה משהו שטבעי להרגיש וגם לי קרו מצבים שכעסתי על עצמי, אבל הדברים האלו קרו כבר ואי אפשר להשיב את הגלגל אחורה אלא ללמוד מכל מקרה ולנסות להיות כמה שיותר אחראי וזהיר.
וכן בבדסמ תמיד יש סיכון, ועד היום הדבר שאני הכי נרתע ממנו זה לחנוק.
לפעמים בחיים ולא רק בבדסמ עוברים את הקו, עוברים את הגבול.
שם צריך לעשות עבודה עם עצמך ולהסיק מסקנות.
לקחת אחריות.



לפני 5 שנים
hrgiger - אין צורך, כולם יודעים וגם קיבלתי את רשותה של בריטני להתייחס אליו (:
ואנחנו, כמו בהרבה מאוד מקרים, אומרים דברים דומים.
אני יכולה להגיד לך שהעולם הזה מאפשר לי להתמודד, לא מעט בכלל, גם עם דברים שמרתיעים אותי. אני נרתעת, חוששת ועושה. ונושמת לרווחה בכל פעם שזה נגמר בטוב.
לפני 5 שנים
Mary Jane - הלו גייגר הניצבת על פי תהום (;
לטעמי הצנוע הצד המבצע צריך תמיד לזכור ולא לשכוח שהוא המוציא לפועל, על כל המשתמע וכל כובד האחריות, ושנשלטים נכנסים למוד של חוסר שליטה וחוסר אחריות ולכן הכי גרוע שיש זה להיסחף איתם ועם מפל שיגעונותיהם וצריך להיות מולם קשוחים וחומה בצורה ולעשות הכל במידה נאה ובנחת ובכל מקרה להשתדל לא לתלות אחד את השני מהתקרה בלולאת חנק מהצוואר, אומרים שזה מזיק.
לפני 5 שנים
hrgiger - הלו, איזה כיף שבאת לעמוד לידי לשניה (:
אני מסכימה איתך לחלוטין, אני פשוט חושבת שעם כל זה וגם כשהצד השולט פרקטיס את זה באדיקות, עדיין, דברים קורים והם לא תמיד באשמת המכאיב.
לפני 5 שנים
רצסיבי​(נשלט) - יש הרבה אספקטים לסוגיה הזו. יותר מדי, מכדי להקיף בפוסט, לא כל שכן בתגובה. התיחסתי לפן אחד בבלוג של תרצוש, ואני לא אחזור על זה כאן. כאן אני רק אזכיר עוד שני דברים, לא חשובים פחות או יותר מהאחרים.
א. לשולט יש אחריות מעבר לנשלט, משלל סיבות, כולל מה שמרי ג'יין הזכירה למעלה. לכן, הסכמה מצד נשלט היא לא חזות הכל.
ב. יש הבדל גדול בין מה שתואר בפוסט הזה, שהסיטואציות שהובאו בו כדוגמא מתייחסות לכאורה ל"שיט הפנס", כלומר ננקטו צעדי זהירות ולמרות זאת זה קרה, לבין מה שתואר בפוסט האחר שהתניע את הפוסט הזה. שם השולטת העידה על עצמה שהיא נהגה באופן מתמשך בצורה לא נכונה ומזיקה, קיצונית וראויה לביקורת. זה, בצירוף התוצאה המרוד מאוד קיצונית שם, לא מאפשר שלא לראות בה אשמה באשמה קשה. יש גם פן אחר לדבר הזה, במובן ה"זה יכול לקרות לכולנו", אבל שוב, כבר דברתי על זה אצל תרצוש, וחלאס.
לפני 5 שנים
חשופית שתוקה​(נשלטת) - יש לשני הצדדים אחריות.
אבל מבוגר אחראי יש *רק* אחד.

כשמבוגר אחראי נוהג באחריות מירבית וטועה-קורה. אבל אז גם אולי רמת הנזק מוגבלת. ולבטח גם יש הפקת לקחים. כי יש מבוגר אחראי. חושב ופועל.

ומאידך , כשאותו מבוגר אחראי, לא נוהג באחריות, בין אם בכוונה ובין אם מתוך כעס או רוע- מי שישלם את המחיר יהיה הצד הנשלט.

ופה כבר לדעתי הקו בין בדסמ לאלימות, לא רק מטשטש אלא ספק אם קיים.
זו אולי דעה ששופטת מדי, אבל זו דעתי.
שולט הוא המבוגר האחראי.
בהגדרה.

לפני 5 שנים
hrgiger - רצסיבי -
מסכימה עם א', כאמור. ולב' גם התייחסתי, אני באמת מאמינה שיש שם בעית ניסוח, ואני לא חושבת שאני מנסה להכשיר את השרץ.

חשופית -
א. אני שמחה שאת קוראת אותי.
ב. אני לא מסכימה עם הראיה הזאת, שיש מבוגר אחראי אחד. אני חושבת שיש יותר אחראי, זה כן, אבל לדעתי להגדיר אותו כיחיד עושה שירות רע לנשלטים. מקטין אותם.
אני כמובן לא אומרת שלדעה שלך אין מקום, אני רק אומרת שהיא לא אמת צרופה.
לפני 5 שנים
bondman​(נשלט){FLR} - נראה לי נתחיל בכלוב קמפיין #metoo משלנו?
אין אדם שלא מצטער על משהו שעשה.
העיקר שלומדים מהניסיון.
גם בפוסט פה וגם בפוסט המדובר ההוא...
ניכר שהלקח נילמד וזה הכי חשוב.
מודה ועוזב ינוחם. :-)
לפני 5 שנים
hrgiger - וככה בכלליות, סליחה על הצפת התגובות, בכוונה בחרתי שלא להגיב אתמול, רציתי תמונה כמה שיותר מלאה.
אני חושבת שיש שני דברים שלא עלו פה ולי חשובים.
א. הצד שמקבל כאב (פיזי או רגשי) הוא לא תמיד הצד המוביל, אל תתעלמו מזה.
ב. הצד הדומיננטי הוא לא תמיד זה עם הנסיון.

לפני 5 שנים
Agate - דיון מעניין ונכון לקרוא את הדעות, ההתמודדויות והדילמות בנושא.
אבל אני תוהה האם לא מפספסים פה משהו. כל מה שנכתב נכון לכל פעילות בחיים.
* מאמן ומתאמן בספורט - יש אחריות גדולה על המאמן להשגיח, לא להעמיס מעבר לגבולות והיכולות של המתאמן. לא לדחוף רגשית יותר מדי. וגם פה פוטנציאל עצום לפציעה פיסית.
* מטפל ומטופל - הרבה פעמים המטפל לוקח אחריות לא רק ללגיטימציה על הקשיים אלא גם להוביל ולכוון את המטופל לשינויים גדולים בחיים. לטוב ולרע. להצלחה וכישלון.
* הורה וילד.
*רופא ומטופל.
* בני זוג.

בכל אינטראקציה שבה יש צד אחד יותר מיומן ודומיננטי בהתנהלות יש אחריות שונה.
יש הסכמה. וההסכמה כוללת בתוכה גם את המחוייבות של הצד הדומיננטי יותר לשמור (תמיד. בזמן שטוב ובזמן שרע עד שמחליטים לסיים את האינטראקציה) ומחוייבות.של הצד השני לתת אמון ולא לברוח (בטוב וברע)
לפעמים אני מרגישה שבגלל שמדובר פה בסקס אז המחוייבות הולכת לאיבוד לגמריי.
אסור שתהיה רק אחריות!
כשנשארים אחרי הקושי רק עם אחריות ביד זו הטראומה הקשה.
לפני 5 שנים
Sweet melody - אבל לפי הפוסט היא נשארה איתו בשיקום..הפסיקה לעסוק בזה..אם זה לא לקיחת אחריות אני לא מבינה מה כן?
לפני 5 שנים
לייזר 1​(שולט) - ללא ספק אחד הדיונים החשובים והמעניינים שהיו כאן.
כל הכבוד על האומץ לחשוף. זה לא מובן מאליו. ( גם הדעות וגם הפוסטים )
לפני 5 שנים
Agate - מחוייבות. לא רק אחריות.
אני לא התרגשתי מהפוסט של בריטני.
זה שהיא נשארה לידו - כך זה צריך להיות.
זה שהיא הפסיקה זו בחירה שלה - בריחה שלה.

לפני 5 שנים
Britney Bitch - צודקת. אני בורחת מסיטואציות כאלה ב 500 קמש ולא עוצרת. זה לא משהו שאני רוצה קרוב אלי ובטח לא רוצה לידי את הפיתוי. זה מה שעובד אצלי, לא בהכרח נכון עבורך.
לפני 5 שנים
Agate - מחוייבות. לא רק אחריות.
אני לא התרגשתי מהפוסט של בריטני.
זה שהיא נשארה לידו - כך זה צריך להיות.
זה שהיא הפסיקה זו בחירה שלה - בריחה שלה.

לפני 5 שנים
טלי35​(שולטת) - תודה.
לפני 5 שנים
Skyfall​(שולט) - הפוסט הזה (וגם הקודם) חשובים מאוד מאוד, ללא קשר לשרשרת התגובות והתייחסויות.
החשיבות של הפוסט, בעיניי, היא בעצם כתיבתו כי הוא מחדד את הנושא למודעות הקוראים. מודעות לסכנות (פיזיות ונפשיות), ולנזקים קשים. כולנו כאן, חדשים וותיקים כאחד, מרבים לדבר על פריצת גבולות, חוסר שליטה, אחריות ועוד באז וורדס רבים (ואני לא מזלזל)...חלקינו גם ממש מאמינים ב ssc אבל אנחנו נוטים לעיתים להדחיק את הסיכונים ולהניח ש"לע זה לא יקרה".
לאחרונה גם כתבתי על "הסתבכויות" בסשנים שנגמרו במוות או בנזק בלתי הפיך.

אני מקווה שהפוסט והדיון ישלח את קוראיו לעשות בדק בית ולוודא שלצד כל הדברים המדהימים בעולם הבדסמ, תמיד נשמור על אחריות בסיסית....כי האלטרנטיבה היא קשה מנשוא.
לפני 5 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י