שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

ראש השבט מספר...

שהפנטזיה של שנינו הופכת למציאות אחת...

כל הסיפורים הם אמת..האמת שלי..

הסיפורים..חלקם מציאות..חלקם בחלקם..וחלקם לא...
לפני 7 שנים. 23 באוגוסט 2016 בשעה 15:10

לאחרונה ישנן בנות הכותבות פוסטים  במטרת חינוך  גברים , בכדי שגברים שיכתבו פרופיל שראוי לקריאה, שימשוך תשומת לב.. חיובית כמובן.כמו כן הן מעלות הצעות רעיונות  והסברים לפנייה נכונה ומנומסת בהודעות או  בצאט לנשים באתר, וכמובן איך להתנהג  ולנהל שיחה בפון.. ואיך לסשן בנימוס מירבי.

  מברך אתכן נשים נפלאות. באמת..

 עבודת קודש.

 רק כמה פרטים עלי להוסיף..

          אבל.. נשים יקרות,מאד.  אם כולם  יהיו כאלה מנומסים וראויים.. עד כמה זה יקשה  לכן  את הסינון הראשוני והבחירה?

      האם לא רצוי, לנשים החכמות  לא לגלות דבר לגברים, שבכל מקרה אולי ינסו וישתדלו להבין את דרישות הסף. אבל באמת לא, זה לא עובד. גבר נשאר גבר .אתה מי שאתה.ואת כפי שאת.

              השגיאות שעושים גברים הן לא פחותות משגיאות שעושות נשים, אבל כך אנחנו,כל אחד מאיתנו,  מתרשמים מהודעה או  כל פניה אחרת , ואז בוחרים למי להגיב ואיך להגיב.

        ואני  כאדם תמים וישיר.. כותב מה ואיך שנראה לי  כנכון. הרי אני לא אכתוב בדרך שונה ממה שאני חושב [במקרה ואני כבר חושב כמובן] ועל מה שלא מתאים לי. רק בכדי לקבל תגובה.

           חוסר תגובה  זו גם תגובה ראויה ומובנת.

             

 

  

טאקית - בתור אחת שכותבת די הרבה על נושאים שכאלו אני חייבת לאמר שאף לא אחד מהפוסטים הללו נועדים בכדי לחנך אף גבר. פוסטים שכאלו נועדים בשביל להבהיר לגברים כיצד לפנות לאחר התלונות של הגברים שנשים לא עונות להם. אפשר לראות את זה כעזרה לציבור הגברי שאיננו מבין מדוע הוא נשאר בלי מענה. ואפשר גם לראות את זה כמוך בתור חינוך או איך שתקרא לזה.
לפני 7 שנים
ArchAngel​(שולטת) - ואתה לגמרי צודק.
הרבה פעמים עדיף להיות מעורפלים בדרישותינו בשביל לראות את הצד השני מגיב מתוך מקום אמיתי ולא מתוך תפקיד שהוא בחר לשחק בשביל לרצות אותנו.
לפני 7 שנים
סחלב37 - לדעתי ורק לדעתי, נשלטת לא תתן הוראות לאדון, גם בטרם קיבלה על עצמה את קולרו, ההחלטה היחידה המותרת לה היא להחליט מי יהיה אדונה. אבל זו רק דעתי.
לפני 7 שנים
Prism - אתה חכם, כמו כל "טרנד" ,סופו להעלם. תן "לבאז" פשוט לעבור,והוא ייגמר.
כמה אפשר הרי ללעוס אותו מסטיק, דיי מהר פשוט יורקים אותו החוצה, חסר טעם.
ושכל אדם יעשה תשיקול שלו.
לפני 7 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י