לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

אחרי השקיעה... לפני הזריחה...

לפני 8 שנים. 3 בפברואר 2016 בשעה 9:10

המלך לקח אותי לטיול. ידעתי שזה יהיה יום מיוחד. לא ישנתי כמעט בלילה מרוב שהתרגשתי. זה בלתי נתפס איך אני מתרגשת לפגוש אותו למרות שאנחנו מכירים כבר לא מעט זמן. בטיפשותי הבלתי נסבלת שכחתי להביא מגבות אז נאלצנו לעצור לקנות. פרשתי אותם על המושב האחורי.

הראש שלי צלול, אני מורידה את השמלה ללא שום עכבות, מתחתיה אין כלום... המלך לא אוהב פרטי לבוש מיותרים. רק הירכונים השחורים מקשטים את רגלי הפתוחות. זה מראה יפה. ראיתי את מבטו ושמחתי. זונה יפה וערומה במושב האחורי, רגלי פסוקות. גם אם היו יושבים עוד אנשים במכונית או אם ממשהו הסתכל עלי מבחוץ אני רואה אותו בלבד. העולם נעלם ויש רק אותו- מלך, ואותי- slave girl- זונה שלו.

ידו האחת על ההגה, והשניה בתוכי. ליבי החסיר פעימה שהבנתי שאני הולכת לקבל סשן פיסטינג תוך כדי נסיעה. עוד אצבע, ואגודל, הוא מבריג את כל היד שלו לתוכי. אני מכורה לרגע שבו רצפת האגן שלי נדחפת לאחור וכל היד הענקית שלו נשאבת פנימה. השנייה הזאת גורמת לי להתמסר פיזית בצורה טוטאלית. העיניים שלי מתגלגלות לאחור ואני עוברת לעולם מקביל. האגרוף שלו בתוכי הרבה זמן. אין פינה שהוא לא מבקר בה. מרגיש אותי למטה למעלה, מלטף את איברי הפנימיים. אני מרגישה את הסכר שנפרץ. כשהוא מושך את עצמו החוצה הכל נפוח וכמעט חסר תחושה. ופתאום זרם עצום של מים פורץ החוצה. כמו נהר... אושר נשגב. את המשך הדרך העברתי במושב הקדמי מחוברת לזין שלו. היתרון בלהיות קטנה היא בקלות שזה מאפשר לי להתיישב מתיישב יל 4 במושב הקדמי. ראשי בין רגליו, והזין שלו מתפרק לתוך הגרון שלי. היה יום נהדר. הוא המשיך בסשן שהותיר עלי סימן, החורים שלי נטחנו אחד אחד. הלשון שלי חקרה וטעמה כל חלק בגופו האצילי.

הוא חיבר לי את הצובטנים בצורה חדשה- לעור שבין חורי. הכאב עינג אותי. זה כאב ממכר. המחשבה מרטיבה אותי.

שיהיה חם הוא יקח אותי לטיול עם רצועה שמחוברת לחורי ולקולר. כל תנועה תגרום לי להתפתל. אבל אני אלך יפה או אזחל כמו הזונה שהוא לימד אותי להיות. זונת על שלו.

איזה גובה! רק לא ליפול, רק לא ליפול...

 

תודה מלך שלי. 

אני סוגדת לך.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י