לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

יומן מסע

פעם זה היה קובץ מחשבות.
חלון נוסף לחייה, נטול הפנטזיה, של נפש אקסהביוניסטית.
שהתפתח למקבץ חויות שדיברו לנפשי.

זה כבר מזמן יומן מסע.
לפני 9 שנים. יום חמישי, 3 באוגוסט 2017 בשעה 16:03

And I know she'll be the death of me
At least we'll both be numb
And she'll always get the best of me
The worst is yet to come
But at least we'll both be beautiful and stay forever young
This I know, yeah, this I know

 

 

אני מתגעגעת אליך.

כל כך.

כל כך.

 

המונים.

 

תהיה בטוב!

הכי בטוב שאפשר.

ואני אהיה פה בישבילך למה שצריך, לאיך שצריך. 

כי זהו רצוני.

זוהי בחירתי.

כי זה עושה לי טוב.

 

שלך

}{

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י