סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

יומן מסע

פעם זה היה קובץ מחשבות.
חלון נוסף לחייה, נטול הפנטזיה, של נפש אקסהביוניסטית.
שהתפתח למקבץ חויות שדיברו לנפשי.

זה כבר מזמן יומן מסע.
לפני 5 שנים. 10 ביולי 2019 בשעה 6:53

כתבתי רבות בעבר על ציר המיוחד הזה, שבין מאזו, לבין סאבמישן. כנראה אכתוב עוד וטרם נדמה שפיצחתי את הסוד.

שהרי ניתן להיות סאבית ללא כאב.

רמת ההתמסרות שלך, המנטאלית, הנפשית, עד כמה את רוצה, מהלב ומהנפש פנימה, בטובתו של הדום שלך, איננה תלויה בכמות האנדורפינים בגוף שלך. היא תלויה בך. בו. באינטראקציה ביניכם. בהגדרת המערכת שלכם, ובהיררכיה שיצרתם יחד. "מה שתירצה" באמת ובתמים. עד גבול היכולת.

אבל,

וזה אבל גדול,

אם את מאזו, הרי שקשה לך לרדת למטה, מנטאלית, למקום השקט והנכון לך,  להגיע לנקודה הזו , המדוייקת, של הסאבמישן, ללא ההכנעה שבכאב.

את צריכה את האנדורפינים במערכת שלך. וזה לא משנה בכלל אם את עפה ממכה קלה של שוט או משעות של הצלפות קיין עד לתחת מדמם.

את לא מצליחה להיות סאבית ללא הכאב שלך. את לא מצליחה להגיע לקצוות היכולת הנפשית, ללא הליכה על קצוות היכולת הפיסית.

בחוסר, את מיללת אלי כאב. וברגע שאת מייללת אליו, הרי זה כשלעצמו מנוגד (כנראה) לרצון הדום שלך.

אבל את (שוב, כנראה) לא יכולה אחרת.

את צריכה. זה טבוע בך.

 

 

ויש פה מן המלכוד 22.

את צריכה מאזו כדי להזין את הסאבית שבך, ובמקביל, את צריכה להיות מספיק סאבית, כדי לא "להציק" לו , "להפריע" לו עם הרצונות אישיים שלך. ורק הוא יכול פתור לך את זה, אם יבחר.

 

מה יש בכאב?

בקבלה שלו באופן שיטתי ומובנה, שבונה סאבמישן?

אולי זה רק התרגום שלי האינדיבידואלי,  של כאב לאהבה, ואולי יש בזה עצם הכרה בצורך שאיננו בין מוסכמות החברה , של דום לסאבית שלו, שהוא כשלעצמו בונה רובד יחסים נוסף, אחר, קושר. סימביוזה של צרכים כשהמאזו שלה פוגש בסאדו שלו. הענקה.

אולי.

 

מניסיונות השליטה שלי , הלא ממש מעטים כבר, נוכחתי לדעת שאני אינני לבד בזה.

כאב בונה סאבמישן.

כאב סיסטמתי בונה סאבמישן, יותר טוב מכל "כלי" אחר.

 

מדוע?

 

שוחחתי על הנושא הזה רבות, עם בנות אחרות ובפורומים שונים.

אין לי תשובה.

מהרהרת.

 

Synt​(נשלטת) - זו שאלה מאוד מעניינת שמעסיקה אותי הרבה ואני רק בתחילת דרכי :) אז כנראה שלא אחדש לך.
בהבנה שלי זה קשור לעוצמות הרגשיות שיש בתוך חוויה של כאב, לעצימות ולטוטאליות שהכאב מכיל בתוכו לעומת רגשות אחרים. ובעיקר, לכך שהכאב נמצא בקצה וההגעה לקצוות שלנו ויותר מכך, עצם הבחירה להישאר בהם (למרות הנטיה הטבעית כביכול לברוח מהם) מוציאה מאיתנו דברים שלא יוכלו לצאת בדרך אחרת
לפני 5 שנים
איה74 - אני מהרהרת בשאלה שלך כל היום. ואין לי ממש תשובה. מסכימה עם synt שהתמודדות עם קושי וכאב אלו חוויות עוצמתיות שנחרטות בזיכרון. אבל אני הייתי גם סאבית בלי כאב. וספגתי כאב שלא עורר בי שום רצון להתמסר. אז אולי זה שילוב תנאים ספציפיים.
לפני 5 שנים
טאלנט - מרתק !
לפני 5 שנים
Rrocketqueen - אכן חשו, הרהורייך מעניינים כתמיד. אני עדיין בדיאלוג עם הכאב, טרם נפגשתי במאזו שלי חזק..במהותי אני סאבית מתמסרת, ולרוב אין צורך בכאב בכדי להוריד אותי או להביאני לקצה.

שמתי לב כי באופן פומבי, וכאשר מין לא מעורב, הצורך וגם היכולת שלי לספוג, גבוהים יותר.
(אני אראה להם? אני אעשה שיהיה גאה בי? תן לי עוד מכות כי את הזין שלך אני לא יכולה לקבל עכשיו?)

מהרהרת
}{
שבש
לפני 5 שנים
חשופית שתוקה​(נשלטת) - גם אצלי בפומבי הסף מתחדד.
וכן זה גם מעלה שאלות


נשיקות אהובה
}{
לפני 5 שנים
ascertain​(שולט) - כאב הוא דבר מורכב בגלל הספקטרום הסאדו/מאזו, אבל בקונטקסט של שליטה/כניעות הוא להשקפתי בסה'כ כלי אחד מרבים ולא בהכרח הטוב שבהם. כי לצד האנדורפינים מאבדים חלק מהמיקוד אשר כלים אחרים יכולים להביא.

מאחר ואצל רבים/רבות כאב הוא מפתח זמין וקל להכנעה ובגלל הקשר לנטיות סאדו/מאזו והריגוש של כאב/סכנה יש נטיה ללכת עליו ולדלג על הרבה חלופות שבדרך....
לפני 5 שנים
חשופית שתוקה​(נשלטת) - אני לא בטוחה.
במערכות שהם אני שלטתי, הניסיון מראה שהכאב הוא כלי מאוד חזק. בין החזקים. והוא מביא לשינוי תודעתי חזק אצל הנשלט. מביא לתהליכים נפשיים אפילו.

מניסיון שלי עצמי עם כאב, הןץוא איננו נפרד מהסאבמישן שלי כלפיו.
כמובן שזה תמיד עם עוד אלמנטים, אבל הטענה המרכזית שלי היא - שתהליך שבהם הגוף נחשף.למנות תדירות של כאב? כבודן במקומן. ועוד קצת.
לפני 5 שנים
ascertain​(שולט) - שנינו מסכימים לגבי העוצמה של כאב בתור כלי להכנעה. אני טוען שיש כלים אחרים, לא פחות חזקים. טבעי שעבור מאזו סאבמישן יהיה כרוך בכאב. אבל עבור מי שכרוכ/ה אחרי השפלה או חוסר-אונים או איזשהוא פטיש אחר כאב יכול להיות כלי שגורם לפספוס של הרבה דקויות.
לפני 5 שנים
חשופית שתוקה​(נשלטת) - פה אין לנו ויכוח..
העניין הוא שכאב מפתח סאבמישן גם במי שהוא *לא* מאזו.
מי שמקבל סשנים של כאב, במנות קצובות, הולכות וגדלות , מפתח סאבמישן. בין אם מאזו ובין אם לא.

זו הנקודה.
לפני 5 שנים
ascertain​(שולט) - כאן בנקודה הזו - שורש המחלוקת... זה שאפשר להכניע הרבה א/נשים שהם לא מאזו עם כאב - מוסכם.

אבל לא כל מי שיעבור תהליך כזה יפתח סאבמישן. נדרשת פרה-דיספוזיציה לכניעות. יש מספיק ראיות לכך מההיסטוריה של העבדות.

ויהיו א/נשים שיצאו מתהליך כזה עם אכזבה ודחיה ואפילו עם המחשבה המוטעית שאין בהם כניעות או שבדס'מ לא בשבילם. כי הכאב ירתיע אותם יותר משהמסגרת המעמדית מפעילת-הכוח (שהיא הכרחית להענקת כאב) תדליק אותם.

ואחרים יצאו מבולבלים. למשל, יבלבלו בין תחושת הסכנה לבין תחושת חוסר-האונים.

וגם אצל אלה שיפתחו כניעות - אם אין אצלם נטיה לכאב - רמות ההכנעה אליהן יגיעו יהיו נמוכות יותר, רמות ההתמסרות שיווצרו יהיו מוגבלות, ועוד דקויות בדיאלוג הבדס'מי - ילכו לאיבוד.

כי התגובה הבדס'מית לא תהיה בגלל הכאב, אלא למרות הכאב.


לפני 5 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י