בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

מטפטף מילים

לפני 4 שנים. 26 במרץ 2020 בשעה 19:14

(אני יודע שקצת ארוך אבל מה אתם מתלוננים? גם ככה קורונה וכולם מחפשים תכנים להעביר את הזמן לא? 😄 )

 

"קדימה נשאר לך רק חדר השינה, תנקה אותו טוב טוב- תזיז ארוניות, נקה חלונות, מתחת למיטה- יהיה פה כיף גדול ומלוכלך היום ואני רוצה שיהיה נקי" היא מחייכת ומלטפת את פניי. "ותזדרז, צריך לצאת עוד מעט".

אני ניגש למלאכה בהנאה גדולה. כמעט שבוע שלא גמרתי לפי בקשתה והנה עוד כמה שעות יגיע הכיף המיוחל. החדר מבריק ומצוחצח. היא בוחנת אותו, מחייכת בסיפוק ויורה "עוד 10 דקות יוצאים, תתקלח ותתארגן זריז".

כמה עשרות טובות של אנשים ממלאים את האולם מקצה לקצה והיא פותחת בהרצאה. אני יושב בשורה האמצעית בצד וצופה בה עם המיקרופון ביד, לבושה בשמלה שחורה קצרה ללא מחשוף ומגפיים קצרים וחמודים. היא מדברת את החוכמה והכריזמה שלה אל חלל החדר וכל הקהל מאזין מהופנט. ברור לי שכל הגברים באולם (ובטח חלק מהנשים 😄 ) לא יכולים שלא להריץ לעצמם מחשבות זימה כאלו ואחרות בראשם כשהם מסתכלים על האישה היפה הזו והרגליים ההורסות שלה. ההרצאה נגמרת במחיאות כפיים סוערות וקהל של אנשים עם שאלות מתאספים סביבה. בראשי אני חושב שהם בטח סתם מחפשים תירוץ להיות קרובים אליה... היא עונה לשניים-שלושה ואז מתנצלת שהיא צריכה לזוז אבל כותבת את המייל שלה על הלוח ומבטיחה לענות בהקדם על כל שאלה. אני מספיק לראות כמה מבטים כרוכים אחריה כשהיא מתרחקת ומחייך חיוך סמוי מלא גאווה.

היא נכנסת אל הרכב ואנחנו יוצאים אל הדרך לביתה. זו שעת ערב מוקדמת והחשיכה יורדת על הרחובות. "היית נפלאה היום, ממש ב"זון"" אני אומר לה והיא מלטפת את ירכי ואומרת בחיוך "אתה חמוד, וכן הרגשתי ממש טוב. בכלל אני מרגישה ממש מלאת אנרגיה היום" היא אומרת ומגבירה מעט את עוצמת הליטוף. ההתרגשות ניכרת במכנסיי, היא שמה לב, מחייכת ומלטפת עוד קצת את הירך ואז לוקחת את ידה. אנו מגיעים לביתה והיא הולכת לכיוון המקלחת ומסננת "כשאצא מהמקלחת אתה מתלה המגבת שלי".

אני מבין מה זה אומר, ניגש לארון ומוציא מגבת נקייה, מתפשט ונכנס לחדר המקלחת, ממתין בפינה כשהמגבת שלה תלויה על הזקפה שלי. היא מביטה בי בחיוך ומתקלחת עם הווילון מוסט כדי שאראה טוב טוב את גופה הרטוב והמבריק מסבון. היא מסיימת את המקלחת וצועדת לכיווני, חוטפת את המגבת מעליי ומתעטפת בה. נותנת לי נשיקה רטובה על המצח "תנגב את הרצפה ובוא עם קרם הלחות למיטה".

אני מבצע בהתלהבות אחר הוראותיה ובא למיטה עם הקרם. "שים עליך את בחזרה הבוקסר האפור. אני רואה שאתה כבר מטפטף, לא בא לי שתלכלך את המצעים" הבקשה מעט מוזרה אני חושב לחלקיק שניה אבל מיד מבצע בלי להתעמק יותר מדי. איך שאני לובש אותו טיפה קטנה צובעת את מרומי הבליטה והיא מלטפת בקצה אצבעה ומחייכת. אני מורח את כל גופה בהנאה. תחילה את הגב ואז היא נשענת על משען המיטה ואני מורח את קדמתה. היא נותנת לי למרוח את החזה הנפלא שלה ונועצת בי מבט ישר. למרות ההיכרות בינינו אני מובך מהמצב ומרגיש כיצד אני מסמיק ומשפיל את עיני אל החזה הנפלא שבידי. אני עובר אל רגליה והיא לוקחת בנונשלנטיות את הטלפון ומתחילה לענות על מיילים. אני מורח ומעסה את רגליה. אצבע אצבע ועולה מעלה. לוקח את הזמן ומתענג בעוד היא שקועה במיילים. אני עולה לירכייה ומתקרב אל המקדש שבין רגליה. היא נותנת לי להביט בו במלוא הדרו. אני מהופנט, הולך ומתקרב עם ידיי אל מפשעתה. אני מרים אליה מבט מתחנן. היא שמה לב אך מסיימת משהו בטלפון, מניחה אותו בצד ואז פונה אלי. 

"אתה רוצה ללקק אותו נכון חמוד?" היא שואלת ומלטפת את הלחי שלי. אני מהנהן בהתלהבות ומצליח להוציא מהפה "מאד" חרישי. היא מביטה בעיני כמה שניות ומשהו קורה במבט שלה. "היום הוא לא בשבילך, אתה זוכר לפני כמה חודשים שX בא ועשה לי טוב כשאתה היית סגור בארון?" בבת אחת הבטן שלי מתהפכת והפה מתייבש. מערבולת של תחושות וזכרונות מציפה אותי. אני בארון חשוך ומחניק לחלוטין שומע כיצד גבר אחר מענג אותה דקות ארוכות. צלילי הגניחות שלה, צלילי אגן נפגש באגן. תחושות מעורבות של הנאה עצומה מההנאה שלה מהולות בתסכול, בושה וקנאה.

היא נותנת לי כמה רגעים לעכל, מתענגת על הסערה הפנימית שמוקרנת על פניי ואז ממשיכה. "תבין, אני ממש אוהבת את הזין שלך, באמת. אתה יודע את זה. אבל מה לעשות טויצ'וק שאתה קצת מתרגש מדי לפעמים. נכון ילד? והיום אני באנרגיות אחרות, בא לי מישהו שיודע ממש טוב את העבודה. אתה יודע שאתה אומן בעיני עם הפה והלשון שלך, אבל היום בא לי אומן גם עם האיבר והאצבעות ולא רק עם הפה. אל תדאג, אלמד אותך לאט לאט. אהפוך אותך לגבר... אולי". הנשימה שלי הופכת עמוקה יותר. מבין כל התחושות תחושת העלבון מתחילה להרים את ראשה בתוכי. היא מלטפת את פניי וממשיכה. "אבל היום אתה לא תהיה בארון טוי חמוד שלי. בא לי שתהיה יותר קרוב. שתרגיש קצת יותר איך הוא מענג אותי. נכון ניקית ממש טוב מתחת למיטה?"

עיניי נפערות ומישירות מבט אליה בהלם. היא מחייכת, קמה ולובשת את חלוק הרחצה ומביטה בטלפון שלה לבדוק את השעה. היא מניחה אותו בחזרה על השידה ואז מצביעה אל מתחת למיטה. "קדימה. הוא צריך להגיע בעוד 2 דקות. אתה שוכב על הגב בדיוק באמצע בשקט מוחלט. אני יודעת שאולי תרגיש מעט לחיצות ברגעים מסויימים, אני בטוחה שתתמודד."

אני נכנס למקומי ותוך זמן לא רב נשמע פעמון הכניסה. היא יוצאת מהחדר. מוסיקה בווליום נמוך יחסית מתנגנת ברקע. עוברות כמה דקות בהם אני שומע קולות שיחה רחוקים ועמומים מבלי להבין את מה שנאמר. הדיבור נפסק ואני מרגיש צעדים מתקרבים. אני אומר מרגיש לא סתם כי אני בקושי שומע אותם אך חש את צעדיהם המרעידים קלות את הרצפה הקרה והקשה אליה אני צמוד.

אין לי מושג מה הם בדיוק עושים שם מעליי. אני רק יכול לחוש מתי הם זזים יותר ומתי פחות. מתי ברוך ומתי בחוזקה. האנחות שלה מתחילות להתגבר ואני רואה פתאום את ידה מבצבצת בצד המיטה ומסמנת לי לבוא. אני זז בזחילה בהתרגשות אדירה לכיוונה, חושב לעצמי איזה כיף שהיא זוכרת שאני פה. אני נושק לידה בדממה והיא מכניסה את אצבעותיה לתוך פי. אני יכול רק לנחש לפי הקצב בו המיטה מועכת אותי עכשיו שבזמן שאני יונק את אצבעותיה הוא מזיין אותה מאחור כמו מכונה אנושית. הגניחות שלה נעשות חזקות יותר ותכופות יותר והיד שלה נשלפת מפי, כנראה כדי לאחוז חזק במצעים לקראת השיא שהולך לשטוף אותה. אני שומע את האורגזמה שלה ואושר גדול מציף אותי לכמה רגעים. לאחר מכן היא כבר לא התייחסה לקיומי. חזרתי למקומי באמצע המיטה ושמעתי אותה מגיע לעוד שיאים וגם המכונה האנושית גמר לבסוף.

הקונדום שלו מלא בזרע נזרק על הרצפה. איני יכול שלא לתהות שזה בוודאי בוצע בכוונה כדי לתפוס את מבטי מבלי יכולת להפסיק ולבהות בו. לאחר מכן אני שומע זוג צעדים אחד נכנס לשירותים הצמודים לחדר השינה ואת השני יוצא מהחדר ואחר כך את דלת הכניסה נפתחת ונסגרת. 

"הוא הלך, צא משם ובוא על 4 לשירותים". אני שולף את עצמי מתחת למיטה ונכנס בהליכה על 4 אל השירותים ומתמקם מולה. היא מניחה את ידה על הלחי שלי ויש לה מבט כל כך מסופק ויפה על הפנים. שתיקה ארוכה, היא מביטה בעיני ואני נבוך מהסיטואציה. היא מלטפת את החזה שלי ואז מורידה את ידיה אל ירכיה, אותן היא מפשקת קלות וזרם קולח בוקע מתוכה וצולל בקול אל מי האסלה. אני לא יכול שלא לבהות במחזה היפה הזה עד טיפותיו האחרונות. "כל כך רצית לטעום אותי קודם, והיית צעצוע טוב. בוא, נקה אותי". האיבר שלה רטוב כולו מהמיץ המהול בטיפות השתן שלה, מעט נפוח ומגורה ואני צולל אליו אל בין רגליה ומלקק ושואב כל טיפה וטיפה. היא מפסיקה אותי ואומרת לי לעמוד. 

"באמת נעים לך כשנעים לי. זה כל כך כיף לי..." היא אומרת בעודה מחליקה את אצבעה בתנועות סיבוביות על קצה הבליטה בבוקסר, שכבר הפך לשלולית גדולה וכהה של תשוקה ותסכול. היא תופסת את ישבני ומנשקת את הבטן התחתונה שלי מעל הבליטה, הגירוי שלי בשיאו והיא מרימה אלי את זוג עיניה היפות. "אל תגמור. שמור לי את הגירוי הזה. אעשה בו שימוש ראוי בקרוב." היא לוחצת חזק על פלחי ישבני כדי לתת תוקף חזק לדבריה וכדי לתמוך בי כשהיא חשה איך ברכיי נעשות חלשות בין רגע...

 

אילוסטרציה:

 

(חלום בתחילת היום 1 למעוניינות https://thecage.co.il/blog/userblog.php?postid=973784&blog_id=111305)

 

מקווה שנהניתן 😄 תחלמו, זה חינם...

ליק

אנא גרנינא - בכוונה כתבת אורגזמה ״שלי״ או שפרויד תפס אותך לרגע בביצים?
לפני 4 שנים
Leaker​(נשלט) - איזו חדות... :)
לחלוטין פרויד. חצוף שכמותו, לא ראה שכתבתי בפרופיל במפורש בלי גברים? אעדיף לחשוב שזו ידה של לו סלומה וזה יפתור את הבלאגן :)
לפני 4 שנים
אנא גרנינא - תיקנת?
לפני 4 שנים
Leaker​(נשלט) - הנה, הכל שב על מקומו בשלום. מה ששלי שלי, מה ששלה, שלה... :)
לפני 4 שנים
בכוח המוח{Aion} - כתוב באמת יפה.
}{
לפני 4 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י