בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני 3 שנים. 9 בינואר 2021 בשעה 9:18

אולי נוותר היום על הנטפליקס ונהייה קצת ביחד. נסגור את הדלת של חדר השינה ונדמיין שאנחנו במלון מפואר ומפנק, רק אנחנו. 

אני אחכה את האור ואוריד את התריסים, את תצאי מהמקלחת ותגישי לי את המגבת. אני אנגב אותך ביסודויות. קודם את השיער, משם את גב ועד התחת ואז אסתובב ואנגב את החזה שלך, מבטיח לך להתענג על השדיים שלך שלא נגעתי בהן כבר שבועות. אחרי הבטן, אנגב את רגליך, כשאני על הברכיים, מחזיק את עצמי, לא ללקק אותך, למרות שהייתי נותן הרבה כדי שתסכימי שאטעם אותך. אח"כ תגישי לי את קרם הגוף שלך ואמרח את כולך.

אני אתעלם מהזקפה שלי שתגיע אחרי ימים ארוכים שכבר חשבתי שהזין שלי אבד כל חשק להתעורר. אני אתעלם גם מהטיפות שינזלו ממני, אתעלם מהכל ואהייה שקוע רק בך, בריח שלך, במגע של גופף. אם היית פוקחת את העיניים ומביטה עמוק בעיניים שלי, הייתי מוצאת שם אהבה ותשוקה שלא יודעת שובע, הערצה חסרת גבולות ואולי יום אחד תצליחי לראות את זה ולהפנים את זה עמוק בתוכך.

את תשכבי במיטה ואני אצטרף אליך, קרוב... הכי צמוד שאפשר, גוף בגוף, לב אל לב. אני אלטף אותך ואת תנשקי אותי, נשיקה ארוכה. אולי גם תניחי יד על התחת שלי ואני אתרגש מכל מגע כמו טיפשעשרה מחוצקן. נשאר ככה, דקות ארוכות, בלי למהר, רק להרגיש אחד את השני... הייתי רוצה שתשתמשי בי עכשיו, שתנצלי את הזקפה הזמנית הזאת ותרכבי עליי עד שתתפוצצי עליי ואולי תרשי לי לשתות את הגמירה שלך אבל עכשיו אני מתנתק מכל זה ונהנה מהקרבה אליך וזה מושלם בדיוק ככה. אני אהייה חזק ולא אתן לחרמנות שלי להרוס את הרגע שלנו.

את מלטפת לי את הראש ואני שוקע לתוך עצמי, מתמסר למגע שלך ולצמרמורת הזאת שמטריפה לי את החושים. הרגל שלך מתחילה לנוע באיטיות על הזין שלי, אני נאנח בלי שום יכולת לעצור ונותן לך לעשות בי כרצונך. ברגע שכבר התרגלתי לעונג, את מפסיקה ולוחשת לי באוזן "תלמד לבקש עוד". אני מביט והמילים לא יוצאות לי מהגרון. אני לוקח נשימה עמוקה ואומר בקול שבור "בבקשה, תני לי עוד, אני צריך עוד, בבקשה" והיא מיד ממשיכה להניע את הרגל על הזין שלי, אבל בדיוק אז נשמעות קריאות מהמטבח להגיע במיידי לארוחת הבוקר... תותים, החיים שלנו תותים !

אישה מבפנים​(נשלטת) - אני מאוהבת, כבר אמרתי לכם?
לפני 3 שנים
FlowerKitty​(אחרת) - מקסים, שרף.
לפני 3 שנים
שימודה - נהדר. מקסים.
לפני 3 שנים
שרף אורנים​(אחר) - תודה, דנה
תודה קיטי
תודה שימודה
:)
לפני 3 שנים
soft touch​(מתחלפת){Lex delict} - שרף.. 🌈
נשבעת שדמעה בצבצה בזוית העין
מדהים ❤
לפני 3 שנים
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה, זה לא מובן מאליו
לפני 3 שנים
soft touch​(מתחלפת){Lex delict} - הכתיבה שלך מכוונת בדיוק למקום בו המיתר מפיק ניגון של דמעה
לפני 3 שנים
שרף אורנים​(אחר) - הכתיבה שלי יוצאת מהלב ומשתדל לותר על פילטרים מיותרים. הרגישות שלי היא חלק ממני ואני לא מתכוון לשקר לעצמי. כנות חשובה לי, גם אם אני כותב תגובה למישהו/י אחר/ת או כשאני כותב על עצמי
לפני 3 שנים
שרף אורנים​(אחר) - אני אוהב את זה שברגע שאני מעלה פוסט, המילים מקבלות חיים משל עצמן וכל אחד יכול לקחת אותן למקום האישי שלו, בדיוק כמו שאמן תולה את העבודה במוזיאוןצאו בגלריה, זה כבר לא משנה למה הוא התכוון, אלא חשוב, מה שהצופה מרגיש
לפני 3 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י