שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני 11 חודשים. 30 במאי 2023 בשעה 3:04

היא כבר ממזמן בעבודה, הילדים כבר יצאו לביה"ס, זה הזמן שלי עם עצמי. אני פותח את הארון ומוציא את הקופסא המוסתרת. הקופסא של לבני הנשים שלי. אני בוחר הפעם תחתון וחזיה תואמים, גם גרביונים ואת הפלאג הגדול. אני מסתכל על עצמי במראה ומרגיש הכי סקסי. אני שוכב על המיטה ומלטף את עצמי, נעים לי כלכך והמחשבות מתחילות להתעורר.

דמיינתי אותה יוצאת מהמקלחת, את המגבת, היא תוריד ותגיש לי. אני אסתכל עליה עירומה, כלכך יפה ונשית, לא דוגמנית מסיליקון, אישה עסיסית. "תנגב לי את השיער", היא תגיד ואני אעשה כבקשתה.

"על הברכיים", היא תפקוד ואני מיד מבצע. היא נעמדת מעליי, מפוסקת רגליים. אני מסניף אותה ותוך שניות, אני כבר מנותק מהמציאות. "כמה אתה רעב לכוס שלי?", היא שואלת בטון משפיל כזה. "אני כלכך רעב לכוס שלך, אני מכור לריח שלך, לטעם שלך, אני כלכך צריך אותך", אני אומר על סף בכי.

"תרגיש איך אני נרטבת כשאתה כזה כנוע ומסור", היא אומרת ומורחת את היד הרטובה שלה על הפנים שלי. אני מסניף אותה, ממלא את הריאות שלי בה, כמו נרקומן עלוב. "ומה עם התחת שלי?, אתה מכור גם לתחת הגדול שלי, נכון, דילדו?", היא שואלת בהקנטה ואני מרגיש כמו בלון שהוציאו ממנו את האוויר, מרגיש כלכך עלוב, "אני כלכך מתגעגע ללקק לך את התחת, את יודעת שזה מעמיד לי את הזין הקטן שלי", אני אומר בקול רועד.

"אתה יודע שהזין שלך כלכך קטן ולא באמת שימושי", היא אומרת וכל מילה כמו סכין בלב, "אתה דילדו טוב, לא גבר, אתה יודע לגעת בי כמו שאף גבר אחר לא  יידע, אבל לזיין אותי, לא באמת מגיע לך ואני אלך להזדיין עם גברים אחרים, מתי שיתחשק לי ואתה תקנא, שאישתך מזדיינת ואתה מקבל רק ללקק", היא ממשיכה לרסק אותי והדמעות עוד רגע זולגות אבל הזין שלי קשה מתמיד ואני משפשף אותו חזק ומהר יותר ככל שהמילים צובטות יותר את הלב.

אני על הברכיים מול המראה, "תראה את עצמך, כנוע, עלוב ומושפל", אני אומר בקול וגונח ככל שהגירוי מטריף אותי. אני חוזר ואומר לעצמי את אותם משפטים שנוגעים בדיוק בנקודה הנכונה כדי להוביל אותי להתפוצצות ולשלולית סמיכה של זרע על הרצפה. אני משפיל מבט, עוצם את העיניים. אני לא יכול להסתכל על עצמי, אני מתבייש... לאט לאט השלולית הסמיכה הופכת לשקופה. אצבע אוספת קצת ואני מוצץ אותה. הטעם מר ומגרה. אני לוקח עוד קצת ומורח על השפתיים. הבושה והחרמנות מתערבבות ביחד, אני עוצם עיניים הכי חזק ומלקק את שאריות הזרע מהרצפה.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י