בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני 4 ימים. 29 בספטמבר 2024 בשעה 2:48

כבר כמעט עשור שאני מתנזר כמעט לחלוטין מאלכוהול. הייתי חובב בירות אבל נאלצתי לוותר על התענוג, על מנת למנוע ענייני בריאות. בשנתיים האחרונות, מדי פעם, בעיקר באירועים משפחתיים, התחלתי לשתות יין. לא מומחה גדול, אבל מה שטעים, יורד לי בגרון. באותו ערב, היא רמזה שזה יהיה נחמד אם נתפנק על כוס יין ואחרי שהילדים יהיו שקועים עמוק בשינה, אנחנו נתפנה לקצת זימה. 

מזגתי לנו יין לבן חצי יבש, שחיכה לזמנו במקרר. הכוס היתה מלאה עד למעלה, לא חבל להשאיר קצת בבקבוק?! וראינו פרק בטלוויזיה. היין כבר התחיל להשפיע והרגשתי נינוח אך גם התחלה של עייפות. הפרק נגמר והיה ברור, שסיימנו להיום ונכנסנו למיטה. דיברנו קצת ונראה היה שעוד כמה רגעים שנינו נרדם, אבל אז חל שינוי בתכנית והתחלנו להתנשק ולהתלטף. 

החרמנות שלי השתחררה ורציתי לזיין אותה ולא רק לאונן לה, ובדיוק אז היא פקדה "תלבש קונדום ותזיין אותי בדוגי". הופתעתי אבל זה דווקא הדליק אותי, להלביש קונדום, כאילו אני המאהב שלה והקונדומים שקניתי הם עבים במיוחד, כדי שהרגיש פחות ואולי החזיק יותר זמן מעמד.

הלבשתי את הקונדום והיא כבר הפנתה את התחת הגדול והמטריף שלה מולי. עליתי על המיטה וקירבתי את הזין אליה, אבל אז משקל הגוף שלי לחץ על הברך הכואבת שלי וזה היה ברור שאני לא אצליח לזיין אותה וכמובן שהזין שלי נפל. היא נבהלה והתנצלה שהיא לא חשבה על הברך הכואבת שלי וניסיתי להרגיע אותה שניסיתי כי אני רוצה אותה ושעוד כמה ימים זה יעבור.

אני נשכב לצידה בתחושת השפלה וגבריות ברצפה. הקונדום נשאר על הזין הרפוי והמצומק שלי וזה מטריף אותי. היא לוקחת היד שלי ומצמידה לדגדגן. מתחילה שיחה על כל מיני פנטזיות. שנינו משוחררים מהיין. לא בטוח שנזכור משהו מזה מחר. פתאום היא מספרת שהיא מדברת לפעמים עם גברים אחרים וזה מעיף אותי כלכך גבוה, אולי בעצם נמוך, לא יודע, אבל זה מגרה אותי כלכך.

בפעם הקודמת התביישתי לספר לה שאני לא מצליח להפסיק לפנטז עליה מזדיינת עם גברים אחרים ושאין מחשבה מחרמנת יותר מזה. בעודי ממשיך לגרות חה את הדגדגן, אני מספר לה שפינטזתי שהיא שולחת לי הודעה, באמצע היום, שהיא רעבה לזין ואני מתקשר אליו ומספר לו שהאישה שלי רעבה לזין שלו ושאנחנו קובעים לרב. סיפרתי לה שאני מכין אותה לדייט איתו ומסיע אותה למפגש. היא שואלת אם אני מסתכל עליהם ועונה לה שאני מחכה באוטו.

"מגרה אותי לחשוב שאתה מסתכל אליי מזדיינת", היא אומרת ואני מרגיש את הזין שלי נוטף לקונדום. "אני רוצה להרטיב אותך בשבילו ולמצוץ לו עד שיעמוד לו", אני מוסיף. "ואז תשתה את כל הזרע שלו ממני", היא אומרת ואני מיוחם ברמות שלא הרגשתי כלכך הרבה זמן.

השיחה ממשיכה עד שהיא גומרת כלכך חזק מגירוי הדגדגן. היא בוכה ואני עוטף אותה בכל החום והאהבה שיש לי. היא נרגעת מהאורגזמה ואז חוזרת לבכות שהיא לא מצליחה לספק אותי. אני מנסה להרגיע אותה ולהסביר לה שלפעמים אני צריך משהו אחר כדי לגמור, אבל שזה ברור שאני יכול לגמור רק איתה ושהיא עושה לי טוב, גם אם היא מצליחה להבין את זה. 

"אני רוצה שתגמור בקונדום, כמו דילדו מושפל כי הזין שלך קטן ורפוי ואין מצב שמגיע לך לחדור לי לכוס ככה", היא אומרת ואני מרגיש את התשוקה בוערת בי. אני משפשף את הכיפה של הזין שלי, שנראה יותר כמו דגדגן, מבעד לקונדום. תחושת ההשפלה והעליבות מובילות אותי לגמירה חזקה. הייתי רוצה שהיא תרוקן את הקונדום לפה שלי ואני ארדם עם טעם של זרע, אבל אני מתבייש כלכך ובעיקר מרוקן. כמה דקות אח"כ נרדמנו מחובקים.

הברון בכפכפים{זהרורים} - וואו שרף
אמרתי לך כבר שאני אוהב אתכם?
אתם זוג נהדר ודוגמא לאיך תקשורת צריכה להתנהל
לפני 4 ימים
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה על המילים החמות
לפני 4 ימים
sage2k2 - וואוו שרפי
בעירה מתשוקה 🔥
לפני 4 ימים
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה 😘
לפני 4 ימים
אישה מבפנים​(נשלטת) - מרגישה כל כך קרובה אליכם ❤️ כי גם
אצלנו קורים דברים דומים.
רק הערה קטנה ל"שיפור" .... מעטים הם
הגברים שיזרמו עם בליעת הזרע שלהם.
כאשר הגבר גומר יש צניחה מידית בעוררות
המינית ודברים שהוא היה מוכן לבצע כמה שניות
לפני הגמירה, הוא לא מסוגל לבצע שניה לאחריה.
ולכן ההמלצה שלי היא שאם לבלוע זרע אז שזה יהיה
של גבר אלפא אחר ולפני שאנו מגיעות לשיא שלנו.
לפני 3 ימים
שרף אורנים​(אחר) - תודה על התגובה וההמלצה
לפני 3 ימים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י