סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

מסע של גרושה

מלכלוכית למלכה
לפני שנתיים. 5 באוקטובר 2021 בשעה 10:14

עלה בגורל קצין, לא גבוה, לא נמוך ככה ממוצע.

מדברים כאן, קצת מתכתבים, החלפת תמונות בסיסית מצדו בלבד כמובן...ויאלה "תן מקום ושעה ואני אגיע" הודעתי.

השעה 17 ואני עדין עומדת בכניסה לעבודה תוהה מה לעשות , עולה לרכב ומתחילה לחזור הביתה, כבר אומרת לעצמי " לא נורא גוינט וספר גם יהיה אחר צהריים נהדר...גם אם לא תגמרי" ואז ההודעה מגיעה  " חדר 15" . אני גם ככה בכניסה לגדרה לפני הפנייה הנכונה, מודיעה "אני כאן" .

מחכה באוטו, מגיע בחור עם ג'יפ לבן , משקפיים שחורים קטנים וזיפים ( לא סתם הדרישה היא פנים חלקות) .

טוב, אני אומרת לעצמי, זה מה יש אולי עוד צפויה לי הפתעה... התיישבתי בכניסה לחדר עם הג'וינט שלי והוא על המדרגות מתחיל לספר לי על עצמו, חשוב לי לדעת עם מי אני מזדיינת גם אם זה רק פעם אחת... עדין לכל אדם יש סיפור ולרוב גם מעניין אם קצת מקשיבים.

מקשקשים ומדברים במשך כמה דקות ואני תוך כדי בוחנת, הידיים נקיות, פנים מסודרות, אבל הזיפים.. שיהיה עלינו בהצלחה.

נכנסנו לחדר, הרי הגענו לזיין משהו וזה לא רק את השכל, נכנסת לשירותים לפיפי קצר לפני, בכל זאת אני עושה הכנות לפני כל מפגש ושותה כמויות לא נורמליות של מים אחרת אני מתייבשת, יוצאת עם חוטיני חום קטן וחזייה שחורה, מתקדמת לקצין שיושב על המיטה, נראה קצת אבוד , לא בסביבה הטבעית שלו.

מרימה לו את הידיים, מכוונת אותו איפה ואיך אני אוהבת שנוגעים בי והקצין, חניך מצטיין למד מהר, ליטף אותי בכל הגוף מהרגליים לבטן, על הישבן, על החזה וכל זה בלי לנסות לשלוח ידיים ולרוץ ולקדם דברים כדי לגעת כמה שיותר מהר בכוס..( סבלנות מביאה אותנו רחוק יותר) מעביר בי זרמים של התרגשות, רטטים של של עונג שמתחילים להיבנות שאני מרגישה שזורמים ישר לכוס שלי שמתחיל כבר לטפטף כמחכה ומצפה לעונג הקרב. 

הידיים חוקרות , מגלות, אני מתה על השלב הזה במפגש חדש , שהגבר שעומד מולי מבין את גודל המעמד, שעומדת מולו אישה יפייפיה, שיודעת מה היא רוצה ואיך היא רוצה את האורגזמה שלה והולכת להשתמש בך עד הסוף כדי לקבל את מבוקשה.

הוא מתחיל לפזר נשיקות קטנות, לאורך הגוף הבטן, והידיים שואלות אם אפשר להוריד את החוטיני הקטן...בבקשה קח את החוטיני ותביא את הפה שלך, והוא מתחיל בהיסוס , אני עוד עומדת מגישה לו את עצמי והוא , הקצין, בלבוש מלא, עוד לא קיבל את הזכות להתפשט. הקצין מתחיל לנשק לחקור ומהר מאוד הרגל שלי עולה, היד שלי עולה אל הצוואר לכוון אותו ואני מרגישה את הדגדגן שלי עוד יותר מתנפח, כמה הוא כבר רצה ליקוק מפנק, מציצה טובה, זיון מפנק...

תוך כדי התיישבתי על שולחן קטן , הקצין על הברכיים עם הראש בין הרגלים ובמשך חצי שעה לא הפסקתי לזיין לו את הפה להשפריץ ללא הפסקה והוא שותה ושותה כל מה שיש לי לתת לו , לאט ומהר, עמוק ועדין והקצין? חניך מצטיין , לומד מהר איך אפשר לפתוח לי את הרגליים, איך ללקק אותי כדי שאני אגמור ולא רק אשפריץ, גורם לי להתפוצץ עליו פעם אחר פעם, גורם לי לזהור מרוב אורגזמות.

" רוצה ללקק לי את התחת? " אני שואלת , לא שואלת " כל מה שתבקשי " עונה לי הקצין ואני נשכבת על הבן במיטה , שולחת שתי ידיים אחורה לפתוח לו את הישבן הלבן שלי , עם חור הישבן הנקי ( אני לא אנאלית ככה שהוא עדין שמור ולא פצוע מחדירות או חקירות) , ציפורניים צבועות בלק  שחור חדש ומהמם ואני שומעת את הנשימה שלו נעצרת לרגע של התרגשות, הכרת תודה, וצולל עמוק פנימה, מלקק אותי עמוק ורטוב שאני ממש מזיינת לו את הפה גם שהלשון שלו בתחת שלי , עמוק וחמה.

הקצין לא שכח, בכל זאת חניך מצטיין, שאני אוהבת ידיים עלי, כל הזמן , מלטפות חוקרות מעריצות  תוך כדי שאני מזיינת לו שוב את הלשון עם התחת שלי הידיים שלו לא מפסיקות להעביר בי זרמים של עונג.

לאחר כמה שיאים לא מבוטלים וזמן שעומד להיגמר...אני מודיעה לקצין שהוא יכול להתפשט וללבוש קונדום כי הגיע הזמן גם לזיין אותי.

תוך שניות הבגדים שלו נעלמים ואת פני מקדמות זקפה מרהיבה, עם טיפה מנצנצת על הקצה, איך אני אוהבת את הטיפה הזאת, מתיישבת על קצה המיטה , הקצין לא יודע מאיפה נפל עליו כל הטוב ולפני שהוא מספיק להגיב אני כבר שולחת יד ולשון לעבר הזין העומד לתפארת מדינת ישראל.

אני מכניסה את את הכיפה של הזין שלו לפה שלי, תופסת את בסיס הזין ביד ומתחילה ללקק, להרטיב את הזין מכל הכיוונים, באמת מעריכה את הזין הגברי , בולעת אותו עד הקצה משאירה אותו אצלי בפה עוד טיפה להרגיש את הכיפה של הזין בקצה הגרון , עמוק, רטוב ומוציאה תוך כדי מציצה רטובה וההנחות של הקצין לא משאירות הרבה ספק, הוא עוד רגע גומר, אני מרגישה את הזין מתנפח עוד יותר, את הוריד של הזין מתחיל לפמפם לי ביד ואני חווה את רגע האושר שלי, הכוח שלי , מה שבאמת מרגש אותי, תחושת הזין המתנפח לי ביד שניה לפני הגמירה, הרבה אנשים מפספסים את זה אך לא אני. 

 

אני מסתובבת על ארבע פותחת את הרגלים ואומרת לקצין שלי " עכשיו הגיע הזמן שתזיין אותי " 

הקונדום מוכן , הקצין מתמקם ותוך רגע הוא כבר בפנים, נכנס אלי, חודר אותי, ממלא אותי בזין שלו שממלא אותי עד הקצה . אני מתחילה לזוז כי אני חייבת את התזוזה , האורגזמה מתחילה להיבנות מחדש והוא כבר בשיא שלו מבקש להאט " אני לא רוצה לגמור מהר" אומר לי הקצין, ואני נותנת לו להכתיב את הקצב מודיעה לו על הכללים " מעכשיו או זין או לשון, אם אתה לא מזיין אותי אתה צריך ללקק אותי " והקצין , כפי שציינתי , חניך מצטיין ומתחיל לזיין אותי . הידיים על התחת שלי , על המותניים נוגעות כל הזמן מלטפות מועכות מעבירות רטטים רטטים בגוף שלי שרק מדליק אותי יותר ויותר. ושניה לפני שהוא עומד לגמור הוא יוצא מהכוס משאיר אותי עם הלשון בחוץ שניה לפני שאני גומרת ודוחף את הפרצוף שלו עמוק לכוס הפועם שלי, לליקוק מפנק ויסודי , רטוב שמוציא ממני קולות וגניחות כמו זונה מיוחמת, מתרומם וממשיך לזיין אותי .

לאחר עוד כמה פעמים כאלה הקצין מבקש שאני אשכב על הבטן " אני צריך לזיין אותך לאט, להרגיש אותך" , " בשמחה " אני אומרת ונשכבת בפוזה המבוקשת. הקצין מתיישב לי על הרגלים מכוון את הזין שלו בין הלחיים של הישבן שלי וחודר אלי שוב, לאט לאט אני מרגישה אותו בתוכי, נכנס ויוצא לכל האורך בלי למהר בלי לדחוף למשהו קיצוני ופתאום בשנייה עוד לפני שהספקתי להתמקם אני מרגישה אותו שולף את הזין מתוכי וגומר בתוך הקונדום שהזין יושב לי בנחת על הישבן הלבן שלי ואני? 

קמתי הלכתי לעשות שטיפה קלה ואת האורגזמה הבאה כבר קיבלתי מה lover boy  שלי...

אבל זה כבר סיפור ליום אחר....

 

עד אז.. שלוליות...

gayaviv - פשששש מושלם 😍
לפני שנתיים
Sub of north - וואו … לקבל Recerse bukake ממך זה חלום 😍
לפני שנתיים
תובנות​(מתחלף) - את כותבת כלכך יפה ❤
זה נשמע שהיה לכם סוער שם ;)
לפני שנתיים
נער אבוד - מהמם 🥰
לפני שנתיים
מיסתורי - יש מקום לעוד אחד..?;)
לפני שנתיים
שלוליות - תמיד יש מקום לעוד אחד, שניים שלוש....
לפני שנתיים
מיסתורי - מצוין. לפקודתך
לפני שנתיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י