סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

אליהו החלש

סיפורים על גברים חלשים ונשים חזקות.
לפני 8 שנים. 5 בפברואר 2016 בשעה 9:34

מאז שאני זוכר את עצמי אהבתי להיות נשלט, מוכה ומבוזה על ידי נשים, והן כך נדמה לי אהבו להתעלל בי לא פחות. כבר בגן אלה תפסו אותי כמה ילדות מהגן, הצמידו את ידי מאחורי גבי והפשילו בכוח את מכנסיי ותחתוניי. אחת מהן  אפילו ניסתה לדחוף לי מטאטא לתחת. בבית הספר היסודי למדה אתי ילדה , היא הייתה קצת TOM BOY והייתה מכה אותי בכל הזדמנות. היא ידעה שאני חלשלוש ולא יכול להתנגד ולכן בחר בי כמטרה להצקות שלה. באותן שנים למדתי קרטה וניסיתי להתגונן בפניה, אבל לא הצלחתי. היא תפסה את רגלי והכניסה  לי אגרוף כל כך חזק לביצים, שאני חושב שנותרה לי שם צלקת.

לאחר שעות הלימודים הייתי הולך למטפלת, וגם שם הייתי לקורבן של המין היפה. ילדה  עשתה לי פנס עין ואמזונה בעטה לי ברגל בעוצמה כזאת שחשבתי ששברתי אותה. אני חייב להודות, שלמרות שסבלתי מהתעללות גם נהניתי ממנה. הריגוש המיני שזה גרם לי היה חזק מכל דבר. כמו ילדים רבים בגילי צפיתי שעות בטלוויזיה וכמובן שבחרתי לראות סרטים וסדרות שבהן הפליאו נשים את מכותיהן בגברים חלשים. הצפייה הייתה מחממת את ליבי ומותחת את גבעת מכנסיי שהפכו להר מבעבע. הבעבוע הזה המשיך ביתר שאת בגיל ההתבגרות, שבו כמו נערים אחרים פנטזתי על סקס על נערות יפות, אבל בחלומות שלי גם הופיעו נשים חזקות שהייתי להם לעבד נרצע.

הנחיתות שלי אל מול נשים, המשיכה גם בחטיבה ובתיכון. בכיתה שלי למדה נערה , שלקחה ממני את כספי ההסעה שלי ואיימה עלי שהיא תנגב איתי את הרצפה. הבטתי ברגליים היפות והחסונות שלה וידעתי, שאם אני לא רוצה לגמור את התיכון בתול בלי באשכים לא כדי שאתעסק איתי (זה לא עזר לי דרך אגב). יום אחד, שיצאתי מבניין בית הספר, הבחנתי בבנות מהתיכון יושבת ליד הכניסה. לא חשדתי בכולם אבל מצאתי את עצמי מהר מאוד שוב בלי תחתונים ומכנסיים לאחר שהן הורידו לי אותם שוב בפני כל בית הספר. בטיול למוזאון המדע בחיפה, הניחה את הבנות את ידה על כדור החשמל ואת היד השנייה על האשכים שלי, חטפתי כזה זרם שכמעט והשתנתי במכנסיים. התבוסות שלי נגד נשים, באו לידי ביטוי לא רק בבית הספר, אלא גם בחיי היום יום. כשחזרתי הביתה באוטובוס, התעללה בי כל הדרך חבורה של בנות. הן משכו לי בשער היכו אותי בעורף ולסיום בעטו אותי מחוץ לאוטובוס.

לסיכום, חיי היו מלאים בFEMDOM עוד לפני שידעתי מזה. כבר מגיל צעיר הייתי קורבן לCFNM, לBALLBUSTING, CBT ולשאר השפלות. לכן החלטתי לפתוח את העמוד הזה בתודה לכל הבנות שהתעללו בי והעניקו משמעות לחיי.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י