שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

LittlemonsteR

לפני 4 שנים. 22 ביולי 2019 בשעה 23:18

אני מאוד רחוקה מלהיות מושלמת.
לאחרונה אני עם כל מיני דאגות וחששות כלפי האם אני באמת מתאימה להיות פה. דיברתי על מיתוג עצמי, אני מאמינה בלהראות את עצמי לטוב ולרע.
וכרגע אני מראה את הרע. דיכאונות, חרדות, ובעיקר חרדות חברתיות זה השדים שמסתובבים איתי הרבה שנים, וכרגע אני עוברת קצת נפילה... פעם אחרונה שעברתי את זה היה לי את המאסטר שלי והבת זוג שלו. עכשיו זה אני לבד.

ברגעים כאלו אני תוהה על מיקומי בתוך הבדס"מ. אני מרגישה חלשה, פגומה וחסרת ערך... אני תוהה אם אני מתאימה לעולם הזה כי זה דורש אופי חזק ויש לי הרבה רגעים שאני לא. אני מתכנסת בעצמי, בשקט שלי מנסה לתקן לעצמי את הסדקים והשברים.

אני לא מזדהה כנשלטת כדי ששולט\ת "יתקן" אותי, אני לא נכנסתי לבדס"מ כי "מגיע לי לסבול" (כמו שחברים שלי חשבו), אני לא מחפשת בריחה. אני פה כי זה עושה לי טוב, זה מחזק אותי, אני מרגישה עצמי כנשלטת.

לאחרונה אני שואלת את עצמי אם מגיע לי בכלל להיות נשלטת? האם זה משהו שאמורים לקבל אישור עליו? האם אני חייבת להיות האישה הנשלטת שהיא ויקינגית מטורפת שעובדת במשרה מנהלית, מנטלית היא מושלמת, חכמה, יפה, הגוף המושלם ועוד בלה בלה של תיאורי שלמות שכבר קראתי? 

אני רק אני, זה כל מה שיש לי להציעה... אני רחוקה להיות מושלמת, אבל אני עובדת על עצמי.
אז למילות סיום, אני מאוד מאמינה כשזה מגיע לדיכאונות וחרדות הסובבים אותי יכולים לתמוך בי אבל זה התפקיד שלי כדי להוציא אותי מזה.

 

בס ד - 💞
לפני 4 שנים
שולט צ ג - כתבת יפה כל כך
לפני 4 שנים
Crimson raven​(שולט) - כן זה התפקיד שלך להוציא אותך מזה כי הכל בראש שלך,אבל על תורידי מערכך כנשלטת וכאישה אין רק סוג אחד של נשלטת יש המון סוגים ולכל אדם הבדס"מ שלו אם מישהו אומר לך אחרת אז הוא אידיוט,את חכמה מקסימה ויצירתית ,את אישה יפה ואת מי שאת ולא מי שאחרים יכתיבו שאת צריכה להיות,את תמצאי את האדון שלך האחד שיתאים לך,מישהו שהרצונות שלך ושלו יתאימו ותשלימו אחד את השניה ,אל תוותרי על עצמך כי מגיע לך את המיטב שיש בך.
לפני 4 שנים
sheperd​(שולט){Green eyed} - "שלמות" זאת התפיסה שלנו את עצמנו, אני בטוח שתופתעי כמה ימשכו לתכונות בך שאת לא אוהבת/קשה לך לקבל.
ולגבי בדסמ, הוא יראה לך שונה לגמרי עם כל בנזוג בדסמי שיהיה לך, את החוקים לבדסמ שלך ושלו שניכם תקבעו, ממליץ לעשות הכל בהדרגה ובזהירות.
לפני 4 שנים
כלבה גאה​(נשלטת){משויכת} - אף אחד לא מושלם
וחיבוק חזק
לפני 4 שנים
Skyfall​(שולט) - אני לא בטוח שזה תפקיד בלעדי שלך...אך בשלב הנוכחי בואי נגיד שזאת אחריות שלך....עדשיהיה מישהו לצידך שיתחלק באחריות.
המון הצלחה...נדבר
לפני 4 שנים
נוסעת בזמן - חיבוק
לא בטוח שפה המקום....מניסיון
שימרי על עצמך
וחופשי קבוצות תמיכה בפייסבוק לירידה לדיכאון
בהצלחה
לפני 4 שנים
BelGoat​(שולט) - דיברת כל כך נכון
אף אחד לא מושלם
ואסור לנו להתנצל על זה.
את תרימי את עצמך למעלה - אבל את צריכה רק ידיים תומכות שיעזרו לך לעלות - את תטפסי ותגיעי לשם.
ומאד אהבתי - את פה בשביל הכיף שלך - לא בשביל שום דבר אחר - וזו הדרך הכי נכונה ובריאה לבידיאסאם
בהצלחה :)
לפני 4 שנים
ascertain​(שולט) - בדס'מ זה תחום של אקסטרים. ובלי הפרטנר/ית הנכונ/ה - הוא לא נכון לאנשים פגיעים/רגישים. הנזק עלול לעלות על התועלת.
לפני 4 שנים
המאמן​(שולט) - חיבוק💕
אלה שאת יכולה להיות מבולבלת לידם, הם אלה שיתנו לך כוח.
לפני 4 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י