סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

אדומה

נקודת מבט מתכווננת
לפני 11 שנים. 16 ביוני 2012 בשעה 8:26

אתמול לפני השינה התחלתי לנסח פוסט חדש בראש ואמרתי לעצמי לפני שנרדמתי שאקום ואקליד אותו.
לצערי, אני לא זוכרת אותם, את הפוסטים האבודים האלו, אלא אם אני מקימה את עצמי וכותבת.

כמו שכתבתי בעבר, יוצא לי לשוטט הרבה בפרופילים של אחרים ואחרות, במיוחד כשאני יושבת על כתיבת עבודה ומנסה לנקות את הראש לכמה דקות. אז במקום לראות איזו סדרה מטופשת, ואחרי שסיימתי לקרוא כל דבר אפשרי ב- YNET, אני משוטטת בפרופילים של שולטות ושולטים ומנסה להבין את הצד הזה.

חדי העין או כאלו שקוראים את מה שאני כותבת מדי פעם, ישימו לב ששיניתי את הסוגריים ל"אחרת".

השינוי נבע בדיוק בגלל שהתחלתי לקרוא ולהציץ מה זה השולטות של הכלוב ולא אהבתי את הגישה, את הכתיבה, את התמונות ואת ההתנהלות של השולטות. השולטות היחידות שיש לי במועדפים הן אור, טיגריס, ו- Inner Silence. וכאן עולה השאלה, אם אני שולטת, האין אני אמורה להתחבר לשאר או לרוב השולטות שיש כאן?

אני לא באה לתוך השליטה מתוך אהבה עצמית עיוורת, לא חושבת שאני מתת האל לכל הנשלטים ולא רוצה שיקנו לי דברים ויסיעו אותי. הצעות כאלו דווקא גורמות לי לתחושה הפוכה: של נשלטות ותלות. אין זה אומר שלא אבקש לקנות משהו, אבל יהיה לזה ערך מוסף, כמו להביא משהו אדום, להגיע בלבוש מסוים, לקנות חולצה חדשה או לזרוק חולצה קיימת (אני מקווה מאוד שאתה יודע שאני מדברת עליך, ואבוי אם לא העפת את החולצה הנוראית ההיא). זה מכיוון שכשאתה איתי, אתה תתאים את עצמך אליי, בלבוש, בהתנהגות, במראה ובגישה. זוהי השליטה שלי, חודרת מתחת לעור ומקבעת את עצמה על העצמות. מה עשינו בזה שתקנה לי מה שזה לא יהיה? זה לא גורם לי לתגובה רגשית כלשהי.

השליטה שלי, שליטה מכופפת היא. היא תתפוס אותך כשאינך מוכן, תתגנב ותחדור לראשך, לגופך וכשתבין, יהיה זה מאוחר מכדי לחזור לחשוב אחרת. היא תרים את ראשה כשתרצה לקנות מים ותיזכר שאולי כדאי לקנות לי סודה, כשתנעל נעליים לצאת לריצה ותיזכר לבדוק אם הן נקיות, כי כך אני אוהבת את זה, כשניפגש ופתאום תחסיר פעימה כי אתה לא זוכר אם בדקת כמו שצריך שהגילוח נקי לפני שיצאת מהבית.

היא תמיד שם, כמו חינוך של הורה.

אני הבת של אמא שלי, אין ספק בכך. אמי אשה מאוד חזקה, חכמה, עם ניסיון חיים רב. עליי להודות שנבראתי וחונכתי בדמותה. עם כמה ליטושים פה ושם, אבל אני גרסה צעירה של אמי. הייתי שמחה אם לעוד כמה אנשים הייתה אמא כמו שלי, שהגנה עליי מכל הילדים הישראלים הבני זונות האלה שהרביצו לי ומהמורים שהתרעמו כשהחטפתי בחזרה, כשזרקו עליי אבן שפגעה לי בראש ואמא הגיעה לבית הספר לתת למנהל להסביר לה איך קורה דבר כזה בשטח שלו ולגרום לו לשקשק ולהתנצל וכמובן שהיא לא קיבלה את ההתנצלות שלו, השפילה אותו, הביעה ספק לגבי יכולתו כמנהל, הסתכלה עליו בבוז ולקחה אותי הבייתה עם חבורה בראש.

בקיצור, ואחרי שקיפצתי בין כמה נושאים, המסקנה היומית: להקים את עצמי ולכתוב את מה שעובר לי בראש. או לחלופין, למצוא מישהו שאפשר להכניס לו מרפק לצלעות שיקום ולהכתיב לו את מה שעובר לי בראש.

זחלן​(נשלט) - מההכרות עם המילים שלך הפרושות בבלוג הנפלא הזה, את לא ׳אחרת׳ אלא אמיתית. את באה ממקום עמוק מלא מחשבה, וזה כידוע נדיר.

ובכלל, מי צריך סוגריים, וגם אם צריך בשביל תיוג ראשוני וכיו״ב - הם רחוקים מלהיות ״מהות״.
לפני 11 שנים
צינית מסין - :)
לפני 11 שנים
Bullitt​(נשלט) - יש שולטות, כאן, שבשביל להישלט על ידהן אתה חייב לקנות לה מתנה או להעביר לה כסף.
יש שולטים שישלטו על מישהי ואין מצב שזה יהיה בלי זיון בסוף.
יש נשלטים שרוצים שמישהי תשלוט בהם אבל הם מוכנים להיות עבדים, אבל רק עבדי מין כמובן
יש הרבה סוגים, לשמחתי אני לא נמנה עליהם.

אני חוש, ששליט צריכה לבוא ממקום אמיתי ולאו דווקא ממקום מיני.
אם השירות, שאני מעניק כיום, למלכה היה נמנה על צורכיי המיניים אזי כבר אחרי שבוע היייתי פןרש.

אני מתבייש להגיד שקניתי לה מתנות, צעצועי מין, בגדים ונעליים.
העניין שהיא לא דרשה ולא ביקשה את המתנות האלה כי אם אני החלטתי על דעת עצמי להביא לה מתנה, וכך זה צריך להיעשות, לעניות דעתי.

אני אוהב ומתחבר לשליטה מנטלית, שליטה בה אתה משרת מישהי מאהבת אמת של השליטה.
את רואה בשליטה משהו אמיתי, מציאותי ולא מיני.
יש שיגידו שאני משוגע כי בחיים האמיתיים אין שליטה ושליוה של מלכה ועבד זה רק כאן בפורום, הם טועים.

אני נהנה מכך שאני עבד, אני גאה בכך שאני עבד, אני שמח שכאשר אני עבד אני נותן מעצמי 120% ואם היה יותר, היה מוצא יותר.

ראשית כל, להיות מנומסים, אדיבים, כנים ואמיתיים עם עצמך ועם השולטת.
לפני 11 שנים
צינית מסין - אני מסכימה שאם אתה קונה משהו מיוזמתך, אז המשמעות היא שונה לחלוטין; זה אומר שחשבת עליה ועשית משהו בשביל לרצות אותה, ולא כי היא דרשה זאת ממך.

הרי זהו ההבדל בין תשלום לנתינה, הלא כן?
לפני 11 שנים
Bullitt​(נשלט) - מסכים איתך לגמרי.

לתת למישהו מתנה, הפתעה ולראות את הפנים שלו נפתחןת לאט לאט, העיניים זוהרות, הגבות מתרוממות, השפתיים נמתחות ויוצרות את החיוך הכה טהור ויפה של שמחה וגיל.

שווה את זה!!!!
לפני 11 שנים
עו''ד רוצה עוד - כפי שנאמר כאן, בעיני דווקא את היא השולטת האמיתית, וכך צריכה להיות שליטה
אני מתחבר מאוד לדברים שכתב בוליט
לפני 11 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י