בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

בלשון ציווי!

המכון לטיהור שפכים וטיפול בשפחות.
לפני 11 שנים. 9 בנובמבר 2012 בשעה 8:34

fap fap fap fap

יד שמאל שלי אוחזת בשיער שלה. מושכת לה את הראש אחורה. מכופפת לה את הצוואר כלפי מעלה. יד ימין אוחזת לה בפנים. חוסמת לה את הפה והאף. מושכת את הראש שלה באותו הכיוון. אחורה ולמעלה חזק, עד שאי אפשר יותר. אני שומע את רשרוש השרשרת שמחברת בין המצבטים שמחוברים אליה.

הידיים שלה שלוחות אחורה, אוחזות, כל אחת, בצד אחד של התחת שלה, ומפסקות אותו. הזין שלי בתוכה. בתוך התחת שלה. ואני זז חזק ומהר. אגן מכה בתחת עם כל תנועה.

fap fap fap fap fap fap fap fap fap

אני מסתכל למטה על סימני המכות על התחת. סימני הציפרניים על הגב. אני משחרר לה את הנשימה לרגע, ותופס שוב. מושך אותה חזק יותר. מקמט אותה. מקפל. חודר. היא נועצת בעצמה ציפורניים. אני משחרר לה שוב את הפה כשאני מרגיש השתנקות והיא שואפת אוויר מהר צועקת וגונחת. אני תופס לה את השיער בשתי הידיים וממשיך. מגביר את הקצב. מושך אותה חזק אחורה.

fapfapfapfapfap

אח"כ במקלחת, אני שוטף את השיערות שתלשתי לה מבין אצבעותי. היא יורדת על הברכיים ומנקה אותי ביסודיות. מסבנת ביד עדינה. מחייכת. מסתכלת למעלה.  "תשתין" היא אומרת, ואני אומר לה שאין לי נוזלים יותר. היא עושה פרצוף מאוכזב. ילדותי כזה. וצוחקת. 

אני מתנגב וחוזר לשכב במיטה. היא נשכבת לידי. מלקקת את כפות רגלי. משחקת לי עם הביצים. מנסה להעמיד לי שוב את הזין עם היד והפה והשיער. "אפשר עוד?" היא שואלת. אני אומר לה שכן, אבל לא עכשיו. שאני רוצה לישון. היא שואלת אם אזיין אותה גם בכוס, ואני מחייך ושותק. היא שואלת אם היא יכולה להשאר ואני מסכים, ותוהה אם להעיר אותה בלילה כשאקום להשתין.

 

Loona sky - להעיר, להעיר.
לפני 11 שנים
Shot​(שולט) - נרשם.
אני אזכור את זה כשזה יהיה רלוונטי :-)
לפני 11 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י