סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

אדומה

נקודת מבט מתכווננת
לפני 12 שנים. 14 באוגוסט 2011 בשעה 17:27

הביקור שלי כמעט נגמר ואני מתחילה לסכם אותו לעצמי.
התחלתי לחשוב מתי בפעם האחרונה הייתי במצב של שליטה מינית, וזה היה די מזמן.
מהיום שהחלטתי שאני רוצה יותר מסתם זיון לא סטיתי מהדרך.
אני מאוד רוצה מישהו שיהיה לי טוב איתו ואני רוצה שהוא יהיה נשלט, וכנראה שבינתיים אני לא מוותרת על זה, אבל האם אני עדיין נחשבת לשולטת? גם אם אני לא שולטת על אף אחד כרגע? לא יודעת מה להגיד, רק שאני לא יכולה לדמיין לעצמי סקס ללא שליטה וכח. אולי זאת התשובה שלי. לפחות בשלב זה של היותי.

היום הלכתי לבקר בבית העלמין. לא הייתי שם חודשיים. בנו ספסל אבן קטן, ויש עמודים נמוכים עליהם אפשר לשבת, ואף אחד לא קבור לידו (אחרי זה שאלתי את אמא שלי אם היא קנתה את החלקה לידו והיא אמרה שלא ומאיפה יש לה כסף לזה בכלל). אז ישבתי שם 20 דקות וחשבתי, ושתקתי, והבטתי על העצים ואיך הם זזים ברוח, ובכיתי, והרגשתי את האבן של הספסל תחתיי ושאולי לא כדאי שאשב על קר אם אני רוצה ילדים (רוסי מאוד מצידי), ושחיכיתי ליום האחרון שבו יש לי רכב בשביל להגיע לשם ושאולי כדאי גם לבקר בקבר של סבתא אם אני כבר שם עם אוטו. אז נסעתי לחלק השני והצטערתי שלא הבאתי חומרי ניקוי כי הקבר היה מלוכלך ואני לא אוהבת קבר לא נקי.

ואז אספתי את אמא והחזרתי את הרכב ואכלנו צהריים רק שתינו במקום שאני מאוד אוהבת והיה לי טוב. לאחר שליוויתי את אמא לאוטובוס ישבתי שעה בגלריה לספרות על אחת הספות העתיקות הגדולות האלה שיש שם וקראתי ספרים ונמנמתי. והיה לי טוב. ואז נפגשתי עם חברה, מפגש עצלתיים כזה, בכיף, עם שיחה שזורמת וזורמת. והיה לי טוב.

ועכשיו אני בבית, ועוד מעט אני כבר חוזרת הבייתה ואז תתחיל המערבולת ואני לא אראה את עצמי אלא מוקדם בבוקר ומאוחר בלילה. ויהיה לי טוב?

על אף שתחילת הביקור לא קרתה כמתוכנן, עדיין היה ביקור טוב. פגשתי כמעט את כולם ושמחתי לראות אותם. קניתי ספרים (אני לא מסוגלת להתאפק) ואכלתי אוכל טעים. ובא לי להעביר ציפורניים על מישהו ולא לעזוב גם כשהוא יתחיל לרעוד מכאב, כי משם בא גם העונג. שלי דרך שלו ושלו דרכי.

frasier​(נשלט) - בטוח שיהיה טוב
לפני 12 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י