סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

סיפורים

פנטזיות וסיפורים אישיים

גבולות

אט אט, היא פקחה את עיניה. היא לא הצליחה להעריך את השעה כי החדר היה מאוד חשוך. מהר מאוד היא הבינה שידיה ורגליה כפותות, והיא ידעה שהיום הולך לכאוב. היא שמחה, אך גם הרגישה תחושה לא ברורה, לא שלווה. היא חשה בבירור שכבר בוקר, אבל החדר היה מוזר. לקח לה הרבה זמן להבין שהקירות צבועים בשחור! - שחור עם אותיות אדומות. קרן האור היחידה שבקעה מן החלון האירה על המילה:"STOP", מילת הביטחון שלהם.

קופנהגן

מה שנמצא נמוך, למטה מפני הכביש, למטה מהמפלס עליו מהלכים בני האדם, אינו יכול להיות אלא אחד מאגפי הגיהינום. רגע אתה על המדרכה, ורגע אתה יורד במדרגות תלולות, עובר בפתח כמעט נסתר מעין, ומגיח אל תוך האפלולית. ברגע אחד הנחת מאחור את גלימת הנורמל ועטית על כתפיך את גלימת הטוטאל.

מפגש גורלי

פגשתי את החברה הכי טובה שלי מגיל חמש-עשרה באמצע השדרה התל אביבית שלי, כשאני עסוקה בענייני "גדולים". לא ראיתי אותה כ-15 שנה. "את משוררת, סופרת או שחקנית, נכון?" היא שאלה. "ואת עדיין מעריצה את דוראן דוראן?" אני שאלתי. "זוכרת איך דיברנו על אהבת חיינו העתידית לבוא ומה הוא עושה בדיוק עכשיו?"...

משחק כפול

הולך להיות משחק ממש טוב. חייבים לנצח. הפעם זה באמת חשוב ולא "רק ספורט" כמו שתמיד אומרים. אני יושב ונזכר בתמונה שהוא שלח לי. היא, השפחה שלו, נראית מצוין, בדיוק כפי שאני אוהב. שיער אדמוני, עיני שקד, ולחיים אדמדמות עם שתי גומות חן חמודות שמבצבצות לעיתים נדירות. התמונה מאד מחמיאה לה. היא נראית שייכת ולא שייכת, נוכחת אך משוטטת. רונן אולי בר מזל בדרך כלל, אבל בקרוב היא אצלי. התערבות זו התערבות, אני מזכיר לו.

דוקרים את הפחד

יש לי נקודות תורפה, נקודות של פחד שאני לא יכולה להתגבר עליהן, והנקודה הרגישה ביותר היא מחטים. אדוני הוא חובש קרבי, לא מפחד ממחטים ומדם ויודע להתעסק עימם במיומנות, ועל כך העידו גם הסאביות הקודמות שלו. אבל אני זה סיפור אחר...

חשמל ומי גשם

אני אוהב להכאיב לך בבית הזה. יש בו חמימות תל אביבית בימים גשומים. אין בו אח, אבל המזגן מזרים אוויר חם לחדר הגדול – זה שצורתו כצורת כדור אקדח, ווילונות כבדים מכסים את החלונות הגבוהים שלו.

סיפור קצר

האור מעומעם, אבל אני מבחין בסימנים על גופה. היא מסמיקה ומתחילה לספר לי בלחש על האדון, על ההשפלה, על הכאב, על הסיפוק. לפתע היא נשכבת למרגלותיי, ומבלי לומר מילה, תופסת ברגליי. אני נבוך בליבי, אובד עצות. מעולם לא פגשתי מישהי מהעולם הזה. אמנם תמיד פנטזתי, אבל מה פתאום זה קורה עכשיו?!

את תהיי הפאקירית שלי

כפרחחית קטנה נתגנבה לחדר המחשב שלו בשעת היעדרו, והניחה נעצים קטנים על מושבו. ידעה היא שיבוא, יפתח את הדלת, וימתין בכניסה שתחלוץ נעליו. לאחר מכן יכניס רגליו החתוליות לנעלי הבית שחוממו מבעוד מועד ליד התנור, ויניח ישבנו האדנותי על כיסאו.

סיפור מפאזה אחרת

נכנסת הביתה. מוצאת אותו איתה. הם שוכבים יחד על הספה, חבוקים. "שלום", הם מחייכים אלי. "שלום", אני עונה, ומתיישבת על הכסא ממול. היא קמה, מכינה לכולנו קפה. שותים ומדברים בנחת. "תתפשטי", הוא אומר לי. אני מסתכלת עליו בשאלה. מבטו לא מותיר מקום לשאלות. מתפשטת. "גשי לחדר וחכי לי שם". אני הולכת על ארבע לחדר, עומדת במרכזו על ארבעותי, ראשי מורכן, וממתינה. שומעת אותם מתלחששים ומצחקקים בחדר השני, וליבי שוקע.

העונש

קור מקפיא שורר בחוץ. אני מחכה מחוץ לדלת דירתו, ובינתיים פורפת את כפתורי המעיל וחושפת שמלה קצרה שחורה. לא לבשתי גרביונים כי אסרו עליי, ואפילו המגפיים הגבוהים שלי לא מחממים יותר מדי. נוקשת בדלת שלוש נקישות קצובות. ממתינה. הדלת נפתחת והוא עומד בפתח, מואר כולו. הוא מחייך אליי, וגם לי פורץ חיוך של געגועים בלי שליטה. שבוע תמים לא ראיתי את אדוני האהוב. אני מנגבת את המגפיים במחצלת, נכנסת פנימה, ומבלי להסתכל אפילו, תולה את המטריה על הווים בכניסה. הדלת נסגרת מאחוריי בטריקה.

שיפחה בהזמנה (4 ואחרון)

''בואי נשחק משחק קטן'', אמר אדונה ערב אחד, בזמן שישבה בכלוב הברזל. הוא פתח את הכלוב והניח לה לזחול אליו ולנשק את ידו לאות תודה על ששחרר אותה. לאחר מכן הם ישבו בסלון: הוא בכורסא הגדולה שלו, היא - מולו, על השטיח. האח הייתה מוסקת, נרות ריחניים דלקו, ולרגע דימתה לעצמה כי הם זוג מאוהב ולא אדון ושיפחה.

בחיוך

Dar
היא פקחה עיניה, התיישבה במיטתה, וניסתה לשחזר מה היה הדבר אשר הסעירה בחלום והעירה. צלעותיה כאבו כאילו ננעצו בצידי גופה חניתות. בחלומה, אצבעות ארוכות לשו את עורה, מחדירות את חומן פנימה וטובעות בגופה. היא יכלה לחוש את מגע שפתיו הנושקות לשדיה, ואחר זכרה אותו מחייך ואת שיניו סוגרות עליה. לא כך רצתה זאת, ותחושת הביזוי וההשפלה הרתיחה את דמה.

שיפחה בהזמנה (3)

מלכתחילה היה לה ברור שזה לא הולך להיות קל או פשוט, אך היא הוסיפה לתהות בינה לבינה מה גורם לה לרצות להיות שם, במקום ההוא, השפחתי, הכנוע. ככל שהוא ייקח ממני יותר, כך אטהר יותר, חשבה, אך אפילו היא ידעה שמשהו אחר מסתתר שם, ובינתיים, זמן המבחן שלה הגיע. האם עבורה נועד המבחן, או שמא עבור אדונה?

סוף שבוע בטבע (2)

הרכב עצר בחריקת בלמים. הבנות מאחור קפצו בבהלה. מייק הסיט את הרכב לדרך הצדדית והרכב קיפץ על המהמורות.
"מה עכשיו?" שאלה שפחתי בחשש גלוי.
"אם יש לך תלונות על הטיפול, נעשה מקצה שיפורים," עניתי, וסימנתי למייק לעצור.

שיפחה בהזמנה (2)

כמה שעות לפני שהחוזה ביניהם הסתיים, הוא דרש ממנה להגיע למסעדה מסוימת, מתיר לה לבחור, לראשונה מאז בואה אליו, את בגדיה. הוא ביקש לדון עמה בהמשך הקשר. ההיגיון שלה זעק שתברח כל עוד נפשה בה מתוך בועת האשליה שהוא יצר בעבורה, אך היא למדה לאלף את סערת רגשותיה, וכשישבה מולו במסעדה, פניה לא הסגירו דבר. ''אני מוכנה", היא אמרה, "מוכנה ללכת עוד צעד קדימה, אדוני".

שיפחה בהזמנה (1)

פנייתו אליה עוררה בה גיחוך ברגע הראשון. לטענתו, לא היו שפחות '''אמיתיות''. כולן באו עם רשימת דרישות אשר כוונו, למעשה, לסיפוקן-הן. "מאסתי במשחקים. אני מעוניין בהסכם חתום וכתוב בין השפחה וביני, שבו היא מבצעת את כל המוטל עליה, וכן, מקבלת תשלום. אני רוצה אותה, בעיקר, שותקת וניתנת לעיצוב על-ידי''. היא חשה כאילו מכתביו גררו אותה מאות שנים אחורה בזמן. מדוע נשים ממשיכות לשמש גברים? היא ידעה את התשובה: כי זהו רצונן, כלי לסיפוק מאווייהן-הן. אולם, יחד עם זאת חשבה על על הצורך לרָצות, ועל הפחד העמוק לאכזב.

סופשבוע בטבע (1)

החלטנו, חברי מייק, ואני, לשבור שגרה ולצאת לסוף שבוע בטבע. העמסנו אוהל שינה לארבעה ומעט ציוד. מייק ואני ישבנו בספסל הקדמי, הבנות פלרטטו בקולות צחוק מאחור. הייתה אוירה של חופש. נכנסנו לפארק הירוק, מצאנו חלקה פנויה ועצרנו לחנייה. "תעזרו למייק בהכנה, אני מיד חוזר," אמרתי לבנות, שלפתי את המקדחה וניגשתי לספסל העץ הסמוך. קדחתי חור רחב במרכזו, והוצאתי מתיקי אביזר שובב במיוחד, רכש חדש – דילדו גומי מתנפח שבבסיסו דיסקית רחבה, ניתנת להברגה.

במכונית

אחרי שבועיים של שיחות בטלפון, הוא החליט שנפגשים. במבט לאחור לא היה לי מושג מה מצפה לי באותו ערב, ובדיוק בגלל זה חיכיתי בקוצר רוח לצלצול של הפלאפון שייתן את האישור לצאת מהבית. הוא לקח אותי מהבית. הפלאפון צלצל. התזתי על עצמי כמות אדירה של בושם וירדתי. החלק הראשון של הפגישה שלנו היה ידידותי להפליא. אחרי הארוחה החלטנו לנסוע לחניה של הים שבדרך כלל עומדת ריקה בלילות חורף קרים כגון זה. במהלך הנסיעה רצו לי סרטים בראש לגבי מה אני עושה כאן, אבל גם הם נעלמו כשכבר הגענו למחוז חפצנו.

בית המשפט (2)

לאחר כשעה, המשפט הסתיים. האולם התרוקן והיא יושבת, מחכה לאדונה שיאסוף את מסמכיו ויכניסם לתיקו. הוא עושה כן, ושוב חולף על פניה ללא מילה וללא מבט. היא הולכת אחריו, שומרת על מרחק של שני מטר ממנו. אדונה מוביל אותה לכיוון חדר המדרגות. הוא יורד קומה אחת, ועוד אחת. שלט מעיד על כך שזו קומת הקרקע, אבל אדונה ממשיך לרדת קומה נוספת, למרתף. היא שומעת את צליל פתיחת שער הברזל. היא עוברת את הדלת המסורגת, ונכנסת. אדונה נעלם מטווח הראיה שלה, אך גבר נאה למראה במדי שוטר מחייך אליה חיוך זדוני.

הפסדת

"בואי, מתחילים", אני אומר. "אי אפשר להשאיר אותך ככה ברחוב. יש לי עבודה בשבילך, ועוד יעצרו אותנו על התערטלות בציבור." אני מחבר שרשרת לקולר ומתחיל להוביל אותה. כמה צעדים, והרעש משתנה. היא מבינה שנכנסנו לאנשהו. "רדי על ארבע", אני מצווה, וכלבתי יורדת. אני ממשיך להוביל. צעדים בטוחים שלי, צעדים רופסים שלה. "שלום, חברים", אני מכריז, "המתנה הגיעה". "תרגישו חופשי לבחון למשש ולשפשף", אני צוחק בזלזול. "אפשר לגעת בסחורה".

בית המשפט (1)

היא יושבת דרוכה בספסל האחרון, מחכה לשמוע את אדונה מציג את סיכומו בפני השופט. הוא מתחיל, מניף את ידיו בביטחון. קולו נשמע כמנגינה באוזניה, מילותיו חזקות, בטוחות, עובדתיות. היא בוהה בו כמהופנטת, רואה כיצד הוא כובש את אולם בית המשפט. אותה הוא כבר כבש מזמן. גופה, נשמתה וליבה - שלו הם. היא לא זוכרת מתי ואיך זה קרה, וזה גם לא חשוב, כי היא שלו וזה הכי חשוב. היא הכלי שלו, לשימושו. היא כל דבר שהוא ירצה.

ד''ר ג'ייקל ומאסטר הייד (2)

קמתי והלכתי לכיוון "החדר" - החדרון שהפכנו ל"מרתף" סאדו קטן. שם היה גם משכנו של המחשב שלנו. התיישבתי ליד השולחן וגלשתי לאתר metronome online נקודה קום והפעלתי את המטרונום הדיגיטאלי. עזית הייתה בפוזה הנכונה כל הערב, אך רק התחילה במצווה, והרי כל אחד יודע ש"המתחיל במצווה אומרים לו גמור", וזה בדיוק מה שרציתי, לגמור. ציוותי על עזיתי החמודה להניע את ראשה מעלה ומטה לפי מקצב המטרונום.

הדון הראשון והאחרון

"אני נהיית רטובה רק מהמחשבה שאולי עוד רגע הוא ידפוק בדלת, יסתכל לי לשבריר שנייה בעיניים, ויבהיר לי: הוא רק גורם לי לקבל את מה שאני באמת רוצה". זה מה שכתבתי אחרי החוויה ההיא שהייתה לי. החוויה הראשונה והיחידה שהייתה לי. קראתי לו דון. אז אפילו לא ידעתי למה אני קוראת לו ככה, אבל זה נראה לי כל כך טבעי. על פניו, הוא היה ידיד הנפש שלי, הנשמה הטובה שרוצה רק את הטוב בשבילי. אבל איך לא זיהיתי את זה, את השליטה, מהמשפט הראשון, המכחיש, כביכול?

דום שתיקה

במשך ימים התרוצץ לה בראש הרעיון. היא רצתה לבקש מהמאסטר שיגשים לה פנטסיה, אך חששה. היא חששה שאולי הוא לא יסכים, ומצד שני, שאולי דווקא כן. מפני שלא היתה מסוגלת להביא את עצמה לבקש זאת ממנו פנים אל פנים, היא כתבה לו מכתב באי מייל. היא כתבה לאט, שוקלת כל מילה. אל לה להדריך ולכוון את המאסטר; לה מותר רק לבקש ולומר "תודה" על כל תשובה. שבוע חלף מאז שהמכתב נשלח. היא ידעה שהוא קרא אותו, אבל תגובה לא קיבלה.

ליל שימורים

העמדתי אותה בפישוק רחב למרגלות המיטה. הצמדתי לה ארבעה אזיקי עור. רגליה נקשרו לרגלי המיטה, ופרקי ידיה נקשרו לחבל שהשתלשל מוו תמים שקבעתי בתקרה. "על קצות האצבעות", אמרתי בקוצר רוח, והיא צייתה. מתחתי חזק וקיבעתי את החבל. היא עמדה בפישוק רחב, מתוחה כמו מיתר, וחיכתה. היא לא ראתה את שוט העור הארוך, הרחב, שהכנתי במיוחד בשבילה, וגם לא את קופסת הפלסטיק הקטנה עם החוטים המשתלשלים ממנה.

כבוד השופטת

"עו"ד קורן, אולי מספיק עם הקשקשת הזו? איך הטענה הזאת רלוונטית לתיק הנדון?"
"כבודה, אם תרשי לי לס-"
"לא אדוני, לא ארשה לך לסיים. אתה מבזבז את זמני".
ההערה הזו הייתה השיא. כבר שלושה חודשים אני קורע את התחת על התיק הזה, והשופטת הזו פשוט משבשת לי את כל קו ההגנה.

טראפלים או "מלח הארץ"

לפני חמש שנים. היינו, זוגתי דאז ואני, במסיבת-בית בוילה בביצרון. זו הייתה מסיבה עם קלאסה. התיישבתי על אחת הספות הנוחות בדשא ונהניתי מהחברה ומאוויר הערב. לאחר כמה דקות ראיתי אותה - אישה גבוהה, יפה ומסתורית, ענודת סנדלי עקב גבוהים ויקרים, ובעיקר, מחוייכת. רמזתי לה לבוא והיא אכן באה. הושבתי אותה על ברכי והתחלנו מלחשים. קראו לה ג'ולי, והלחישות שלה היו אפלוליות לא פחות ממנה.

השפחה של עופר

את עופר, מאסטר עופר, פגשתי באתר "הכלוב". הוא לא כתב הרבה, אבל כשכתב ניכר היה שהשקיע מחשבה בכל מילה. אילו הייתי שיפחה שמחפשת, הייתי לבטח נופל למרגלותיו ומתחנן שיאסוף אותי אליו, אבל הייתי סתם גבר בן ארבעים ואחת, עם המון פנטזיות בראש ושום מושג איך להתחיל. התגברתי על החשש ושלחתי לעופר אימייל ארוך ומפורט שבו התוודיתי בפניו על הפנטזיות שלי ועל הרצון והנכונות ללמוד. ביקשתי ממנו שיצייד אותי בכמה עצות טובות.

טובות השתיים ועדיף הפוכות

הפעם היא רוצה משהו מאד מיוחד. אחר. שונה. כך סיכמה את השיחה. מאותגר כרגיל, התקשרתי למ., חבר ותיק ושותף לתחביב. הכרתי את שפחתו. הוא הסכים מיד לבקשתי להשאיל אותה לסשן ייחודי. טוב שיש חברים. המתנתי בבית שפחתי, מעלעל בעיתון היומי. שפחתי עמדה בכניסה, עירומה, ידיה כפותות לאחור ועל עיניה רצועת גומי. מ. הופיע עם רקפת שלו, עירומה, חיוורת, עדינה וגבוהה בנעלי העקב, ידיה מאחורי גבה וקולר לצווארה.

הזונה שלך

אני רוצה שתאסוף אותי מאיזה רחוב צדדי וחשוך. אני אלבש בגדים קטנים וחשופים, שמסתירים מעט ומגלים הרבה. אשב לידך במכונית, צמודת רגליים ועצבנית. אתה תהיה הלקוח הראשון שלי, אבל אין לי מושג איזה מין לקוח תהיה. האם תהיה לקוח ביישן ומתחשב, לקוח-מאהב רומנטי, או אולי לקוח בוטה ומגעיל? ואולי אפילו, כמו בסרט "אישה יפה", גם הלקוח הנחמד והסקסי עד-כאב שלי ייקח אותי אליו ויטפל בי כמו בילדה קטנה ואהובה, שנגאלת לבסוף מחוסר האונים שלה.